Je hoort de MCR.quote:Op zondag 30 september 2018 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die RTL stream is echt bizar rond de reclames.
Rare muziek en aparte geluidjes.
twitter:KimHuybrechts twitterde op zondag 30-09-2018 om 20:52:08Respect for jeffrey on his debut ! Played really well ! Hapy with my alright performance, and looking back up again.. promise i’ll be back 😘 thx for the support you all ! reageer retweet
twitter:lespacecornu twitterde op zondag 30-09-2018 om 20:53:59@KimHuybrechts Happy? You looked nothing short of miserable up there, especially when he hit the winning double! reageer retweet
quote:Op zondag 30 september 2018 20:55 schreef Masterminded het volgende:
twitter:KimHuybrechts twitterde op zondag 30-09-2018 om 20:52:08Respect for jeffrey on his debut ! Played really well ! Hapy with my alright performance, and looking back up again.. promise i’ll be back 😘 thx for the support you all ! reageer retweet
twitter:lespacecornu twitterde op zondag 30-09-2018 om 20:53:59@KimHuybrechts Happy? You looked nothing short of miserable up there, especially when he hit the winning double! reageer retweet
Mja, ook wel iddquote:Op zondag 30 september 2018 20:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wakker?? Hij krijgt het cadeau.
quote:Op zondag 30 september 2018 20:55 schreef Masterminded het volgende:
Laatste set dus dat lijkt me niet.quote:Op zondag 30 september 2018 20:56 schreef Szura het volgende:
Ik ga met dingen gooien als er nu nog een pauze komt
Dan zouden we wel ouderwets diep de nacht in gaanquote:Op zondag 30 september 2018 20:56 schreef Szura het volgende:
Met pijlen?quote:Op zondag 30 september 2018 20:56 schreef Szura het volgende:
Als er een toernooi is waarvoor dat in niet een wedstrijd op gaat is het dezequote:
Deze zin loopt niet lekker.quote:Op zondag 30 september 2018 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als er een toernooi is waarvoor dat in niet een wedstrijd op gaat is het deze
Nja dat is op zich wel zo. Maar het ziet er wel verkrampt uit bij ronniequote:Op zondag 30 september 2018 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als er een toernooi is waarvoor dat in niet een wedstrijd op gaat is het deze
quote:Op zondag 30 september 2018 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja dat is op zich wel zo. Maar het ziet er wel verkrampt uit bij ronnie
Beter dan 4-0 van Trencin verliezen ja.quote:Op zondag 30 september 2018 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goed voor het nederlandse voetbal
zo danquote:Op zondag 30 september 2018 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beter dan 4-0 van Trencin verliezen ja.
Erg teleurstellend dat het klote Feyenoord met veel geluk onverdiend met 2-1 van het prachtige Vitesse heeft gewonnen. Ik zou het erg mooi vinden als Feyenoord in de toekomst failliet gaat en ik denk dat veel andere Nederlandse voetbalsupporters daar ook blij mee zullen zijnquote:Op zondag 30 september 2018 21:10 schreef Masterminded het volgende:
Nu tijd voor het klotedwergje Darren Webster, hoera.
Vincent moet zich warmgooien voor de cruciale PC-events over drie weken, anders loopt hij de PC Finals mis, maar die dikke pad geeft geen fuckquote:Op zondag 30 september 2018 21:12 schreef Szura het volgende:
Rot op naar huis dan viesdikke tering-Vinnie, met je pens, als het je toch niks interesseert
quote:Op zondag 30 september 2018 21:12 schreef Szura het volgende:
Rot op naar huis dan viesdikke tering-Vinnie, met je pens, als het je toch niks interesseert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |