quote:Op donderdag 28 november 2019 16:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die platte sekspraat, dat staat me zo tegenHele groepen cossers heb ik zien vertrekken om die smerigheid
![]()
Los daarvan heeft Brandoff geen stoppels die heeft donshaar als een kuikentje
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:34 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jessie verteld aan Mariska dat er een cadeautje voor Merel binnen komt, 75 euro. Mariska heeft het heel druk, kijkt geconcentreerd voor zich uit en zegt ja....Jessie zet het even op het bord.
Cadeautjes
Dan hoef je maar een keer door de regen, en wordt je niet zo nat.....quote:Op donderdag 28 november 2019 16:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja en? Is dat 'n reden om die troep van hem daar te laten liggen??
Waarom zou je twee keer lopen?quote:Op donderdag 28 november 2019 16:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja en? Is dat 'n reden om die troep van hem daar te laten liggen??
Ja daar zou je zo maar eens gelijk in kunnen hebben idd. Maar ze kan toch wel zien dan dat de make up totaal niet goed overkomt? Snap die lagen make up al sowieso niet..quote:Op donderdag 28 november 2019 16:31 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Dan vind ze zichzelf de bom van utopia. De rest valt in het niet bij haar. In haar beleving dan toch.
Eerlijk gezegd denk ik dat zowel zij als die jesse, hem toch wel een beetje knijpen om utopia uit te gaan.
Denk dat dat gejoel van het publiek, na de stem van lexc op jessie, ze nog steeds achtervolgt.
Nou, ze verdienen niet beter.
Oh yeah, gerrit is bezig om de hunk van Utopia te worden, hij sport al twee dagen en ook nog achter elkaar. Denk wel dat het gaat lukken!quote:
Dan houd die z'n schone was maar ff onder zijn afdakje als die naar de boot looptquote:Op donderdag 28 november 2019 16:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Dan hoef je maar een keer door de regen, en wordt je niet zo nat.....
Ze kan er de beste make-up artiest op los laten, op dat harses van haar. Het is en blijft een vies oud achterbaks gedrocht. En dan hou ik het nog netjes.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:37 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja daar zou je zo maar eens gelijk in kunnen hebben idd. Maar ze kan toch wel zien dan dat de make up totaal niet goed overkomt? Snap die lagen make up al sowieso niet..
Kloptquote:Op donderdag 28 november 2019 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo dreigen? Ik hoorde hem haar bedanken voor het opvouwen van zijn was.
ik snap nog steeds niet dat Jessie naar dat hoofd kan kijken zonder enorm in lachen uit te barstenquote:
Ik wilde wat zeggen nu...maar mag niet meer plat over sex praten...quote:Op donderdag 28 november 2019 16:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet dat Jessie naar dat hoofd kan kijken zonder enorm in lachen uit te barsten
Gaan ze ? Ja?quote:Op donderdag 28 november 2019 16:42 schreef DKUp het volgende:
Gaan die twee tokkies het programma eindelijk verlaten![]()
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Iemand riep "KUT" en Merel schoot uit d'r slof (maat 45)![]()
Heb ik niet gehoord, wat ik wel hoorde was dat hij voordat hij de was opgevouwen vond in het bad huis baalde van iets , en dat tegen Merel zei maar dat ben ik alweer vergetenquote:Op donderdag 28 november 2019 16:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
er kwam een opmerking achterna
De kippen blijven volgens mij tot het einde! Ik vind ze leuk en gezellig, ze leggen ook veel eieren.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:42 schreef DKUp het volgende:
Gaan die twee tokkies het programma eindelijk verlaten![]()
Dat Mariska de kistjes niet wil tekenenquote:Op donderdag 28 november 2019 16:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb ik niet gehoord, wat ik wel hoorde was dat hij voordat hij de was opgevouwen vond in het bad huis baalde van iets , en dat tegen Merel zei maar dat ben ik alweer vergeten
Oh ja datquote:Op donderdag 28 november 2019 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat Mariska de kistjes niet wil tekenen
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:45 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Jessie moet hiske ff duidelijk maken dat zij niet op hem dient te stemmen
Dat is de vraag want dat is allemaal achter de SL geweestquote:
oh ja dom van mequote:Op donderdag 28 november 2019 16:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is de vraag want dat is allemaal achter de SL geweest
en nog steeds bedelen bij mensen, we hebben geen budget, hebben jullie een goeie prijsquote:Op donderdag 28 november 2019 16:48 schreef sjampoeh het volgende:
50k op de bank en dan natte planken in t vuur gooien
jouquote:Op donderdag 28 november 2019 16:49 schreef sjampoeh het volgende:
t ging over ger he en niet over
versta er geen zak van
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:45 schreef sjampoeh het volgende:
his mag niet op jessie stemmen anders wordt hij booohoos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |