ach nee, wat wil je doen met een pinda? Daarom, ik snap die urenlange befsessie van Brandon nu, waar je natuurlijk ook geliijk dat halvemaansgezicht tussen je benen uit wil slaanquote:Op donderdag 28 november 2019 16:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee gaat erom wat ze ermee doen![]()
Deken erover, niets aan de hand.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach nee, wat wil je doen met een pinda? Daarom, ik snap die urenlange befsessie van Brandon nu, waar je natuurlijk ook geliijk dat halvemaansgezicht tussen je benen uit wil slaan
ik ookquote:Op donderdag 28 november 2019 16:16 schreef Bramenstruik het volgende:
maar ok ik ben klaar met mn commentaar nu
aww Mazquote:Op donderdag 28 november 2019 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deken erover, niets aan de hand.
Die wilde haar gesprek met His , wat we niet mochten zien , voortzettenquote:Op donderdag 28 november 2019 16:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat moet die nu weer bij Gerrit????
de terrortactiek, het werkt niet meer.......................quote:Op donderdag 28 november 2019 16:17 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Verkapt zegt merel dus; als je op ons stemt zijn we geen vriendjes meer
als zn haartjes een beetje groeienquote:Op donderdag 28 november 2019 16:17 schreef Taiga het volgende:
[..]
Zou hij die kin ook in de strijd gooien?
Ach wat heb je liever, 50 duizend euro of vriendschap met Merel.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:17 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Verkapt zegt merel dus; als je op ons stemt zijn we geen vriendjes meer
Ah, okéquote:Op donderdag 28 november 2019 16:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die wilde haar gesprek met His , wat we niet mochten zien , voortzetten
Teehee!quote:Op donderdag 28 november 2019 16:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als zn haartjes een beetje groeien
You've aint seen nothing yetquote:Op donderdag 28 november 2019 16:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hahaha, k zeg niets meer, wordt bang van jou
moeilijk, moeilijkquote:Op donderdag 28 november 2019 16:20 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ach wat heb je liever, 50 duizend euro of vriendschap met Merel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |