Ik heb Brand Herfstbier in huis gehaald, vanavond eens proevenquote:Op zondag 30 september 2018 20:22 schreef Szura het volgende:
Ondertussen maar een HJ’tje opentrekken dan
Hearn
quote:Op zondag 30 september 2018 20:21 schreef Slobeend het volgende:
Heeft Swan goed gepresteerd na de Matchplay?
Even goede vrienden maar ik haat Brand.quote:Op zondag 30 september 2018 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb Brand Herfstbier in huis gehaald, vanavond eens proeven
Gewoon matig, maar op de ET's doet hij het nooit goed.quote:
Bij Grand Slam moet ik altijd aan Goldfinger denken.quote:Op zondag 30 september 2018 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Balen.
Wel samen met Grand Slam en WK het mooiste toernooitje van het jaar
Druk nodig, publiek in zaal, camera's, hete lampen.quote:Op zondag 30 september 2018 20:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gewoon matig, maar op de ET's doet hij het nooit goed.
Ze heet niet voor niks Amber Brantsenquote:Op zondag 30 september 2018 20:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Even goede vrienden maar ik haat Brand.
Maar hij staat 10e na 20 PC-events.quote:Op zondag 30 september 2018 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Druk nodig, publiek in zaal, camera's, hete lampen.
Dan gaat dit niet opquote:Op zondag 30 september 2018 20:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar hij staat 10e na 20 PC-events.
Niks mis met dat Limburgs bier.quote:Op zondag 30 september 2018 20:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Even goede vrienden maar ik haat Brand.
Waar ligt dat aan denk je?quote:Op zondag 30 september 2018 20:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gewoon matig, maar op de ET's doet hij het nooit goed.
De Nop is goed bezig zie ik.quote:Op zondag 30 september 2018 20:23 schreef Masterminded het volgende:
Gisteren had De Zwaan pech met een smerig goede Mensoer.
Geen idee, werkelijk. Die wedstrijden zijn dan ook niet een beetje slecht maar echt heel slecht. Terwijl hij op PC's en de vloertoernooien gewoon prima gooit.quote:
Dat is wel de lekkerste nieuwslezer die NL ooit heeft gehadquote:Op zondag 30 september 2018 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze heet niet voor niks Amber Brantsen
quote:Op zondag 30 september 2018 20:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is wel de lekkerste nieuwslezer die NL ooit heeft gehad
Deze zege komt wel na een periode van veel kwakkelen. Gisteren won hij van een reeks vloergoden met een heel matig gemiddelde, maar de cijfers tegen Cross en White waren indrukwekkend.quote:
quote:Op zondag 30 september 2018 20:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Niet singlequote:Op zondag 30 september 2018 20:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik probeer voor ik daar gevoelens bij krijg mezelf de vraag te stellen of het wat uit zou makenquote:
Laat eens een leuk plaatje van haar zien dan. Dat zijn de regels van fok.quote:Op zondag 30 september 2018 20:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Inderdaad ja, beetje apart stel als ik die vriend zo zie
12 in een dozijnquote:Op zondag 30 september 2018 20:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |