Uitzendschemaquote:Sunday September 30 (7pm)
First Round
Jeffrey de Zwaan v Kim Huybrechts
Ron Meulenkamp v Joe Cullen
Darren Webster v Stephen Bunting
Ricky Evans v Raymond van Barneveld
Dave Chisnall v Max Hopp
Daryl Gurney v John Henderson
Michael van Gerwen v Steve Lennon
Gary Anderson v Jonny Clayton
Monday October 1 (7pm)
First Round
Jermaine Wattimena v Mervyn King
Josh Payne v Ian White
Danny Noppert v Gerwyn Price
Peter Wright v Steve West
Rob Cross v Steve Beaton
Mensur Suljovic v James Wade
Simon Whitlock v James Wilson
Michael Smith v Adrian Lewis
Tuesday October 2 (7pm)
Second Round
Chisnall/Hopp v Evans/Van Barneveld
Anderson/Clayton v De Zwaan/Huybrechts
Gurney/Henderson v Meulenkamp/Cullen
Van Gerwen/Lennon v Webster/Bunting
Wednesday October 3 (7pm)
Second Round
Suljovic/Wade v Payne/White
Cross/Beaton v Noppert/Price
Wright/West v Wattimena/King
Whitlock/Wilson v Smith/Lewis
Thursday October 4 (7pm)
Quarter-Finals
Friday October 5 (7pm)
Semi-Finals
Saturday October 6 (8pm)
Final
Preceded by Tom Kirby Memorial Irish Matchplay final (Approx 7.10pm)
Kevin Burness v Mick McGowan
Format
First Round - Best of three sets
Second Round - Best of five sets
Quarter-Finals - Best of five sets
Semi-Finals - Best of seven sets
Final - Best of nine sets
All sets are the best of five legs, and all legs must begin and end with a double.
Goeie zaak dit, hopelijk gaan ze daar een gewoonte van makenquote:WORLD GRAND PRIX OP 4 OKTOBER OOK TE ZIEN BIJ RTL Z
28-9-2018 10:23
Lawrence Lustig/PDC
Ook donderdag 4 oktober kijk je live bij RTL naar de World Grand Prix. De wedstrijden van die dag zijn niet te zien bij RTL 7 in verband met Europa League-voetbal, maar bij RTL Z.
Dat betekent dat de volledige World Grand Prix te zien is op tv bij RTL. We beginnen zondag 30 september met de eerste ronde en eindigen op zaterdag 6 oktober met de finale.
Vooruitblik
Wat kunnen we verwachten vande World Grand Prix? Hoe is het met de vorm van de Nederlanders en de vorm van de opponenten? En hoe is het onderlinge resultaat? Jacques en Koert brengen je op de hoogte!
http://www.rtl7darts.nl/n(...)_oktober_naar_rtl_z/
Ze zitten ook aardig met die zaadaffiches in hun maag.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goeie zaak dit, hopelijk gaan ze daar een gewoonte van maken
Tevens even toegevoegd aan de OP
Geweldig nieuwsquote:Op vrijdag 28 september 2018 11:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Genotquote:Op vrijdag 28 september 2018 11:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had MvG niet de laatste ontmoeting gewonnen?quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:38 schreef Masterminded het volgende:
Anderson heeft momenteel een streepje voor op Van Gerwen, maar voor de rest valt onmogelijk te voorspellen wie er favoriet is en wie niet. Daarvoor is het niveau te gelijkwaardig.
Gisteren, ja. Maar dat zat heel dichtbij elkaar. Anderson heeft overigens vandaag een vloertoernooi laten schieten omdat hij zijn rug niet teveel wil belasten.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Had MvG niet de laatste ontmoeting gewonnen?
twitter:paddypower twitterde op zondag 23-09-2018 om 22:15:02Darts referee Kirk Bevins is one of the greats, and you'll be all the more impressed when you discover the traumatic condition he's been living with... https://t.co/roIighhzTG reageer retweet
quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:27 schreef wimderon het volgende:
Paddypower heeft ook een stagiair in dienst.twitter:paddypower twitterde op zondag 23-09-2018 om 22:15:02Darts referee Kirk Bevins is one of the greats, and you'll be all the more impressed when you discover the traumatic condition he's been living with... https://t.co/roIighhzTG reageer retweet
Jij en Mani hebben niet de schiftingsvraag beantwoord.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:33 schreef Masterminded het volgende:
DRT / [Voorspellen] DRT Nostradamus #1
VUL DIT IN JONGENS (WIMDERON HEEFT ZIJN BEST GEDAAN)
Clayton is een omhooggevallen vloergod. Heeft een leuk voorjaar gehad, maar die vent is zo extreem slecht geweest voor de rest van het jaar. Alleen jammer dat we tot het najaar 2019 moeten wachten tot hij weer ponden moet verdedigen.quote:
Iemand die wel in topvorm is, is onze Yannick. Tweede club failliet gewenst in een weekquote:Op zondag 30 september 2018 19:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Clayton is een omhooggevallen vloergod. Heeft een leuk voorjaar gehad, maar die vent is zo extreem slecht geweest voor de rest van het jaar. Alleen jammer dat we tot het najaar 2019 moeten wachten tot hij weer ponden moet verdedigen.
Wel weinig onwaarheden aan zijn tweet.quote:Op zondag 30 september 2018 19:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Iemand die wel in topvorm is, is onze Yannick. Tweede club failliet gewenst in een week.
Geen Big Bang aids.quote:Op zondag 30 september 2018 19:53 schreef Tagliano het volgende:
Het voorprogramma van RTL7 is weer uitstekend verzorgd
Dat is nog mensonterender dan de opkomst van Cross.quote:Op zondag 30 september 2018 20:07 schreef Masterminded het volgende:
Teleurgesteld als Evans vanavond Baby Shark achterwege laat.
Walgelijke opmerking ditquote:Op zondag 30 september 2018 20:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is nog mensonterender dan de opkomst van Cross.
Heerlijk ja, afwisseling en laat weer een kwaliteit zien.quote:
quote:Op zondag 30 september 2018 20:18 schreef Tagliano het volgende:
Huybrechts het beste op de dubbel dit jaar?
Straks worpantigenot met Meulenkamp.quote:
Ik heb Brand Herfstbier in huis gehaald, vanavond eens proevenquote:Op zondag 30 september 2018 20:22 schreef Szura het volgende:
Ondertussen maar een HJ’tje opentrekken dan
Hearn
quote:Op zondag 30 september 2018 20:21 schreef Slobeend het volgende:
Heeft Swan goed gepresteerd na de Matchplay?
Even goede vrienden maar ik haat Brand.quote:Op zondag 30 september 2018 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb Brand Herfstbier in huis gehaald, vanavond eens proeven
Gewoon matig, maar op de ET's doet hij het nooit goed.quote:
Bij Grand Slam moet ik altijd aan Goldfinger denken.quote:Op zondag 30 september 2018 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Balen.
Wel samen met Grand Slam en WK het mooiste toernooitje van het jaar
Druk nodig, publiek in zaal, camera's, hete lampen.quote:Op zondag 30 september 2018 20:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gewoon matig, maar op de ET's doet hij het nooit goed.
Ze heet niet voor niks Amber Brantsenquote:Op zondag 30 september 2018 20:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Even goede vrienden maar ik haat Brand.
Maar hij staat 10e na 20 PC-events.quote:Op zondag 30 september 2018 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Druk nodig, publiek in zaal, camera's, hete lampen.
Dan gaat dit niet opquote:Op zondag 30 september 2018 20:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar hij staat 10e na 20 PC-events.
Niks mis met dat Limburgs bier.quote:Op zondag 30 september 2018 20:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Even goede vrienden maar ik haat Brand.
Waar ligt dat aan denk je?quote:Op zondag 30 september 2018 20:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gewoon matig, maar op de ET's doet hij het nooit goed.
De Nop is goed bezig zie ik.quote:Op zondag 30 september 2018 20:23 schreef Masterminded het volgende:
Gisteren had De Zwaan pech met een smerig goede Mensoer.
Geen idee, werkelijk. Die wedstrijden zijn dan ook niet een beetje slecht maar echt heel slecht. Terwijl hij op PC's en de vloertoernooien gewoon prima gooit.quote:
Dat is wel de lekkerste nieuwslezer die NL ooit heeft gehadquote:Op zondag 30 september 2018 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze heet niet voor niks Amber Brantsen
quote:Op zondag 30 september 2018 20:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is wel de lekkerste nieuwslezer die NL ooit heeft gehad
Deze zege komt wel na een periode van veel kwakkelen. Gisteren won hij van een reeks vloergoden met een heel matig gemiddelde, maar de cijfers tegen Cross en White waren indrukwekkend.quote:
quote:Op zondag 30 september 2018 20:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Niet singlequote:Op zondag 30 september 2018 20:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik probeer voor ik daar gevoelens bij krijg mezelf de vraag te stellen of het wat uit zou makenquote:
Laat eens een leuk plaatje van haar zien dan. Dat zijn de regels van fok.quote:Op zondag 30 september 2018 20:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Inderdaad ja, beetje apart stel als ik die vriend zo zie
12 in een dozijnquote:Op zondag 30 september 2018 20:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
QF te verdedigenquote:Op zondag 30 september 2018 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Zwaangod
Huybrechts heeft toch wel een probleempje, had die hier veel te verdedigen?
Kwartfinale levert hier niet extreem veel op.quote:
Maijer gaat voor de bingo op de eerste avondquote:Op zondag 30 september 2018 20:31 schreef Tagliano het volgende:
Wat zegt dit over de rest van het toernooi?
quote:Op zondag 30 september 2018 20:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Laat eens een leuk plaatje van haar zien dan. Dat zijn de regels van fok.
Ik heb er wel veel meer gehoord jaquote:Op zondag 30 september 2018 20:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Maijer gaat voor de bingo op de eerste avond
Ronnie is de motor van het klusbusje al aan het warmdraaienquote:Op zondag 30 september 2018 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen 7 uur melden, Kim!
gr gr de opzichter
Heeft een lepraworp, maar is redelijk constant geworden.quote:Op zondag 30 september 2018 20:34 schreef Coco. het volgende:
Ik heb Ron nog niet zien gooien geloof ik.
quote:Op zondag 30 september 2018 20:34 schreef Coco. het volgende:
wtfquote:Op zondag 30 september 2018 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze man?
Misschien in zijn vorige uiterlijkquote:Op zondag 30 september 2018 20:34 schreef Coco. het volgende:
Ja iddquote:Op zondag 30 september 2018 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien in zijn vorige uiterlijk
[ afbeelding ]
Even serieus, wat heeft AZ tegen PEC gedaan?quote:Op zondag 30 september 2018 20:35 schreef Szura het volgende:
Wat denken jullie, wordt Cocu komende week ontslagen?
Vlaarquote:Op zondag 30 september 2018 20:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Even serieus, wat heeft AZ tegen PEC gedaan?
Dit meisje is volgens mij overgestapt naar WNL.quote:Op zondag 30 september 2018 20:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ben je meer van de blondines?
Jeugdjournaal:
[ afbeelding ]
Dat is correct.quote:Op zondag 30 september 2018 20:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit meisje is volgens mij overgestapt naar WNL.
Ah, verrassend. Even een dagje op pad en je mist weer infantiele uitslagen.quote:
Dan ben je echt helemaal af af afquote:Op zondag 30 september 2018 20:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit meisje is volgens mij overgestapt naar WNL.
Wel aardig. jammer dat er kilos makeup op wordt gegooid, maar ja tv he.quote:Op zondag 30 september 2018 20:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ben je meer van de blondines?
Jeugdjournaal:
[ afbeelding ]
WNL is ook maar een tussenstation voor de overstap naar RTL.quote:
6 rode kaarten genotquote:Op zondag 30 september 2018 20:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ah, verrassend. Even een dagje op pad en je mist weer infantiele uitslagen.
Of EenVandaagquote:Op zondag 30 september 2018 20:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
WNL is ook maar een tussenstation voor de overstap naar RTL.
Over het WK gesproken; Pipe dreigt het WK mis te lopen.quote:Op zondag 30 september 2018 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er gaam trouwens vrouwen meedoen aan het WK he
Just saying!
Wacht, wat heb ik gemist?quote:Op zondag 30 september 2018 20:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Of EenVandaag
Tot bekend wordt dat je met Han ten Broeke rommelde
Dat moeten we niet willenquote:Op zondag 30 september 2018 20:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Over het WK gesproken; Pipe dreigt het WK mis te lopen.
Shit, daar gaat weer twee uur zendtijdquote:Op zondag 30 september 2018 20:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Diegene waardoor Ten broeke weg moest: Elodie Verweij. Ironisch degene die met het relatieverhaal over Rik Grashoff kwamquote:
Dat lijkt me eerder jaquote:Op zondag 30 september 2018 20:38 schreef T3hTommay het volgende:
Ron Meulenkamp is 29.
Ik dacht net dat ze het ook verkeerd hadden bij Huybrechts, maar die is dus echt pas 32.
Heeft eerder dit jaar een haartransplantatie geprobeerd (lol).quote:
Veronika Koroleva.quote:Op zondag 30 september 2018 20:40 schreef Coco. het volgende:
Anastasia
En hoe heet ook alweer dat oostblok jailbait meisje?
godzijdankquote:Op zondag 30 september 2018 20:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik schaal RTL-publiek op zelfde niveau als Wielerflits-bezoekers.quote:Op zondag 30 september 2018 20:40 schreef Tagliano het volgende:
Wacht, zei het RTL 7 publiek nu dat Cullen er juist af zou gaan en Huybrechts niet?
quote:Op zondag 30 september 2018 20:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Veronika Koroleva.
Ik ga ervan uit dat Mani dit setje al in zijn collectie heeft:
https://www.playwiththebe(...)roleva/category/372/
Gewoon een pruikje kopen... dit wordt nooit iets zo. Hij kan ook een semi-intimiderende kale gast worden.quote:Op zondag 30 september 2018 20:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heeft eerder dit jaar een haartransplantatie geprobeerd (lol).
Gewoon door de zure appel heen bijten en kaal of gemillimeterd.quote:Op zondag 30 september 2018 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een pruikje kopen... dit wordt nooit iets zo. Hij kan ook een semi-intimiderende kale gast worden.
quote:Op zondag 30 september 2018 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een pruikje kopen... dit wordt nooit iets zo. Hij kan ook een semi-intimiderende kale gast worden.
Andersomquote:Op zondag 30 september 2018 20:40 schreef Tagliano het volgende:
Wacht, zei het RTL 7 publiek nu dat Cullen er juist af zou gaan en Huybrechts niet?
Gewoon tatoeëren, past prima bij de rest van z'n ordinaire look.quote:Op zondag 30 september 2018 20:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gewoon door de zure appel heen bijten en kaal of gemillimeterd.
Doet dit eens snel onder een spoilerquote:Op zondag 30 september 2018 20:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gewoon tatoeëren, past prima bij de rest van z'n ordinaire look.
[ afbeelding ]
Dit is de favoriet van Maniquote:Op zondag 30 september 2018 20:45 schreef Coco. het volgende:
Dat is echt een lepra worp ja. Maar ik erger me meer aan dat Suljovingertje denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Je hoort de MCR.quote:Op zondag 30 september 2018 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die RTL stream is echt bizar rond de reclames.
Rare muziek en aparte geluidjes.
twitter:KimHuybrechts twitterde op zondag 30-09-2018 om 20:52:08Respect for jeffrey on his debut ! Played really well ! Hapy with my alright performance, and looking back up again.. promise i’ll be back 😘 thx for the support you all ! reageer retweet
twitter:lespacecornu twitterde op zondag 30-09-2018 om 20:53:59@KimHuybrechts Happy? You looked nothing short of miserable up there, especially when he hit the winning double! reageer retweet
quote:Op zondag 30 september 2018 20:55 schreef Masterminded het volgende:
twitter:KimHuybrechts twitterde op zondag 30-09-2018 om 20:52:08Respect for jeffrey on his debut ! Played really well ! Hapy with my alright performance, and looking back up again.. promise i’ll be back 😘 thx for the support you all ! reageer retweet
twitter:lespacecornu twitterde op zondag 30-09-2018 om 20:53:59@KimHuybrechts Happy? You looked nothing short of miserable up there, especially when he hit the winning double! reageer retweet
Mja, ook wel iddquote:Op zondag 30 september 2018 20:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wakker?? Hij krijgt het cadeau.
quote:Op zondag 30 september 2018 20:55 schreef Masterminded het volgende:
Laatste set dus dat lijkt me niet.quote:Op zondag 30 september 2018 20:56 schreef Szura het volgende:
Ik ga met dingen gooien als er nu nog een pauze komt
Dan zouden we wel ouderwets diep de nacht in gaanquote:Op zondag 30 september 2018 20:56 schreef Szura het volgende:
Met pijlen?quote:Op zondag 30 september 2018 20:56 schreef Szura het volgende:
Als er een toernooi is waarvoor dat in niet een wedstrijd op gaat is het dezequote:
Deze zin loopt niet lekker.quote:Op zondag 30 september 2018 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als er een toernooi is waarvoor dat in niet een wedstrijd op gaat is het deze
Nja dat is op zich wel zo. Maar het ziet er wel verkrampt uit bij ronniequote:Op zondag 30 september 2018 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als er een toernooi is waarvoor dat in niet een wedstrijd op gaat is het deze
quote:Op zondag 30 september 2018 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja dat is op zich wel zo. Maar het ziet er wel verkrampt uit bij ronnie
Beter dan 4-0 van Trencin verliezen ja.quote:Op zondag 30 september 2018 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goed voor het nederlandse voetbal
zo danquote:Op zondag 30 september 2018 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beter dan 4-0 van Trencin verliezen ja.
Erg teleurstellend dat het klote Feyenoord met veel geluk onverdiend met 2-1 van het prachtige Vitesse heeft gewonnen. Ik zou het erg mooi vinden als Feyenoord in de toekomst failliet gaat en ik denk dat veel andere Nederlandse voetbalsupporters daar ook blij mee zullen zijnquote:Op zondag 30 september 2018 21:10 schreef Masterminded het volgende:
Nu tijd voor het klotedwergje Darren Webster, hoera.
Vincent moet zich warmgooien voor de cruciale PC-events over drie weken, anders loopt hij de PC Finals mis, maar die dikke pad geeft geen fuckquote:Op zondag 30 september 2018 21:12 schreef Szura het volgende:
Rot op naar huis dan viesdikke tering-Vinnie, met je pens, als het je toch niks interesseert
quote:Op zondag 30 september 2018 21:12 schreef Szura het volgende:
Rot op naar huis dan viesdikke tering-Vinnie, met je pens, als het je toch niks interesseert
'Het prachtige Vitesse'. (lol).quote:Op zondag 30 september 2018 21:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Erg teleurstellend dat het klote Feyenoord met veel geluk onverdiend met 2-1 van het prachtige Vitesse heeft gewonnen. Ik zou het erg mooi vinden als Feyenoord in de toekomst failliet gaat en ik denk dat veel andere Nederlandse voetbalsupporters daar ook blij mee zullen zijn
Kansloos inderdaad...quote:Op zondag 30 september 2018 21:14 schreef Tagliano het volgende:
Gezamenlijke opkomsten slaan de sfeer in zo'n zaal echt volkomen plat
en het ontbreken van de girls helpt ook niet.quote:Op zondag 30 september 2018 21:14 schreef Tagliano het volgende:
Gezamenlijke opkomsten slaan de sfeer in zo'n zaal echt volkomen plat
quote:Op zondag 30 september 2018 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Webster staat lekker te smijten hoor
Niks, ik heb al een vriendinquote:Op zondag 30 september 2018 21:22 schreef Szura het volgende:
Hoeveel zouden jullie voor die Trivago-dame willen betalen?
Koekoekquote:Op zondag 30 september 2018 21:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bod van 763k nu, 6 koffers over waaronder de 500k en de 1 mil, 2mil en 5 mil
120 of 100 of 89 euroquote:Op zondag 30 september 2018 21:22 schreef Szura het volgende:
Hoeveel zouden jullie voor die Trivago-dame willen betalen?
Nooit meer.quote:Op zondag 30 september 2018 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arme Stephen, wanneer gaat hij zijn laatste stap maken naar de top
WGPquote:Op zondag 30 september 2018 21:30 schreef Tagliano het volgende:
Boven de 100 op de WMP, en dan ook nog eens niet één leg waarin je tegenstander wint en je dus aan je gemiddelde kan werken
dolan plsquote:Op zondag 30 september 2018 21:21 schreef Tagliano het volgende:
Zelfs als Dolan er niet is kom je er niet vanaf
Walgelijk. Net niet vraag 2 in de Nostradamus al binnen.quote:Op zondag 30 september 2018 21:32 schreef Masterminded het volgende:
99,17 (aka 109 als je het een beetje omrekent). Net als De Zwaan indrukwekkend.
Het zou wel schattig zijn!quote:Op zondag 30 september 2018 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mijn god, hoe durf je dit te posten
Je bent wel druk bezig met mijn posts quoten om dingen over Feyenoord te zeggen he?quote:Op zondag 30 september 2018 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja en Feyenoord voor de Champions liek.
Ontzettend druk ja. Debiel.quote:Op zondag 30 september 2018 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent wel druk bezig met mijn posts quoten om dingen over Feyenoord te zeggen he?
Mocht de benaderingsvraag van belang worden en Cullen blijft het laagste gemiddelde, zit ik goedquote:Op zondag 30 september 2018 21:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Walgelijk. Net niet vraag 2 in de Nostradamus al binnen.
Dat gaat natuurlijk niet op als je een heel hoog dubbelin percentage gooit.quote:Op zondag 30 september 2018 21:32 schreef Masterminded het volgende:
99,17 (aka 109 als je het een beetje omrekent). Net als De Zwaan indrukwekkend.
Dan gaat dit niet op.quote:Op zondag 30 september 2018 21:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk niet op als je een heel hoog dubbelin percentage gooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |