WNL is ook maar een tussenstation voor de overstap naar RTL.quote:
6 rode kaarten genotquote:Op zondag 30 september 2018 20:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ah, verrassend. Even een dagje op pad en je mist weer infantiele uitslagen.
Of EenVandaagquote:Op zondag 30 september 2018 20:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
WNL is ook maar een tussenstation voor de overstap naar RTL.
Over het WK gesproken; Pipe dreigt het WK mis te lopen.quote:Op zondag 30 september 2018 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er gaam trouwens vrouwen meedoen aan het WK he
Just saying!
Wacht, wat heb ik gemist?quote:Op zondag 30 september 2018 20:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Of EenVandaag
Tot bekend wordt dat je met Han ten Broeke rommelde
Dat moeten we niet willenquote:Op zondag 30 september 2018 20:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Over het WK gesproken; Pipe dreigt het WK mis te lopen.
Shit, daar gaat weer twee uur zendtijdquote:Op zondag 30 september 2018 20:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Diegene waardoor Ten broeke weg moest: Elodie Verweij. Ironisch degene die met het relatieverhaal over Rik Grashoff kwamquote:
Dat lijkt me eerder jaquote:Op zondag 30 september 2018 20:38 schreef T3hTommay het volgende:
Ron Meulenkamp is 29.
Ik dacht net dat ze het ook verkeerd hadden bij Huybrechts, maar die is dus echt pas 32.
Heeft eerder dit jaar een haartransplantatie geprobeerd (lol).quote:
Veronika Koroleva.quote:Op zondag 30 september 2018 20:40 schreef Coco. het volgende:
Anastasia
En hoe heet ook alweer dat oostblok jailbait meisje?
godzijdankquote:Op zondag 30 september 2018 20:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik schaal RTL-publiek op zelfde niveau als Wielerflits-bezoekers.quote:Op zondag 30 september 2018 20:40 schreef Tagliano het volgende:
Wacht, zei het RTL 7 publiek nu dat Cullen er juist af zou gaan en Huybrechts niet?
quote:Op zondag 30 september 2018 20:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Veronika Koroleva.
Ik ga ervan uit dat Mani dit setje al in zijn collectie heeft:
https://www.playwiththebe(...)roleva/category/372/
Gewoon een pruikje kopen... dit wordt nooit iets zo. Hij kan ook een semi-intimiderende kale gast worden.quote:Op zondag 30 september 2018 20:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heeft eerder dit jaar een haartransplantatie geprobeerd (lol).
Gewoon door de zure appel heen bijten en kaal of gemillimeterd.quote:Op zondag 30 september 2018 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een pruikje kopen... dit wordt nooit iets zo. Hij kan ook een semi-intimiderende kale gast worden.
quote:Op zondag 30 september 2018 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een pruikje kopen... dit wordt nooit iets zo. Hij kan ook een semi-intimiderende kale gast worden.
Andersomquote:Op zondag 30 september 2018 20:40 schreef Tagliano het volgende:
Wacht, zei het RTL 7 publiek nu dat Cullen er juist af zou gaan en Huybrechts niet?
Gewoon tatoeëren, past prima bij de rest van z'n ordinaire look.quote:Op zondag 30 september 2018 20:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gewoon door de zure appel heen bijten en kaal of gemillimeterd.
Doet dit eens snel onder een spoilerquote:Op zondag 30 september 2018 20:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gewoon tatoeëren, past prima bij de rest van z'n ordinaire look.
[ afbeelding ]
Dit is de favoriet van Maniquote:Op zondag 30 september 2018 20:45 schreef Coco. het volgende:
Dat is echt een lepra worp ja. Maar ik erger me meer aan dat Suljovingertje denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |