quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:37 schreef ThunderBitch het volgende:
....Overigens, ook bij het draaien is het van belang dat je een goed gevoel voor ritme hebt. Ze heeft dat echt niet.
Hier nog een poging om uit haar dak te gaan, zonder dat iemand het ziet. Ze liet zich even gaan. .![]()
Karbonkel heeft dikke pretquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Weet Gerrit al dat Jessie zijn Shownieuws plek aan Merel heeft gegeven?
.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 09:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..] Merel heeft er nog wel 2 onder aan haar rug hangen
quote:Op woensdag 27 november 2019 09:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..] ik zag ze vanmorgen weer hangen die billen van haar, dat zijn geen lekkere hammen
quote:Op donderdag 28 november 2019 08:29 schreef Sambalbaai het volgende:
...net naar Merel gekeken, die zich opmaakte: laag op laag op laag. Mijn hemel wat gebruikt ze toch veel make-up.![]()
GM
quote:Op donderdag 28 november 2019 08:30 schreef goldback het volgende:
Die merel is en blijft een tokkie eerste klas, niks geen elitaire toestanden maar een ordinaire straatmeid eerste klas.
quote:Op donderdag 28 november 2019 08:40 schreef BarryOSeven het volgende:
En dan heeft ze ook haar latex pak nog aan met die dikke benen van haar.
quote:Op donderdag 28 november 2019 10:58 schreef BloesBloes het volgende:
nomnomgrnfff kauwkauwsjlorp gnawslobber
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 12:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
MOeder van Meroll
uitspraak
"maak het ff af!!
pak die titel "
![]()
![]()
![]()
.
recent een kopstoot gehad o.i.d
domheid is genetisch ..
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:27 schreef Klapskaats het volgende:
[..] Wat een schrikbarende, afschrikwekkende oude grafkop heeft de utopia "diva" zeg ..... Kolere .... je zult zoiets thuis krijgen. Daar plak je meteen een retourstikker op met de tekst "niet voederen", niet schudden, verpakking alleen in het donker openmaken.
quote:
.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:50 schreef DKUp het volgende:
De botox en de fillers knallen bijna uit haar kop.
quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:25 schreef Chea49 het volgende:
[..] Schaamteloze overvolle kledingkast met goedkope zooi door kinderhandjes in elkaar gezet. Mevrouw die vóór mensen- en vrouwenhandel is bewijst hiermee maar weer eens hoeveel ze vóór is!En dan ook nog eens het lef hebben om gedragen jassen naar de klant te zenden waar de restanten van haar rokerij nog inzitten!
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..] Echt schaamteloos hoe die Merel haar kleding etaleertDa's geen inloopkast
maar 'n magazijn
quote:
.quote:Op zondag 1 december 2019 16:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..] Ohjee die gaat op haar baas lijken. Tongt op dezelfde manier nu.
quote:Op maandag 2 december 2019 19:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ga Cos![]()
..
hou je smoel Meroll
aso...
Fandelesime Boomklevert agressor
breedteen .
quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 19:38 schreef BloesBloes het volgende:
Wie schenkt er een bacootje in voor Sinterklaas
.quote:Op maandag 2 december 2019 19:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wie wil me opvegen.![]()
![]()
![]()
Die snor komt steeds hoger te zitten, die zit zo op haar wenkbrauwen.
quote:Op maandag 2 december 2019 19:39 schreef Dotteke het volgende:
...Merel trapt gewoon een glazen deur in. Wat een wijf zeg
quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 19:47 schreef Dark het volgende:
[..] Gerrit ging even alleen met Franny praten en DAT was NIET de bedoeling!
En als je niet rechtsom of linksom naar binnen kunt, dan trap je gewoon de deur in!
quote:Op maandag 2 december 2019 19:53 schreef Dark het volgende:
...het was naar aanleiding van een briefje van een bezoeker op de markt, waarin stond dat Gerrit allerlei narigheid over Franny verkondigde.
Merel en Jessie lazen dat voor aan Gerrit, waarop Gerrit meteen naar Franny ging om er over te praten....achter gesloten deuren....behalve voor Merel, want die aso tokkie schopt gewoon de deur aan gruzelementen!
quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:26 schreef humpty het volgende:
Zij trapt die deur in en Jessie schijnt dat ook heel normaal te vinden
zo te zien....idioten die hun zin niet krijgen doen zoiets
quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:33 schreef Verida het volgende:
[..] ja, dat vind ik zo bizar
Het intrappen van de deur is al volkomen achterlijk natuurlijk, ze doet bewust een stap achteruit en geeft een gerichte trap
maar wat mij nog het meest verbaasd is de achteloosheid waarmee Jessie het ziet gebeuren en gewoon achter haar aan de caravan instapt, gewoon over de glasscherven heen naar binnen.
en dat allemaal om verhaal te halen over iets waar ze niet van gediend zijn
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:38 schreef Jemoederniet het volgende:
...zelfreflectie ontbrak ook volledig bij het halfbakken excuus maken voor het intrappen van de deur.
Dik pleuris mormelquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..] Ze zat gewoon keihard te liegen. Allemaal damage control, want ze weet dat ze zich had moeten inhouden, want ze staan er al niet best voor. Traantjes helpen dan wel om kracht bij haar excuus te zetten. Heb haal vaker zien huilen om te huilen. Was gewoon een blamage. Eerst liegen dat ze niet wist wat ze deed. Nou, ze wist het precies. Heb haar vaker horen zeggen dat ze deuren zou intrappen. Ik zou graag willen zien wat er gebeurt als Jessie naar huis gaat, want dan belooft ze ook hel en verdoemenis. Niet om hem, maar omdat ze dan veel zwakker komt te staan, zeg maar gerust, alleen.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 07:55 schreef cobain1994 het volgende:
Laat het verplichte nummertje maar beginnen...
quote:
.quote:Op dinsdag 3 december 2019 07:58 schreef Poezewoes het volgende:
Lekker hoor, kluiven aan een zwetende piemel, zonder eerst te wassen
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2019 14:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
En weer hoor je die waspeen overal bovenuit met die nep lach
.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Het wordt tijd dat er weer wat botox in afgezakte bakkes gespoten wordt want dit is ook niet aan te zien.
quote:
Verdrietig vanwege Jessie's vertrek vanmiddagquote:
quote:Op maandag 9 december 2019 18:34 schreef Inca het volgende:
![]()
Merel check camera nu janken moet natuurlijk wel in beeld
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 18:34 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Heerlijk.
Een winterwortel met traantjes
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:17 schreef yvondenise het volgende:
Die vrouw over het ijs..deze is ingezakt,net als Merel.
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
En die fles vastpakken… als een échte SommelierKutwijf.. sjeezus wat een verlopen arrogantie...
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..] allemaal show, haar culinaire genot is in de nacht een kilometer omrijden voor de beste shaorma, voordat ze onder de deken duikt om te pijpen, en daarbij verkondigt dat ze marrokaans is en dat soort dingen niet doet zonder sluier
.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:26 schreef Gladiolio het volgende:
Merel is echt een food junk. Zodra zij eten voor haar neus heeft, heeft ze een hele andere uitdrukking op haar gezicht. Doet net of ze heel rustig en matig eet met haar pink omhoog, maar als je oplet stouwt ze echt hele grote hoeveelheden naar binnen.
quote:Op donderdag 12 december 2019 10:43 schreef BloesBloes het volgende:
Merel weet al wie haar manager buiten wordt; Mama. WTF denkt ze nou dat er straks te managen valt???
.quote:Op donderdag 12 december 2019 10:44 schreef Verida het volgende:
[..] presentatieklussen, modellenwerk plus size, styling klussen, en misschien af en toe een klusje als men de sleutel van de achterdeur is vergeten.....
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..] Dat is die stierenek, producer voor de reppers
quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:19 schreef Inca het volgende:
Merel zei duidelijk bel mama of jessie maar even voor het geld rekenen we achteraf wel af
quote:
quote:Op zondag 15 december 2019 13:09 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Paar dagen geleden vroeg Merel al aan Remco of hij met Jessie of haar moeder contact kon opnemen.
Over die snelwegreclame...
Zou jij die voor mij willen bellen?
Zou je het desnoods - ja ik mag het niet zeggen - het via Jessie of mijn moeder kunnen doen?
Hahaha...
Snap niet dat de febo nog niet heeft ingegrepen.
vanaf 3:00
Onbegrijpelijk dat Karbonkel hier gewoon mee wegkomt...quote:Op zondag 15 december 2019 13:05 schreef Verida het volgende:
Overigens vind ik de mededeling van Merel dat men maar contact op moest nemen met haar moeder, die zou wel betalen, eigenlijk het meest bizarre van allemaal.
ze hebben een budget gekregen om campagne te voeren,
quote:Op zondag 15 december 2019 13:38 schreef Chanel5 het volgende:
brood, kaassouffle en pindasaus...
je krijgt haar nog 5 kilo zwaarder terug Jes!!!
quote:Op zondag 15 december 2019 13:46 schreef BloesBloes het volgende:
Ondertussen gaat "Bunker Bessie" gewoon door met haar hobby...
quote:
.quote:
.quote:
Het verongelijkte gezicht van Merel nadat ze hoorde dat Brandon 42,3 % van de stemmen heeft gekregen van de streamers/paspoort houdersquote:
quote:Op maandag 16 december 2019 12:23 schreef zodeju het volgende:
Ze kan er gewoon niet bij, dat we niet gezien hebben hoe leuk ze is en hoe opvallend ze is, hoeveel ze er niet voor over heeft gehad om op te vallen....dat iedereen eigenlijk op haar wil lijken....en dat ze eigenlijk moet winnen want zij is de diva.
quote:Op maandag 16 december 2019 12:27 schreef mcspicy het volgende:
[..] En hoeveel ze gestolen heeft,en hoe ze een deur intrapte etc etc.En dan die leuke columns van haar nog.Dat mens gaat over lijken.Die zou haar eigen moeder nog verkopen om een panteronderbroek te kopen.
quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 12:46 schreef Alocanda het volgende:
[..] Het lijkt wel paniek in die ogen. Ze kan echt niet met tegenslag omgaan.
quote:Op maandag 16 december 2019 12:50 schreef mcspicy het volgende:
Merel: Wat moet ik doen om de mensen op mij te laten stemmen.Ik weet het echt niet meer wat ik moet doen.Misschien heb ik nog contacten in de mail.De tante van Jessie,hoe heet ze ook alweer
Die heeft echt een mega plaat voor d'r oranje kopquote:Op maandag 16 december 2019 12:52 schreef Soulraven het volgende:
[..] En niet 1 moment beseffen dat mensen haar niet mogen.
quote:Op maandag 16 december 2019 12:53 schreef renevanlaaren het volgende:
voorbeeld merel fanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.quote:quote:Op maandag 16 december 2019 13:11 schreef zodeju het volgende:
....kan toch niet zo zijn dat een experiment gaat eindigen met iemand die eigenschappen heeft van iemand die zich almachtig voelt en ver boven anderen vindt staan.quote:Op maandag 16 december 2019 13:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Jessie kan weer een vinkje zetten achter 1 van zijn punten op zijn lijst waarin hij gefaald heeft.quote:Op maandag 16 december 2019 13:32 schreef shiitake het volgende:
Nu is Merel bezig om de paspoorthouders te beledigen die op Brandon hebben gestemd, dat die zich geen eerlijk beeld hebben kunnen vormen.quote:Op maandag 16 december 2019 13:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..] Ja, want Merel gaat even vertellen hoe wij moeten kijken.quote:Op maandag 16 december 2019 13:39 schreef shiitake het volgende:
En Jessie is ook zichzelf gebleven zegt Merel en dat heeft hem de kop gekost. Dus alleen Jessie en Merel zijn zichzelf gebleven en dat had beloond moeten worden. De anderen zijn dus alleen maar figuranten die steeds terecht gewezen moesten worden, omdat Merel en Jessie zichzelf zijn gebleven.quote:
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2019 19:14:10 ]
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:08 schreef formule het volgende:
Gerrit heeft Merel op haar ziel getrapt
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:09 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..] Kijk, die dikke halve schedel heeft dus ook wel iets positiefs![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:24 schreef goldback het volgende:
....die merel is letterlijk en figuurlijk een kwaadaardig gezwel, niks leuks, gezelligs of moois aan huppeke weg er mee.
quote:
quote:
quote:
Je verwacht het nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:15 schreef Schakeltopia het volgende:
merel begint over ik ik ik ik ik ik
.quote:
Opdat wij niet vergetenquote:
.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel krijgt 'n jurkje gesponsoord door Perry Sport
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:39 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Heel leuk, zegt die flapdrol. Is hij stylist bij de kringloop?
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:42 schreef spapaars het volgende:
Stalen neuzen, kan ze flink mee schoppen morgen wanneer ze weet dat ze niet heeft gewonnen.
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de rok is maat 38 mensons
dan weet U dat
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 15:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
in Dordt worden rouwBanden an de deur geleverd
vlaggen half stok
Wat een treurigheid. Ze is zeker niet op je avances ingegaan dat je zo reageert.quote:Op donderdag 19 december 2019 02:19 schreef Binro het volgende:
Hoi Meerkie en hoi familie en vrienden. Wat gezellig dat jullie hier rondkijken. Jullie weten vast dat wij een mooie herinnering voor meertje hebben bewaard op het grandioze internet. Opdat wij nooit zullen vergeten wat een heerlijke vrouw Mereltje is. Ik ben reuze benieuwd hoe Merel denkt dat ze aangesproken gaat worden op straat, en zou graag haar blik willen zien wanneer ze merkt dat dat heel anders blijkt te zijn. 😅. Deze oranje versie van een verrot karakter, de dikke versie van een jaloerse rotwijf, de naaste liefhebbende 🤥 versie van een gluiperige dief, ons xxxxl bikinimodelletje gaat heerlijk hard vallen op haar opgespoten smoeltje. Oh voordat je in een depressie gaat raken nadat je ziet en leest wat je in werkelijkheid bent wil ik je wel bedanken voor de fijne beelden. Heb echt genoten. Vooral die keer dat je jessie vroeg om je vol te spuiten en dat is gelukt. Nou toi toi toi succes met je nieuwe baan. Maak er een mooie toekomst van he😘
Wat ontzettend sneu dit.quote:Op donderdag 19 december 2019 02:19 schreef Binro het volgende:
Hoi Meerkie en hoi familie en vrienden. Wat gezellig dat jullie hier rondkijken. Jullie weten vast dat wij een mooie herinnering voor meertje hebben bewaard op het grandioze internet. Opdat wij nooit zullen vergeten wat een heerlijke vrouw Mereltje is. Ik ben reuze benieuwd hoe Merel denkt dat ze aangesproken gaat worden op straat, en zou graag haar blik willen zien wanneer ze merkt dat dat heel anders blijkt te zijn. 😅. Deze oranje versie van een verrot karakter, de dikke versie van een jaloerse rotwijf, de naaste liefhebbende 🤥 versie van een gluiperige dief, ons xxxxl bikinimodelletje gaat heerlijk hard vallen op haar opgespoten smoeltje. Oh voordat je in een depressie gaat raken nadat je ziet en leest wat je in werkelijkheid bent wil ik je wel bedanken voor de fijne beelden. Heb echt genoten. Vooral die keer dat je jessie vroeg om je vol te spuiten en dat is gelukt. Nou toi toi toi succes met je nieuwe baan. Maak er een mooie toekomst van he😘
quote:Op vrijdag 20 december 2019 05:17 schreef Binro het volgende:
Whaha. Mensen die een beetje karma sneu vinden bestaan dus echt? Mereltje heeft zoals ze zelf zegt altijd haar ware aard laten zien. Nooit anders voorgedaan. Dan is ze dus echt zo verrot als we hebben mogen ervaren. Leed veroorzaakt. Medebewoners die voor een mooie ervaring meedoen aan een tv-programma zijn door dit walgelijke wijf naar huis gepest, jankend als vuil achtergelaten. En niet vanwege het spelelement hoor. Maar vanwege een te vrij spel hebbende Smeerhol ( aka smeerbol smerel smeerrol meerrol raaf smeagol meerbol pompoenenkop wortelsmoel etc etc) en Jasses. Vanwege jaloezie en angst om iemand boven zich te moeten laten. Whaha sneu? Vond die afbeelding het “gedisciplineerde” fotomodel in zweetstring een stukje onsmakelijker🤮. Enfin psychologische oorlogen worden overal gevoerd dus maak je niet druk. Ze wilde betrokkenheid en in the picture staan? Die heeft ze bij deze. Gelukkig is ze niet zo “dom” als haar medebewoners en heeft ze vooruitgedacht en aan haar imago gewerkt. Ze heeft een gigantische(mis)gunfactor. Gegarandeerd succes met Jasses als leraar😂😂😂😂. Ik ben ook heel bang deze oranje ruitentikker/tafellaken-opruimster weer tegen te komen op tv en in het bijzonder shownieuws🤥😅😜👌🏼👏🏼👏🏼👏🏼
is dat geld wat verdwenen was en die politie voor gebeld moest worden? Tja dat kan iedereen gedaan hebben, die er toen nog was...quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:55 schreef Hanneke75 het volgende:
Mijn kerst kan niet meer stuk, ze heeft totaal geen zelfreflectie,
Het idee alleen al , dat ze dacht de pot te winnen,ze heeft alles bij elkaar gejat,
Of wist ze net meer dat er tig camera,s hingen
En die 2200 ¤ dat is gewoon de doofpot in gegaan,
Niks mis met de tekst, spuit mij vol, sorry voor je dochter.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:32 schreef Kattenzijnlief het volgende:
[..]
Wat een treurigheid. Ze is zeker niet op je avances ingegaan dat je zo reageert.
Ik vind het wel sneu, ze maakte zich altijd zo druk hoe hij haar er op zette, nou dit is wel een mooiequote:Op maandag 13 januari 2020 05:47 schreef Chea49 het volgende:
Lachen om al die Jessie-aanhangers. Allemaal dachten zij dat te dikke Merel zijn grote liefde was. En dan buiten met Kerst de verkering uitmaken, LOL. Wie wie nu precies gebruikt heeft maakt niet uit. Die 2 verdienden elkaar en konden alleen zover komen door anderen omlaag te halen. Hij scoorde in ieder geval buiten een van nature mooie chick en grote smoel Merel heeft het nakijken. Geen geld en geen vriend. Weg is de grote droom van samen een boerderij kopen van het prijzengeld.
jaquote:Op maandag 13 januari 2020 19:30 schreef juliana het volgende:
Is dat Saskia die altijd hielp op de markt?
En Merel maar commentaar hebben op de andere stellen. Die waren allemaal nep volgens haar. Ze wist niet hoe snel ze een vaste plek op de boot bij Jessie moest krijgen en dacht dat het om echte liefde ging? Nooit echte liefde bij Jessie gezien hoor. Hij dacht er alleen langer in te kunnen blijven door die grote bek van haar maar ook dát mislukte. En nu heeft Merel dus het nakijken en kan ze misschien uit gaan huilen bij haar denkbeeldige vriendje van vóór ze binnen kwam daar.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 05:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu, ze maakte zich altijd zo druk hoe hij haar er op zette, nou dit is wel een mooie![]()
Maar ze had het aan kunnen zien komen, volgens mij heeft Jessie haar niks beloofd, ik kan me nog herinneren dat ze wel eens vroeg over buiten en hij haar niet het antwoord gaf dat ze graag wilde horen, het was overduidelijk alleen een relatie voor in Utopia
[..]
ja
Nu heeft hij de volgende golddigger te pakken met die Sasquote:Op woensdag 15 januari 2020 04:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En Merel maar commentaar hebben op de andere stellen. Die waren allemaal nep volgens haar. Ze wist niet hoe snel ze een vaste plek op de boot bij Jessie moest krijgen en dacht dat het om echte liefde ging? Nooit echte liefde bij Jessie gezien hoor. Hij dacht er alleen langer in te kunnen blijven door die grote bek van haar maar ook dát mislukte. En nu heeft Merel dus het nakijken en kan ze misschien uit gaan huilen bij haar denkbeeldige vriendje van vóór ze binnen kwam daar.
Bij gebrek aan topic Jessie: hij blokt je meteen als je commentaar op hem hebt. Hij schijnt goed bezig te zijn en noemt zichzelf al een artiest. Maar goed, voor wie denkt dat hij serieus kan rappen wel leuk natuurlijk. Hij neemt zichzelf nogal serieus, net als in Utopia 2 dus.![]()
is die zo grootste deel van zijn 'volgers' kwijt - die rep nog effe hier en daar en binnen een half jaar is dat ook gedaan en kan zijn nieuwe liefde ook weer door naar een ander, ook zo'n aandachtsh*erquote:Op woensdag 15 januari 2020 04:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En Merel maar commentaar hebben op de andere stellen. Die waren allemaal nep volgens haar. Ze wist niet hoe snel ze een vaste plek op de boot bij Jessie moest krijgen en dacht dat het om echte liefde ging? Nooit echte liefde bij Jessie gezien hoor. Hij dacht er alleen langer in te kunnen blijven door die grote bek van haar maar ook dát mislukte. En nu heeft Merel dus het nakijken en kan ze misschien uit gaan huilen bij haar denkbeeldige vriendje van vóór ze binnen kwam daar.
Bij gebrek aan topic Jessie: hij blokt je meteen als je commentaar op hem hebt. Hij schijnt goed bezig te zijn en noemt zichzelf al een artiest. Maar goed, voor wie denkt dat hij serieus kan rappen wel leuk natuurlijk. Hij neemt zichzelf nogal serieus, net als in Utopia 2 dus.![]()
Welnee, Merel heeft Jessie net zo hard gebruikt. Ze had Jessie nodig omdat hij de pinpasquote:Op maandag 20 januari 2020 07:43 schreef Chea49 het volgende:
Lekker taalgebruik van die moeder, ook al had ze wél een vooruitziende blik wat Saskia betreft. Ik vind Merel hier ook weer erg koel en rustig en betwijfel toch wel of het echte verliefdheid was tussen haar en Jessie. Normaal gesproken zou een vrouw best wel boos zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |