Vlaarquote:Op zondag 30 september 2018 20:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Even serieus, wat heeft AZ tegen PEC gedaan?
Dit meisje is volgens mij overgestapt naar WNL.quote:Op zondag 30 september 2018 20:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ben je meer van de blondines?
Jeugdjournaal:
[ afbeelding ]
Dat is correct.quote:Op zondag 30 september 2018 20:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit meisje is volgens mij overgestapt naar WNL.
Ah, verrassend. Even een dagje op pad en je mist weer infantiele uitslagen.quote:
Dan ben je echt helemaal af af afquote:Op zondag 30 september 2018 20:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit meisje is volgens mij overgestapt naar WNL.
Wel aardig. jammer dat er kilos makeup op wordt gegooid, maar ja tv he.quote:Op zondag 30 september 2018 20:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ben je meer van de blondines?
Jeugdjournaal:
[ afbeelding ]
WNL is ook maar een tussenstation voor de overstap naar RTL.quote:
6 rode kaarten genotquote:Op zondag 30 september 2018 20:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ah, verrassend. Even een dagje op pad en je mist weer infantiele uitslagen.
Of EenVandaagquote:Op zondag 30 september 2018 20:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
WNL is ook maar een tussenstation voor de overstap naar RTL.
Over het WK gesproken; Pipe dreigt het WK mis te lopen.quote:Op zondag 30 september 2018 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er gaam trouwens vrouwen meedoen aan het WK he
Just saying!
Wacht, wat heb ik gemist?quote:Op zondag 30 september 2018 20:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Of EenVandaag
Tot bekend wordt dat je met Han ten Broeke rommelde
Dat moeten we niet willenquote:Op zondag 30 september 2018 20:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Over het WK gesproken; Pipe dreigt het WK mis te lopen.
Shit, daar gaat weer twee uur zendtijdquote:Op zondag 30 september 2018 20:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Over het WK gesproken; Pipe dreigt het WK mis te lopen.
Diegene waardoor Ten broeke weg moest: Elodie Verweij. Ironisch degene die met het relatieverhaal over Rik Grashoff kwamquote:
Dat lijkt me eerder jaquote:Op zondag 30 september 2018 20:38 schreef T3hTommay het volgende:
Ron Meulenkamp is 29.
Ik dacht net dat ze het ook verkeerd hadden bij Huybrechts, maar die is dus echt pas 32.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |