Oeps weer thuis van Ziekenhuis , en zet me stream een en ja hoor een SLquote:Op donderdag 28 november 2019 15:37 schreef zodeju het volgende:
Merel proberen recht te breien wat krom is......????
Of toch de andere er nog slechter opzetten??
Ja, we mogen niet horen welke kant het op gaat.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:38 schreef PTLe het volgende:
[..]
Oeps weer thuis van Ziekenhuis , en zet me stream een en ja hoor een SL
Is de hele dag al zo. En als je al beeld hebt is het van maar 1 iemand die op de computer zit of zo.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:40 schreef BloesBloes het volgende:
Hoppa, stream aan een een SL, geloof het maar dit pruttelt lekker door tot het einde. Die laatste maand niet betalen is gewoon echt om niet het verwijt te krijgen, "we betalen voor die streams, dus willen we streams zien" Nu kunnen ze zeggen, nee hoor, tis gewoon gratis, dus dan kijk je toch niet.
Smerige Talpanezen
Nou, zo kan hij wel weer......quote:Op donderdag 28 november 2019 15:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik ben echt blij dat de bomen nu eindelijk kaal zijn, hoeven ze geen bladeren meer te ruimen, en wij kunnen de mooie licht zien
doe mijn bestquote:Op donderdag 28 november 2019 15:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, zo kan hij wel weer......![]()
![]()
Zit ook echt het gevoel erbij,??
Volgend jaar de processierups weer daarquote:Op donderdag 28 november 2019 15:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, zo kan hij wel weer......![]()
![]()
Zit ook echt het gevoel erbij,??
Maar geen utopianen.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgend jaar de processierups weer daar
Wie weet wat er dan te zien is....quote:Op donderdag 28 november 2019 15:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Maar geen utopianen.nu word ik verdrietig
Sorryquote:Op donderdag 28 november 2019 15:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Maar geen utopianen.nu word ik verdrietig
Jij zet het er neer en ik dacht het......quote:Op donderdag 28 november 2019 15:40 schreef BloesBloes het volgende:
Hoppa, stream aan een een SL, geloof het maar dit pruttelt lekker door tot het einde. Die laatste maand niet betalen is gewoon echt om niet het verwijt te krijgen, "we betalen voor die streams, dus willen we streams zien" Nu kunnen ze zeggen, nee hoor, tis gewoon gratis, dus dan kijk je toch niet.
Smerige Talpanezen
Niet alleen die rups, ook nog ander ongedierte wat deze kant op komt...Had deze zomer al een reuzenteek in mijn poot zitten....Maar het gesprekje van Merel en Hiske mogen we dus niet volgen.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgend jaar de processierups weer daar
Die reuzen teekquote:Op donderdag 28 november 2019 15:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niet alleen die rups, ook nog ander ongedierte wat deze kant op komt...Had deze zomer al een reuzenteek in mijn poot zitten....Maar het gesprekje van Merel en Hiske mogen we dus niet volgen.
Mariska met de was bezig ze loopt naar het washok toe nog een heet koffietje in haar hand daarom loopt ze heel voorzichtig. Brandon zet handtekening hij is snel vandaag, elke dag zie ik hem voorruit gaan met de dingen die hij doet.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Mylene even tegen die domme Franny, wat was dat met Jessie...Even geld tellen, moest ook even...Dat kind is zo dom he.....
Ik kon rennen wat ik wou, maar hij pakte me...Wat was dat beest snel.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die reuzen teekHou op schei uit
![]()
Dat beest kan nog hard rennen ook voor zijn doen
Dat is juist aardig van franny, iets samen doen schept een band....quote:Op donderdag 28 november 2019 15:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Mylene even tegen die domme Franny, wat was dat met Jessie...Even geld tellen, moest ook even...Dat kind is zo dom he.....
quote:Op donderdag 28 november 2019 15:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, we mogen niet horen welke kant het op gaat.
Hoop dat het niks ernstig was waardoor je daar naar toe moest.
😲🥰 hoi kanjerquote:Op donderdag 28 november 2019 15:52 schreef utopia2.0 het volgende:
En poef weer een streamlock..Ik kap er effe mee, laat ze effe lekker de tering krijgen bij Talpa....
Wie is de schuldige?quote:Op donderdag 28 november 2019 15:52 schreef utopia2.0 het volgende:
En poef weer een streamlock..Ik kap er effe mee, laat ze effe lekker de tering krijgen bij Talpa....
Bráámquote:Op donderdag 28 november 2019 16:02 schreef Bramenstruik het volgende:
en volgens mij heb ik net zijn grootste probleem gespot.................... beetje de aandacht afleiden met zn borst die hij zgn niet bloot wilde laten zien, en de reden waarom hij denkt urenlang te moeten beffen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ik zag een heel klein ieiniemini piemeltje, door zn boxer heen
Misschien groeit ie nog wel hij is pas 22, zijn piemeltje bedoel ikquote:Op donderdag 28 november 2019 16:02 schreef Bramenstruik het volgende:
en volgens mij heb ik net zijn grootste probleem gespot.................... beetje de aandacht afleiden met zn borst die hij zgn niet bloot wilde laten zien, en de reden waarom hij denkt urenlang te moeten beffen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ik zag een heel klein ieiniemini piemeltje, door zn boxer heen
Is de laatste tijd al heel erg, maar vanaf gisteren is het nog ergerquote:Op donderdag 28 november 2019 15:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Is de hele dag al zo. En als je al beeld hebt is het van maar 1 iemand die op de computer zit of zo.
Echt heel schraal dit.
Ja komt me wel goed uit, moet 90 slagroom truffels maken, doe er iedere dag een paar. Tussen de SL doorquote:Op donderdag 28 november 2019 15:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
De SL zijn gewoon om even iets anders te gaan doen, iets wat nog leuker of belangrijker is dan kijken naar Utopia. Talpa denkt mee
Nou en het maakt helemaal niet uit hoe groot hij isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:02 schreef Bramenstruik het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou en het maakt helemaal niet uit hoe groot hij is
dat is wel de grootste misvatting ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make trouble not war
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou en het maakt helemaal niet uit hoe groot hij is
"Niet de lengte telt maar ut gewich waamei je 't anstamp"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan zeggen ze dat ik erg benquote:Op donderdag 28 november 2019 16:08 schreef Taiga het volgende:
[..]
"Niet de lengte telt maar ut gewich waamei je 't anstamp"
hehe....quote:Op donderdag 28 november 2019 16:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat ik erg ben
Ja, dat dacht ik ook ....... tot nu toequote:Op donderdag 28 november 2019 16:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee gaat erom wat ze ermee doenquote:Op donderdag 28 november 2019 16:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach nee, wat wil je doen met een pinda? Daarom, ik snap die urenlange befsessie van Brandon nu, waar je natuurlijk ook geliijk dat halvemaansgezicht tussen je benen uit wil slaanquote:Op donderdag 28 november 2019 16:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee gaat erom wat ze ermee doen![]()
Deken erover, niets aan de hand.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach nee, wat wil je doen met een pinda? Daarom, ik snap die urenlange befsessie van Brandon nu, waar je natuurlijk ook geliijk dat halvemaansgezicht tussen je benen uit wil slaan
ik ookquote:Op donderdag 28 november 2019 16:16 schreef Bramenstruik het volgende:
maar ok ik ben klaar met mn commentaar nu
aww Mazquote:Op donderdag 28 november 2019 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deken erover, niets aan de hand.
Die wilde haar gesprek met His , wat we niet mochten zien , voortzettenquote:Op donderdag 28 november 2019 16:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat moet die nu weer bij Gerrit????
de terrortactiek, het werkt niet meer.......................quote:Op donderdag 28 november 2019 16:17 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Verkapt zegt merel dus; als je op ons stemt zijn we geen vriendjes meer
als zn haartjes een beetje groeienquote:Op donderdag 28 november 2019 16:17 schreef Taiga het volgende:
[..]
Zou hij die kin ook in de strijd gooien?
Ach wat heb je liever, 50 duizend euro of vriendschap met Merel.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:17 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Verkapt zegt merel dus; als je op ons stemt zijn we geen vriendjes meer
Ah, okéquote:Op donderdag 28 november 2019 16:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die wilde haar gesprek met His , wat we niet mochten zien , voortzetten
Teehee!quote:Op donderdag 28 november 2019 16:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als zn haartjes een beetje groeien
You've aint seen nothing yetquote:Op donderdag 28 november 2019 16:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hahaha, k zeg niets meer, wordt bang van jou
moeilijk, moeilijkquote:Op donderdag 28 november 2019 16:20 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ach wat heb je liever, 50 duizend euro of vriendschap met Merel.
Geil toch dat schuren van die stoppelsquote:Op donderdag 28 november 2019 16:19 schreef Bramenstruik het volgende:
oh nee wacht, ik was gestopt, ik ben weer netjes
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geil toch dat schuren van die stoppels
Wat een schrikbarende, afschrikwekkende oude grafkop heeft de utopia "diva" zeg ..... Kolere .... je zult zoiets thuis krijgen. Daar plak je meteen een retourstikker op met de tekst "niet voederen", niet schudden, verpakking alleen in het donker openmaken.quote:
Zou haar reactie wel willen zien als zij zichzelf terug ziet op tv...quote:Op donderdag 28 november 2019 16:27 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Wat een schrikbarende, afschrikwekkende oude grafkop heeft de utopia "diva" zeg ..... Kolere .... je zult zoiets thuis krijgen. Dat plak je meteen een retourstikker op met de tekst "niet voederen", niet schudden, verpakking alleen in het donker openmaken.
Zelfs dat niet, daar bel je de explosieven opruimingsdienst voor op!quote:Op donderdag 28 november 2019 16:27 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Wat een schrikbarende, afschrikwekkende oude grafkop heeft de utopia "diva" zeg ..... Kolere .... je zult zoiets thuis krijgen. Dat plak je meteen een retourstikker op met de tekst "niet voederen", niet schudden, verpakking alleen in het donker openmaken.
Ik zie Gerrit pompen...quote:Op donderdag 28 november 2019 16:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kunnen we het over de streams hebben ff ?
Dan vind ze zichzelf de bom van utopia. De rest valt in het niet bij haar. In haar beleving dan toch.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:28 schreef Taiga het volgende:
[..]
Zou haar reactie wel willen zien als zij zichzelf terug ziet op tv...
Die willen zich daar niet eens aan wagen. Zonder van de explosieven.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, daar bel je de explosieven opruimingseenheid voor op!
Hoezo dreigen? Ik hoorde hem haar bedanken voor het opvouwen van zijn was.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:32 schreef Bramenstruik het volgende:
nu dreigen tegen Maris, omg die gozer is gek geworden!
Die platte sekspraat, dat staat me zo tegenquote:Op donderdag 28 november 2019 16:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geil toch dat schuren van die stoppels
Jessie al weer aan het zoeken waar ie mensen op kan pakken.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:31 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
En hup
Denk je dat maris die kistjes expres niet tekent
Er zit nog meer in de drogerquote:Op donderdag 28 november 2019 16:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie: Wie heeft mijn was opgevouwen
Merel: Dat heeft Mariska gedaan voor je
Jessie oh wat fijn.............. draait zich om en loopt weg. Laat de opgevouwen schone was
in het douchehok liggen. Ipv dat hij het oppakt en naar de boot brengt?!
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die platte sekspraat, dat staat me zo tegenHele groepen cossers heb ik zien vertrekken om die smerigheid
![]()
Los daarvan heeft Brandoff geen stoppels die heeft donshaar als een kuikentje
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:34 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jessie verteld aan Mariska dat er een cadeautje voor Merel binnen komt, 75 euro. Mariska heeft het heel druk, kijkt geconcentreerd voor zich uit en zegt ja....Jessie zet het even op het bord.
Cadeautjes
Dan hoef je maar een keer door de regen, en wordt je niet zo nat.....quote:Op donderdag 28 november 2019 16:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja en? Is dat 'n reden om die troep van hem daar te laten liggen??
Waarom zou je twee keer lopen?quote:Op donderdag 28 november 2019 16:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja en? Is dat 'n reden om die troep van hem daar te laten liggen??
Ja daar zou je zo maar eens gelijk in kunnen hebben idd. Maar ze kan toch wel zien dan dat de make up totaal niet goed overkomt? Snap die lagen make up al sowieso niet..quote:Op donderdag 28 november 2019 16:31 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Dan vind ze zichzelf de bom van utopia. De rest valt in het niet bij haar. In haar beleving dan toch.
Eerlijk gezegd denk ik dat zowel zij als die jesse, hem toch wel een beetje knijpen om utopia uit te gaan.
Denk dat dat gejoel van het publiek, na de stem van lexc op jessie, ze nog steeds achtervolgt.
Nou, ze verdienen niet beter.
Oh yeah, gerrit is bezig om de hunk van Utopia te worden, hij sport al twee dagen en ook nog achter elkaar. Denk wel dat het gaat lukken!quote:
Dan houd die z'n schone was maar ff onder zijn afdakje als die naar de boot looptquote:Op donderdag 28 november 2019 16:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Dan hoef je maar een keer door de regen, en wordt je niet zo nat.....
Ze kan er de beste make-up artiest op los laten, op dat harses van haar. Het is en blijft een vies oud achterbaks gedrocht. En dan hou ik het nog netjes.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:37 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja daar zou je zo maar eens gelijk in kunnen hebben idd. Maar ze kan toch wel zien dan dat de make up totaal niet goed overkomt? Snap die lagen make up al sowieso niet..
Kloptquote:Op donderdag 28 november 2019 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo dreigen? Ik hoorde hem haar bedanken voor het opvouwen van zijn was.
ik snap nog steeds niet dat Jessie naar dat hoofd kan kijken zonder enorm in lachen uit te barstenquote:
Ik wilde wat zeggen nu...maar mag niet meer plat over sex praten...quote:Op donderdag 28 november 2019 16:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet dat Jessie naar dat hoofd kan kijken zonder enorm in lachen uit te barsten
Gaan ze ? Ja?quote:Op donderdag 28 november 2019 16:42 schreef DKUp het volgende:
Gaan die twee tokkies het programma eindelijk verlaten![]()
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Iemand riep "KUT" en Merel schoot uit d'r slof (maat 45)![]()
Heb ik niet gehoord, wat ik wel hoorde was dat hij voordat hij de was opgevouwen vond in het bad huis baalde van iets , en dat tegen Merel zei maar dat ben ik alweer vergetenquote:Op donderdag 28 november 2019 16:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
er kwam een opmerking achterna
De kippen blijven volgens mij tot het einde! Ik vind ze leuk en gezellig, ze leggen ook veel eieren.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:42 schreef DKUp het volgende:
Gaan die twee tokkies het programma eindelijk verlaten![]()
Dat Mariska de kistjes niet wil tekenenquote:Op donderdag 28 november 2019 16:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb ik niet gehoord, wat ik wel hoorde was dat hij voordat hij de was opgevouwen vond in het bad huis baalde van iets , en dat tegen Merel zei maar dat ben ik alweer vergeten
Oh ja datquote:Op donderdag 28 november 2019 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat Mariska de kistjes niet wil tekenen
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:45 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Jessie moet hiske ff duidelijk maken dat zij niet op hem dient te stemmen
Dat is de vraag want dat is allemaal achter de SL geweestquote:
oh ja dom van mequote:Op donderdag 28 november 2019 16:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is de vraag want dat is allemaal achter de SL geweest
en nog steeds bedelen bij mensen, we hebben geen budget, hebben jullie een goeie prijsquote:Op donderdag 28 november 2019 16:48 schreef sjampoeh het volgende:
50k op de bank en dan natte planken in t vuur gooien
jouquote:Op donderdag 28 november 2019 16:49 schreef sjampoeh het volgende:
t ging over ger he en niet over
versta er geen zak van
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:45 schreef sjampoeh het volgende:
his mag niet op jessie stemmen anders wordt hij booohoos
Hij gaat sowieso boos worden als hij hoort dat Ger op hem gaat stemmenquote:
Die van Jessie hoop ik.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso boos worden als hij hoort dat Ger op hem gaat stemmen
Koppen gaan rollen
Nee, hij had het er met Hiske over dat hij niet als eerste de trekker over zou halen. Hiske dacht dat Jessie haar bedoelde.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
snap t verhaal niet. op ger stemmen ?
wat een hoofdquote:
maar jess wil niet als eerste de trekker overhalenquote:Op donderdag 28 november 2019 16:51 schreef DKUp het volgende:
Gerrie eruit stemmen en dan staan die twee er helemaal beroerd op na twee weken roddelen en stoken over Gerrie.
wordt ook wel eens tijdquote:Op donderdag 28 november 2019 16:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso boos worden als hij hoort dat Ger op hem gaat stemmen
Koppen gaan rollen
Dat lijkt mij wel , maar je weet het niet natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:51 schreef sjampoeh het volgende:
komt ze weer aan met stand up comedian
![]()
als je ons wult laten lachen, ga naar huis
Maar Gerrit is begonnen met zwartmakenquote:Op donderdag 28 november 2019 16:51 schreef DKUp het volgende:
Gerrie eruit stemmen en dan staan die twee er helemaal beroerd op na twee weken roddelen en stoken over Gerrie.
OMG hetzelfde zei hij tegen Frennie vanmorgenquote:Op donderdag 28 november 2019 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, hij had het er met Hiske over dat hij niet als eerste de trekker over zou halen. Hiske dacht dat Jessie haar bedoelde.
Ah nu snap ik het!!quote:Op donderdag 28 november 2019 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, hij had het er met Hiske over dat hij niet als eerste de trekker over zou halen. Hiske dacht dat Jessie haar bedoelde.
sneu mensquote:Op donderdag 28 november 2019 16:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel flink aan het slijmen bij Hiske.
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:53 schreef sjampoeh het volgende:
t nummer is binnen met corry k
hij roept gerr niet
Dat krijste het oranje speenvarken gisteren met d'r tokkiestem, daarmee is het nog niet waar.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar Gerrit is begonnen met zwartmaken
Ik heb het niet gezien maar hoorde het Merel net tegen Hiske zeggen.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah nu snap ik het!!
Dat heb ik gezien voor de SL
Ik denk dat wij de enigste zijn die dat door hebbenquote:Op donderdag 28 november 2019 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord. Ik schrijf wat ik heb gezien.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:54 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat krijste het oranje speenvarken gisteren met d'r tokkiestem, daarmee is het nog niet waar.
als dat gebeurd zijn ze zelf daarna de pineutquote:Op donderdag 28 november 2019 16:51 schreef DKUp het volgende:
En het was toch echt overduidelijk. Samen met Hiske, Jens, Leen en Mariska.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:55 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Ik denk dat wij de enigste zijn die dat door hebben
mss ben je enig, maar niet de enigste, dat is enigenquote:Op donderdag 28 november 2019 16:55 schreef Bella35j het volgende:
[..]
slimme Ger!quote:Op donderdag 28 november 2019 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee want persoonlijk en zakelijk kunnen niet gescheiden gaan in zijn ogen, dus samenwerking is klaarquote:Op donderdag 28 november 2019 16:53 schreef sjampoeh het volgende:
t nummer is binnen met corry k
hij roept gerr niet
Dat van die trekker overhalen heb ik gehoord maar dat werd meteen gevolgd met een SLquote:Op donderdag 28 november 2019 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar hoorde het Merel net tegen Hiske zeggen.
gaan zequote:Op donderdag 28 november 2019 16:53 schreef sjampoeh het volgende:
hebben ze nu kistjes met varkens erin ?
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
En het was toch echt overduidelijk. Samen met Hiske, Jens, Leen en Mariska.
Sterkquote:Op donderdag 28 november 2019 16:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mss ben je enig, maar niet de enigste, dat is enigen
Noem het maar slim. Gerrit is een matennaaier en dat heeft hij in Utopia ook heel duidelijk laten zien. Niet alleen bij Jessie maar ook bij Joa en Tim. Toen ze er slecht op stonden liet hij ze vallen als een baksteen.quote:
dan heb je jessie niet gehoord over andere bewoners zeker.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:55 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Het lijkt op afdwingen dat mensen naar de tv-uitzending gaan kijken.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat van die trekker overhalen heb ik gehoord maar dat werd meteen gevolgd met een SL
De gesprekken zijn sowieso amper te volgen de laatste 2 dagen
En een rietje kietelt ook.......quote:Op donderdag 28 november 2019 16:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee gaat erom wat ze ermee doen![]()
Ja en precies dat vergeet ik altijdquote:Op donderdag 28 november 2019 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt op afdwingen dat mensen naar de tv-uitzending gaan kijken.
merel: myl zal wel weer overstuur zijnquote:Op donderdag 28 november 2019 16:59 schreef puzziepie het volgende:
Jessie en Merel bagatelliseren het verhaal over Katie weer , Roos heeft toen duidelijk gezegd dat Katie niet met andere zwijnen kan
heb het idee dat ze helemaal niet willen dat we nog maar ergens naar kijkenquote:Op donderdag 28 november 2019 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt op afdwingen dat mensen naar de tv-uitzending gaan kijken.
who caresquote:Op donderdag 28 november 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Noem het maar slim. Gerrit is een matennaaier en dat heeft hij in Utopia ook heel duidelijk laten zien. Niet alleen bij Jessie maar ook bij Joa en Tim. Toen ze er slecht op stonden liet hij ze vallen als een baksteen.
valt weer meequote:Op donderdag 28 november 2019 17:00 schreef mazaru het volgende:
Jessie haalt Gerrit dat het nummer met Corrie Konings binnen is gekomen
Nee hoor Jessie is alquote:Op donderdag 28 november 2019 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
integere lieve man is het tochquote:Op donderdag 28 november 2019 17:00 schreef puzziepie het volgende:
Jessie:'Pwoahhh wat een kutkind jonghuh...ik heb zoooh geen zin meer in deze mensen'
ga dan jesusquote:Op donderdag 28 november 2019 17:00 schreef puzziepie het volgende:
Jessie:'Pwoahhh wat een kutkind jonghuh...ik heb zoooh geen zin meer in deze mensen'
Boot verkopen Jessie erin en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
ga dan jesus
je weet waar de poort is: daar waar je binnen bent gekomen
blamage # zoveelquote:Op donderdag 28 november 2019 17:02 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Nummer kan toch in de prullenbak![]()
Ow is voor hun afscheidstournee
Stemmingen in aantocht.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:04 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Gaat ie nou sorry zeggen? Nah
'n neusfluit concert?quote:Op donderdag 28 november 2019 16:51 schreef sjampoeh het volgende:
his wil een huiskamerconcert doen nog
Die Jessie leert het nooit, wat een arrogante kwal zegquote:
Ze liggen wel vaker bij elkaar.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
Ahhh Jessie heeft dus gezegd dat het niet eerlijk tegenover Frannie is dat Gerrit wel wil neuken en verder niets met haar wil terwijl hij weet dat Frannie verliefd op hem is. Vandaar dat charmeoffensief van Gerrit naar Frannie ineens. Ik vond het al zo raar dat hij gisteren ineens met Frannie in bed een boek lag te lezen. Dat had ik nog nooit gezien.
lievie, fran weet dat en vond het geen probleem. als ze maar piemel krijgtquote:Op donderdag 28 november 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
Ahhh Jessie heeft dus gezegd dat het niet eerlijk tegenover Frannie is dat Gerrit wel wil neuken en verder niets met haar wil terwijl hij weet dat Frannie verliefd op hem is. Vandaar dat charmeoffensief van Gerrit naar Frannie ineens. Ik vond het al zo raar dat hij gisteren ineens met Frannie in bed een boek lag te lezen. Dat had ik nog nooit gezien.
ja, en wat is de garantie dan van hem en Merel samen??????quote:Op donderdag 28 november 2019 17:11 schreef puzziepie het volgende:
Getouwtrek om Tranny
Het is me wat
de stemmen van trannyquote:Op donderdag 28 november 2019 17:11 schreef puzziepie het volgende:
Getouwtrek om Tranny
Het is me wat
Om te slapen, te kroelen of te neuken. Ik heb ze nog nooit samen in bed een boek zien lezenquote:Op donderdag 28 november 2019 17:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze liggen wel vaker bij elkaar.
Ow zo.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Om te slapen, te kroelen of te neuken. Ik heb ze nog nooit samen in bed een boek zien lezen
Frannie is verliefd op Gerrit. Dat is best wel duidelijk.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lievie, fran weet dat en vond het geen probleem. als ze maar piemel krijgt
Ja, toen hij zag dat Gere veel bij Franny was en ze meer dingen samen deden heeft hij dat gezegd........om ze uitelkaar te drijvenquote:Op donderdag 28 november 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
fran weet dat toch? daar hebben gerrit en fran het toch ook al over gehad?quote:Op donderdag 28 november 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
gisteren dus welquote:Op donderdag 28 november 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Om te slapen, te kroelen of te neuken. Ik heb ze nog nooit samen in bed een boek zien lezen
quote:Op donderdag 28 november 2019 17:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
gisteren dus welmeer dan honderd bladzijden
Ja, en hij heeft dit Franny nooit valse hoop gegevenquote:Op donderdag 28 november 2019 17:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze liggen wel vaker bij elkaar.
niet dusquote:Op donderdag 28 november 2019 17:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Waarom zou Gerrit Jessie duidelijkheid moeten geven over iets wat er tussen hem en Franny is.
ja maar ze zegt het niet duidelijk tegen hem.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Frannie is verliefd op Gerrit. Dat is best wel duidelijk.
Heb het ook nog nooit gedaan, de een is sneller dan de ander....lijkt me niks aan.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klopt daar hebben ze het zelf al over gehad.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft dit Franny nooit valse hoop gegeven
Precies!!quote:Op donderdag 28 november 2019 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, toen hij zag dat Gere veel bij Franny was en ze meer dingen samen deden heeft hij dat gezegd........om ze uitelkaar te drijven
Het is ook pas sinds kort dat ze boeken mogen in utopiaquote:
Hij blijft er maar over doordrammen zegquote:Op donderdag 28 november 2019 17:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Waarom zou Gerrit Jessie duidelijkheid moeten geven over iets wat er tussen hem en Franny is.
Nieuw lichaamquote:Op donderdag 28 november 2019 17:14 schreef Soury het volgende:
Waarom maken ze nog kistjes? En Gerrit deed dat al helemaal nooit.
Jah.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij blijft er maar over doordrammen zeg
Jaquote:
Hij kan niet tegen onrecht.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:16 schreef sjampoeh het volgende:
nu over dat ger, merel aan durfde te spreken na de markt![]()
t lef zijn bigbird aan spreken
En het mag niet als er een derde persoon bij is.....las ik hier......zag ze op het scherm.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is ook pas sinds kort dat ze boeken mogen in utopia
en het mag alleen 's avonds na 20.00 uur, dat tijdstip is meerdere malen genoemd.
whutquote:Op donderdag 28 november 2019 17:16 schreef Bramenstruik het volgende:
ik durf er mn kop om te verwedden dat Jessie ook wel ff een anaaltje wil, als het niet helemaal goed loopt met Ger
inderdaad, heb ik ook gelezenquote:Op donderdag 28 november 2019 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
En het mag niet als er een derde persoon bij is.....las ik hier......zag ze op het scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |