Ettergezwel...quote:Op donderdag 28 november 2019 00:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: het begon allemaal heel gewoon.![]()
![]()
![]()
Poeplap, poepvlek, loser, sukkel, kneus, pannenkoek, Ik vergeet vast nog wat.
Ik vermoed dat Ger opdracht van de regie heeft gekregen om tv te maken. De enige waar Ger warme gevoelens voor heeft is zichzelf.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de ruzie gezien tot aan de SL daarna ben ik weggegaan
Jessie was echt aan het zuigen, Merel later ook
Ger is al een paar dagen emotioneel
Ik vermoed maar zo dat Ger echt vriendschap voor Jessie voelde en behoorlijk gekwetst is door hem
Morgen!quote:Op donderdag 28 november 2019 08:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Ger opdracht van de regie heeft gekregen om tv te maken. De enige waar Ger warme gevoelens voor heeft is zichzelf.
Haha ja, had hetzelfde.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik twijfelde of dat Franny of Merel was..totdat ik die Bigfootmonsterpoten zag.Merel dus.
Had ik ook haha!quote:Op donderdag 28 november 2019 08:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik twijfelde of dat Franny of Merel was..totdat ik die Bigfootmonsterpoten zag.Merel dus.
Jij kan de afbeelding zien?quote:Op donderdag 28 november 2019 08:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat zei Gerrit tijdens de nominaties tegen Jens. Overbodig en belachelijk.quote:
Ik zou persoonlijk ook veel in bed liggen daar, vooral als je dan geconfronteerd met mensen die je niks brengen.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
Koud, vochtig en ongezellig. Het enige fijne plekje in Utopia 2 is onder hun dekbed.
[ afbeelding ]
Ik kan ze beiden niet uitstaan maar als ik met een pistool op mijn hoofd moest kiezen wie Utopia moet winnen dan zou ik nog eerder voor Jessiequote:Op donderdag 28 november 2019 08:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Morgen!
Als ik tussen die twee moet kiezen, dan toch maar Gerrit, wint met vlag en wimpel. Hoef ik hopelijk niet uit te leggen.
Ja een zigeuner kamper.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:30 schreef goldback het volgende:
Die merel is en blijft een tokkie eerste klas, niks geen elitaire toestanden maar een ordinaire straatmeid eerste klas.
Ik hoop het zo ik hoop het echt............... maar ik weet ook dat het een droom is die voorlopig nog niet uit komt. Dat stuk onbenul zal tot de laatste horen, en ik blijf vermoeden dat die gaat winnen of die oranje bitch van hemquote:Op donderdag 28 november 2019 08:07 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kom maar door met die zwarte brief. Morgen naar huis!
Vlag op een strontschuit gaat winnenquote:Op donderdag 28 november 2019 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het zo ik hoop het echt............... maar ik weet ook dat het een droom is die voorlopig nog niet uit komt. Dat stuk onbenul zal tot de laatste horen, en ik blijf vermoeden dat die gaat winnen of die oranje bitch van hem
Jessie ook.. inderdaad totaal niet nodigquote:Op donderdag 28 november 2019 08:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat zei Gerrit tijdens de nominaties tegen Jens. Overbodig en belachelijk.![]()
![]()
Net naar Merel gekeken, die zich opmaakte: laag op laag op laag. Mijn hemel wat gebruikt ze toch veel make-up.![]()
GM
Bij mij is het andersom. Gerrit hoeft niet te winnen, maar iemand die daar zowat IEDEREEN het leven heeft zuur gemaakt en zich tegen iedereen zou keren op een heftige manier, die gun ik zichzelf en daar moet hij (Jessie) het maar mee doen. Hij kan toch alles, dus laat hij die poen buiten maar gaan verdienen. Die titel verdient hij ook niet, omdat hij die dan degradeert tot iets walgelijks, wat je niet zou willen.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kan ze beiden niet uitstaan maar als ik met een pistool op mijn hoofd moest kiezen wie Utopia moet winnen dan zou ik nog eerder voor Jessiekiezen dan voor Gerrit
![]()
.
Ik heb nog hoop in de mensheid. En hoop heel erg dat Brandon aan de bel gaat rinkelen en gaat verkondigen dat hij de prijs naar de voedselbank wil doen of zo.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het zo ik hoop het echt............... maar ik weet ook dat het een droom is die voorlopig nog niet uit komt. Dat stuk onbenul zal tot de laatste horen, en ik blijf vermoeden dat die gaat winnen of die oranje bitch van hem
Jessie vond dat hij na 26 maanden Utopia wel eens beloond mocht worden. Lachwekkend natuurlijk. Ook belachelijk om de maanden in Utopia 1 er bij te nemen. Dat is totaal oneerlijk, die kans hebben de andere bewoners nooit gehad.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Gerrit hoeft niet te winnen, maar iemand die daar zowat IEDEREEN het leven heeft zuur gemaakt en zich tegen iedereen zou keren op een heftige manier, die gun ik zichzelf en daar moet hij het maar mee doen. Hij kan toch alles, dus laat hij die poen buiten maar gaan verdienen. Die titel verdient hij ook niet, omdat hij die degradeert tot iets walgelijks, wat je niet zou willen.
Dat kloptquote:Op donderdag 28 november 2019 08:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Gerrit hoeft niet te winnen, maar iemand die daar zowat IEDEREEN het leven heeft zuur gemaakt en zich tegen iedereen zou keren op een heftige manier, die gun ik zichzelf en daar moet hij het maar mee doen. Hij kan toch alles, dus laat hij die poen buiten maar gaan verdienen. Die titel verdient hij ook niet, omdat hij die dan degradeert tot iets walgelijks, wat je niet zou willen.
Precies, maar dat is zoals Jessie is, zichzelf op alle fronten opblazen tot iets wat hol is en er in veel situaties niet toe doet. Hij is net een pad die gif spuugt. Hij blaast zichzelf op en als dat niet werkt, spuugt hij gif om je kapot te maken.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Jessie vond dat hij na 26 maanden Utopia wel eens beloond mocht worden. Lachwekkend natuurlijk. Ook belachelijk om de maanden in Utopia 1 er bij te nemen. Dat is totaal oneerlijk, die kans hebben de andere bewoners nooit gehad.
Dat hij Uto 1 erbij neemt, is om te verbloemen dat hij niet bij de langstzittenden hoort. Vanwege zijn gedrag of verdiensten hoort hij ook niet bij de top, dus maar een soort troef inzetten.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Jessie vond dat hij na 26 maanden Utopia wel eens beloond mocht worden. Lachwekkend natuurlijk. Ook belachelijk om de maanden in Utopia 1 er bij te nemen. Dat is totaal oneerlijk, die kans hebben de andere bewoners nooit gehad.
Het is gewoon een narcist buiten categorie waarmee samenwerking onmogelijk.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij baalde ook als een stekker toen ze te horen kregen dat het ging stoppen, dat hij zijn 15 maanden niet zou halen.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat hij Uto 1 erbij neemt, is om te verbloemen dat hij niet bij de langstzittenden hoort. Vanwege zijn gedrag of verdiensten hoort hij ook niet bij de top, dus maar een soort troef inzetten.
Jessie is gewoon nog steeds een kleuter, met het gedrag van een verwende kleuter.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De Febo heeft het bizarre gedrag ook alleen maar gevoed door zijn binnenkomst met boot en elke keer weer voortrekken en tig andere voordeur te geven t.o.v. de anderen.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat hij Uto 1 erbij neemt, is om te verbloemen dat hij niet bij de langstzittenden hoort. Vanwege zijn gedrag of verdiensten hoort hij ook niet bij de top, dus maar een soort troef inzetten.
Nee, volgens mij Bas met 29 (?) maanden?quote:Op donderdag 28 november 2019 08:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij baalde ook als een stekker toen ze te horen kregen dat het ging stoppen, dat hij zijn 15 maanden niet zou halen.
Ik vraag mij eigenlijk af of hij de langstzittende is, geen idee eigenlijk.
quote:Op donderdag 28 november 2019 08:52 schreef lonneberga het volgende:
Ik heb Jesse een hele tijd leuk gevonden,werd al minder toen hij iets met die waspeen kreeg.
Maar nu mag hij van mij vertrekken, asap.
Eens!quote:Op donderdag 28 november 2019 08:52 schreef lonneberga het volgende:
Ik heb Jesse een hele tijd leuk gevonden,werd al minder toen hij iets met die waspeen kreeg.
Maar nu mag hij van mij vertrekken, asap.
Helemaal eens. Als je kijkt naar hoe hij gefunctioneerd heeft op zakelijk gebied, dan zie je dat hij altijd problemen krijgt met mensen. Het incassobureau, Uto1, Boyd en nu in Uto 2, dan heeft deze jongen nog veel te leren.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:49 schreef goldback het volgende:
[..]
Het is gewoon een narcist buiten categorie waarmee samenwerking onmogelijk.
Dat kan alleen iemand zijn die echt onafgebroken daar heeft gezeten zonder eruit te zijn geweest..quote:Op donderdag 28 november 2019 08:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af of hij de langstzittende is, geen idee eigenlijk.
En gejank over Mylenequote:Op donderdag 28 november 2019 08:54 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
En daar is het gejank weer dat mensen nog niet wakker zijn ☕
Ja, ik had ook het gevoel dat Bas langer zat. Hij zal daar wel van balen, want hij had anders zeker geprobeerd om dat te overtreffen.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, volgens mij Bas met 29 (?) maanden?
Ja dat kon ik niet helemaal plaatsen daar iedereen nog slaapt (toch?) Dus weer gelal voor de camerasquote:
Bij mij ook zeker geen Jessie en Merel.. het bully gedrag trek ik slechtquote:Op donderdag 28 november 2019 08:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Gerrit hoeft niet te winnen, maar iemand die daar zowat IEDEREEN het leven heeft zuur gemaakt en zich tegen iedereen zou keren op een heftige manier, die gun ik zichzelf en daar moet hij (Jessie) het maar mee doen. Hij kan toch alles, dus laat hij die poen buiten maar gaan verdienen. Die titel verdient hij ook niet, omdat hij die dan degradeert tot iets walgelijks, wat je niet zou willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |