Beter dan 4-0 van Trencin verliezen ja.quote:Op zondag 30 september 2018 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goed voor het nederlandse voetbal
zo danquote:Op zondag 30 september 2018 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beter dan 4-0 van Trencin verliezen ja.
Erg teleurstellend dat het klote Feyenoord met veel geluk onverdiend met 2-1 van het prachtige Vitesse heeft gewonnen. Ik zou het erg mooi vinden als Feyenoord in de toekomst failliet gaat en ik denk dat veel andere Nederlandse voetbalsupporters daar ook blij mee zullen zijnquote:Op zondag 30 september 2018 21:10 schreef Masterminded het volgende:
Nu tijd voor het klotedwergje Darren Webster, hoera.
Vincent moet zich warmgooien voor de cruciale PC-events over drie weken, anders loopt hij de PC Finals mis, maar die dikke pad geeft geen fuckquote:Op zondag 30 september 2018 21:12 schreef Szura het volgende:
Rot op naar huis dan viesdikke tering-Vinnie, met je pens, als het je toch niks interesseert
quote:Op zondag 30 september 2018 21:12 schreef Szura het volgende:
Rot op naar huis dan viesdikke tering-Vinnie, met je pens, als het je toch niks interesseert
'Het prachtige Vitesse'. (lol).quote:Op zondag 30 september 2018 21:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Erg teleurstellend dat het klote Feyenoord met veel geluk onverdiend met 2-1 van het prachtige Vitesse heeft gewonnen. Ik zou het erg mooi vinden als Feyenoord in de toekomst failliet gaat en ik denk dat veel andere Nederlandse voetbalsupporters daar ook blij mee zullen zijn
Kansloos inderdaad...quote:Op zondag 30 september 2018 21:14 schreef Tagliano het volgende:
Gezamenlijke opkomsten slaan de sfeer in zo'n zaal echt volkomen plat
en het ontbreken van de girls helpt ook niet.quote:Op zondag 30 september 2018 21:14 schreef Tagliano het volgende:
Gezamenlijke opkomsten slaan de sfeer in zo'n zaal echt volkomen plat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |