Paar dagen extra volgend jaar toch voor de man?quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga nog even voor een derde.
jep, dat werd tijd.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Paar dagen extra volgend jaar toch voor de man?
Een meisje.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
Is het een jongetje of meisje jojo?
Weet niet precies, volgens mij hebben papa en mama samen recht op 18 maanden of zo iets en moeten ze dat delen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Zweden heb je 3 maanden ofzo? Edit: 240 dagen zelfs.
zeg eens gewoon vader en moeder.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet niet precies, volgens mij hebben papa en mama samen recht op 18 maanden of zo iets en moeten ze dat delen.
Lekker man, dan had ik ook kinderen overwogen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet niet precies, volgens mij hebben papa en mama samen recht op 18 maanden of zo iets en moeten ze dat delen.
oh 8 maanden, kan ook. Is wel veel.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Zweden heb je 3 maanden ofzo? Edit: 240 dagen zelfs.
Ga zelf voor een tweede.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga nog even voor een derde.
Meisje.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
Is het een jongetje of meisje jojo?
Oh help. Half Haags, half Twents. Nee dat gaat niet goed komen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie dit combineren?
Nee, dat gaat botsen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh help. Half Haags, half Twents. Nee dat gaat niet goed komen.
Dat bepaal je zelf welquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, het MOCHT ook niet meer.
Stop deze leeghoofdact.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrijwillig naar een stel boze jaloerse wijven gaan zitten kijken
Niks act, ik vind die serie gewoon niet goed.quote:
Dat gevoel is geheel wederzijds!quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
Wat doet het mij deugd om de vrijdagmiddag te vieren met mijn goede vriend GGMM.
Ja daag.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je staat niet in je kracht, jojoortje.
niet goed vinden is ook prima maar als je vindt dat het over boze jaloerse wijven gaat heb je het gewoon niet begrepenquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks act, ik vind die serie gewoon niet goed.
Jank niet zo over een afwijkende mening, zielig gedrocht.
[..]
Dat gevoel is geheel wederzijds!![]()
Die vrouw van die vent was boos en jaloers, omdat hij haar neukte omdat zij wél kinderen kon krijgen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet goed vinden is ook prima maar als je vindt dat het over boze jaloerse wijven gaat heb je het gewoon niet begrepen
Zonde van je tijd.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ben nu wel benieuwd geraakt, ga aflevering 1 even bekijken.
Ik herken me niet in het beeld dat hier van me geschetst wordtquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:43 schreef GGMM het volgende:
En als je vindt van niet, leg het dan uit in plaats van "ja uh.. je snapt het gewoon niet!"
Dat vind ik altijd zo zwak. Saind heeft daar ook een handje van. Als je het niet leuk vindt wat ik leuk vind dan zal het wel te hoog gegrepen zijn![]()
Get over yourself.
welkequote:Op vrijdag 28 september 2018 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
Paar minuten gekeken maar voor die serie ben ik veel te dom. Jammer.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
Wat doet het mij deugd om de vrijdagmiddag te vieren met mijn goede vriend GGMM.
VBL / [VBL SC #6563] Iedereen die hier post is fan van Nicki Minajquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik herken me niet in het beeld dat hier van me geschetst wordt
Met napo is dat in good fun. Ben je niet slim genoeg om een grap te herkennen ofzoquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #6563] Iedereen die hier post is fan van Nicki Minaj
Als dat zo is neem ik mijn woorden terug.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Met napo is dat in good fun. Ben je niet slim genoeg om een grap te herkennen ofzo
Waarom niet?quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, het MOCHT ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |