SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Ok........en Gerrit haar of Hiske.?quote:Op maandag 2 december 2019 18:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mariska heeft die kijkdoos van Gerrit gemaakt
Dat ging toen een partij misquote:
quote:Op maandag 2 december 2019 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is nu aan het tijgeren onder het prikkeldraad door, hek is op slot
Merel heeft Jessie Ger heeft merelquote:
Ik sta ook helemaal achter een oude en vertrouwde ZWARTE piet, waar vroeger nooit geen problemen mee werden gemaakt en nooit een punt van werd gemaakt.quote:Op maandag 2 december 2019 18:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er is nog geen algemeen verbod op zwarte piet, dus gewoon 'n zwarte piet laten komen
en geen stroopwafel/roetveeg/marsepein piet laten komen
Oh dan had waarschijnlijk Hiske Mariska, die wist zoveel prive verhalen over haar.quote:Op maandag 2 december 2019 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel heeft Jessie Ger heeft merel
Dat was toch de surpise van Jessie aan Franny of zit ik fout.quote:Op maandag 2 december 2019 18:57 schreef sjampoeh het volgende:
en waarom kreeg jessie een varkens onesie van merel
krijg t niet allemaal mee, ik probeer iets te printen en dat lukt nietquote:Op maandag 2 december 2019 18:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was toch de surpise van Jessie aan Franny of zit ik fout.
O ja, dat zal het zijn.quote:Op maandag 2 december 2019 19:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh dan gaat ze weer verkleed zeker
quote:Op maandag 2 december 2019 19:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ga Cos![]()
..
hou je smoel Meroll
aso...
Fandelesime Boomklevert agressor
breedteen .
deur intrapper ook nogquote:Op maandag 2 december 2019 19:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ga Cos![]()
..
hou je smoel Meroll
aso...
breedteen .
Ga StruisZ, heb je 'n paar dagen gemist?quote:Op maandag 2 december 2019 19:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ga Cos![]()
..
hou je smoel Meroll
aso...
breedteen .
wat een mooi gedicht ook... Merel wilt dat wel even weten ..quote:Op maandag 2 december 2019 18:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja, die Merel heeft uitgezocht/gekocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |