abonnement Unibet Coolblue
pi_182103196




Wat vooraf ging, in de GTST-topicreeks:

quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 00:23 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

De leeftijden van de Van Houten kinderen zijn echt de raarste SORASen ooit, vooral omdat alles qua tijdlijnen met die drie totaal niet klopt als je de serie eens op een rijtje zet.

Jack is gewoon veel te oud teruggekomen in 2005. Van wat ik kan vinden zou hij toen 27 moeten zijn geweest, terwijl Sjors nog maar iets van 19 was (ruim twee jaar daarvoor teruggekeerd in de serie als 16-jarige). In de serie zouden ze eigenlijk maar vier jaar moeten schelen, dus was het logischer geweest als Jack een jaar of 23 was geweest bij zijn rentree in 2005.

Nu kreeg je het rare verschijnsel dat Jack ineens dezelfde leeftijd had als veel karakters die al (jong)volwassen waren toen hij werd geboren, en degenen die toen van de leeftijd van zijn ouders waren in 2005 ook al nauwelijks met hem in leeftijd scheelden. Dian is daar natuurlijk een goed voorbeeld van, maar ook haar rentree in 2005 blijft raar; ze was zelf nauwelijks ouder geworden t.o.v. haar exit in 1999.

De SORAS van Sjors is nog wel oké gegaan. Misschien ook wel omdat zij eigenlijk de eerste SORAS was van de serie, dat het bij haar niet gelijk heel gek was.

Maar dan heb je Wiet, wat toch wel de meest merkwaardige SORAS ooit is. Ik heb de amuletlijn nooit teruggezien (alleen toen het destijds op tv was), maar toen was dus op een document te zien dat Wiet is geboren in januari 1990. Dat kan kloppen, want volgens mij is sowieso ergens in een aflevering bevestigd dat ze 15/16 jaar was. Op zich klopt dit nog wel enigszins qua leeftijdsverschil met Sjors (met Jack niet, maar dat gaf ik al aan).

Maar... toen kwam Wiet terug in 2010 en was ze hooguit een jaartje ouder dan vijf jaar daarvoor en was ze ineens dezelfde leeftijd als Rikki en jonger dan Nina, terwijl Wiet zes jaar ouder zou moeten zijn dan Rikki en een jaar ouder dan Nina. Wiet is in die vijf jaar eerder verjong dan verouderd. :')

Kimberley blijft ook een rare SORAS. Die zou net iets ouder moeten zijn dan Rikki, dus ergens midden twintig (ook omdat Bram inmiddels een jaar of 8 is). Ik krijg echter eerder het idee dat ze wat jonger moet voorstellen, rond de twintig of zo.

Ook blijf ik de recast van Sil raar vinden; die werd in 2010 geïntroduceerd als even oud als Rikki (in de serie zijn ze maar een jaar na elkaar geboren en ook als jonge kinderen waren ze bevriend, dus dat is nog wel logisch op zich), maar toen kwam Soy Kroon die vijf jaar jonger is dan voorganger Rik Witteveen en ook gelijk een stuk jonger overkwam. Ik kan me toen nog een scene herinneren van Sil die Rikki terug wil en dat het hem werd afgeraden want "Rikki is half bejaard". :') Ze waren even vergeten dat Sil juist Rikki's eerste vriendje was...
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
En Lana natuurlijk ook niet te vergeten. Ik kan maar niet aan haar SORAS wennen (ondanks dat 7/8 jaar normaliter wel een gangbare tijd is tussen geboorte en veroudering naar tiener in een soap) omdat Sjors zélf een SORAS-kind is en zelfs met die veroudering meegerekend nog maar begin 30 moet zijn.

Sjors zou dan dus een tienermoeder moeten zijn geweest met Lana, terwijl ik en vele anderen nog prima de 2010 zomercliff kunnen herinneren dat Sjors van haar beviel en toen was Sjors toch echt geen tiener en allang een afgestudeerd juriste. Ook was Sjors als tiener geïntroduceerd in 2003 en toen had ze toch echt geen kind.


Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com

[ Bericht 63% gewijzigd door PeterKelder op 24-09-2018 14:49:06 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 24 september 2018 @ 19:32:22 #2
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182109882
Sterker nog.. Dian was even oud als Jack in seizoen 16 :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182114431
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182114976
Gave leader!
't Echte en 't ware!
  maandag 24 september 2018 @ 22:53:10 #5
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_182115218
_O_ _O_ _O_

En kandidaten die echt veel wisten _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 24 september 2018 @ 23:44:14 #6
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182116147
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 22:43 schreef Japepk het volgende:
Gave leader!
Ja, de overgang van Helen #1 naar Helen #2 vind ik vet. En ook dat er leadershots uit elk seizoen gebruikt werden.. op seizoen 1 na. Mja die leader was wel heel anders. :P

Ook vet dat als een fragment over bv. Janine ging en zo een videootje werd getoond.. het vanuit de leaderpositie van Janine kwam.. en die van Jef van Jef.. en die van Kim bij Kim.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  dinsdag 25 september 2018 @ 00:44:23 #7
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_182116769
quote:
Ik ben een tv-gek. Ik ben een liefhebber van de oude, bijna campy cult-amusementstelevisie van de jaren '90. Maar ik werd vanmorgen niet bepaald wakker met het idee van, "vandaag ga ik voor het eerst een volledige uitzending van de oorspronkelijke GTST Quiz kunnen zien".

Het is me niet tegengevallen. :D _O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 25 september 2018 @ 00:46:32 #8
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_182116792
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 22:53 schreef Frey het volgende:
_O_ _O_ _O_

En kandidaten die echt veel wisten _O_
Behalve Joost Buitenweg dan. _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 25 september 2018 @ 14:57:47 #9
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_182124567
klopt het dat Noud gtst gaat verlaten? er is een nieuwe leader opgedoken waar een meisje uit spangas nouds plekje in de leader vervangt
  Miss 200.000.000! dinsdag 25 september 2018 @ 15:19:54 #10
367000 roos94
pi_182124831
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 14:57 schreef GayGuy het volgende:
klopt het dat Noud gtst gaat verlaten? er is een nieuwe leader opgedoken waar een meisje uit spangas nouds plekje in de leader vervangt
zou ik niet erg vinden. Wat een saaie suflul is dat
pi_182125757
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 15:19 schreef roos94 het volgende:

[..]

zou ik niet erg vinden. Wat een saaie suflul is dat
Hij is wel erg braaf en politiek correct geschreven inderdaad.

Toch vind ik het een leuke acteur die ik liever in de serie zou blijven zien. Maar dan wel met wat meer inhoud. Hij is nu zo'n beetje weg gestopt in dat vage huis met Lucas en Aysen en gelinkt met kimberly. Wie van dat huis heeft sowieso eigenlijk nog een verhaallijn? Kimberly hooguit met CS, maar dat hangt ook weer meer aan nina. Goede Nina slechte Nina :')
  dinsdag 25 september 2018 @ 16:34:22 #12
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182126196
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:12 schreef miaeak het volgende:
Toch vind ik het een leuke acteur die ik liever in de serie zou blijven zien. Maar dan wel met wat meer inhoud. Hij is nu zo'n beetje weg gestopt
Wat dat betreft past hij goed bij Laura, die heeft ook geen verhaal meer :')
  dinsdag 25 september 2018 @ 19:29:24 #13
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_182129361
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:12 schreef miaeak het volgende:

[..]

Hij is wel erg braaf en politiek correct geschreven inderdaad.

Toch vind ik het een leuke acteur die ik liever in de serie zou blijven zien. Maar dan wel met wat meer inhoud. Hij is nu zo'n beetje weg gestopt in dat vage huis met Lucas en Aysen en gelinkt met kimberly. Wie van dat huis heeft sowieso eigenlijk nog een verhaallijn? Kimberly hooguit met CS, maar dat hangt ook weer meer aan nina. Goede Nina slechte Nina :')
Weinig inhoud en wat saai idd. Toch wel realistisch dat er zo af en toe ook nog wat echt pure ''normale'' mensen opduiken in de serie!
  dinsdag 25 september 2018 @ 20:38:38 #14
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_182130636
Ben die verhaallijn dan Lucas en zn nieuwe vriendje alweer zat.

Wel irritant dat je Kimberly weer langzaam bij Rover zie komen (Deze Rover heeft voor mijn gevoel ook wel een wat ander karakter dan de vorige acteur). Eigenlijk zie ik het ook wel gebeuren dat Noud en Nina weer samen komen, ook al wil Noud in eerste instantie een goed woordje voor zn vriend Bing doen natuurlijk. Als die twee weer samen komen zou dat natuurlijk een grote schok zijn. Maar als het waar is dat Noud de serie uit gaat zal dat wel niet.
pi_182131283
k mag leien dat ze snel familie voor Laura gaan fixen? Nu is ze echt voor het eerst de enige Alberts.. Kom maar door met die "linda-heeft-kind-van-arnie" verhaallijn die jullie bedacht hadden plz.
pi_182143499
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182143763
Ik vond Noud en Nina nog steeds een leuker stel dan Nina en Bing.
't Echte en 't ware!
pi_182146212
Die leeftijdsveranderingen die staan bij een paar berichten geleden en in de OP. Mijn brein kan dat niet aan :')
pi_182146227
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 21:05 schreef Nathvi het volgende:
k mag leien dat ze snel familie voor Laura gaan fixen? Nu is ze echt voor het eerst de enige Alberts.. Kom maar door met die "linda-heeft-kind-van-arnie" verhaallijn die jullie bedacht hadden plz.
Haha dan ga ik echt juichen *O*
pi_182150665
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 21:05 schreef Nathvi het volgende:
k mag leien dat ze snel familie voor Laura gaan fixen? Nu is ze echt voor het eerst de enige Alberts.. Kom maar door met die "linda-heeft-kind-van-arnie" verhaallijn die jullie bedacht hadden plz.
Zulke situaties zijn toch juist reden om haar het laatste zetje te geven te vertrekken ofwel het personage eruit te bonjouren?
  woensdag 26 september 2018 @ 20:11:44 #21
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182150968
Valt me mee dat Lucas die brandnetels niet in zijn of Flo's gezicht wrijft. :')
pi_182151621
Ze hebben personage Lucas sowieso totaal verkracht. Hij is nu een dom jog die zich gedraagt als de eerste de beste kleuter. Als je nu naar afleveringen van 2010 gaat herken je er niks meer van terug. Ze proberen hem op een of andere manier grappig te maken maar dat is TOTAAL mislukt.
pi_182151855
Lucas is inderdaad een karikatuur van zichzelf geworden. Hij lijkt met de jaren ook steeds kinderachtiger te worden. Wat betreft Noud; die was juist een beetje een rebelse puber toen hij werd geïntroduceerd, die niet naar school ging en een strafblad had. Nu is hij echt een lulletje rozenwater geworden.

Jammer, ik had liever gezien dat Nina zwanger was van Carlos. Ik denk toch dat die abortus niet doorgaat.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182153171
Aangezien Amir

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie ik het overigens nog wel gebeuren dat Amir het lukt om Nina over te halen het kindje niet weg te laten halen, maar stiekem in het geheim zonder dat Bing het doorheeft (in Spanje of zo) kan gaan bevallen en dat hij het kindje dan met Sjors gaat adopteren aangezien Nina het niet wil. Dan heeft hij zijn eigen kind, en gelijk wraak op Bing.

Zul je net zien dat dan na de bevalling Nina toch haar geheugen weer terugkrijgt en het kind terug wil en er een hele strijd komt tussen Nina, Carlos, Bing en Amir om het kind. Amir lijkt dan aan de winnende hand te zijn in een aangespannen rechtszaak, omdat hij de biologische vader is en Nina ook al afstand had gedaan van het kind.

Maar dan.... blijkt het kind toch ineens op miraculeuze wijze van Bing zelf te zijn. :') Ik denk serieus echt dat het zoiets dergelijks gaat worden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Miss 200.000.000! woensdag 26 september 2018 @ 22:12:55 #25
367000 roos94
pi_182154234
https://l.instagram.com/?(...)gh5DmM3hcprh0T0NT3J6

Marly maakt nu ook een soort vlogs
pi_182155278
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:33 schreef vanThijn het volgende:
Die leeftijdsveranderingen die staan bij een paar berichten geleden en in de OP. Mijn brein kan dat niet aan :')
Sorry _O- Ik heb altijd de neiging om lange berichten te posten

Maar het is inderdaad nogal breinkronkelend hoe daar met de jaren mee gekonkeld is.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182155424
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:50 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Sorry _O- Ik heb altijd de neiging om lange berichten te posten

Maar het is inderdaad nogal breinkronkelend hoe daar met de jaren mee gekonkeld is.
Ik moest er wel om gieren toen ik het zo terug las. Maar ik moet in mn hoofd altijd een verklaring hebben, met die weirde cliffhangers kan je er nog zelf wat van maken in de meeste gevallen waardoor het nog een beetje logisch kan worden maar die leeftijden... :N aan de ene kant snap ik wel dat ze wat verhaallijnen op gang willen hebben, maar hierdoor raken andere zaken weer volledig in de knoop waardoor er echt geen bal meer van klopt (zoals iemand hier, weet even niet meer wie, zei over Anita en Jack)
  woensdag 26 september 2018 @ 23:11:17 #28
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182155729
Ik denk niet persé dat Noud eruitgaat.. hij kan ook gewoon bij Laura in de leader geplaatst zijn. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182155900
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:58 schreef vanThijn het volgende:

[..]

Ik moest er wel om gieren toen ik het zo terug las. Maar ik moet in mn hoofd altijd een verklaring hebben, met die weirde cliffhangers kan je er nog zelf wat van maken in de meeste gevallen waardoor het nog een beetje logisch kan worden maar die leeftijden... :N aan de ene kant snap ik wel dat ze wat verhaallijnen op gang willen hebben, maar hierdoor raken andere zaken weer volledig in de knoop waardoor er echt geen bal meer van klopt (zoals iemand hier, weet even niet meer wie, zei over Anita en Jack)
SORASen zijn ook gewoon prima natuurlijk; ik snap dat het bij een soap hoort; je wilt niet daadwerkelijk zestien jaar wachten tot je echt iets met een karakter en ouder-kind verhoudingen kunt doen. Snap ik volkomen.

Alleen vind ik dan wel dat de verhoudingen onderling nog een beetje moeten kloppen en niet dat als je drie kinderen hebt waar elk maar 2/3 jaar tussen zit in leeftijd, dat jaren later de een terugkomt als eind-twintiger en de andere twee als tieners. En dan jaren later als de ene tiener inmiddels een twintiger is, de andere tiener wéér als tiener terughalen en dat zij dan dezelfde leeftijd heeft als een kind dat on-screen zes jaar ná haar is geboren. Nu ik erover denk; nadat een 16-jarige Wiet in 2006 weer uit beeld verdween na de amulet verhaallijn, werd toen niet veel later Rikki als 7-jarige geïntroduceerd? En in 2010 waren ze ineens dezelfde leeftijd. :')

Overigens proberen ze de jonge leeftijd van Sjors nu heel krampachtig te compenseren door haar de meest ouwelijke kleding ooit te laten dragen. Ik denk bij sommige scenes echt dat ze regelrecht uit een sketch over de Gouden Eeuw is komen lopen. Terwijl ze anderhalf jaar geleden voor Lana's SORAS nog gewoon in een spijkerbroek en hippe shirtjes rondliep.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182155921
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 23:11 schreef LetsGame het volgende:
Ik denk niet persé dat Noud eruitgaat.. hij kan ook gewoon bij Laura in de leader geplaatst zijn. :P
Met wie deelt Laura nu haar leadershot? Of is ze alleen?

(sorry, heb nog nauwelijks op de nieuwe leader gelet)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 27 september 2018 @ 00:28:32 #31
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_182156709
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 23:19 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Met wie deelt Laura nu haar leadershot? Of is ze alleen?

(sorry, heb nog nauwelijks op de nieuwe leader gelet)
met sil
pi_182156720
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 00:28 schreef GayGuy het volgende:

[..]

met sil
Die zit nu niet in de serie toch? :?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 27 september 2018 @ 00:31:46 #33
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_182156735
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 00:30 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Die zit nu niet in de serie toch? :?
Nee, maar in de leader zijn in de achtergrond ook oud personages te zien
pi_182156820
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 00:31 schreef GayGuy het volgende:

[..]

Nee, maar in de leader zijn in de achtergrond ook oud personages te zien
Oh zo!

Ik bedoelde meer of Laura met een huidig personage in de serie een leadershot deelt. Het zijn nu telkens groepjes van twee. Ik dacht even dat Laura in haar eentje een shot had op het einde, maar weet het niet zeker.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182159749
Na maanden niet te hebben gekeken toch weer een keer gekeken. Dat gedoe tussen Q en Lana gaat nergens over, zij is toch 16? De age of consent in Nederland is 16 dus dat gelul dat hij te oud zou zijn en dat hij in de gevangenis tussen pedofielen terecht zou komen of whatever slaat nergens op.
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_182160173
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 23:11 schreef LetsGame het volgende:
Ik denk niet persé dat Noud eruitgaat.. hij kan ook gewoon bij Laura in de leader geplaatst zijn. :P
http://www.gtstfanclub.nl(...)t-maar-waar-is-noud/

kijk de leader.. :(
oook Carlos is er alweer uit?
pi_182162010
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 23:19 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

SORASen zijn ook gewoon prima natuurlijk; ik snap dat het bij een soap hoort; je wilt niet daadwerkelijk zestien jaar wachten tot je echt iets met een karakter en ouder-kind verhoudingen kunt doen. Snap ik volkomen.

Alleen vind ik dan wel dat de verhoudingen onderling nog een beetje moeten kloppen en niet dat als je drie kinderen hebt waar elk maar 2/3 jaar tussen zit in leeftijd, dat jaren later de een terugkomt als eind-twintiger en de andere twee als tieners. En dan jaren later als de ene tiener inmiddels een twintiger is, de andere tiener wéér als tiener terughalen en dat zij dan dezelfde leeftijd heeft als een kind dat on-screen zes jaar ná haar is geboren. Nu ik erover denk; nadat een 16-jarige Wiet in 2006 weer uit beeld verdween na de amulet verhaallijn, werd toen niet veel later Rikki als 7-jarige geïntroduceerd? En in 2010 waren ze ineens dezelfde leeftijd. :')
eens, onderling moet het inderdaad ook kloppen. Helaas trekken ze zich daar weinig van aan. Dat voorbeeld wat je hier benoemd, daar krijgen mijn hersens echt een kronkel van. haha

quote:
Overigens proberen ze de jonge leeftijd van Sjors nu heel krampachtig te compenseren door haar de meest ouwelijke kleding ooit te laten dragen. Ik denk bij sommige scenes echt dat ze regelrecht uit een sketch over de Gouden Eeuw is komen lopen. Terwijl ze anderhalf jaar geleden voor Lana's SORAS nog gewoon in een spijkerbroek en hippe shirtjes rondliep.
Jaaa, dat viel mij ook al op. beetje jammer weer...
pi_182162143
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 10:29 schreef Nathvi het volgende:

[..]

http://www.gtstfanclub.nl(...)t-maar-waar-is-noud/

kijk de leader.. :(
oook Carlos is er alweer uit?
Weer zo'n jong Spangas-ding? :{w
En damn, dan is Laura gewoon echt verloren zonder enige banden in de serie. Want om nu te zeggen dat de vriendschappen met Janine, Linda en Zoë ook maar iets voorstellen, nee.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182170568
Ik kijk ook nog eens een aflevering...

Noud en Flo hadden evengoed tweelingbroers kunnen zijn, zoals Ruud en Roel op elkaar lijken _O-

Eduard doet mij wat denken aan Herman Hogendoorn, zoals hij onaangekondigd Zoë een bezoekje brengt en vervolgens met Daan op dat terras zat :P

En Aysen die even binnen komt vallen om Zoë direct te onderwerpen aan een verhoor en de boel commandeert :') Serieus, als die zo bij mij op bezoek kwam zou ik d'r linea recta mijn huis uittrappen :W
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182170672
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:21 schreef PeterKelder het volgende:

Eduard doet mij wat denken aan Herman Hogendoorn, zoals hij onaangekondigd Zoë een bezoekje brengt en vervolgens met Daan op dat terras zat :P

Ik dacht precies hetzelfde!
pi_182170895
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:27 schreef vanThijn het volgende:

[..]

Ik dacht precies hetzelfde!
Toch jammer dat Daan niet echt een Rien Hogendoorn is :P

En damn, is Tim Immers zijn gezichtsuitdrukkingen vergeten? Marieke vertelt Mark dat ze FTD heeft en hij staart haar heel de tijd met hetzelfde emotieloze gezicht aan :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182175070
Wat een kutleader is die nieuwe zeg. Het gaat veel te snel om ook maar iets te zien en op de een of andere manier vind ik hem en beetje agressief. Het idee van foto's uit vorige seizoenen is erg leuk, maar deze vormgeving en de muziek... Nah.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 12:46 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Weer zo'n jong Spangas-ding? :{w
En damn, dan is Laura gewoon echt verloren zonder enige banden in de serie. Want om nu te zeggen dat de vriendschappen met Janine, Linda en Zoë ook maar iets voorstellen, nee.
Idd... Als Noud weg gaat (Wat Ruud al heeft bevestigd en de schrijvers recyclen gewoon even exact dezelfde reden van zijn vorige vertrek :') ) , heeft ze alleen Lucas nog en dat ook alleen om De koning. Sowieso echt en klunzen move om haar uit de rozenboom te flikkeren. Laura en de rozenboom zijn gewoon één geheel en daar kom je niet aan.

En waaaaaar is Tiffy? Heb een beetje genoeg van die nutteloze crossovers zoals Syl die even random De koning binnen gewandeld komt om te zeggen dat Laura oma wordt om niemand er vervolgens nog over te horen. Best een big deal lijkt me, zeker voor zo'n groot personage als Laura en haar verleden met verloren kinderen etc. Als je zag hoe ze zich in het begin zo aan Noud vastklampte en hem Arnoud blijf noemen alles enige in de hele serie..

[ Bericht 3% gewijzigd door miaeak op 27-09-2018 23:12:23 ]
pi_182176487
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 22:59 schreef miaeak het volgende:
Wat een kutleader is die nieuwe zeg. Het gaat veel te snel om ook maar iets te zien en op de een of andere manier vind ik hem en beetje agressief. Het idee van foto's uit vorige seizoenen is erg leuk, maar deze vormgeving en de muziek... Nah.
De leader ziet er goedkoop en kinderlijk uit. Alsof iemand wat foto's in een Prezi-bestand heeft gegooid en er een muziekje onder heeft gezet. Of nou ja, 'muziek'... Dat getrommel in combinatie met een elektrische gitaar kan ik eigenlijk geen muziek noemen _O-

quote:
[..]

Idd... Als Noud weg gaat (Wat Ruud al heeft bevestigd en de schrijvers recyclen gewoon even exact dezelfde reden van zijn vorige vertrek :') ) , heeft ze alleen Lucas nog en dat ook alleen om De koning. Sowieso echt en klunzen move om haar uit de rozenboom te flikkeren. Laura en de rozenboom zijn gewoon één geheel en daar kom je niet aan.
Heeft Ruud het nieuws bevestigd ja? Ik lees net op de site van Boulevard dat RTL laat weten dat "de GTST leader tegenwoordig makkelijk aan te passen is op verhaallijnen. Een komst of vertrek van een karakter kan niet meteen geconcludeerd worden uit een versie van één leader." Maar ja, dat is toch een hoop gelul in de ruimte, want dan hadden ze hem evengoed bij Laura in de leader kunnen plaatsen of die nieuwe meid bij Bing/Nina (want het ziet er naar uit dat ze iets met Bing te maken heeft).

Over dat Laura en de Rozenboom één geheel zijn ben ik het niet helemaal eens: Laura is juist méér dan alleen De Rozenboom en ik had gehoopt dat de schrijvers dat met die keuze haar daar weg te halen zouden aangrijpen. Maar door haar simpelweg te verplaatsen naar De Koning maken ze zich er weer lekker makkelijk van af. Dus nu mag Jette tot aan haar pensioen de sidekick van de "o zo grappige" (not) Lucas zijn. Joepie. :N

quote:
En waaaaaar is Tiffy? Heb een beetje genoeg van die nutteloze crossovers zoals Syl die even random De koning binnen gewandeld komt om te zeggen dat Laura oma wordt om niemand er vervolgens nog over te horen. Best een big deal lijkt me, zeker voor zo'n groot personage als Laura en haar verleden met verloren kinderen etc. Als je zag hoe ze zich in het begin zo aan Noud vastklampte en hem Arnoud blijf noemen alles enige in de hele serie..
Tiffy mag lekker wegblijven: Anton nog een buitenechtelijk kind geven óm hem maar iets te geven vind ik een puur zwaktebod. En gelukkig zijn die nutteloze cross-overs nu ook wel voorbij nu dat Nieuwe Tijden is stopgezet. Haal Sil maar terug voor Laura, en Amy voor Ludo. Kunnen die nutteloze 'hunks' als Flo en Daan direct weer naar de uitgang :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182183374
Prezi-leader idd :').

En oeps! Verkeerde interview gelezen (die uit 2015) van Ruud. Niet bevestigd dus! Vandaar dezelfde reden. Ik vond het al zo lame.

En Tiffy hoef ik ook niet terug te zien, met name omdat het dan weer Anton is die een buitenechtelijk kind heeft. Nou zou ik zo snel niet weten wie het anders zou moeten zijn, maar met hij strooit wel erg in het rond met zijn buitenechtelijke kinderen en affaires. En dat voor een dokter :').

En hoppa!:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door miaeak op 28-09-2018 13:12:04 ]
pi_182193928
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:35 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Toch jammer dat Daan niet echt een Rien Hogendoorn is :P

En damn, is Tim Immers zijn gezichtsuitdrukkingen vergeten? Marieke vertelt Mark dat ze FTD heeft en hij staart haar heel de tijd met hetzelfde emotieloze gezicht aan :')
zou wel leuk zijn, een Rien 2.0!

Hahahaha ja die blik :') :')
pi_182207262
Intussen staat de cover voor seizoen 22 op bol:



Wat een heerlijke photoshopkunsten weer _O- :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182208062
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 17:35 schreef PeterKelder het volgende:
Intussen staat de cover voor seizoen 22 op bol:

[ afbeelding ]

Wat een heerlijke photoshopkunsten weer _O- :')
Ik wilde net zeggen wat een MS paint kwaliteit is dit nou joh :').
Blijkbaar had Sjors toen ook even geen voeten.

Nog even over de leader. Het valt me bij die nieuwe pas op hoe klein het gtst clubje eigenlijk is...

[ Bericht 2% gewijzigd door miaeak op 29-09-2018 19:00:06 ]
pi_182223708
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 17:35 schreef PeterKelder het volgende:
Intussen staat de cover voor seizoen 22 op bol:

[ afbeelding ]

Wat een heerlijke photoshopkunsten weer _O- :')
Daar moesten wij bij onze opleiding media en techniek, die ik in een ver verleden gevolgd had, niet mee aankomen. :')
  zondag 30 september 2018 @ 13:55:46 #49
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182226512
Casper van Bohemen die staat aangegeven in de aftiteling als "Geheimzinnige man - ?"
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182242603
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:55 schreef LetsGame het volgende:
Casper van Bohemen die staat aangegeven in de aftiteling als "Geheimzinnige man - ?"
Fritsie!

Oh nee wacht...
Dat was toch wel een classic soap move hoor. Ineens een tweelingbroer out of nowhere. :').

Interviewtje hier trouwens:

Wat een acteerwerk! -o_
En cameraman onder stroom. Oeps
:')

Weet even niet meer wat er uiteindelijk met Hans gebeurd is...

[ Bericht 19% gewijzigd door miaeak op 30-09-2018 22:37:52 ]
pi_182243060
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:22 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ik wilde net zeggen wat een MS paint kwaliteit is dit nou joh :').
Blijkbaar had Sjors toen ook even geen voeten.
Haha ja _O- Dat viel mij direct op, dus ik kijken naar de originele foto, maar daar zijn haar voeten ook amper op te zien :D Vergelijk dat eens met die clownsschoenen van Sjoerd :P

quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 11:58 schreef vanThijn het volgende:

[..]

Daar moesten wij bij onze opleiding media en techniek, die ik in een ver verleden gevolgd had, niet mee aankomen. :')
Hahaha dat kan ik geloven ja :D Nu snap ik wel dat de originele foto misschien ietwat te breed was voor de cover, maar dit is wel echt een amateuristisch knip-en-plakwerkje :')

En doordat de muur ontbreekt mis ik nu toch wel het gevoel van 'de Meerdijkse knokploeg' _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 30 september 2018 @ 23:17:35 #52
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182243573
Wiet is 16 in seizoen 16 en Nina is 16 geworden. Dat klopt dan nog meer dan de veel te jonge recast later. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182253866
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:17 schreef LetsGame het volgende:
Wiet is 16 in seizoen 16 en Nina is 16 geworden. Dat klopt dan nog meer dan de veel te jonge recast later. :P
Wiet is echt 10 jaar 16 geweest ofzo :').
pi_182253939
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:12 schreef miaeak het volgende:

[..]

Wiet is echt 10 jaar 16 geweest ofzo :').
Lijkt me best kut :')
pi_182254019
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182255721
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:17 schreef LetsGame het volgende:
Wiet is 16 in seizoen 16 en Nina is 16 geworden. Dat klopt dan nog meer dan de veel te jonge recast later. :P
En Nina viert drie seizoenen later (in een heel andere maand dan dat ze geboren werd) al haar 21ste verjaardag _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 1 oktober 2018 @ 18:51:20 #57
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_182258444
Wat de neuk is er met Lucas gebeurd in de nieuwe leader (die nog moet komen) ?

http://www.gtstfanclub.nl(...)t-maar-waar-is-noud/

Hier keek hij nog een stuk vrolijker _O-


Volgens mij is hij ook niet blij met de nieuwe leader :')
  maandag 1 oktober 2018 @ 18:54:04 #58
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182258507
Misschien hangt dat duurzame gedoe hem z'n keel uit? :P

Over dat Lucas seropositief is hoor je trouwens ook helemaal niks meer.
pi_182260058
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:54 schreef James1988 het volgende:
Misschien hangt dat duurzame gedoe hem z'n keel uit? :P

Over dat Lucas seropositief is hoor je trouwens ook helemaal niks meer.
Komt weer!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 oktober 2018 @ 20:13:02 #60
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182260099
Oh, dat zijn de schrijvers dus toch niet vergeten. Dat valt me dan weer mee. :s)
pi_182260165
Nee ik moest er toevallig ook net voor die uitzending aan denken. Maar dat het nu weer allemaal gedoe is vind ik een beetje jammer. Hij heeft het al zo vaak geheim lopen houden en uit lopen stellen. Ik vind het trouwens best een big deal als je zoiets voor je partner verborgen houdt...
  maandag 1 oktober 2018 @ 20:19:49 #62
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182260231
Ik vind Linda in seizoen 16 wel echt overdreven bitchy..... alsof de Linda uit Pittige Tijden haar rentree maakte :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182261867

Naast Stephanie van Eer maakt ook Lone van Roosendaal deze maand haar entree.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182264381
Dat is wel erg tof, van Lone! :D
pi_182265124
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:27 schreef PeterKelder het volgende:

Naast Stephanie van Eer maakt ook Lone van Roosendaal deze maand haar entree.
Wat is dit dan voor soundtrack eronder joh :') .
En Noud ffs laat Nina nou eens los! Die twee passen zó niet bij elkaar.
pi_182265229
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 23:19 schreef Nathvi het volgende:
Dat is wel erg tof, van Lone! :D
ja goede toevoeging _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182268774
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:27 schreef PeterKelder het volgende:

Naast Stephanie van Eer maakt ook Lone van Roosendaal deze maand haar entree.
Lone _O_ _O_ _O_ _O_

Ik hield van haar in Voetbalvrouwen
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_182269069
Guys, Inge Ipenburg is een geweldig actrice, Erik de Vogel een geweldig acteur. Als Lone de teksten en verhalen van deze schrijvers gaat oplepelen heb je er nog niets aan
't Echte en 't ware!
pi_182269214
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 00:21 schreef miaeak het volgende:

[..]

Wat is dit dan voor soundtrack eronder joh :') .
En Noud ffs laat Nina nou eens los! Die twee passen zó niet bij elkaar.
Windows video maker... stagaire zeker mogen maken deze video
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:40:43 #70
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_182270482
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:08 schreef Japepk het volgende:
Guys, Inge Ipenburg is een geweldig actrice, Erik de Vogel een geweldig acteur. Als Lone de teksten en verhalen van deze schrijvers gaat oplepelen heb je er nog niets aan
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_182271129
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:08 schreef Japepk het volgende:
Guys, Inge Ipenburg is een geweldig actrice, Erik de Vogel een geweldig acteur. Als Lone de teksten en verhalen van deze schrijvers gaat oplepelen heb je er nog niets aan
Dit.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182271273
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:08 schreef Japepk het volgende:
Guys, Inge Ipenburg is een geweldig actrice, Erik de Vogel een geweldig acteur. Als Lone de teksten en verhalen van deze schrijvers gaat oplepelen heb je er nog niets aan
oke
pi_182274248
Of ze moeten een wonder verrichten een een nieuwe echte bitch maken. Zou zo tof zijn :D
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:47:13 #74
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_182274648
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 09:45 schreef Nexum het volgende:

[..]

Lone _O_ _O_ _O_ _O_

Ik hield van haar in Voetbalvrouwen
Ik hield meer van haar jopen :P
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_182276557
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:47 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Ik hield meer van haar jopen :P
Alles om Jeffrey Woesthoff te laten spelen of niet.
pi_182277523
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182283350
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:34 schreef miaeak het volgende:
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahahaha! lach ik? ja ik lach :') :') :')
pi_182283930
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:41 schreef vanThijn het volgende:

[..]

hahahahaha! lach ik? ja ik lach :') :') :')
Het is ook om je te bescheuren :') _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182284409
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:58 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het is ook om je te bescheuren :') _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Everon :'). Maar dit was wel vrij lachwekkend.

Ik vraag me serieus af wat voor beeld de schrijvers van Bing hebben. Zoals hij de laatste tijd is was hij toch nooit? Het lijkt wel een totaal ander persoon.

[ Bericht 6% gewijzigd door miaeak op 02-10-2018 23:36:23 ]
pi_182291619
Whieee wens me succes. Zit nu bij Endemol op de bank voor figuratie. Zou heel veel willen vertellen over hoe en wat maar mag natuurlijk niet. Wel leuk, voor de 2e keer op dezelfde locatie.haha
pi_182293107
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 12:34 schreef vanThijn het volgende:
Whieee wens me succes. Zit nu bij Endemol op de bank voor figuratie. Zou heel veel willen vertellen over hoe en wat maar mag natuurlijk niet. Wel leuk, voor de 2e keer op dezelfde locatie.haha
Doe Rohan de groeten! :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182293303
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Doe Rohan de groeten! :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha Rohan kwam nog wel even voorbij. Moest mn lachen inhouden, zag meteen die geniale bewerkte fotos voor me.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182293892
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:11 schreef vanThijn het volgende:

[..]

Haha Rohan kwam nog wel even voorbij. Moest mn lachen inhouden, zag meteen die geniale bewerkte fotos voor me.
:D
Ik zou ook niet weten hoe ik zou reageren moest ik hem in het echt tegenkomen, zeker niet na alle DM-grappen met hem in de hoofdrol _O-

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 3 oktober 2018 @ 17:45:16 #84
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182297493
Wtf Bing :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182297541
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

:D
Ik zou ook niet weten hoe ik zou reageren moest ik hem in het echt tegenkomen, zeker niet na alle DM-grappen met hem in de hoofdrol _O-

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij keek ook echt zo droog. Daar kon je meteen een paar flauwe teksten bij bedenken zegmaar.


Nu zien jullie mij daar dus ook in. Ben ik niet zo anoniem meer. Haha (zat al in de aflevering met dat gedoe tussen loes en bing).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182298199
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 17:47 schreef vanThijn het volgende:

[..]

Hij keek ook echt zo droog. Daar kon je meteen een paar flauwe teksten bij bedenken zegmaar.
Hij was net te zien bij EditieNL omdat-ie weer een blunder heeft begaan, misschien dat-ie daarom zo droog keek? _O-

quote:
Nu zien jullie mij daar dus ook in. Ben ik niet zo anoniem meer. Haha (zat al in de aflevering met dat gedoe tussen loes en bing).
Hahaha, denk dat je tegen die tijd niet meer over straat kan :P

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 3 oktober 2018 @ 18:29:39 #87
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182298319
Seizoen 16:
Eigenlijk was de eerste Wiet ook erg leuk. Eigenwijs, totaal niet naief en vind deze Wiet veel meer kloppen dat de Wiet van een paar jaar later. Ook al was Pip ook erg leuk in de rol.. maar het was een heel ander personage. Jammer dat ze de rol niet verder ontwikkeld hebben met Anique! Ze deed het erg goed! Ze is overigens de enige die Hans van Houten doorheeft samen met Bing. :P

Goverts einde in aantocht.. gelukkig dat hij in seizoen 16 veel frequenter te zien was dan in de vorige twee. Chemie met Dorothea is ook erg leuk! :D

Barbara vind ik zover (ik ben in januari 2006) nog steeds erg down to earth en totaal niet irritant. Ongelofelijk hoe snel dit zou omslaan. :P

Nicks rol dit seizoen is wel heel triest.. probeert alleen Charlie te veroveren en komt soms in beeld bij Sanders inc. de baas spelen. :')

Jef tegen Bing over Frits "Een soort Ludo, maar dan 1000x erger."
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182298337
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 18:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hij was net te zien bij EditieNL omdat-ie weer een blunder heeft begaan, misschien dat-ie daarom zo droog keek? _O-

[..]

Hahaha, denk dat je tegen die tijd niet meer over straat kan :P

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god wat heeft ie nou weer uitgevreten? Ik zal eens terug kijken.


Haha ja famous joh! Neeeee hoor, regelmatig in wat films en series gefigureerd maar nog niemand die me herkend hoor😂
pi_182298878
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 18:30 schreef vanThijn het volgende:

[..]

Oh god wat heeft ie nou weer uitgevreten? Ik zal eens terug kijken.
Hij wil weer eens maatschappelijk relevant zijn met GTST, maar dat pakt helaas wat anders uit:

quote:
Kijkers boos op Marieke
’GTST vergeet zich in patiënt te verplaatsen’

MEERDIJK - De aandacht die de tv-soap Goede Tijden, Slechte Tijden momenteel geeft aan een ernstige vorm van dementie valt compleet verkeerd bij patiënten met ’frontotemporale dementie’ (FTD) en hun partners.

Lidewij Mahler als de dementerende Marieke de Moor in de beroemde soap.
Lidewij Mahler als de dementerende Marieke de Moor in de beroemde soap.Ⓒ RTL
FTD-lotgenoten zijn boos over hoe de ziekte in beeld wordt gebracht in de nog steeds enorm populaire soap. „We zijn vooral verdrietig, omdat echt een verkeerd beeld van de ziekte wordt gegeven”, zegt desgevraagd Margreet Mantel.

De kritiek richt zich in het bijzonder op de figuur Marieke de Moor, gespeeld door actrice Lidewij Mahler. De nog jonge vrouw van midden dertig heeft in de serie onlangs te horen gekregen dat zij aan deze zeer ernstige maar minder bekende vorm van dementie lijdt. Marieke, in GTST de zus van Janine Elschot (Caroline de Bruijn), is zich steeds vreemder gaan gedragen. Ze wendt een burn-out voor en wijt daar haar vergeetachtigheid aan. Dramatisch dieptepunt is de veel verklarende diagnose. „Op zich vinden we het een goed initiatief om aandacht te besteden aan dementie en vooral deze vorm”, zegt Margreet Mantel, partner van een 56-jarige man met deze vorm van dementie. „Maar dit is echt een gemiste kans. Met veel onjuistheden, men heeft zich onvoldoende in het ziektebeeld verdiept. ’Marieke’ noemt veelvuldig dat ze zo vergeetachtig is, ze heeft een enorm ziektebesef. En dat hebben patiënten met FTD niet. Ook mijn man is zich dat totaal niet bewust.”

Dat er geen ziektebesef is, is het moeilijkste voor de omgeving, schrijft lotgenoot Suzanne Pons. Je hebt totaal geen grip op jouw naaste die deze ziekte heeft, omdat je niet samen kunt ’rouwen’ om de diagnose.

Producent en scenarioschrijver Rohan Gottschalk van GTST betreurt het dat de FTD-lotgenotengroep zich niet herkent in het dementiebeeld dat wordt neergezet.

„Het is heel vervelend dat mensen hier zo boos op reageren. We hebben het personage Marieke als patiënt zo natuurgetrouw mogelijk proberen neer te zetten. En we zijn ook te rade gegaan bij Alzheimer Nederland. Het is zeker niet de bedoeling om patiënten en hun naasten te schofferen.”

Bij ’frontotemporale dementie’ wordt het voorste deel van de hersenen aangetast waardoor geleidelijk gedragsveranderingen bij de patiënt ontstaan. In Nederland hebben 8000 mensen deze vorm van dementie.
quote:
Haha ja famous joh! Neeeee hoor, regelmatig in wat films en series gefigureerd maar nog niemand die me herkend hoor😂
Nou, na twee keer in Meerdijk te hebben gelopen moet dat toch wel gebeuren :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182300147
Marieke midden dertig? 😂
Die moet toch inmiddels ongeveer een jaar of 42 zijn?
Hoe oud was ze bij haar vertrek in 1995?
pi_182300325
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 18:56 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hij wil weer eens maatschappelijk relevant zijn met GTST, maar dat pakt helaas wat anders uit:

[..]
Oooh ellende weer. Ik hoor m al denken 'hoe kan ik dit nog zo ompraten dat het logisch is' 😂

quote:
Nou, na twee keer in Meerdijk te hebben gelopen moet dat toch wel gebeuren :P
Hahaha,zou wel leuk zijn! Maarre wat een verrekt klein dorp. Allemaal zo op en over elkaar :p ;)
pi_182300768
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:51 schreef vanThijn het volgende:

[..]

Oooh ellende weer. Ik hoor m al denken 'hoe kan ik dit nog zo ompraten dat het logisch is' 😂
Aan zijn reactie bij EditieNL te horen probeerde hij dat laatste ook wel:

quote:
"Wij hebben ons laten inspireren door een mantelzorger van een FTD-patiënt, door haar verhaal. Vandaag hebben we eigenlijk pas de kennis dat dit slechts maar een hele kleine groep van FTD-patiënten betreft en dat in de grote groep deze vorm, op deze manier niet voor komt. Ja, dat vinden wij heel spijtig uiteraard."
Vooral dat "Vandaag hebben we eigenlijk pas de kennis dat..." doet 't hem. Wat een prutsers :') |:( :|W

quote:
[..]

Hahaha,zou wel leuk zijn! Maarre wat een verrekt klein dorp. Allemaal zo op en over elkaar :p ;)
En allemaal zo open, want op De Koning na heeft niemand daar vier muren :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 3 oktober 2018 @ 20:46:48 #93
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182301646
Terecht dat de mensen zo gefrustreerd zijn :Y
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182303066
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:08 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Aan zijn reactie bij EditieNL te horen probeerde hij dat laatste ook wel:

[..]

Vooral dat "Vandaag hebben we eigenlijk pas de kennis dat..." doet 't hem. Wat een prutsers :') |:( :|W

omygod

quote:
En allemaal zo open, want op De Koning na heeft niemand daar vier muren :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182304312
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:28 schreef vanThijn het volgende:

[..]

omygod
Zeg dat. Daarmee geeft hij eigenlijk direct bloot hoe ze te werk gaan eh: afgaan op de verhalen van één persoon, dan misschien nog wat info opzoeken op Google en hup, scènes volschrijven met onjuiste informatie :')

quote:
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182304505
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:44 schreef Thatsmelv het volgende:
Marieke midden dertig? 😂
Die moet toch inmiddels ongeveer een jaar of 42 zijn?
Hoe oud was ze bij haar vertrek in 1995?
Ik zal even geen rant meer posten over leeftijden in de serie, want onderhand is het wel zo onderhand duidelijk dat het niet klopt.

Maar Marieke die nu midden dertig moet voorstellen is wel heel ridicuul :') Zelfs zonder SORAS zou ze inmiddels al begin 40 moeten zijn. Sjors is begin '30 (misschien midden '30 inmiddels sinds Lana's veroudering) en Marieke was al jongvolwassen toen zij werd geboren.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182304549
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:28 schreef vanThijn het volgende:

[..]

omygod

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk dat je heb gefigureerd! Weet je al een beetje wanneer je te zien gaat zijn? Uiteraard mag je natuurlijk niets over de aflevering vertellen.

En ja, ik zou denk ik ook de hele tijd aan die Rohan foto's met de teksten gaan denken als ik hem in het echt zou zien :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182304579
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:08 schreef PeterKelder het volgende:

Vooral dat "Vandaag hebben we eigenlijk pas de kennis dat..." doet 't hem. Wat een prutsers :') |:( :|W

Die zin moet er eigenlijk in worden gehouden voor jullie toekomstige Rohan grappen :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182304770
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 22:08 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Die zin moet er eigenlijk in worden gehouden voor jullie toekomstige Rohan grappen :P
Haha, het zou zomaar een tweede Rohan-classic kunnen worden ja :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182304858
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 22:06 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wat leuk dat je heb gefigureerd! Weet je al een beetje wanneer je te zien gaat zijn? Uiteraard mag je natuurlijk niets over de aflevering vertellen.

En ja, ik zou denk ik ook de hele tijd aan die Rohan foto's met de teksten gaan denken als ik hem in het echt zou zien :D
We zijn het dus vergeten te vragen wanneer het wordt uitgezonden. maar de vorige keer duurde het 2 maanden dus denk nu ook wel zoiets. (de vorige keer zat ik in aflevering 5833,5834 en 5835). Figureren is iets wat ik regelmatig tussen mijn vaste werk door doe . En aangezien ik sowieso regelmatig in Amsterdam te vinden ben, is gtst meestal wel goed te combineren. dus jullie zijn nog niet van me af. ik ben al benoemd tot Boks stamgast. :')
pi_182304935
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 22:08 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Die zin moet er eigenlijk in worden gehouden voor jullie toekomstige Rohan grappen :P
JAAAAAA
  woensdag 3 oktober 2018 @ 22:28:20 #102
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182305249
Wiet #1 in scènes zien met Nina en jongere Lucas is echt vreemd. :P

Nina die Hans bedreigt om Wiet te beschermen. :D
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182305379
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 22:17 schreef vanThijn het volgende:

[..]

We zijn het dus vergeten te vragen wanneer het wordt uitgezonden.


"Had het aan mij gevraagd, ik had direct antwoord kunnen geven! Het wordt uitgezonden op 31 februari 2134 op RTL 9... Of was het toch op 42 december 2089 op SBS 7? Nou ja, we hebben pas sinds vandaag de kennis dat het op iedere radio te zien zal zijn."
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182305441
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 22:14 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Haha, het zou zomaar een tweede Rohan-classic kunnen worden ja :D


"Marieke? Was dat niet de zus van Ludo? Of toch de moeder van Laura? In ieder geval hebben we sinds vandaag eigenlijk pas de kennis dat ze als baby verwisseld is met Nola."
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182305692
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 22:17 schreef vanThijn het volgende:

[..]

We zijn het dus vergeten te vragen wanneer het wordt uitgezonden. maar de vorige keer duurde het 2 maanden dus denk nu ook wel zoiets. (de vorige keer zat ik in aflevering 5833,5834 en 5835). Figureren is iets wat ik regelmatig tussen mijn vaste werk door doe . En aangezien ik sowieso regelmatig in Amsterdam te vinden ben, is gtst meestal wel goed te combineren. dus jullie zijn nog niet van me af. ik ben al benoemd tot Boks stamgast. :')
Leuk! Geef de volgende keer Bing even een knal met de bokshandschoen namens mij.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182305696
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 22:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Had het aan mij gevraagd, ik had direct antwoord kunnen geven! Het wordt uitgezonden op 31 februari 2134 op RTL 9... Of was het toch op 42 december 2089 op SBS 7? Nou ja, we hebben pas sinds vandaag de kennis dat het op iedere radio te zien zal zijn."
:D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182306302
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 22:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Had het aan mij gevraagd, ik had direct antwoord kunnen geven! Het wordt uitgezonden op 31 februari 2134 op RTL 9... Of was het toch op 42 december 2089 op SBS 7? Nou ja, we hebben pas sinds vandaag de kennis dat het op iedere radio te zien zal zijn."
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 22:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Marieke? Was dat niet de zus van Ludo? Of toch de moeder van Laura? In ieder geval hebben we sinds vandaag eigenlijk pas de kennis dat ze als baby verwisseld is met Nola."
IK MOET ZUURSTOF _O- _O_ :') _O- _O_
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 22:44 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Leuk! Geef de volgende keer Bing even een knal met de bokshandschoen namens mij.
haha ik zal het proberen te onthouden!
pi_182312182
SPOILER: Aflevering volgende week donderdag...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 23% gewijzigd door Nathvi op 04-10-2018 17:00:37 ]
pi_182312984
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:57 schreef Nathvi het volgende:
Aflevering volgende week donderdag...

Marieke: "Ik wil euthanasie."
Zij ze nou helemaal gek geworden? Iedereen met kanker of iets anders ergs krijgt euthanasie. ..... |:(
Die is dus met kerst al de pijp uit _O- :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182313180
Ze dachten gauw wegwerken die handel 😂
pi_182314136
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:57 schreef Nathvi het volgende:
Aflevering volgende week donderdag...

Marieke: "Ik wil euthanasie."
Zij ze nou helemaal gek geworden? Iedereen met kanker of iets anders ergs krijgt euthanasie. ..... |:(
Damn, ik maakte nog een grap een paar weken geleden, maar dit is wel heel rap ja _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_182315265
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:57 schreef Nathvi het volgende:
Aflevering volgende week donderdag...

Marieke: "Ik wil euthanasie."
Zij ze nou helemaal gek geworden? Iedereen met kanker of iets anders ergs krijgt euthanasie. ..... |:(
Spoilertje!!

En damn... Dat gaat niet goed vallen :')
  donderdag 4 oktober 2018 @ 14:12:22 #113
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182315713
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 22:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Had het aan mij gevraagd, ik had direct antwoord kunnen geven! Het wordt uitgezonden op 31 februari 2134 op RTL 9... Of was het toch op 42 december 2089 op SBS 7? Nou ja, we hebben pas sinds vandaag de kennis dat het op iedere radio te zien zal zijn."
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 22:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Marieke? Was dat niet de zus van Ludo? Of toch de moeder van Laura? In ieder geval hebben we sinds vandaag eigenlijk pas de kennis dat ze als baby verwisseld is met Nola."
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 14:20:46 #114
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182315865
Spoilers van de komende week zijn wel spannend eerlijk gezegd :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2018 @ 14:41:48 #115
230491 Zith
pls tip
pi_182316163
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 14:20 schreef LetsGame het volgende:
Spoilers van de komende week zijn wel spannend eerlijk gezegd :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_182316172
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 14:20 schreef LetsGame het volgende:
Spoilers van de komende week zijn wel spannend eerlijk gezegd :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga stuk hier _O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 4 oktober 2018 @ 16:06:58 #117
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_182317344
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 14:20 schreef LetsGame het volgende:
Spoilers van de komende week zijn wel spannend eerlijk gezegd :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_182317739
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 14:20 schreef LetsGame het volgende:
Spoilers van de komende week zijn wel spannend eerlijk gezegd :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O- _O- _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 4 oktober 2018 @ 19:05:32 #119
403253 Meke
after all this time? always.
pi_182320848
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 14:20 schreef LetsGame het volgende:
Spoilers van de komende week zijn wel spannend eerlijk gezegd :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik liep vast op de pinpas en vroeg me honderd keer af: "Huh maar dat kan toch niet? Staat het er echt?" en ging het nog eens lezen. Toen las ik verder :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_182321060
vooral deze ook gewoon :') :') _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 14:20 schreef LetsGame het volgende:
Spoilers van de komende week zijn wel spannend eerlijk gezegd :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182321673
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 14:20 schreef LetsGame het volgende:
Spoilers van de komende week zijn wel spannend eerlijk gezegd :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dacht je dan van de spoilers voor over twee weken? :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182322027
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 19:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wat dacht je dan van de spoilers voor over twee weken? :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahahahahahahahaha ik kom niet meer bij hier _O- _O- _O- _O-
ik proestte het uit bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ _O- :')
pi_182322108
Arme Dorothea :'), al die irritaties. Laatst nog eens de eerste scène van Bing terug gekeken. Ik mis haar wel hoor. Erg jammer dat ze haar dood hebben laten gaan en niet met Stanley mee touren of whatever. Dat was nog eens een tof wijf!

Die terugkomst van Stanley trouwens met Laura :').
Achteraf denk ik echt: "The fuq was dat?"
pi_182322391
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 19:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wat dacht je dan van de spoilers voor over twee weken? :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O- Veeg me op
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182322443
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:24 schreef miaeak het volgende:
Arme Dorothea :'), al die irritaties. Laatst nog eens de eerste scène van Bing terug gekeken. Ik mis haar wel hoor. Erg jammer dat ze haar dood hebben laten gaan en niet met Stanley mee touren of whatever. Dat was nog eens een tof wijf!

Die terugkomst van Stanley trouwens met Laura :').
Achteraf denk ik echt: "The fuq was dat?"
Ik vond Dorothea ook echt een heel tof personage. Ook echt een uniek en herkenbaar personage; niet het zoveelste inwisselbare personage. Ik vond haar ook een leuk koppel met Jef.

De terugkomst van Stanley was inderdaad behoorlijk nutteloos; alleen maar om Laura weer even wat te doen te geven.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:15:43 #126
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182335197
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 19:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wat dacht je dan van de spoilers voor over twee weken? :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O- _O- _O- _O_ _O_ _O_ :D
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:16:12 #127
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182335201
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:38 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik vond Dorothea ook echt een heel tof personage. Ook echt een uniek en herkenbaar personage; niet het zoveelste inwisselbare personage. Ik vond haar ook een leuk koppel met Jef.

De terugkomst van Stanley was inderdaad behoorlijk nutteloos; alleen maar om Laura weer even wat te doen te geven.
Nou, in seizoen 16 was ze vooral irritant en overbodig. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:31:11 #128
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_182345026
Is er al bekend wanneer Lone haar intrede doet, en welke rol ze gaat spelen? Leuk dat ze mee gaat spelen, maar ik vrees dat ze een oude bekende gaat spelen* GayGuy
pi_182346390
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:31 schreef GayGuy het volgende:
Is er al bekend wanneer Lone haar intrede doet, en welke rol ze gaat spelen? Leuk dat ze mee gaat spelen, maar ik vrees dat ze een oude bekende gaat spelen* GayGuy
Doel je op Hafkamp? of? Lijkt me namelijk totaal niet.. Denk dat ze gewoon even een concurrent word van een bedrijf en dan faalt ze en dan verdwijnt ze weer.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:51:23 #130
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_182346438
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 00:47 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Doel je op Hafkamp? of? Lijkt me namelijk totaal niet.. Denk dat ze gewoon even een concurrent word van een bedrijf en dan faalt ze en dan verdwijnt ze weer.
ik bedoel inderdaad Hafkamp
Zoals ze in de sneak preview werd geintroduceerd op die stoel, die heel langzaam omdraaid, waarna ze iemand aankijkt en vals lacht, dan moet het haast wel een oude bekende zijn.
pi_182346537
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 00:51 schreef GayGuy het volgende:

[..]

ik bedoel inderdaad Hafkamp
Zoals ze in de sneak preview werd geintroduceerd op die stoel, die heel langzaam omdraaid, waarna ze iemand aankijkt en vals lacht, dan moet het haast wel een oude bekende zijn.
Ja, maar na wat ze geflikt had kan ze neit zomaar chill achter dr bureau zitten denk ik. :O
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:21:33 #132
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_182346676
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 01:01 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Ja, maar na wat ze geflikt had kan ze neit zomaar chill achter dr bureau zitten denk ik. :O
Tja, vooralsnog is het gewoon gissen, en hoop ik op gewoon een nieuwe rol
pi_182346740
Zal het ook wel zijn! :)

Ik hoop wel dat ze een goeie bitch speelt en dat het eens ECHT spannend word. :p
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 02:35:30 #134
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182347148
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 01:33 schreef Nathvi het volgende:
Ik hoop wel dat ze een goeie bitch speelt en dat het eens ECHT spannend word. :p
Deze schrijvers kennende papt ze aan met Bing, die daarop ingaat. Nina helemaal boos enzo, Ludo pissig, en uiteindelijk blijkt dan dat ze de biologische moeder is van Q ofzo.
pi_182349884
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 00:51 schreef GayGuy het volgende:

[..]

ik bedoel inderdaad Hafkamp
Zoals ze in de sneak preview werd geintroduceerd op die stoel, die heel langzaam omdraaid, waarna ze iemand aankijkt en vals lacht, dan moet het haast wel een oude bekende zijn.
Zij en Inge schelen 12 jaar...

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 02:35 schreef James1988 het volgende:

[..]

Deze schrijvers kennende papt ze aan met Bing, die daarop ingaat. Nina helemaal boos enzo, Ludo pissig, en uiteindelijk blijkt dan dat ze de biologische moeder is van Q ofzo.
Dit zorgt vast voor irritaties bij Dorothea. ;)


En wtf?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 17% gewijzigd door miaeak op 06-10-2018 21:18:55 ]
pi_182357485
Wat is er hier trouwens met de ogen van Rover aan de hand :')

[ Bericht 14% gewijzigd door miaeak op 06-10-2018 21:13:35 ]
pi_182358114
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:08 schreef miaeak het volgende:
Wat is er hier trouwens met de ogen van Rover aan de hand :')
Ik zie niks? iig niet iets wat bij de rest niet is :P
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:50:37 #138
403253 Meke
after all this time? always.
pi_182358272
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:41 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Ik zie niks? iig niet iets wat bij de rest niet is :P
Ook niet als je inzoomt? :P

Een soort omgekeerd loensen haha
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_182358349
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:08 schreef miaeak het volgende:
Wat is er hier trouwens met de ogen van Rover aan de hand :')
hahaja, ik zie het. ze staan niet helemaal recht idd.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:55:45 #140
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_182358378
ik zit naar de anderen te kijken, maar de helft lijkt naar een andere camera te kijken ofzo..
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_182358572
Ja Tim kijkt naar een andere dimensie.

Nóg ff wat. Zijn ze nu totaal aan het negeren hoe Nina in Spanje is beland? Carlos zei dat hij haar half dood langs de weg had gevonden. Niet in Meerdijk neem ik aan. Spanje is best een eindje lopen...


Edit: Even wat opgezocht en ik ga stuk om dit artikel uit de Televizier.
https://www.televizier.nl(...)entale-misverstanden


"Het zal niemand verbazen: Nina leeft nog, alleen is ze dat zelf even vergeten. "

"In blinde paniek zet ze het op een lopen om dagen later op te duiken in Spanje.
Daar wordt ze, verlopen en verlaten, opgevangen door de charmante wijnhandelaar Carlos, die wonderwel ook nog eens half-Nederlands blijkt. "

"En verder: Laura heeft een nieuw kapsel."

Wut :') over iedereen wordt iets geschreven en het enige noemenswaardige over Laura is dat ze een nieuw kapsel heeft (Wat mij nog niet was opgevallen trouwens), Arme Jette. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door miaeak op 06-10-2018 22:31:59 ]
pi_182370545
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:55 schreef Nizno het volgende:
ik zit naar de anderen te kijken, maar de helft lijkt naar een andere camera te kijken ofzo..
Dat bedoelde ik dus xD
pi_182394151
Dude... WAT!?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik trek deze Daan en Zoe verhaallijn echt niet.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door miaeak op 08-10-2018 17:22:57 ]
pi_182395245
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:04 schreef miaeak het volgende:
Dude... WAT!?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik trek deze Daan en Zoe verhaallijn echt niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou toch denken dat de schrijvers qua stupiditeit niet naar een verder dieptepunt kunnen zakken, maar zo te lezen hebben ze toch een manier gevonden :') _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182395376
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:00 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat de schrijvers qua stupiditeit niet naar een verder dieptepunt kunnen zakken, maar zo te lezen hebben ze toch een manier gevonden :') _O-
Ja dit is wel echt next level rare shit hoor. Moeten we dit serieus nemen?!?

Lol ik merk dat ik me zelfs een beetje beledigd voel :').

[ Bericht 5% gewijzigd door miaeak op 08-10-2018 20:05:29 ]
pi_182408823
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182408912
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:58 schreef miaeak het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is terug?
pi_182408934
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

die is terug?
Oh sorry, bedoel Mark. (Tim Immers).
Was even in de war.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:42:45 #149
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_182410847
Jammer toch hoe aan beter een steeds lagere grens zit, maar dat slechter altijd nog erger kan. Niet dat ik nog veel kijk, maar ik zie het soms nog.


"Ja hallo, mijn naam is Rohan Gottschalk... denk ik. We zijn bezig met grote hervormingen in de serie. We willen meer snelheid en hebben dus besloten de logica weg te laten. Of de spanning? In ieder geval kun je nu lekker snel door de verhalen kijken. Geen midden en einde meer. Worden mensen kwaad, dan gaan ze met elkaar naar bed. We introduceren een verhaal en dat lost zichzelf op! We nemen acteurs aan en gaan na twee maanden eens bedenken wat zij in de serie gaan doen. Nu duurde de koffiepau.. eh, ik bedoel het werkoverleg, laatst wel erg lang, maar het kost veel moeite zoiets geniaals als Nieuwe Tijden te schrijven.

Toch knap hoe Nola ineens haar geheugen weer heeft. Dat was weer een spannende oplossing! Hoeft ze niet meer te denken dat ze Marieke is. Of was het Nina? Ik vergeet het steeds. In ieder geval hebben we het nieuws weer gehaald, omdat we het zo geloofwaardig neerzetten. We hadden nog wel het astmafonds geraadpleegd. Of was het Amnesty International? In ieder geval kunnen we met Mark weer wat meer kanten op, want eigenlijk waren we het spoor al bijster na zijn eerste aflevering. Gelukkig maakt Tim's acteertalent veel goed. Mark's acteertalent bedoel ik... Tim zit met Guido in Afrika. Waar is Rikki ook alweer heen? En Sjors? Oja, Sjors zit wel nog in de serie, nu gespeeld door Ingmar. Benieuwd wanneer Inge weer terug is. Of was het Melissa?

Er zijn ook dagen, dat we helemaal niks schrijven. Ik moest nog zo lachen vorige week, toen we iets heel grappigs in het script hadden gezet: Zoë en Daan! Nou, die zag ik niet aankomen! Of had ik dat nou zelf bedacht? In ieder geval heeft Noud er niets mee te maken, dus die kan wel uit de intro. Of was het uit de serie? Of laten we hem er nog in? In ieder geval maakt Rik eindelijk weer iets spannends mee nu.

In ieder geval vermaken wij ons prima met de serie. We zijn alweer bezig met de volgende cliffhanger! Nee, niet de wintercliffhanger. Daar hebben we al iets voor geschreven, op een bierviltje. Spannend! Ik ben nu al benieuwd wat we vorige week hebben geschreven! In ieder geval doet Laura er niet in mee, want die zetten we soms in de kantine achter de bar en dan zeggen we dat ze daar werkt. Of was dat nou in de serie? Nou, in ieder geval: jij gaat toch wel kijken. Vrolijk kerstfeest!"

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Pomtip op 09-10-2018 12:51:18 ]
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:12:16 #150
436222 Japepk
Padvinder
pi_182411350
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:42 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Jammer toch hoe aan beter een steeds lagere grens zit, maar dat slechter altijd nog erger kan. Niet dat ik nog veel kijk, maar ik zie het soms nog.

[ afbeelding ]
"Ja hallo, mijn naam is Rohan Gottschalk... denk ik. We zijn bezig met grote hervormingen in de serie. We willen meer snelheid en hebben dus besloten de logica weg te laten. Of de spanning? In ieder geval kun je nu lekker snel door de verhalen kijken. Geen midden en einde meer. Worden mensen kwaad, dan gaan ze met elkaar naar bed. We introduceren een verhaal en dat lost zichzelf op! We nemen acteurs aan en gaan na twee maanden eens bedenken wat zij in de serie gaan doen. Nu duurde de koffiepau.. eh, ik bedoel het werkoverleg, laatst wel erg lang, maar het kost veel moeite zoiets geniaals als Nieuwe Tijden te schrijven.

Toch knap hoe Nola ineens haar geheugen weer heeft. Dat was weer een spannende oplossing! Hoeft ze niet meer te denken dat ze Marieke is. Of was het Nina? Ik vergeet het steeds. In ieder geval hebben we het nieuws weer gehaald, omdat we het zo geloofwaardig neerzetten. We hadden nog wel het astmafonds geraadpleegd. Of was het Amnesty International? In ieder geval kunnen we met Mark weer wat meer kanten op, want eigenlijk waren we het spoor al bijster na zijn eerste aflevering. Gelukkig maakt Tim's acteertalent veel goed. Mark's acteertalent bedoel ik... Tim zit met Guido in Afrika. Waar is Rikki ook alweer heen? En Sjors? Oja, Sjors zit wel nog in de serie, nu gespeeld door Ingmar. Benieuwd wanneer Inge weer terug is. Of was het Melissa?

Er zijn ook dagen, dat we helemaal niks schrijven. Ik moest nog zo lachen vorige week, toen we iets heel grappigs in het script hadden gezet: Zoë en Daan! Nou, die zag ik niet aankomen! Of had ik dat nou zelf bedacht? In ieder geval heeft Noud er niets mee te maken, dus die kan wel uit de intro. Of was het uit de serie? Of laten we hem er nog in? In ieder geval maakt Rik eindelijk weer iets spannends mee nu.

In ieder geval vermaken wij ons prima met de serie. We zijn alweer bezig met de volgende cliffhanger! Nee, niet de wintercliffhanger. Daar hebben we al iets voor geschreven, op een bierviltje. Spannend! Ik ben nu al benieuwd wat we vorige week hebben geschreven! In ieder geval doet Laura er niet in mee, want die zetten we soms in de kantine achter de bar en dan zeggen we dat ze daar werkt. Of was dat nou in de serie? Nou, in ieder geval: jij gaat toch wel kijken. Vrolijk kerstfeest!"
Dit zorgt voor irritaties bij Dorothea
't Echte en 't ware!
pi_182412278
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:42 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Jammer toch hoe aan beter een steeds lagere grens zit, maar dat slechter altijd nog erger kan. Niet dat ik nog veel kijk, maar ik zie het soms nog.

[ afbeelding ]
"Ja hallo, mijn naam is Rohan Gottschalk... denk ik. We zijn bezig met grote hervormingen in de serie. We willen meer snelheid en hebben dus besloten de logica weg te laten. Of de spanning? In ieder geval kun je nu lekker snel door de verhalen kijken. Geen midden en einde meer. Worden mensen kwaad, dan gaan ze met elkaar naar bed. We introduceren een verhaal en dat lost zichzelf op! We nemen acteurs aan en gaan na twee maanden eens bedenken wat zij in de serie gaan doen. Nu duurde de koffiepau.. eh, ik bedoel het werkoverleg, laatst wel erg lang, maar het kost veel moeite zoiets geniaals als Nieuwe Tijden te schrijven.

Toch knap hoe Nola ineens haar geheugen weer heeft. Dat was weer een spannende oplossing! Hoeft ze niet meer te denken dat ze Marieke is. Of was het Nina? Ik vergeet het steeds. In ieder geval hebben we het nieuws weer gehaald, omdat we het zo geloofwaardig neerzetten. We hadden nog wel het astmafonds geraadpleegd. Of was het Amnesty International? In ieder geval kunnen we met Mark weer wat meer kanten op, want eigenlijk waren we het spoor al bijster na zijn eerste aflevering. Gelukkig maakt Tim's acteertalent veel goed. Mark's acteertalent bedoel ik... Tim zit met Guido in Afrika. Waar is Rikki ook alweer heen? En Sjors? Oja, Sjors zit wel nog in de serie, nu gespeeld door Ingmar. Benieuwd wanneer Inge weer terug is. Of was het Melissa?

Er zijn ook dagen, dat we helemaal niks schrijven. Ik moest nog zo lachen vorige week, toen we iets heel grappigs in het script hadden gezet: Zoë en Daan! Nou, die zag ik niet aankomen! Of had ik dat nou zelf bedacht? In ieder geval heeft Noud er niets mee te maken, dus die kan wel uit de intro. Of was het uit de serie? Of laten we hem er nog in? In ieder geval maakt Rik eindelijk weer iets spannends mee nu.

In ieder geval vermaken wij ons prima met de serie. We zijn alweer bezig met de volgende cliffhanger! Nee, niet de wintercliffhanger. Daar hebben we al iets voor geschreven, op een bierviltje. Spannend! Ik ben nu al benieuwd wat we vorige week hebben geschreven! In ieder geval doet Laura er niet in mee, want die zetten we soms in de kantine achter de bar en dan zeggen we dat ze daar werkt. Of was dat nou in de serie? Nou, in ieder geval: jij gaat toch wel kijken. Vrolijk kerstfeest!"
Rohan heeft wel veel praatjes ineens :D Maar ik hoor hem dit alles zo zeggen ook :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 13:12 schreef Japepk het volgende:

[..]

Dit zorgt voor irritaties bij Dorothea
_O- _O- _O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182413606
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 13:12 schreef Japepk het volgende:

[..]

Dit zorgt voor irritaties bij Dorothea
_O- _O- _O- :') :')

Gekkies, die schrijvers. :')
Maar serieus. Denken die acteurs nu ook onderhand niet van:"wtf zijn we nu aan het doen?"
En dan doel ik met name op Daan en Zoe.

Déze gem gevonden waarbij een hilarisch over-hysterische Janine ongeveer elk stadium van het emotionele spectrum doorloopt :') :


Bedenk me nu pas dat het eigenlijk best gek is dat Harmsen "meneer" zowat als voornaam had in plaats van Govert.

[ Bericht 15% gewijzigd door miaeak op 09-10-2018 19:39:02 ]
pi_182419970
Dit meid van spangas... gaat dus JoJo heten... Wat is er gebeurt met de mensen in Nederland die Eva, Tom, Jesse, Sophie en Emma heten? Of zelfs niet eens een Achmed? :O

Dit was btw te lezen in spoilers van 22 t/m 26 oktober:
http://www.gtstfanclub.nl(...)met-26-oktober-2018/

Bing, Rover, Sjors, Q, Flo .... really?

Dat viel me bij nieuwe tijden ookal op: Quinn (voor een kerel; als is dat mijn 2e naam maar dannog hoor je het zelden), Tiffy, Moon, Loki, Ritz.... kubus...

Edit: en ja, ik weet dat Bing, sjors en nog een paar bijnamen zijn. Mijn hond van vroeger heette Flo en ik denk ook niet dat je echt serieus genomen word in het bedrijfsleven als je zegt "Ik heet Bing".
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:52:26 #154
436222 Japepk
Padvinder
pi_182420906
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:36 schreef miaeak het volgende:

[..]

_O- _O- _O- :') :')

Gekkies, die schrijvers. :')
Maar serieus. Denken die acteurs nu ook onderhand niet van:"wtf zijn we nu aan het doen?"
En dan doel ik met name op Daan en Zoe.

Dat vraag ik me dus ook af. Acteurs als Erik de Vogel en Caroline de Bruijn, die kunnen in elke Nederlandse topserie meespelen als ze beschikbaar zouden zijn. Erik in een serie als Klem of Penoza. Of beter, als James Bond :P Zien die ook niet in dat de legendarische Ludo Sanders nog maar een schim van zichzelf is? En zou je dan niet liever je personage in ere houden en stoppen nu het nog niet helemaal te laat is?

Jette van der Meij moet zich toch ook te goed voelen om in de Koning gedumpt te worden. Ik dacht dat die altijd best wel op haar strepen stond. De acteurs krijgen natuurlijk opgedragen om louter positief en geheimzinnig over de verhalen te doen. Zo prees Marly dit seizoen aan omdat ze echt een andere kant met Nina uitgingen. Eigenlijk zouden die toch de schrijvers rond de oren moeten slaan met zulke scripts.
't Echte en 't ware!
pi_182421181
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:04 schreef Nathvi het volgende:
Dit meid van spangas... gaat dus JoJo heten... Wat is er gebeurt met de mensen in Nederland die Eva, Tom, Jesse, Sophie en Emma heten? Of zelfs niet eens een Achmed? :O
Ik ben benieuwd wanneer Knikker en Springtouw hun opwachting maken :')

quote:
[...] en ik denk ook niet dat je echt serieus genomen word in het bedrijfsleven als je zegt "Ik heet Bing".
"Ach, naar die zoekmachine? Ik gebruik toch liever Google." :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182422403
HAHHAAHHA
  woensdag 10 oktober 2018 @ 09:08:40 #157
411051 tramy
GTST-fan uit Duitsland
pi_182426514
Ik begon de topics van 2012 te lezen, kort voor de release van seizoen 6 en ook seizoen 20.
En ik vond deze meesterwerk :') _O- _O- _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Er schijnt destijds een speciale castfoto te zijn gemaakt, [...]
pi_182427058
:')
pi_182427070
Godver _O-
SOONY
pi_182427076
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:52 schreef Japepk het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook af. Acteurs als Erik de Vogel en Caroline de Bruijn, die kunnen in elke Nederlandse topserie meespelen als ze beschikbaar zouden zijn. Erik in een serie als Klem of Penoza. Of beter, als James Bond :P Zien die ook niet in dat de legendarische Ludo Sanders nog maar een schim van zichzelf is? En zou je dan niet liever je personage in ere houden en stoppen nu het nog niet helemaal te laat is?

Jette van der Meij moet zich toch ook te goed voelen om in de Koning gedumpt te worden. Ik dacht dat die altijd best wel op haar strepen stond. De acteurs krijgen natuurlijk opgedragen om louter positief en geheimzinnig over de verhalen te doen. Zo prees Marly dit seizoen aan omdat ze echt een andere kant met Nina uitgingen. Eigenlijk zouden die toch de schrijvers rond de oren moeten slaan met zulke scripts.
Jette heeft geloof ik een aantal jaar geleden tegen de schrijvers gezegd dat als ze niet iets te doen kreeg ze zou stoppen.

Groot nadeel voor hen en personages als Ludo en Janine is dat zij de steunpilaren van de soap zijn. Zonder hen heeft de hele soap niks meer met GTST te maken. En ze zijn zo verkleefd met hun personages dat het vreemd zou zijn om ze ineens in een andere serie of film te zien zonder ze met Laura, Ludo of Janine te associëren.

[ Bericht 5% gewijzigd door miaeak op 10-10-2018 17:37:23 ]
pi_182427379
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 09:08 schreef tramy het volgende:
Ik begon de topics van 2012 te lezen, kort voor de release van seizoen 6 en ook seizoen 20.
En ik vond deze meesterwerk :') _O- _O- _O-

[..]

[ afbeelding ]
Whahaha _O- Leuk om weer te zien :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 10 oktober 2018 @ 14:18:30 #162
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182431806
:D _O- _O- _O-

Die ken ik ook nog wel ja :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182438947
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 09:08 schreef tramy het volgende:
Ik begon de topics van 2012 te lezen, kort voor de release van seizoen 6 en ook seizoen 20.
En ik vond deze meesterwerk :') _O- _O- _O-

[..]

[ afbeelding ]
hahaha goud :')
  woensdag 10 oktober 2018 @ 20:26:39 #164
411051 tramy
GTST-fan uit Duitsland
pi_182439185
Dat was echt leuk.
Omdat ik na mijn operatie nu veel tijd heb ging ik alle Posts van April 2011 tot september 2012 lezen.
Zoooo leuk ook met al die oude seizoenen *O* :'(
pi_182439313
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:26 schreef tramy het volgende:
Dat was echt leuk.
Omdat ik na mijn operatie nu veel tijd heb ging ik alle Posts van April 2011 tot september 2012 lezen.
Zoooo leuk ook met al die oude seizoenen *O* :'(
leuk is dat he? ik heb toevallig pas ook wat oude topics bekeken. heb me kapot gelachen.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 20:36:51 #166
411051 tramy
GTST-fan uit Duitsland
pi_182439456
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:31 schreef vanThijn het volgende:

[..]

leuk is dat he? ik heb toevallig pas ook wat oude topics bekeken. heb me kapot gelachen.
Voral die tijd met de beelden van Rohan en Rogier Proper _O- _O- :') :')
  woensdag 10 oktober 2018 @ 23:14:07 #167
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182442642
Ik voel me door deze posts bijna een oud gediende. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 23:41:18 #168
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182442968
Bing, maart 2006

"Ik heb medelijden met wie Nina's vriendje wordt later.. dat kreng lult ook alles door."

:D
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182443072
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 23:41 schreef LetsGame het volgende:
Bing, maart 2006

"Ik heb medelijden met wie Nina's vriendje wordt later.. dat kreng lult ook alles door."

:D
Guess who! :D
  woensdag 10 oktober 2018 @ 23:54:43 #170
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182443112
Ik ben overigens nog steeds heel blij met seizoen 16. Dian #3 is nog veel bitchier dan Dian #2. Geloof het of niet. :D

Vind de Frits/Hans verhaallijn best spannend en zelfs de verhaallijn Dennis/Arnie wat begon als slecht uitgewerkt, werd beter..

Heel gek dat het seizoen waar ik heel erg naar neerkeek me toch zwaar meevalt :D
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182446547
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182447374
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:36 schreef tramy het volgende:

[..]

Voral die tijd met de beelden van Rohan en Rogier Proper _O- _O- :') :')
Hilarisch!
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 23:54 schreef LetsGame het volgende:
Ik ben overigens nog steeds heel blij met seizoen 16. Dian #3 is nog veel bitchier dan Dian #2. Geloof het of niet. :D

Vind de Frits/Hans verhaallijn best spannend en zelfs de verhaallijn Dennis/Arnie wat begon als slecht uitgewerkt, werd beter..

Heel gek dat het seizoen waar ik heel erg naar neerkeek me toch zwaar meevalt :D
Dat heb ik ook vaak. misschien juist omdat we er dan niks van verwachten.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 09:25 schreef miaeak het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ja hoor :')
pi_182447782
Ik verwacht trouwens dat Lone van Roosendaal de moeder van Daan gaat spelen :o
pi_182447957
oh ja daar sta ik inderdaad niet gek van te kijken als dat zo is
pi_182449055
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:18 schreef vanThijn het volgende:

haha ja hoor :')
Ik sta nergens meer van te kijken hoor. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 28% gewijzigd door miaeak op 11-10-2018 16:18:07 ]
pi_182449707
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 09:25 schreef miaeak het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zou ik oprecht een interessante verhaallijn vinden :p
pi_182455398
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:32 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Dit zou ik oprecht een interessante verhaallijn vinden :p
Ik ook. De logica is toch al tijden ver te zoeken dus waarom niet :D. Al word ik wel gek van dat Sjors Amir gedoe. Ze doet zo dramatisch.

[ Bericht 7% gewijzigd door miaeak op 11-10-2018 17:50:07 ]
pi_182458284
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:53 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ik sta nergens meer van te kijken hoor. :')

ik bedoelde mijn 'ja hoor' anders. Zo van, daar gaan we weer.Maar da's het lastige met typen af en toe. kan anders worden opgevat :)

Ik ben trouwens wel helemaal voor! Deze verhaallijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door vanThijn op 11-10-2018 20:14:43 ]
pi_182458618
Nou kom maar op met alle illegitimate children dan!!
Er is trouwens ook nog een kans dat het kind van Nina toch ineens van Bing blijkt te zijn. Pikken we die gelijk even mee?
  donderdag 11 oktober 2018 @ 20:24:43 #180
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182458620
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182458689
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:24 schreef James1988 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begeert niet wat uw naasten lief is, of hoe was het ook al weer?

"Ja, hier Rohan G. Weer even. Uit de vorige vergadering bleek dat kijkers toch nog iet wat logica in de serie zien en verhaallijnen bijna konden volgen. Dat kan natuurlijk niet, want dan wordt het voorspelbaar. Vanochtend tijdens de lunchpauze kwam mijn stagiaire Harpert met een lumineus idee welke wij direct in werking hebben gesteld. Met terugwerkende kracht, dus maak je geen zorgen. Alle logica die men denkt te herkennen in de serie zal worden ontkracht en we blazen een frisse wind door Moerdijk. Of was het nou Meerdam? Nouja dat dorpje dat eigenlijk geen locatie heeft maar waar Rotterdam ver weg is, de zee 10 minuutjes lopen en Utrecht ben je zo.

Ik hoor jullie denken "maar Rohan, hoe ga je dat doen?". Nou. We hebben bij de entree van het gebouw een grabbelton neergezet. Hierin dropt iedere medewerker elke ochtend een suggestie. Deze trekken we vervolgens met één of meerdere random personages en vormen hiermee een verhaallijn voor die aflevering. Zo voorkomen we het risico op een volledige en complete verhaallijnen uitgesmeerd over meerdere afleveringen en beleven de personages iedere dag wat anders. Zo gaat Laura volgende week op bezoek bij Arnie in de gevangenis en je gelooft nooit wie de loterij wint! Dit zorgt helaas wel voor wat irritaties bij een van de personages. Maar dat geeft niet want die is toch al dood.
Met dank aan stagiaire Harpert en zijn toverdoos wensen wij u veel kijkplezier!"

[ Bericht 7% gewijzigd door miaeak op 11-10-2018 20:50:28 ]
pi_182464241
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:27 schreef miaeak het volgende:

[..]

Begeert niet wat uw naasten lief is, of hoe was het ook al weer?

"Ja, hier Rohan G. Weer even. Uit de vorige vergadering bleek dat kijkers toch nog iet wat logica in de serie zien en verhaallijnen bijna konden volgen. Dat kan natuurlijk niet, want dan wordt het voorspelbaar. Vanochtend tijdens de lunchpauze kwam mijn stagiaire Harpert met een lumineus idee welke wij direct in werking hebben gesteld. Met terugwerkende kracht, dus maak je geen zorgen. Alle logica die men denkt te herkennen in de serie zal worden ontkracht en we blazen een frisse wind door Moerdijk. Of was het nou Meerdam? Nouja dat dorpje dat eigenlijk geen locatie heeft maar waar Rotterdam ver weg is, de zee 10 minuutjes lopen en Utrecht ben je zo.

Ik hoor jullie denken "maar Rohan, hoe ga je dat doen?". Nou. We hebben bij de entree van het gebouw een grabbelton neergezet. Hierin dropt iedere medewerker elke ochtend een suggestie. Deze trekken we vervolgens met één of meerdere random personages en vormen hiermee een verhaallijn voor die aflevering. Zo voorkomen we het risico op een volledige en complete verhaallijnen uitgesmeerd over meerdere afleveringen en beleven de personages iedere dag wat anders. Zo gaat Laura volgende week op bezoek bij Arnie in de gevangenis en je gelooft nooit wie de loterij wint! Dit zorgt helaas wel voor wat irritaties bij een van de personages. Maar dat geeft niet want die is toch al dood.
Met dank aan stagiaire Harpert en zijn toverdoos wensen wij u veel kijkplezier!"



"Ja, dames en dieren, het is tijd voor Grabbel met Gottschalk! Doe een grabbel voor de nieuwste verhaalboog van GSTT en maak kans op een prijs! Of was het nou een prei...? Naja, ik heb gisteren nog champignons op."
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182468868
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:53 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Ja, dames en dieren, het is tijd voor Grabbel met Gottschalk! Doe een grabbel voor de nieuwste verhaalboog van GSTT en maak kans op een prijs! Of was het nou een prei...? Naja, ik heb gisteren nog champignons op."
:D :D
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:19:55 #184
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182468931
_O-
pi_182470229
HI-LA-RISCH weer _O_ _O_ _O- _O- :')
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 20:07:22 #186
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182477917
"Ik heb nog nooit" spelen met iemand met dementie :')
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 16:20:50 #187
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182493318
Was me nooit eerder opgevallen dat Cafe 1753 gewoon dezelfde set als Smulderado set is :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 18:59:17 #188
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_182495673
Wanneer flikkeren ze die mongool van een Ferry Doedens eindelijk weer eens de serie uit?
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_182502910
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:59 schreef Devil010 het volgende:
Wanneer flikkeren ze die mongool van een Ferry Doedens eindelijk weer eens de serie uit?
Echt serieus... elke keer als je denkt dat het niet treuriger kan
Sip écht niet dat hij teruggeschreven is. Zijn exit was prima zo, sindsdien heeft hij echt niets toegevoegd
pi_182503004
Ik vind hem wel leuk in de serie, maar dan moeten ze hem wel een beetje laten dimmen. Dit lijkt me voor Ferry ook niet chill om altijd het irritante betweterige verwende jong te spelen. Beetje meer diepgang mag best.
pi_182504302
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:31 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Echt serieus... elke keer als je denkt dat het niet treuriger kan
Sip écht niet dat hij teruggeschreven is. Zijn exit was prima zo, sindsdien heeft hij echt niets toegevoegd
Ik ben 22, en ik keek als kind van 13/14 heel erg tegen "Lucas" op, maar nu proberen de schrijvers hem super-mislukt 'grappig' te maken. Hun humor is iig niet de mijne. Vind het jammer dat iemand/een personage die ooit een voorbeeld voor mij was nu zo verkracht is.
pi_182509736
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 00:54 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Ik ben 22, en ik keek als kind van 13/14 heel erg tegen "Lucas" op, maar nu proberen de schrijvers hem super-mislukt 'grappig' te maken. Hun humor is iig niet de mijne. Vind het jammer dat iemand/een personage die ooit een voorbeeld voor mij was nu zo verkracht is.
Dat is wel zuur idd. :/
Ik kan me eigenlijk niet zo heel goed meer herinneren hoe Lucas was voor dit gedoe.

Hij is toch niet altijd zo'n zeikwijf geweest? En hij heeft ook verdacht weinig scènes met Janine. Je zou bijna vergeten dat ze zijn moeder is. Het is allemaal Nina Nina Nina in huize Sanders. En Ludo is dan wel niet de vader, maar wél zijn biologische oom ( :') ).

Hebben we trouwens nog wat SORAS'jes in t vat zitten? Valentijn bijvoorbeeld die terug komt om zijn vader te wreken. :D
Hij is in "2006" geboren dus makkelijk een stuk ouder dan Lana (2010). Dus een Valentijn van midden 20 komen ze best mee weg.

[ Bericht 6% gewijzigd door miaeak op 14-10-2018 13:25:25 ]
pi_182514976
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 12:55 schreef miaeak het volgende:

[..]

Dat is wel zuur idd. :/
Ik kan me eigenlijk niet zo heel goed meer herinneren hoe Lucas was voor dit gedoe.

Hij is toch niet altijd zo'n zeikwijf geweest? En hij heeft ook verdacht weinig scènes met Janine. Je zou bijna vergeten dat ze zijn moeder is. Het is allemaal Nina Nina Nina in huize Sanders. En Ludo is dan wel niet de vader, maar wél zijn biologische oom ( :') ).

Hebben we trouwens nog wat SORAS'jes in t vat zitten? Valentijn bijvoorbeeld die terug komt om zijn vader te wreken. :D
Hij is in "2006" geboren dus makkelijk een stuk ouder dan Lana (2010). Dus een Valentijn van midden 20 komen ze best mee weg.
Ik zou het zelf leuk vinden (misschien vergezocht, maar waarom niet) als ze bijvoorbeeld Guusje Balk terughalen. Al is zijn hele familie al 100 jaar uit de serie. 't Lijkt mij toch leuk om dan een kind van een oude familie terug te halen! Zo raar is het niet als hij terug komt. Je wilt toch weten waar je geboren en (deels) opgegroeid bent? :p
pi_182515170
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 19:11 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Ik zou het zelf leuk vinden (misschien vergezocht, maar waarom niet) als ze bijvoorbeeld Guusje Balk terughalen. Al is zijn hele familie al 100 jaar uit de serie. 't Lijkt mij toch leuk om dan een kind van een oude familie terug te halen! Zo raar is het niet als hij terug komt. Je wilt toch weten waar je geboren en (deels) opgegroeid bent? :p
Bizar, hier zat ik toevallig vorige week nog met mezelf over te brainstormen. Zat al helemaal bedenken hoe hij dan terug zou komen en wat er dan gaat gebeuren.
pi_182516531
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 19:11 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Ik zou het zelf leuk vinden (misschien vergezocht, maar waarom niet) als ze bijvoorbeeld Guusje Balk terughalen. Al is zijn hele familie al 100 jaar uit de serie. 't Lijkt mij toch leuk om dan een kind van een oude familie terug te halen! Zo raar is het niet als hij terug komt. Je wilt toch weten waar je geboren en (deels) opgegroeid bent? :p
Nog een oud-personage terughalen om te verpesten, top! :')

Nee, even serieus: waarom wil je in vredesnaam dat er oud-personages terugkeren als je de laatste jaren aan de lopende band de ene na de andere mislukte comeback op het scherm ziet? De lijst met mislukte comebacks is verdorie langer dan de lijst met geslaagde comebacks.

Buiten dat: wat heeft hij nog in de serie te zoeken? Zoals je zelf zegt is zijn familie al jaren uit de serie, dus daarvoor hoeft het al niet. Dan wordt het zo'n losstaand personage waar deze schrijvers ook al geen raad mee weten (zie bijv. een Zoë of Daan, die nu maar wanhopig samen in een verhaallijn zijn gegooid omdat ze verder geen echte binding hebben met de families in de serie). En voor de nostalgische waarde hoeft het ook niet, kijk maar naar de comebacks van Linda, Martine of recent Mark en Marieke: nostalgische waarde is nul, al is het maar omdat Gottschalk en Blanco er gewoon compleet andere personages van maken.

Laat ik een wilde gok doen: Guus Balk wordt onder deze schrijvers een eendimensionaal personage, die wat aanrommelt met Nina, of Sjors*, verder geen ene fuck meemaakt en na pakweg twee jaar weer vertrekt, zonder ook maar een onuitwisbare indruk achter te laten op de kijkers.

* En ik hoor Rohan al aankomen:



"Ja, dit is spannend! De zoon van Suzanne Plank die het doet met de dochter van Marijke Strafkamp, dat is ook meteen goed voor de nost... nosta... Naja, om het verleden op te rakelen. Of nou ja, eigenlijk doen we dat liever niet. Want dan moeten we moeite gaan doen en ja, we gaan onze koffiepauzes toch echt niet opgeven voor een beetje re... reas... Voor een beetje uitzoeken wat Reinier Netjes en zijn schrijvers bedachten."
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182516731
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 20:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nog een oud-personage terughalen om te verpesten, top! :')

Nee, even serieus: waarom wil je in vredesnaam dat er oud-personages terugkeren als je de laatste jaren aan de lopende band de ene na de andere mislukte comeback op het scherm ziet? De lijst met mislukte comebacks is verdorie langer dan de lijst met geslaagde comebacks.

Buiten dat: wat heeft hij nog in de serie te zoeken? Zoals je zelf zegt is zijn familie al jaren uit de serie, dus daarvoor hoeft het al niet. Dan wordt het zo'n losstaand personage waar deze schrijvers ook al geen raad mee weten (zie bijv. een Zoë of Daan, die nu maar wanhopig samen in een verhaallijn zijn gegooid omdat ze verder geen echte binding hebben met de families in de serie). En voor de nostalgische waarde hoeft het ook niet, kijk maar naar de comebacks van Linda, Martine of recent Mark en Marieke: nostalgische waarde is nul, al is het maar omdat Gottschalk en Blanco er gewoon compleet andere personages van maken.

Laat ik een wilde gok doen: Guus Balk wordt onder deze schrijvers een eendimensionaal personage, die wat aanrommelt met Nina, of Sjors*, verder geen ene fuck meemaakt en na pakweg twee jaar weer vertrekt, zonder ook maar een onuitwisbare indruk achter te laten op de kijkers.

* En ik hoor Rohan al aankomen:

[ afbeelding ]

"Ja, dit is spannend! De zoon van Suzanne Plank die het doet met de dochter van Marijke Strafkamp, dat is ook meteen goed voor de nost... nosta... Naja, om het verleden op te rakelen. Of nou ja, eigenlijk doen we dat liever niet. Want dan moeten we moeite gaan doen en ja, we gaan onze koffiepauzes toch echt niet opgeven voor een beetje re... reas... Voor een beetje uitzoeken wat Reinier Netjes en zijn schrijvers bedachten."
hahahahaha ik ging al stuk voor ik het las _O-

maar oké, Ik zou een comeback leuk vinden (ik ben helemaal voor comebacks, das algemeen bekend :') ) maar ik moet je gelijk geven met het punt dat ze er met deze schrijvers gewoon te slordig mee omgaan en het weer niks gaat worden en dit personage na een korte periode alweer verdwenen is om een vage reden. Da's dan weer jammer.... kan alleen maar hopen dat er in de toekomst een zooitje nieuwe schrijvers komen die het allemaal wel snappen.
  zondag 14 oktober 2018 @ 21:08:18 #197
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_182517180
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 20:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nog een oud-personage terughalen om te verpesten, top! :')

Nee, even serieus: waarom wil je in vredesnaam dat er oud-personages terugkeren als je de laatste jaren aan de lopende band de ene na de andere mislukte comeback op het scherm ziet? De lijst met mislukte comebacks is verdorie langer dan de lijst met geslaagde comebacks.

Buiten dat: wat heeft hij nog in de serie te zoeken? Zoals je zelf zegt is zijn familie al jaren uit de serie, dus daarvoor hoeft het al niet. Dan wordt het zo'n losstaand personage waar deze schrijvers ook al geen raad mee weten (zie bijv. een Zoë of Daan, die nu maar wanhopig samen in een verhaallijn zijn gegooid omdat ze verder geen echte binding hebben met de families in de serie). En voor de nostalgische waarde hoeft het ook niet, kijk maar naar de comebacks van Linda, Martine of recent Mark en Marieke: nostalgische waarde is nul, al is het maar omdat Gottschalk en Blanco er gewoon compleet andere personages van maken.

Laat ik een wilde gok doen: Guus Balk wordt onder deze schrijvers een eendimensionaal personage, die wat aanrommelt met Nina, of Sjors*, verder geen ene fuck meemaakt en na pakweg twee jaar weer vertrekt, zonder ook maar een onuitwisbare indruk achter te laten op de kijkers.

* En ik hoor Rohan al aankomen:

[ afbeelding ]

"Ja, dit is spannend! De zoon van Suzanne Plank die het doet met de dochter van Marijke Strafkamp, dat is ook meteen goed voor de nost... nosta... Naja, om het verleden op te rakelen. Of nou ja, eigenlijk doen we dat liever niet. Want dan moeten we moeite gaan doen en ja, we gaan onze koffiepauzes toch echt niet opgeven voor een beetje re... reas... Voor een beetje uitzoeken wat Reinier Netjes en zijn schrijvers bedachten."
Ja maar ho, het verpesten van Marieke, dat heeft één hele goede reden.



"Vandaag hebben we eigenlijk pas de kennis dat Marieke al sinds seizoen 3 een enorm getraumatiseerd tiepje is. Of nou ja, eigenlijk al langer. Maar in ieder geval korter dan een week. ...Misschien 2.

Of ik daar 2 weken of seizoen 2 mee bedoel, dat weet ik niet. Daar heb ik hopelijk later deze week kennis over. Of is het nou 'kennis van'? In ieder geval weet ik dan meer."
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_182517341
_O- _O- _O- _O- _O-
pi_182517503
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 20:48 schreef vanThijn het volgende:

[..]

hahahahaha ik ging al stuk voor ik het las _O-

maar oké, Ik zou een comeback leuk vinden (ik ben helemaal voor comebacks, das algemeen bekend :') ) maar ik moet je gelijk geven met het punt dat ze er met deze schrijvers gewoon te slordig mee omgaan en het weer niks gaat worden en dit personage na een korte periode alweer verdwenen is om een vage reden. Da's dan weer jammer.... kan alleen maar hopen dat er in de toekomst een zooitje nieuwe schrijvers komen die het allemaal wel snappen.
Dat hopen sommigen hier al jaren, tevergeefs _O-

Echt waar, ik lees nu de topics terug van de zomer van 2011 en we waren toen al niet te spreken over Rohan, Jantien en Martin als hoofdschrijvers. We zijn nu ruim zeven jaar verder en het is onder hun opvolgers eigenlijk alleen maar erger geworden :{
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182517547
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:08 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ja maar ho, het verpesten van Marieke, dat heeft één hele goede reden.

[ afbeelding ]

"Vandaag hebben we eigenlijk pas de kennis dat Marieke al sinds seizoen 3 een enorm getraumatiseerd tiepje is. Of nou ja, eigenlijk al langer. Maar in ieder geval korter dan een week. ...Misschien 2.

Of ik daar 2 weken of seizoen 2 mee bedoel, dat weet ik niet. Daar heb ik hopelijk later deze week kennis over. Of is het nou 'kennis van'? In ieder geval weet ik dan meer."
_O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182517724
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:25 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat hopen sommigen hier al jaren, tevergeefs _O-

Echt waar, ik lees nu de topics terug van de zomer van 2011 en we waren toen al niet te spreken over Rohan, Jantien en Martin als hoofdschrijvers. We zijn nu ruim zeven jaar verder en het is onder hun opvolgers eigenlijk alleen maar erger geworden :{
whaha ja, je kan wel merken dat ik die seizoenen tussen 1997 en 2015 niet heb gezien :') geen idee wie toen de schrijvers waren/ (en misschien nu nog)zijn :o maar als ik het goed begrijp is het dus een verloren zaak om nog te hopen op 'goede' schrijvers.
pi_182518333
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:36 schreef vanThijn het volgende:

[..]

whaha ja, je kan wel merken dat ik die seizoenen tussen 1997 en 2015 niet heb gezien :') geen idee wie toen de schrijvers waren/ (en misschien nu nog)zijn :o maar als ik het goed begrijp is het dus een verloren zaak om nog te hopen op 'goede' schrijvers.
Nou ja, de mensen die er nu zitten, zitten er meestal al flink wat jaren. Opvolging van hoofdschrijvers wordt eigenlijk altijd intern gedaan. En aangezien ze er zelf heilig van overtuigd zijn dat ze geweldig bezig zijn, zie ik verandering niet snel gebeuren...

Op Wikipedia staat wel een overzicht van de schrijvers, maar dat is lang niet compleet* en zeker niet actueel. Momenteel zijn Pia Blanco, Linda Kasander en Wim Peters verantwoordelijk voor de verhaallijnen; Jantien van der Meer schoof daarbij aan als hoofdschrijfster van Nieuwe Tijden.

* Zo was seizoen 13 qua schrijvers voor de verhaallijnen echt een ratjetoe met elf verschillende samenstellingen, en had het ook drie uitvoerend producenten. Het mooie is dat je daar op het scherm niks van merkte, het was een heel consistent seizoen.

Het overzicht van alle samenstellingen in seizoen 13 (in spoiler, want anders erg lang):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182518518
wow 11 samenstellingen in 1 seizoen :o :o toen ik je bericht de 1e keer snel las dacht ik even snel dat het over een lijst door een aantal jaar heen ging. hahaha
pi_182518783
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 22:16 schreef vanThijn het volgende:
wow 11 samenstellingen in 1 seizoen :o :o toen ik je bericht de 1e keer snel las dacht ik even snel dat het over een lijst door een aantal jaar heen ging. hahaha
Bizar hè? :D En dan waren de eerste zes samenstellingen er al vóór de kerstperiode. _O-
Sommige samenstellingen zaten er ook maar twee weken, dan kwam er weer iemand bij of ging iemand weg. Het is eigenlijk een wonder dat daar zo'n stabiel en solide seizoen uit voortgekomen is. Vergelijk dat met tegenwoordig: de schrijvers zitten al tijden op dezelfde plek, en wat ze bedenken en schrijven is één grote onsamenhangende, onlogische puinhoop :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182520087
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 22:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Bizar hè? :D En dan waren de eerste zes samenstellingen er al vóór de kerstperiode. _O-
Sommige samenstellingen zaten er ook maar twee weken, dan kwam er weer iemand bij of ging iemand weg. Het is eigenlijk een wonder dat daar zo'n stabiel en solide seizoen uit voortgekomen is. Vergelijk dat met tegenwoordig: de schrijvers zitten al tijden op dezelfde plek, en wat ze bedenken en schrijven is één grote onsamenhangende, onlogische puinhoop :')
Vandaar de grabbelton ;).
pi_182525479
Wat heeft die opa van Daan toch een heerlijke stem ❤.
  maandag 15 oktober 2018 @ 14:15:40 #207
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182529285
Heet die schrijver echt Dag?

Dag Dag.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  maandag 15 oktober 2018 @ 16:27:17 #208
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182531916
WTF Jef die Barbara en Robert dankbaar is dat hij bij hen kan logeren. Het is eerder zijn huis dan dat van Barbara hoor. :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  maandag 15 oktober 2018 @ 17:42:58 #209
411051 tramy
GTST-fan uit Duitsland
pi_182533479
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:27 schreef LetsGame het volgende:
WTF Jef die Barbara en Robert dankbaar is dat hij bij hen kan logeren. Het is eerder zijn huis dan dat van Barbara hoor. :')
Dat heb ik bij het terugkijken ook heelemaal niet begrepen :X
Barbara blijft gewoon stom ~O>
  maandag 15 oktober 2018 @ 18:10:14 #210
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182533985
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 17:42 schreef tramy het volgende:

[..]

Dat heb ik bij het terugkijken ook heelemaal niet begrepen :X
Barbara blijft gewoon stom ~O>
in seizoen 16 is ze nog redelijk en leuk :Y
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:21:21 #211
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_182536804
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:10 schreef miaeak het volgende:
Wat heeft die opa van Daan toch een heerlijke stem ❤.
Jules Croiset was altijd al een van mijn favoriete stemacteurs _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_182540609
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:21 schreef Frey het volgende:

[..]

Jules Croiset was altijd al een van mijn favoriete stemacteurs _O_
Ja je merkt het ook echt. Zoals hij articuleert, alle woorden volledig "afrondt" en aanzet. Fijn om naar te luisteren.
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2018 @ 23:26:51 #213
230491 Zith
pls tip
pi_182541502
Waarom zit zoe nou steeds te dreigen ermee te kappen? De dag ervoor smeekte ze nog dat hij zou blijven...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 15 oktober 2018 @ 23:32:47 #214
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182541615
Ik snap echt niks meer van de verhaallijnen van tegenwoordig.
pi_182553655
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 23:32 schreef James1988 het volgende:
Ik snap echt niks meer van de verhaallijnen van tegenwoordig.
Harperts Grabbelton!
pi_182554660
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 23:32 schreef James1988 het volgende:
Ik snap echt niks meer van de verhaallijnen van tegenwoordig.
Nou ja, van verhaallijnen kun je amper nog spreken. Het zijn verhalen, maar een lijn is nergens te bekennen :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:24:35 #217
403253 Meke
after all this time? always.
pi_182555446
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou ja, van verhaallijnen kun je amper nog spreken. Het zijn verhalen, maar een lijn is nergens te bekennen :')
Dit is wel waar.

Hoewel ik stiekem ook wel eens benieuwd ben hoe ik ernaar zou kijken als ik niet hier mee zou lezen :+ Of als iedereen hier SUPERENTHOUSIAST was over deze fantástische plottwists en ontzettend met Marieke mee zou leven :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_182555460
Wanneer zijn ze nu eindelijk eens klaar met die Nina-pingpong?
pi_182557346
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:24 schreef Meke het volgende:

[..]

Dit is wel waar.

Hoewel ik stiekem ook wel eens benieuwd ben hoe ik ernaar zou kijken als ik niet hier mee zou lezen :+ Of als iedereen hier SUPERENTHOUSIAST was over deze fantástische plottwists en ontzettend met Marieke mee zou leven :P
Ik hen mede hierdoor weer hier gaan posten. Snapte er geen fuck van :').
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:09:39 #220
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182557402
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou ja, van verhaallijnen kun je amper nog spreken. Het zijn verhalen, maar een lijn is nergens te bekennen :')
Als het aan dit tempo doorgaat is vrijdag de uitvaart van Marieke, en ligt Sjors dinsdag in het ziekenhuis te bevallen van een mini-Mark :P
  Miss 200.000.000! dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:33:29 #221
367000 roos94
pi_182557843
Sjors is zo'n schijnheilige kut :r
pi_182558033
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:09 schreef James1988 het volgende:

[..]

Als het aan dit tempo doorgaat is vrijdag de uitvaart van Marieke, en ligt Sjors dinsdag in het ziekenhuis te bevallen van een mini-Mark :P
Ik vind het ingewikkeld dat de tijdlijn ineens met de cliffhanger meeging. Zo was Nina 3 maanden zwanger begin september, wat inderdaad klopt met de tijd voor en tijdens de zomerbreak. Maar nu lijkt ze ineens 7 maanden...

En Marieke gaat ook hard ineens zeg...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door miaeak op 16-10-2018 20:51:19 ]
pi_182559872
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:09 schreef James1988 het volgende:

[..]

Als het aan dit tempo doorgaat is vrijdag de uitvaart van Marieke, en ligt Sjors dinsdag in het ziekenhuis te bevallen van een mini-Mark :P
:D _O-

En mini-Mark is bij de geboorte direct al 16 jaar, want anders kunnen ze er geen verhalen mee vertellen :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:56:25 #224
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182560167
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:45 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

:D _O-

En mini-Mark is bij de geboorte direct al 16 jaar, want anders kunnen ze er geen verhalen mee vertellen :')
En die gaat vervolgens achter het kind van Nina aan _O-
pi_182565733
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:56 schreef James1988 het volgende:

[..]

En die gaat vervolgens achter het kind van Nina aan _O-
Maar Nina en mini-Mark trouwen maar Nina komt er achter dat Sjors eigenlijk haar biologische moeder is waardoor mini-Mark dus haar broer is, dus ze scheiden maar de verleiding is de groot en dus is de eerste broer zus relatie in Meerdijk geboren

(Nja, afgezien van Kim en Julian dan, maar dat was niet echt een relatie)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:30:39 #226
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182567258
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:48 schreef Nexum het volgende:

[..]

Maar Nina en mini-Mark trouwen maar Nina komt er achter dat Sjors eigenlijk haar biologische moeder is waardoor mini-Mark dus haar broer is, dus ze scheiden maar de verleiding is de groot en dus is de eerste broer zus relatie in Meerdijk geboren

(Nja, afgezien van Kim en Julian dan, maar dat was niet echt een relatie)
Daantje en Dennis? :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182572821
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:30 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Daantje en Dennis? :P
Sjors en Jack.
Laura en Dennis fo realz :').
Maar dat is moeder-zoon, dus technisch gezien 50% minder incest dan broer en zus.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 20:14:33 #228
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182577986
Ik ben die Flo echt kotsbeu.
pi_182578144
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 20:14 schreef James1988 het volgende:
Ik ben die Flo echt kotsbeu.
Ik ook! Manmanman. Dat gezeik over duurzaam leven en Lucas die helemaal doorslaat en het ook bij iedereen door zijn strot duwt.
Elk stukje met die twee fastforward ik nu lekker, joe!

Las trouwens net dat Ingmar nog steeds midden in haar burnout zit en voorlopig nog niet terugkomt. Ik gok dus dat Melissa sowieso tot de zomerstop nog wel te zien is als Sjors.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 20:29:48 #230
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_182578307
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 20:14 schreef James1988 het volgende:
Ik ben die Flo echt kotsbeu.
Flo en Lucas out svp.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_182579142
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 20:14 schreef James1988 het volgende:
Ik ben die Flo echt kotsbeu.
echt he _O-

Ik spoel gewoon door :D
  woensdag 17 oktober 2018 @ 21:21:53 #232
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182579239
Nouja, deze schrijvers kennende vertrekt hij over anderhalve week naar Afrika om daar z'n steentje bij te dragen aan de opwarming van de aarde, of zoiets. Een geluk bij een ongeluk :P

Is die Carlos nu definitief vertrokken trouwens, of komt die overmorgen als een duveltje uit een doosje weer tevoorschijn?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 21:36:51 #233
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_182579545
Voor het eerst sinds hele lange tijd weer een poosje gekeken na een aflevering. Maar ik dacht dus serieus eerst dat het Noud was die zich op de bank lag aan te stellen bij Lucas. Maar dat is dus Flo. Fijn zo'n klimaatzeikerd in de serie ja. Verder vraag ik mij of Nina en Bing het ooit weleens leuk met elkaar hebben gehad. Vond het seizoenen terug al een mislukt koppel.
pi_182579996
ach, net bij van de Vorst ziet sterren een heel leuk stukje met Angela Schijf en Hilde de Mildt. voor de classic fans het terugkijken waard.
pi_182580053
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 21:36 schreef Koosnaam het volgende:
Voor het eerst sinds hele lange tijd weer een poosje gekeken na een aflevering. Maar ik dacht dus serieus eerst dat het Noud was die zich op de bank lag aan te stellen bij Lucas. Maar dat is dus Flo. Fijn zo'n klimaatzeikerd in de serie ja. Verder vraag ik mij of Nina en Bing het ooit weleens leuk met elkaar hebben gehad. Vond het seizoenen terug al een mislukt koppel.
Handig om een look-a-like van Ruud Feltkamp te casten voor een heel andere rol ja _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182580084
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 21:21 schreef James1988 het volgende:
Nouja, deze schrijvers kennende vertrekt hij over anderhalve week naar Afrika om daar z'n steentje bij te dragen aan de opwarming van de aarde, of zoiets. Een geluk bij een ongeluk :P
Als hij Lucas maar meeneemt. Of naja, ik weet niet of we dat die arme Afrikanen wel kunnen aandoen :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 17 oktober 2018 @ 22:10:16 #237
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_182580213
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:00 schreef vanThijn het volgende:
ach, net bij van de Vorst ziet sterren een heel leuk stukje met Angela Schijf en Hilde de Mildt. voor de classic fans het terugkijken waard.
Zag het laatste stukje met Angela nog. Sympathieke vrouw, mooi hoe ze ook weer over Frederique sprak. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Handig om een look-a-like van Ruud Feltkamp te casten voor een heel andere rol ja _O-
Inderdaad! _O-
pi_182580297
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:10 schreef Koosnaam het volgende:

Zag het laatste stukje met Angela nog. Sympathieke vrouw, mooi hoe ze ook weer over Frederique sprak. :)

Jaaa Frederique O+ mooi dat ze ook nog wat spullen van haar heeft, zoals die tafel.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 22:17:23 #239
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_182580364
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:14 schreef vanThijn het volgende:

[..]

Jaaa Frederique O+ mooi dat ze ook nog wat spullen van haar heeft, zoals die tafel.
Met de wijnvlekken nog zichtbaar. ;)
pi_182580710
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:17 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Met de wijnvlekken nog zichtbaar. ;)
whaha ja incl de wijnvlekken!
pi_182582170
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 21:36 schreef Koosnaam het volgende:
Voor het eerst sinds hele lange tijd weer een poosje gekeken na een aflevering. Maar ik dacht dus serieus eerst dat het Noud was die zich op de bank lag aan te stellen bij Lucas. Maar dat is dus Flo. Fijn zo'n klimaatzeikerd in de serie ja. Verder vraag ik mij of Nina en Bing het ooit weleens leuk met elkaar hebben gehad. Vond het seizoenen terug al een mislukt koppel.
Toen ik zag dat ie ziek was dacht ik gelijk:"oké die heeft hiv!"
Zou wel een ontzettend domme actie zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 21:21 schreef James1988 het volgende:

Is die Carlos nu definitief vertrokken trouwens, of komt die overmorgen als een duveltje uit een doosje weer tevoorschijn?
Die is weg. Mocht niet eens op de cast foto :').
Wel jammer want hij was de enige normale van de nieuwe "hunks" (wat een goedkoop gelul was dat trouwens) en vond hem leuk om te zien. Speelde ook fijn. Al eindigde hij wel elke zin met een soort halve fluister. ik vind de andere hunks niet eens knap en al helemaal niet als het zo door mijn strot wordt geduwd. Moest wel lachen om Rover met zijn haltertje :'). Schattig hoor:

https://www.ad.nl/video/k(...)we-gtst-hunks~p48109

[ Bericht 21% gewijzigd door miaeak op 17-10-2018 23:46:05 ]
  woensdag 17 oktober 2018 @ 23:59:46 #242
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182582745
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:38 schreef miaeak het volgende:

[..]

Sjors en Jack.
Laura en Dennis fo realz :').
Maar dat is moeder-zoon, dus technisch gezien 50% minder incest dan broer en zus.
nou ja Daantje en Dennis hebben niet dezelfde moeder :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182582810
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 23:59 schreef LetsGame het volgende:

[..]

nou ja Daantje en Dennis hebben niet dezelfde moeder :P
Oh dat scheelt ;).
Ben even kwijt hoeveel kinderen Robert heeft.

Edit: Even gegoogeld.

Arnie Alberts (wettelijk)
Dennis Alberts
Charlotte Alberts
Julian Verduyn (pleegzoon)
Daniëlle Mus
Milan Alberts
Sil Selmhorst

Damn. :')
  donderdag 18 oktober 2018 @ 00:08:28 #244
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182582851
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 00:04 schreef miaeak het volgende:

[..]

Oh dat scheelt ;).
Ben even kwijt hoeveel kinderen Robert heeft.
met Arnie 5 :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182582868
Ik zit nog eens naar de laatste scène van Henriëtte Tol als Karin Alberts te kijken. 4:30 minuten puur soap, maar zo effectief gedaan. Dat Henriëtte voor haar spel die scène nooit een prijs heeft gewonnen vind ik vreemd. En Bartho met zijn stille spel (Jef die in eerste instantie geen flauw benul heeft maar het langzaam begint te begrijpen tot op het punt dat hij inziet dat het te laat is) is helemaal fantastisch _O_

De schrijvertjes van nu zouden daar eens een voorbeeld aan moeten nemen. De eerste seizoenen waren qua productie misschien niet hoogstaand, maar de inhoud kende vele pareltjes.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182582919
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 00:08 schreef LetsGame het volgende:

[..]

met Arnie 5 :P
Holy shit!! Ik was totaal vergeten dat Arnie en Dennis die babyruil waren o.O .
pi_182582977
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 00:13 schreef miaeak het volgende:

[..]

Holy shit!! Ik was totaal vergeten dat Arnie en Dennis die babyruil waren o.O .
Dat zou ik maar al te graag willen vergeten, maar helaas :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182583068
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 00:18 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat zou ik maar al te graag willen vergeten, maar helaas :P
Ja ben weer helemaal up to date!

"Dennis arriveerde als monteur in Meerdijk. Hij kreeg een relatie met Laura Selmhorst, met wie hij later trouwde. Laura baarde een zoon, Sil, maar Dennis verliet haar toen het kind van Robert Alberts bleek te zijn. Dennis verloor zijn geheugen nadat hij in een coma geraakt was. Hij besloot zijn vader op te zoeken, waardoor Laura ontdekte dat Guus Roberts en Laura's zoon Arnie na de geboorte had verwisseld: Dennis bleek haar zoon te zijn.^

Het blijft een soap dus alles kan maar wie hiermee aankwam moet toch wel een steekje los hebben zitten ergens :'). En de andere schrijvers die dan zeggen:"joh leuk! Doen we!"
:')
Ik vind dit persoonlijk nogsteeds de meest cringe verhaallijn ever. Vraag me af wat Noud ervan vindt :').
pi_182584242
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 00:18 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat zou ik maar al te graag willen vergeten, maar helaas :P
Het heeft ook totaal geen zin gehad.
Dennis had Laura tenslotte toch al verlaten die die relatie was klaar. Als Dennis dan toch zijn vader ging zoeken, hadden ze best een tijdelijk karakter daarvan kunnen maken.
Of juist iemand die ook verliefd wordt op Laura waardoor Dennis weer een punt kan maken dat zijn nieuwe papa nu met zijn ex rotzooit.
pi_182586124
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 05:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het heeft ook totaal geen zin gehad.
Dennis had Laura tenslotte toch al verlaten die die relatie was klaar. Als Dennis dan toch zijn vader ging zoeken, hadden ze best een tijdelijk karakter daarvan kunnen maken.
Of juist iemand die ook verliefd wordt op Laura waardoor Dennis weer een punt kan maken dat zijn nieuwe papa nu met zijn ex rotzooit.
Dit idd. En dat Arnie nu niet meet de biologische zoon van Laura en Robert is klopt ook geen hol van.
pi_182588068
heb dat hele Arnie-Dennis gebeuren (nog) niet eens gezien. denk dat ik er niet aan ga beginnen ook :')

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 00:10 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zit nog eens naar de laatste scène van Henriëtte Tol als Karin Alberts te kijken. 4:30 minuten puur soap, maar zo effectief gedaan. Dat Henriëtte voor haar spel die scène nooit een prijs heeft gewonnen vind ik vreemd. En Bartho met zijn stille spel (Jef die in eerste instantie geen flauw benul heeft maar het langzaam begint te begrijpen tot op het punt dat hij inziet dat het te laat is) is helemaal fantastisch _O_

De schrijvertjes van nu zouden daar eens een voorbeeld aan moeten nemen. De eerste seizoenen waren qua productie misschien niet hoogstaand, maar de inhoud kende vele pareltjes.
ja ik vond Henriëtte ook echt super! zit nu in mijn werk pauzes ook weer de eerste seizoenen terug te kijken (met wel het een en het ander doorspoelen waar mijn interesse minder ligt :') ).

en thuis ben ik nu bij dat 'Mimi heeft crush op Rik' en dat zang gebeuren van Laura. (seizoen 7)
  donderdag 18 oktober 2018 @ 14:20:37 #252
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182590795
Bing was wel echt een cool personage in seizoen 16 en van Nina kan ik ook echt genieten. :D
Vooral hoe ze tegen Sjors doet.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 14:22:05 #253
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182590803
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 09:43 schreef miaeak het volgende:

[..]

Dit idd. En dat Arnie nu niet meet de biologische zoon van Laura en Robert is klopt ook geen hol van.
Het is grappig dat Robert in seizoen 2 als enige bloed kon doneren aan Arnie, nadat Peter en Mickey hem per ongeluk neerknalden, omdat ze beiden precies dezelfde zeldzame bloedgroep hadden. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182593350
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 14:22 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Het is grappig dat Robert in seizoen 2 als enige bloed kon doneren aan Arnie, nadat Peter en Mickey hem per ongeluk neerknalden, omdat ze beiden precies dezelfde zeldzame bloedgroep hadden. :P
Sterk staaltje continuïteit. :')
  donderdag 18 oktober 2018 @ 17:10:01 #255
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_182593873
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 14:20 schreef LetsGame het volgende:
Bing was wel echt een cool personage in seizoen 16 en van Nina kan ik ook echt genieten. :D
Vooral hoe ze tegen Sjors doet.
Toen Bing Nina probeerde te veroveren met dat sporten enzo vond ik wel gaaf (of wilde zij hem nou veroveren?) Bing speelt zn rol sowieso goed voor mijn gevoel, en Nina is eigenlijk ook best oke.
pi_182593983
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 17:10 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Toen Bing Nina probeerde te veroveren met dat sporten enzo vond ik wel gaaf (of wilde zij hem nou veroveren?) Bing speelt zn rol sowieso goed voor mijn gevoel, en Nina is eigenlijk ook best oke.
't enige nadeel is dat GTST laatste tijd alleen maar om Nina lijkt te draaien. De verhaallijn van dat zusje van Bing vind ik nog wel leuk, maar vind het dan weer jammer dat het weer iemand van die tak is.

Van mij mogen Lucas, Mark, Marieke, Noud, Flo, Sjors en Kimberly eruit.
En laat die maar vervangen door de ouders van Zoë en die van Q.
En dan dan nog een alleenstaande man (van Laura's leeftijd) met een dochter van Rik's leeftijd en een zoon van ongeveer Sjors' leeftijd. :)

Edit: dit was maar een random verzinseltje hoor ;).
  donderdag 18 oktober 2018 @ 18:08:29 #257
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182595008
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 17:10 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Toen Bing Nina probeerde te veroveren met dat sporten enzo vond ik wel gaaf (of wilde zij hem nou veroveren?) Bing speelt zn rol sowieso goed voor mijn gevoel, en Nina is eigenlijk ook best oke.
nou eh in seizoen 15 waren Sjors en Charlie verliefs op Bing en in seizoen 16 Sjors, Patricia, Nina en Florien :')
Dus denk dat je bedoelt dat zij hem veroveren wil.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182596829
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 14:22 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Het is grappig dat Robert in seizoen 2 als enige bloed kon doneren aan Arnie, nadat Peter en Mickey hem per ongeluk neerknalden, omdat ze beiden precies dezelfde zeldzame bloedgroep hadden. :P
ohja, nu je het zegt! _O-
pi_182596979
Nina heeft haar geheugen terug en meteen is die hysterica in haar ook weer terug van weggeweest hè? :')

En Aysen... Wat doet die nu eigenlijk nog, behalve fungeren in dat belachelijke verhaal van Daan en Zoë? Trouwens, daarmee vergeleken waren de belachelijke plotjes van Myriam van der Pol nog geniale verhaallijnen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182597156
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 14:22 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Het is grappig dat Robert in seizoen 2 als enige bloed kon doneren aan Arnie, nadat Peter en Mickey hem per ongeluk neerknalden, omdat ze beiden precies dezelfde zeldzame bloedgroep hadden. :P
Zeldzaam maar dus niet onmogelijk als je geen bloedverwanten bent. :P
pi_182601478
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
Nina heeft haar geheugen terug en meteen is die hysterica in haar ook weer terug van weggeweest hè? :')

En Aysen... Wat doet die nu eigenlijk nog, behalve fungeren in dat belachelijke verhaal van Daan en Zoë? Trouwens, daarmee vergeleken waren de belachelijke plotjes van Myriam van der Pol nog geniale verhaallijnen.
Ja van het één op het andere moment ook. (Na die zeer artistieke draaischijfscene met Noud :').)
Wel jammer. Ik had het er in het vorige topic nog over dat Marly had aangekondigd dat we een heel andere Nina zouden zien. Was toen al sceptisch, maar het ging wel heel snel ineens. En het feit dat Ludo niet heeft aangedrongen tot trauma therapie is ook totaal niet zoals Ludo dat doet. Die maakt er werk van.

Aan de andere kant is en blijft het Nina, prinses stampvoetje. Misschien is dat nodig voor de balans of het valt fijn binnen het verwachtingspatroon. Hoe dan ook veel gemiste kansen hier. Ik had het bijvoorbeeld interessant gevonden als ze zich delen wel en niet kon herinneren. Bijvoorbeeld dat ze totaal niet meer zou weten dat het kind van Amir is. Had het conflict tussen hem en Bing wel willen zien over of ze het haar vertellen of niet (Amir de moraalridder gaat voor openheid en eerlijkheid, terwijl het voor Bing zeer goed uit zou komen als ze dacht dat het kind van hem was).

Jammer jammer...
pi_182606394
Looool

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik merk trouwens dat de heerlijke stem en prettig voorkomen van de opa van Daan me totaal afleidt van het feit dat het eigenlijk een enorme creep is.

[ Bericht 13% gewijzigd door miaeak op 19-10-2018 23:14:48 ]
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 23:49:06 #263
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182621059
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 20:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zeldzaam maar dus niet onmogelijk als je geen bloedverwanten bent. :P
Inderdaad minder zeldzaam dan met je nicht, halfzus en moeder naar bed te zijn geweest zonder het te weten. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182623168
Jullie vinden allemaal de serie kut. Einde discussie xD
pi_182624997
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 10:45 schreef miaeak het volgende:
Looool

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik merk trouwens dat de heerlijke stem en prettig voorkomen van de opa van Daan me totaal afleidt van het feit dat het eigenlijk een enorme creep is.
Ook irl...de man die zijn eigen ontvoering in scène zette
pi_182625749
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 09:42 schreef totebel het volgende:

[..]

Ook irl...de man die zijn eigen ontvoering in scène zette
Dat leek meer met onverwerkt oorlogstrauma te maken te hebben dan met opzet.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:00:59 #267
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_182626742
Na lange tijd weer eens seizoen 12 van goede tijden slechte tijden oppakken. Zit nu in hennie's laatste verhaallijn
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 15:55:40 #268
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_182629749
Ik kijk altijd via videoland (en dat is vooruit geloof ik?) , dan maar spoilertags

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † zaterdag 20 oktober 2018 @ 15:58:50 #269
230491 Zith
pls tip
pi_182629784
Heeft Amir zijn stichting trouwens weer opgeheven?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_182630725
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 17:11:14 #271
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_182630784
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 00:10 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zit nog eens naar de laatste scène van Henriëtte Tol als Karin Alberts te kijken. 4:30 minuten puur soap, maar zo effectief gedaan. Dat Henriëtte voor haar spel die scène nooit een prijs heeft gewonnen vind ik vreemd. En Bartho met zijn stille spel (Jef die in eerste instantie geen flauw benul heeft maar het langzaam begint te begrijpen tot op het punt dat hij inziet dat het te laat is) is helemaal fantastisch _O_

De schrijvertjes van nu zouden daar eens een voorbeeld aan moeten nemen. De eerste seizoenen waren qua productie misschien niet hoogstaand, maar de inhoud kende vele pareltjes.
Volgens mij heb ik die scène nooit gezien (nog geen seconde van seizoen 3 gezien... En ik denk oprecht dat ik iets mis), kun je wat plotlijn en dergelijke toelichten? Scène op YouTube, eventueel? :D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 17:13:55 #272
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_182630818
quote:
_O_ _O-

Je kan zeggen wat je wil, maar Daniël stond wel meteen al als een huis :D En ook niet meteen in de eerste aflevering geïntroduceerd, ook iets tofs :)
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_182631141
Goh ik denk dat Lone van Roosendaal in de patat kartelzaak verhaallijn zit wie denkt dat nog meer?
pi_182631210
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 17:11 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik die scène nooit gezien (nog geen seconde van seizoen 3 gezien... En ik denk oprecht dat ik iets mis),
Zeker, ware het niet dat de exit van Karin al in seizoen 2 plaatsvond ;)

quote:
kun je wat plotlijn en dergelijke toelichten? Scène op YouTube, eventueel? :D
In het kort: Karin werkte als secretaresse van Jef op de meubelfabriek. Hij kon promotie krijgen als president-directeur maar moest dan wel Karin ontslaan, hetgeen hij deed. Karin zat zonder werk, Jef was eigenlijk constant aan het werk en intussen waren Sandra en John vertrokken dus ze werd steeds eenzamer. Ze maakte kennis met Jan Henk en begon een affaire met hem, op zoek naar affectie die ze thuis niet meer kreeg. Uiteindelijk biechtte ze dat aan Jef op, die vervolgens meer dacht aan zijn imago en dus eiste dat het voor de buitenwereld verborgen bleef, want hij kon zich in zijn nieuwe functie geen schandaal veroorloven. Karin besefte dat het huwelijk met Jef zijn langste tijd wel had gehad, maar dat ze ook niet genoeg van Jan Henk hield om met hem verder te gaan. Daarop nam afscheid van zowel Jan Henk als Jef en verliet de stad.

Vervolg: Jef kon Jan Henk niet luchten of zien totdat die Dian redde uit de klauwen van Kees Moree, en met de jaren kwamen Jef en Karin weer langzaam on speaking terms.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 17:39:31 #275
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_182631228
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 17:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zeker, ware het niet dat de exit van Karin al in seizoen 2 plaatsvond ;)

[..]

In het kort: Karin werkte als secretaresse van Jef op de meubelfabriek. Hij kon promotie krijgen als president-directeur maar moest dan wel Karin ontslaan, hetgeen hij deed. Karin zat zonder werk, Jef was eigenlijk constant aan het werk en intussen waren Sandra en John vertrokken dus ze werd steeds eenzamer. Ze maakte kennis met Jan Henk en begon een affaire met hem, op zoek naar affectie die ze thuis niet meer kreeg. Uiteindelijk biechtte ze dat aan Jef op, die vervolgens meer dacht aan zijn imago en dus eiste dat het voor de buitenwereld verborgen bleef, want hij kon zich in zijn nieuwe functie geen schandaal veroorloven. Karin besefte dat het huwelijk met Jef zijn langste tijd wel had gehad, maar dat ze ook niet genoeg van Jan Henk hield om met hem verder te gaan. Daarop nam afscheid van zowel Jan Henk als Jef en verliet de stad.

Vervolg: Jef kon Jan Henk niet luchten of zien totdat die Dian redde uit de klauwen van Kees Moree, en met de jaren kwamen Jef en Karin weer langzaam on speaking terms.
Ooh, volgens mij ben ik bij dat eerste deel van de lijn blijven hangen, iets herinner ik me :) Dacht dat Karin nog in seizoen 3 zat maar, niet dus? Ik ben ook totaal niet geïnformeerd.

Also, die overzichtstekstjes van je zijn altijd een genot om te lezen! Moet je iets mee doen! :D ;)
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_182633075
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 17:33 schreef laracroftonline het volgende:
Goh ik denk dat Lone van Roosendaal in de patat kartelzaak verhaallijn zit wie denkt dat nog meer?
Kan best, maar op de manier waarop ze in de teaser gezet is (omdraaien stoel en die blik) heb ik het idee dat wij of degene die de deur opent haar zouden moeten herkennen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 15:55 schreef GwaiLow het volgende:
Ik kijk altijd via videoland (en dat is vooruit geloof ik?) , dan maar spoilertags

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk ook vooruit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door miaeak op 20-10-2018 19:27:25 ]
pi_182634612
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 19:22 schreef miaeak het volgende:

[..]

Kan best, maar op de manier waarop ze in de teaser gezet is (omdraaien stoel en die blik) heb ik het idee dat wij of degene die de deur opent haar zouden moeten herkennen.

[..]

Ik kijk ook vooruit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over het tweede gedeelte van je spoiler: dus eerst zat de halve stad bij Rik, en nu zit iedereen bij Bing? _O-

Dat is ook iets waar ik laatst over zat te denken: Sjors heeft bijvoorbeeld nog nooit een eigen huis gehad. Die woonde bij Janine, in Teluma, Toko, bij Jack en Lorena, bij Rik, in de Rozenboom, nu weer bij Bing... En dat voor een juriste. Het erge is nog wel dat Lana dus ook maar van hier naar daar werd gesleept al die jaren, goeie moeder ben je dan :')

Ik snap dat debiele grote decor voor die gemeenschappelijke woning ook niet. Waarom moeten daar zelfs complete slaapkamers gebouwd worden terwijl die amper gebruikt worden? Waarom een complete badkamer voor die handvol 'stomende' scènes? Damn, had die ruimte gebruikt om wat losse appartementjes neer te zetten, zoals Janine en Daniël bijvoorbeeld hadden in de 90s. Het enige wat daarbij in de buurt komt is die garagewoning van Amir, al straalt dat hol ook geen sfeer uit.

Het enige decor wat nog echt GTST uitstraalt is dat van De Koning. Alleen jammer dat in het verhaal Lucas daar nu de eigenaar is, dat is toch een degradatie voor hét café van Meerdijk.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182636080
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 19:22 schreef miaeak het volgende:

[..]

Kan best, maar op de manier waarop ze in de teaser gezet is (omdraaien stoel en die blik) heb ik het idee dat wij of degene die de deur opent haar zouden moeten herkennen.

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:06:33 #279
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182636184
Sjors heeft misschien geen eigen huis gehad, ze heeft wel 5 miljoen euro nazigeld afgeslagen. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:09:21 #280
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182636248
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 19:22 schreef miaeak het volgende:

[..]

Kan best, maar op de manier waarop ze in de teaser gezet is (omdraaien stoel en die blik) heb ik het idee dat wij of degene die de deur opent haar zouden moeten herkennen.

[..]

Ik kijk ook vooruit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach.. soms veranderen personages heel erg. Kijk naar Dian en Dian #2. Nina is ook heeeeeel anders dan vroeger. Marieke lijkt ook niks meer op vroeger. En laten we Pim van ONM niet vergeten. Dat was misschien wel de ergste. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182636942
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 17:39 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ooh, volgens mij ben ik bij dat eerste deel van de lijn blijven hangen, iets herinner ik me :) Dacht dat Karin nog in seizoen 3 zat maar, niet dus? Ik ben ook totaal niet geïnformeerd.

Also, die overzichtstekstjes van je zijn altijd een genot om te lezen! Moet je iets mee doen! :D ;)
Dank voor het compliment :)


De betreffende scène, aflevering 345. Overigens is deze geschreven door Rogier Proper himself, die daar later nog het volgende over zei:

quote:
"Ik heb een hele mooie afscheidsscène geschreven voor Karin, de vrouw van Jef, die besluit om op te stappen. Een van de langste scenes uit de hele serie, hij duurde geloof ik wel drie minuten. Die vrouw staat daar met haar koffer en houdt een hele lange toespraak, een monoloog eigenlijk, over wat die man allemaal fout heeft gedaan in haar leven. Heel fel, echt mooi. Maar wat het drama nou eigenlijk maakt is: die man die zit daar met een lullig boterhammetje in zijn hand aan de ontbijttafel en gedurende de scene zie je hem helemaal in elkaar zakken. De dramatische momenten zitten niet bij haar, maar bij hem. Als je die man langzaam ineen ziet schrompelen, je hoort de stem van die vrouw en je ziet hem denken; 'Ja, ze heeft gelijk, maar het is niet meer terug te draaien', dan springen de tranen in je ogen. Dat zit hem in de afwisseling van de beelden. Je ziet ze allebei nog een keer een gebaar maken naar elkaar toe en je denkt: 'O nee, doe het nou niet. Ga nou weg met die koffer, want hij is niks voor jou, die lul'. Dat soort gevoelens overbrengen, dat is drama."
Het mooie is dat je dat wat Proper omschrijft ook echt terugziet in die scène, dat is zeker gelukt _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182637003
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 22:09 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Ach.. soms veranderen personages heel erg. Kijk naar Dian en Dian #2. Nina is ook heeeeeel anders dan vroeger. Marieke lijkt ook niks meer op vroeger. En laten we Pim van ONM niet vergeten. Dat was misschien wel de ergste. :P
Och hou op _O- Pim de bad guy, dat was misschien wel het pijnlijkste om te zien. Vooral omdat hij het ook echt niet geloofwaardig kon overbrengen :P Uit diezelfde serie nomineer ik trouwens ook de verandering van Reina #1 naar Reina #2. Dat was echt een 180 graden draai :{

On-topic is de verandering van Govert Harmsen naar de klagende en tierende buurman van het JOC naar dé enige echte Oom Govert ook wel een noemenswaardige. Al was dat natuurlijk veel geleidelijker en was dat geen slechte verandering van het karakter :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182637051
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 22:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dank voor het compliment :)


De betreffende scène, aflevering 345. Overigens is deze geschreven door Rogier Proper himself, die daar later nog het volgende over zei:

[..]

Het mooie is dat je dat wat Proper omschrijft ook echt terugziet in die scène, dat is zeker gelukt _O_
_O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:52:16 #284
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_182637064
Ziet er naar uit dat GTST weer een beetje spannend begint te worden, de komende tijd
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:57:02 #285
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_182637154
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 17:33 schreef laracroftonline het volgende:
Goh ik denk dat Lone van Roosendaal in de patat kartelzaak verhaallijn zit wie denkt dat nog meer?
Ik ook, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar van wat er nu bekend is over het personage, past dit wel bij Lone
pi_182637510
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 22:57 schreef GayGuy het volgende:

[..]

Ik ook, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar van wat er nu bekend is over het personage, past dit wel bij Lone
Spoiler 30 oktober:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door miaeak op 20-10-2018 23:18:13 ]
  zondag 21 oktober 2018 @ 13:40:49 #287
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_182647186
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 22:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dank voor het compliment :)


De betreffende scène, aflevering 345. Overigens is deze geschreven door Rogier Proper himself, die daar later nog het volgende over zei:

[..]

Het mooie is dat je dat wat Proper omschrijft ook echt terugziet in die scène, dat is zeker gelukt _O_
Godsjezus, waarom is dit nooit een in het collectief geheugen gebleven-meesterscène geweest zoals de slotdialoog van Martine? Dit is absoluut top van begin tot eind :o _O_

Het spel, de dialogen, de shots én de muziek, dat alles tesamen maken dit stukje soap tot een stukje tv-drama van ongekend niveau en van ongekende hoogte, en daar overdrijf ik echt niet in.

Ik sta perplex. Serieus. :o Als je dit ziet, nog in de beginselfase van die soapserie (want dit was lijkt me 1 van de eerste echt volledig Nederlands bedachte dingen die Proper mocht schrijven, in plaats van grootdeels vertalen vanuit het Australische origineel), hoe de fuck is het dan mogelijk dat de serie van nu zoveel kutter is? Het is oprecht een serie die Spangas als concurrent heeft.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 21 oktober 2018 @ 14:53:23 #288
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_182648511
Ah, die scène heb ik ook zo vaak gekeken. Erg sterk! _O_

quote:
On-topic is de verandering van Govert Harmsen naar de klagende en tierende buurman van het JOC naar dé enige echte Oom Govert ook wel een noemenswaardige. Al was dat natuurlijk veel geleidelijker en was dat geen slechte verandering van het karakter :)
Inderdaad, oom Govert _O_
Heeft echt een van de mooiste karakterontwikkelingen doorgemaakt, zonder dat het personage zijn glans verloor.

En natuurlijk ook Benjamin die begon als schurk en eindigde als allemansvriend. In het begin kotste iedereen hem uit en aan het eind stond iedereen klaar om hem te helpen toen hij in de put zat.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 21 oktober 2018 @ 16:31:17 #289
436222 Japepk
Padvinder
pi_182650445
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 15:55 schreef GwaiLow het volgende:
Ik kijk altijd via videoland (en dat is vooruit geloof ik?) , dan maar spoilertags

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
pi_182650453
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 13:40 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Godsjezus, waarom is dit nooit een in het collectief geheugen gebleven-meesterscène geweest zoals de slotdialoog van Martine? Dit is absoluut top van begin tot eind :o _O_

Het spel, de dialogen, de shots én de muziek, dat alles tesamen maken dit stukje soap tot een stukje tv-drama van ongekend niveau en van ongekende hoogte, en daar overdrijf ik echt niet in.
Het is vanwege alle eenvoud één van de prachtigste scènes uit de beginjaren, zeker :Y

quote:
Ik sta perplex. Serieus. :o Als je dit ziet, nog in de beginselfase van die soapserie (want dit was lijkt me 1 van de eerste echt volledig Nederlands bedachte dingen die Proper mocht schrijven, in plaats van grootdeels vertalen vanuit het Australische origineel), hoe de fuck is het dan mogelijk dat de serie van nu zoveel kutter is? Het is oprecht een serie die Spangas als concurrent heeft.
Simpel: ze denken sinds een jaar of tien het wiel opnieuw te hebben uitgevonden. Anders dan in de beginjaren, toen de Australiërs de makers hier leerden wat het soapwiel is en de Nederlanders dat vervolgens verfijnden door er wat aanpassingen aan te doen zodat het wiel Nederlands werd, nemen ze nu klakkeloos een Emotional Toolbox van een Amerikaanse dramaturge aan en durven het niet om daarvan af te wijken. Tel daarbij op dat ze een gesprek wat in één scène te vatten is nu opbreken in drie tot vier scènes, waarbij gesprekken zo gevoerd worden dat zo'n scène altijd eindigt met een 'cliff' (ook al praat niemand zo), plus nog wat "maatschappelijk relevante" verhalen waarbij goede research faalt ("we hebben pas sinds vandaag de kennis dat") waardoor zo'n lijn amper impact heeft (Rover snijdt zich drie keer en dat is dan ineens voorbij) en je hebt de Wet van Gottschalk: het is een puinhoop, en het blijft een puinhoop.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182654326
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 16:31 schreef Japepk het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 21 oktober 2018 @ 20:56:35 #292
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_182656101
In een poging de kijkcijfers op te krikken, wordt er een bekende truc uit de hoge hoed getoverd. De gehele cast zal vervangen worden door pinguïns.

Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_182656929
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:56 schreef Frey het volgende:
In een poging de kijkcijfers op te krikken, wordt er een bekende truc uit de hoge hoed getoverd. De gehele cast zal vervangen worden door pinguïns.

[ afbeelding ]
Whahahahaha _O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 22 oktober 2018 @ 02:02:17 #294
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182662025
Ik vond Jef ook wel echt een lul tegenover Karin, ondanks ik Karen totaal geen leuk personage vond. Vooral toen Linda terugkwam en Jan-Henk in beeld kwam, mocht ze snel weg van mij. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  maandag 22 oktober 2018 @ 02:02:39 #295
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182662027
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:56 schreef Frey het volgende:
In een poging de kijkcijfers op te krikken, wordt er een bekende truc uit de hoge hoed getoverd. De gehele cast zal vervangen worden door pinguïns.

[ afbeelding ]
omg :D _O_
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182668325
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik me trouwens ook afvraag. Dankzij Loes weet toch heel Meerdijk dat Bing onvruchtbaar is door de chemo?

[ Bericht 22% gewijzigd door miaeak op 22-10-2018 13:08:21 ]
  † In Memoriam † maandag 22 oktober 2018 @ 13:51:53 #297
230491 Zith
pls tip
pi_182669693
Je zou maar even geen tijd hebben voor je vrouw of vriendin, wordt ze in Meerdijk gelijk gestolen want vrouwen zijn princesjes die aandacht nodig hebben.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_182672240
SPOILER: Over de komst van Lone van Roosendaal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182672345
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:29 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILER: Over de komst van Lone van Roosendaal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooralsnog ziet het er tot nu toe goed uit :)
pi_182673188
Er komt ook nog een nieuw meisje in Meerdijk......het zusje van Bing....
pi_182673279
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:36 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Vooralsnog ziet het er tot nu toe goed uit :)
Het klinkt mij alsnog als een hele vage verhaallijn, maar ik laat mij graag verrassen :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')