O ja, wanneer?quote:Op maandag 9 december 2019 18:34 schreef yaello het volgende:
[..]
Wil het niet perse voor Merol opnemen, maar de traantjes zijn er al wel geweest.
Komt door die ui heb je hutspotquote:Op maandag 9 december 2019 18:34 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Heerlijk.
Een winterwortel met traantjes
Ja, daar ging het bij mij fout ik ook en dacht start opnieuw. dus blijven kijken en niet opnieuw.quote:Op maandag 9 december 2019 18:26 schreef Laysa het volgende:
Ik kan alleen maar stream 3 kijken...dus ook als ik wissel
Even de camera pakken en go.. voor de nodige drama een handje erbijquote:Op maandag 9 december 2019 18:34 schreef Inca het volgende:
![]()
Merel check camera nu janken moet natuurlijk wel in beeld
quote:Op maandag 9 december 2019 18:36 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wasabi in haar oog?quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 18:35 schreef BloesBloes het volgende:
Filmpje uit de COS na het wegstemmen van Jessie![]()
Oh, dan had ik gedacht stik er maar in ik hoef niet.....maar ja ben geen Merel die zegt bewaar maar voor mij.quote:Op maandag 9 december 2019 18:29 schreef yaello het volgende:
[..]
Dat kan ik dan wel weer begrijpen eigenlijk
Bij mij viel ook die wegquote:Op maandag 9 december 2019 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, daar ging het bij mij fout ik ook en dacht start opnieuw. dus blijven kijken en niet opnieuw.
Ach we zijn hier ook wel goed in het zien wat we willen zien natuurlijk. Of het tranen waren van verdriet voor zichzelf of voor het feit dat Jessie weg moest, geen idee.quote:Op maandag 9 december 2019 18:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ok, ik kon ze niet ontdekken.De snikjes hoorde ik wel.
Kijk dat voldane smoelwerk van Franny.....quote:Op maandag 9 december 2019 18:36 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk. Dát is het: we willen wel of geen tranen zien.quote:Op maandag 9 december 2019 18:38 schreef yaello het volgende:
[..]
Ach we zijn hier ook wel goed in het zien wat we willen zien natuurlijk. Of het tranen waren van verdriet voor zichzelf of voor het feit dat Jessie weg moest, geen idee.
Behalve die rooie duivelquote:Op maandag 9 december 2019 18:38 schreef mootie het volgende:
Vrede beneden, met allemaal gelijkgestemden aan tafel.
Kijk en dat is leuk.quote:Op maandag 9 december 2019 18:38 schreef mootie het volgende:
pbquote:Op maandag 9 december 2019 18:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hier doen de streams het niet meer.
Ja, mensen die anders denken weg, dan is het pas tof.quote:Op maandag 9 december 2019 18:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kijk en dat is leuk.Zo kan het dus ook.
Niets mis mee voor het moment.quote:Op maandag 9 december 2019 18:38 schreef mootie het volgende:
Ik vermoed een berichtje op de PC, maar dat is een aanname.quote:Op maandag 9 december 2019 18:39 schreef mcspicy het volgende:
Kan iemand mij eens uitleggen hoe Hiske wist dat zij moest presenteren net bij de stemming?
Berichtje op de pc?quote:Op maandag 9 december 2019 18:39 schreef mcspicy het volgende:
Kan iemand mij eens uitleggen hoe Hiske wist dat zij moest presenteren net bij de stemming?
Heb je niet betaald?quote:Op maandag 9 december 2019 18:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nee bij mij ook nietquote:Op maandag 9 december 2019 18:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2019 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, mensen die anders denken weg, dan is het pas tof.
Ja hoorquote:Op maandag 9 december 2019 18:39 schreef mcspicy het volgende:
die moet straks ook naar huis, met vreemde mensen eten, dat kan ze nietquote:Op maandag 9 december 2019 18:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kijk dat voldane smoelwerk van Franny.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |