abonnement Unibet Coolblue
pi_182064428

Wat is Netflix?
Netflix is een on-demand streamingdienst voor films en TV-series.

Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in SD-kwaliteit kijken
• ¤ 10,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
• ¤ 13,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD- en Ultra HD (4k)-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Hoe kan ik betalen?
• Credit card
• iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
• iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
• PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Overzicht en nieuwe films/series
Only on Netflix
Netflix Nederland
Flixable

Categorieën
Films en series zijn ingedeeld in categorieën met elk een eigen code.
In deze lijst zijn alle codes/categorieën opgenomen zodat je gerichter kunt zoeken.

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
F&S / Netflix wereldwijd #2

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_182064513
Nee, is er 1 met pensioen gegaan, 1 overleden (die is al vervangen door een conservatief) en wrs gaat binnenkort of binnen enkele jaren nog 1 met pensioen. De verhouding was voordien +1 (sort of) progressief, en nu is de verhouding gelijk met die nieuwe, maar nog 1 plaats moet worden bezet en dus kan met Kavanaugh doorslaan naar conservatief en als dan nog 1 opperrechter met pensioen gaat en Trump benoemt dan een conservatief dan zit de bal voor wrs een jaartje of 20 à 30 stevig in het conservatieve doel. Roe v. Wade (of althans wat er nog van over is, zoals de docu uitlegt) kan reversed worden, maar ook bijv. same sex marriage of het gebruik van soft drugs. En nog tal van andere zaken natuurlijk.

legt de docu uit wat er gebeurt als Roe wordt ingetrokken: 20 staten verbieden dan meteen, een aantal staten beperkt nog verder en slechts een gering aantal staten handhaven hun wetgeving. Maar ja, als daar ook conservatieve politici worden gekozen dan kan dat ook veranderen en dan zit je annonu dus weer in het breipennen-stadium, om het even cru weer te geven, in de VS.

Best wel interessant, verdiend een eigen topic
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_182064721
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:38 schreef maryen65 het volgende:
Nee, is er 1 met pensioen gegaan, 1 overleden (die is al vervangen door een conservatief) en wrs gaat binnenkort of binnen enkele jaren nog 1 met pensioen. De verhouding was voordien +1 (sort of) progressief, en nu is de verhouding gelijk met die nieuwe, maar nog 1 plaats moet worden bezet en dus kan met Kavanaugh doorslaan naar conservatief en als dan nog 1 opperrechter met pensioen gaat en Trump benoemt dan een conservatief dan zit de bal voor wrs een jaartje of 20 à 30 stevig in het conservatieve doel. Roe v. Wade (of althans wat er nog van over is, zoals de docu uitlegt) kan reversed worden, maar ook bijv. same sex marriage of het gebruik van soft drugs. En nog tal van andere zaken natuurlijk.

legt de docu uit wat er gebeurt als Roe wordt ingetrokken: 20 staten verbieden dan meteen, een aantal staten beperkt nog verder en slechts een gering aantal staten handhaven hun wetgeving. Maar ja, als daar ook conservatieve politici worden gekozen dan kan dat ook veranderen en dan zit je annonu dus weer in het breipennen-stadium, om het even cru weer te geven, in de VS.

Best wel interessant, verdiend een eigen topic
Waar gaat dit over? :')
pi_182064794
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_182064848
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:52 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Waar gaat dit over? :')
https://www.netflix.com/nl/title/80192834
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 september 2018 @ 14:13:09 #6
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182065006
Het valt me bij series als Paradise PD wel op hoe ontzettend suf van die reviewers soms kunnen zijn :')

quote:
Others offered criticism aimed at the extreme gross out comedy and lack of likable characters, as well as resemblances to the creators' previous animated sitcom, Brickleberry. Joel Keller of Decider said, "If it were just a little bit funnier, we'd recommend it. But it's just not worth sitting through the many unfunny, dirty gags to get to the good stuff",
Die zoeken er echt allerlei diepgaande zooi in en anders is het geen goede serie :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182065438
Is het al 5 jaar
pi_182065479
Gister begonnen aan Maniac

Jonah Hill speelt echt verbazend goed en indrukwekkend. Mooie setting heeft deze (mini) serie, heel erg 80s hele subtiele grapjes en af en toe net niet absurd.
ijs_beer fan!
  Moderator zaterdag 22 september 2018 @ 15:31:20 #10
382129 crew  Donna
pi_182065754
Er is zeker geen functie waarmee je titels uit je overzicht kunt verwijderen he?
pi_182065857
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 15:31 schreef DonnaRush het volgende:
Er is zeker geen functie waarmee je titels uit je overzicht kunt verwijderen he?
Mijn lijst of wat je gekeken hebt?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator zaterdag 22 september 2018 @ 15:48:27 #12
382129 crew  Donna
pi_182065902
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 15:43 schreef Aether het volgende:

[..]

Mijn lijst of wat je gekeken hebt?
Nee gewoon uit de bibliotheek.

Ik kom iedere keer als ik kijk dezelfde dingen tegen. Bijvoorbeeld films die ik ooit in de bios gezien heb ofzo. Die hoef ik niet steeds weer te zien. Zou daar liever een andere suggestie zien, zeg maar.
pi_182066057
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2018 15:48 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Nee gewoon uit de bibliotheek.

Ik kom iedere keer als ik kijk dezelfde dingen tegen. Bijvoorbeeld films die ik ooit in de bios gezien heb ofzo. Die hoef ik niet steeds weer te zien. Zou daar liever een andere suggestie zien, zeg maar.
Wat half werkt is een waardering geven: duim omhoog of omlaag. Bij mij staan die films/series iig onderaan in de "Suggestions for you" lijst, ook al heb ik ze op Netflix niet gekeken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_182066133
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2018 15:48 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Nee gewoon uit de bibliotheek.

Ik kom iedere keer als ik kijk dezelfde dingen tegen. Bijvoorbeeld films die ik ooit in de bios gezien heb ofzo. Die hoef ik niet steeds weer te zien. Zou daar liever een andere suggestie zien, zeg maar.
Eens met jou. Heb pas 2 weken of zo Netflix maar stoor me hier ook aan. En verder ziu “laatst bekeken” bovenaan moeten staan i.p.v. halverwege. Soms val ik in slaap of moet ik weg.

Kort verhaal: beetje regie over wat we te zien krijgen op de homepagina zou welkom zijn.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Moderator zaterdag 22 september 2018 @ 16:23:31 #15
382129 crew  Donna
pi_182066254
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:07 schreef Felagund het volgende:

[..]

Wat half werkt is een waardering geven: duim omhoog of omlaag. Bij mij staan die films/series iig onderaan in de "Suggestions for you" lijst, ook al heb ik ze op Netflix niet gekeken.
Oké dat zou ik nog wel eens kunnen proberen idd. Maar gewoon hiden zou echt een toffe functie zijn.
pi_182066495
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:23 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Oké dat zou ik nog wel eens kunnen proberen idd. Maar gewoon hiden zou echt een toffe functie zijn.
Maar het werkt bij mij niet altijd, soms staan ze alsnog ergens in het midden/bijna bovenaan de lijst.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_182067870
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:38 schreef maryen65 het volgende:
Nee, is er 1 met pensioen gegaan, 1 overleden (die is al vervangen door een conservatief) en wrs gaat binnenkort of binnen enkele jaren nog 1 met pensioen. De verhouding was voordien +1 (sort of) progressief, en nu is de verhouding gelijk met die nieuwe, maar nog 1 plaats moet worden bezet en dus kan met Kavanaugh doorslaan naar conservatief en als dan nog 1 opperrechter met pensioen gaat en Trump benoemt dan een conservatief dan zit de bal voor wrs een jaartje of 20 à 30 stevig in het conservatieve doel. Roe v. Wade (of althans wat er nog van over is, zoals de docu uitlegt) kan reversed worden, maar ook bijv. same sex marriage of het gebruik van soft drugs. En nog tal van andere zaken natuurlijk.

legt de docu uit wat er gebeurt als Roe wordt ingetrokken: 20 staten verbieden dan meteen, een aantal staten beperkt nog verder en slechts een gering aantal staten handhaven hun wetgeving. Maar ja, als daar ook conservatieve politici worden gekozen dan kan dat ook veranderen en dan zit je annonu dus weer in het breipennen-stadium, om het even cru weer te geven, in de VS.

Best wel interessant, verdiend een eigen topic
An sich wel, alhoewel ik vermoed dat dit ook wel ter sprake komt bij onze vrienden in POL, topic over Trump. Maar ik zou zeggen raad deze docu aan bij andere mensen. Geeft wel een stuk achtergrond weer bij een deeltje van wat er nu gebeurt in de VS, in die zin voor minder geïnformeerd publiek een IJzersterke docu. Vrees alleen dat veel NL'ers er weer niet het zitvlees voor hebben om de docu af te zien helaas.
I´m back.
pi_182069704
Sisters in anderhalve dag gekeken. Hopelijk snel een tweede seizoen O+

Eindelijk ook aan Arne Dahl begonnen. Heerlijke detective.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 september 2018 @ 20:12:36 #19
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182069748
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 18:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

An sich wel, alhoewel ik vermoed dat dit ook wel ter sprake komt bij onze vrienden in POL, topic over Trump. Maar ik zou zeggen raad deze docu aan bij andere mensen. Geeft wel een stuk achtergrond weer bij een deeltje van wat er nu gebeurt in de VS, in die zin voor minder geïnformeerd publiek een IJzersterke docu. Vrees alleen dat veel NL'ers er weer niet het zitvlees voor hebben om de docu af te zien helaas.
Nou ja, je kunt nog zo veel zitvlees hebben, je moet wel een beetje interesse hebben in dergelijke materie natuurlijk. Dat heb ik zelf eigenlijk nauwelijks :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182069875
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 20:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, je kunt nog zo veel zitvlees hebben, je moet wel een beetje interesse hebben in dergelijke materie natuurlijk. Dat heb ik zelf eigenlijk nauwelijks :+
Wel behoorlijk belangrijk onderwerp hoor. Maar goed, daarvoor moet je de docu zien en daar heb je op voorhand geen zitvlees voor, wat ik al zei, zullen veel NL'ers weer niet hebben dus, enigszins cynisch ben ik dan niet eens wrs.
I´m back.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 september 2018 @ 20:22:10 #21
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182069936
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 20:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wel behoorlijk belangrijk onderwerp hoor. Maar goed, daarvoor moet je de docu zien en daar heb je op voorhand geen zitvlees voor, wat ik al zei, zullen veel NL'ers weer niet hebben dus, enigszins cynisch ben ik dan niet eens wrs.
Dat het belangrijk is maakt het niet voor iedereen interessant natuurlijk. De Nederlandse politiek is voor ons, Nederlanders, ook belangrijk, maar het boeit me niet. De hele achtergrond van de Amerikaanse politiek al helemaal niet, en de enige reden om zoiets te kijken zou zijn omdat ik het interessant vind. Heeft dan weinig met zitvlees te maken, gewoon met interesse :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182070093
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 20:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat het belangrijk is maakt het niet voor iedereen interessant natuurlijk. De Nederlandse politiek is voor ons, Nederlanders, ook belangrijk, maar het boeit me niet. De hele achtergrond van de Amerikaanse politiek al helemaal niet, en de enige reden om zoiets te kijken zou zijn omdat ik het interessant vind. Heeft dan weinig met zitvlees te maken, gewoon met interesse :)
Ja, goed, dat kan, zo zie ik het niet, wat in Amerika hip is, is vrij snel ook hip in NL, wat ongeveer de 51ste staat is. En ja, dat het je verder geen ene zier interesseert dat kan natuurlijk, maar ja dan zou ik nog steeds zeggen laat jezelf eens verrassen hè. Maakt mij verder niets uit. Verder wel backdrup bij al die ophef rondom Kavanaugh.
I´m back.
pi_182071037
Cardboard is wel een goeie film.
  zaterdag 22 september 2018 @ 23:25:29 #24
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182073219
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:12 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Eens met jou. Heb pas 2 weken of zo Netflix maar stoor me hier ook aan. En verder ziu “laatst bekeken” bovenaan moeten staan i.p.v. halverwege. Soms val ik in slaap of moet ik weg.

Kort verhaal: beetje regie over wat we te zien krijgen op de homepagina zou welkom zijn.
Ik kijk via mijn xbox app, werkt prima, maar die flikkert wel elke keer de volgorde door elkaar om maar de kijker te verleiden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182076585
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 23:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik kijk via mijn xbox app, werkt prima, maar die flikkert wel elke keer de volgorde door elkaar om maar de kijker te verleiden.
ik kijk ook via de xbox app. Mijn Humax 5400c ondersteund geen Netflix en mijn tv heeft een supertrage software, ik ga niet eens de moeite doen om die op te starten om te kijken of daar Netflix tussen zit.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zondag 23 september 2018 @ 10:56:28 #26
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_182079159
Dat Battlefish (tonijnvissers) is wel erg leuk om te volgen!


Lijkt een beetje op die Discovery programma's, maar het is toch anders :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Razor21 op 23-09-2018 11:09:50 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_182080393
Zit nu in het laatste seizoen van Teen Wolf.

Serie is duidelijk voor de wat jongere generatie, maar met mijn 40 jaar geniet ik net zo *O*

100 afleveringen genieten :Y
  zondag 23 september 2018 @ 13:33:44 #28
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_182081973
Maniac is wel heerlijk bizar :')
  zondag 23 september 2018 @ 14:09:26 #29
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182082698
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 03:13 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

ik kijk ook via de xbox app. Mijn Humax 5400c ondersteund geen Netflix en mijn tv heeft een supertrage software, ik ga niet eens de moeite doen om die op te starten om te kijken of daar Netflix tussen zit.
Maar dat is ook niet wat ik zei ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 23 september 2018 @ 14:10:22 #30
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182082725
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 13:33 schreef Nibb-it het volgende:
Maniac is wel heerlijk bizar :')
Eerste twee afleveringen gekeken, hoog Michel Gondry gehalte tot nu toe.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 23 september 2018 @ 16:38:04 #31
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_182085346
Heb eindelijk The expanse afgekeken (wat er op netflix staat, dus tot seizoen 2). Prima serie, maar op een gegeven moment zat ik meer verplicht te kijken naar wat er gebeurde en geloofde ik het allemaal wel. Ik werd aangetrokken door de mooie visuals, het wereldje en het mysterie, maar nadat de clou een beetje duidelijk was geworden werd het snel voorspelbaar. Iedereen lijkt wel safe en situaties worden altijd op de een of andere manier opgelost. Zal wel even duren voor ik me aan seizoen 3 waag.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_182086795
Vanavond de laatst aflevering van Le Chalet kijken. Eerste aflevering vaag, maar wordt toch wel een goede serie.
pi_182101690
Ik ben begonnen aan Maniac. Ik kan er nog helemaal niks mee.
pi_182103129
Ben helemaal bij met Saul. ;( Op welke dag worden de nieuwe afleveringen geplaatst?
pi_182103614
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 14:35 schreef Aurelius het volgende:
Ben helemaal bij met Saul. ;( Op welke dag worden de nieuwe afleveringen geplaatst?
Morgenochtend krijg je weer een nieuwe ;)
pi_182108138
Ben nu bij aflevering 7 bij maniac en vond de vorige 3 afleveringen maar mwa hopelijk word het weer beter
pi_182108457
Iemand al aan de the good cop begonnen
pi_182108509
Ik wacht op The Good Place seizoen 3. Nog 4 dagen toch? ;(
  maandag 24 september 2018 @ 18:50:29 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_182108946
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:26 schreef KingRadler het volgende:
Iemand al aan de the good cop begonnen
Ja. Niet best. Vooral het acteerwerk van Tony Danza is tenenkrommend.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Spellchecker maandag 24 september 2018 @ 22:44:18 #40
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182114986
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 13:33 schreef Nibb-it het volgende:
Maniac is wel heerlijk bizar :')
Net één aflevering gezien ..... hmm ....
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 24 september 2018 @ 23:04:12 #41
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182115455
Netflix vertaalt 'Gronk' (de bijnaam/afkorting van Rob Gronkowski) met 'Klojo', wtf :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182115711
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:26 schreef KingRadler het volgende:
Iemand al aan de the good cop begonnen
Ik heb het uitgekeken. Maar het is nogal voorspelbaar.
  maandag 24 september 2018 @ 23:29:34 #43
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_182115934
Mn nieuwe serie wordt lilyhammer. Ik verwacht er weinig van, kan het alleen meevallen. En ondertussen nog Himym kijken. Wat is dat een heerlijke serie. <3
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 25 september 2018 @ 00:40:55 #44
335263 freaky40
pi_182116747
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 23:17 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Ik heb het uitgekeken. Maar het is nogal voorspelbaar.
Krijgt ook niet echt hoge cijfers op IMDB.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 25 september 2018 @ 01:01:37 #45
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182116897
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:29 schreef Elvi het volgende:
Ik wacht op The Good Place seizoen 3. Nog 4 dagen toch? ;(
Vrijdag voor ons inderdaad :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182119355
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 14:53 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Morgenochtend krijg je weer een nieuwe ;)
^O^
  dinsdag 25 september 2018 @ 10:47:03 #47
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182120973


OMG! O+ Een She-Ra reboot op Netflix!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182123228
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]

OMG! O+ Een She-Ra reboot op Netflix!
nu nog He-Man!
Laatst die docu 'Power of Grayskull: The Definitive History of He-Man and the Masters of the Universe' gekeken. Kwam veel jeugdsentiment boven _O_
  dinsdag 25 september 2018 @ 13:19:09 #49
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182123255
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 13:17 schreef planethugo het volgende:

[..]

nu nog He-Man!
Laatst die docu 'Power of Grayskull: The Definitive History of He-Man and the Masters of the Universe' gekeken. Kwam veel jeugdsentiment boven _O_
O, die ken ik niet :o
Wel die van de He-Man toyline op Netflix.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182123498
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 13:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O, die ken ik niet :o
Wel die van de He-Man toyline op Netflix.
staat sinds een maand ofzo op netflix geloof ik, anderhalf uur lang het begin t/m het einde van He-Man incl stuk over de film
  dinsdag 25 september 2018 @ 17:09:52 #51
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182126872
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 13:31 schreef planethugo het volgende:

[..]

staat sinds een maand ofzo op netflix geloof ik, anderhalf uur lang het begin t/m het einde van He-Man incl stuk over de film
IK WIL 'T! O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 25 september 2018 @ 17:15:06 #52
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182126971
He-Man is altijd een beetje langs me heen gegaan. Weet niet waarom, denk dat ik te jong was. Ik begon pas een beetje tv te kijken bij Ring Raiders en Thunder Thunder Thundercats HOOOO


_O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 25 september 2018 @ 17:16:21 #53
335263 freaky40
pi_182126988
Breaking! Making A Murderer Season 2 vanaf 19 oktober! ^O^ *O*
Allemaal cabaretteketet!
pi_182127924
Maniac aflevering 8 slaat helemaal nergens op
Ga het wel afkijken maar het begin was veel beter
pi_182128363
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
He-Man is altijd een beetje langs me heen gegaan. Weet niet waarom, denk dat ik te jong was. Ik begon pas een beetje tv te kijken bij Ring Raiders en Thunder Thunder Thundercats HOOOO


_O_
Hier hetzelfde, bij mij begon het ook meer met Thundercats.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 25 september 2018 @ 19:31:06 #56
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_182129386
Ben nu bezig met seizoen 1, aflevering 1 van Ozark. Valt me niet tegen :). Alle seizoenen zijn goed? of?
pi_182129490
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:31 schreef GwaiLow het volgende:
Ben nu bezig met seizoen 1, aflevering 1 van Ozark. Valt me niet tegen :). Alle seizoenen zijn goed? of?
Beide seizoenen erg goed
Moeten zij weten
  Moderator dinsdag 25 september 2018 @ 19:55:45 #58
382129 crew  Donna
pi_182129783
Iemand al begonnen aan die Koreaanse ziekenhuis serie die er vandaag op gekomen is?
pi_182131826
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:55 schreef DonnaRush het volgende:
Iemand al begonnen aan die Koreaanse ziekenhuis serie die er vandaag op gekomen is?
Life? Die staat er al een paar weken/maanden op.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator dinsdag 25 september 2018 @ 21:32:45 #60
382129 crew  Donna
pi_182131925
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 21:29 schreef Aether het volgende:

[..]

Life? Die staat er al een paar weken/maanden op.
Oh echt? Wat stom, ik kreeg er vandaag een melding van, met NIEUW.

Pfft.
pi_182132082
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 21:32 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Oh echt? Wat stom, ik kreeg er vandaag een melding van, met NIEUW.

Pfft.
Ik dacht juli/augustus toegevoegd. Wel een 8,2 op IMDb.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 26 september 2018 @ 11:22:52 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182140646
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
He-Man is altijd een beetje langs me heen gegaan. Weet niet waarom, denk dat ik te jong was. Ik begon pas een beetje tv te kijken bij Ring Raiders en Thunder Thunder Thundercats HOOOO


_O_
Van Thundercats komt echt een verschrikkelijke reboot, Thundercats Roar.
Ga de tekenstijl maar eens bekijken ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 26 september 2018 @ 11:23:57 #63
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182140661
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 13:31 schreef planethugo het volgende:

[..]

staat sinds een maand ofzo op netflix geloof ik, anderhalf uur lang het begin t/m het einde van He-Man incl stuk over de film
Gisteren gekeken, thanks for the tip.
Wel heel erg veel overlap met de he-man aflevering van Toys. Zelfde interviews en beelden :D
Alleen dan meer, want langer, En nu ook over de 2 reboots, die ik noot gezien heb. Leuk!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 26 september 2018 @ 11:25:03 #64
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182140680


Gisteren mee begonnen, nu al halverwege. Zo leuk O+
Ik vind de, duidelijk uit de computer getoverde, tekenstijl erg mooi (al loopt ie niet helemaal vloeiend).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 26 september 2018 @ 11:36:52 #65
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_182140889
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 13:31 schreef planethugo het volgende:

[..]

staat sinds een maand ofzo op netflix geloof ik, anderhalf uur lang het begin t/m het einde van He-Man incl stuk over de film
Is dat veel anders dan "The Toys That Made Us?"
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_182141206
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 23:29 schreef VeX- het volgende:
Mn nieuwe serie wordt lilyhammer. Ik verwacht er weinig van, kan het alleen meevallen. En ondertussen nog Himym kijken. Wat is dat een heerlijke serie. <3
Ik vond het een erg leuke serie, beetje zwarte humor.
Jammer dat het bij 2 seizoenen is gebleven ;(

Grimm was ook wel leuk alleen jammer dat het laatste seizoen er niet op staat kon ik die alsnog downloaden.
pi_182141755
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 11:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Van Thundercats komt echt een verschrikkelijke reboot, Thundercats Roar.
Ga de tekenstijl maar eens bekijken ;)
Ik ken m ja, huilen ;(

De reboot uit 2011 was wel tof. Jammer dat die niet verder ging.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182141839
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 11:36 schreef avotar het volgende:

[..]

Is dat veel anders dan "The Toys That Made Us?"
die heb ik niet gezien maar is volgens mij wel uitgebreider. En zie antwoord van Angel 2 reacties boven je.
  woensdag 26 september 2018 @ 12:54:30 #69
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182142048
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 11:36 schreef avotar het volgende:

[..]

Is dat veel anders dan "The Toys That Made Us?"
Nee, heel veel overlap. Wel iets uitgebreider.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 26 september 2018 @ 15:03:40 #70
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_182144327
Ik ben nu met Sons of Anarchy begonnen. Niet heel hoogstaand tot nog toe, maar zeker vermakelijk. De afleveringen vliegen voorbij.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 11:57 schreef Sorella het volgende:

[..]

Ik vond het een erg leuke serie, beetje zwarte humor.
Jammer dat het bij 2 seizoenen is gebleven ;(

Grimm was ook wel leuk alleen jammer dat het laatste seizoen er niet op staat kon ik die alsnog downloaden.
Hm, ik heb nu tot ep 2 gezien. Ik vind de serie wel wat hebben maar er is iets dat me een beetje aan die hoofdpersoon tegen staat. Ik geloof het niet allemaal. Die gast vind zichzelf wel heel wat en het gaat hem wel heel makkelijk af allemaal. En hij heeft het charisma niet om ermee weg te komen. Dus ik erger me soms een beetje aan hem merk ik.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_182144469
Kijk maniac zit op episode 6
pi_182144564
Vorige week het derde seizoen (dus niet twee) van Lilyhammer uitgekeken. Erg leuke serie, misdaad maar dan met humor, ook erg fijn sfeertje. Meer seizoenen komen er ook niet.
pi_182145597
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:17 schreef BufordTJustice het volgende:
Vorige week het derde seizoen (dus niet twee) van Lilyhammer uitgekeken. Erg leuke serie, misdaad maar dan met humor, ook erg fijn sfeertje. Meer seizoenen komen er ook niet.
Je hebt gelijk 3 seizoenen
pi_182145653
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:03 schreef VeX- het volgende:
Ik ben nu met Sons of Anarchy begonnen. Niet heel hoogstaand tot nog toe, maar zeker vermakelijk. De afleveringen vliegen voorbij.

[..]

Hm, ik heb nu tot ep 2 gezien. Ik vind de serie wel wat hebben maar er is iets dat me een beetje aan die hoofdpersoon tegen staat. Ik geloof het niet allemaal. Die gast vind zichzelf wel heel wat en het gaat hem wel heel makkelijk af allemaal. En hij heeft het charisma niet om ermee weg te komen. Dus ik erger me soms een beetje aan hem merk ik.
Had ik ook in het begin maar ik begon het hoe langer hoe leuker te vinden.
  woensdag 26 september 2018 @ 16:09:55 #75
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_182145711
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:03 schreef VeX- het volgende:
Ik ben nu met Sons of Anarchy begonnen. Niet heel hoogstaand tot nog toe, maar zeker vermakelijk. De afleveringen vliegen voorbij.

Je hebt nog maar kort. 8 oktober verdwijnt ie van Netflix.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 26 september 2018 @ 17:44:44 #76
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_182148026
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:09 schreef avotar het volgende:

[..]

Je hebt nog maar kort. 8 oktober verdwijnt ie van Netflix.
Ja, er gaat heel veel weg de laatste tijd. Ik vind dat ze wel wat duidelijker mogen zijn wanner wat wordt verwijderd. Alle Bournefilms, Eternal Sunshine of the Spotless mind, Jaws nu ook weer, om nog maar te zwijgen over de 8 topseries die ze laatst hebben verwijderd danwel gehalveerd, waarvan je maar moet raden of het blijft.

https://www.netflix-neder(...)oor-einde-september/

Aint nobody got time for that. :(
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_182148453
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]

Gisteren mee begonnen, nu al halverwege. Zo leuk O+
Ik vind de, duidelijk uit de computer getoverde, tekenstijl erg mooi (al loopt ie niet helemaal vloeiend).
Zelf ook gezien, toffe serie inderdaad.
Mij viel het ook op dat de animatie niet echt vloeiend liep, vanaf aflevering 4 of zo ging het een stuk beter. Of ik raakte eraan gewend, dat kan ook. :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_182149415
Ik kijk The Dragon Prince met mijn kinderen. Cool!
Met een meidenkwartet
pi_182149894
Ben bojack s05 aan het kijken


Vind bojack wel leuk maar soms zo depressief
Vind het soms teveel op two and a half men lijken qua humor dat was ook altijd zo depressieve humor
pi_182154030
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:03 schreef VeX- het volgende:
Ik ben nu met Sons of Anarchy begonnen. Niet heel hoogstaand tot nog toe, maar zeker vermakelijk. De afleveringen vliegen voorbij.

[..]
Wordt alleen nog maar toffer (vind ik; ben zelf nu bij het laatste seizoen)!
Tails tell tales
pi_182158859
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 17:44 schreef VeX- het volgende:

[..]

Aint nobody got time for that. :(
I've got bronchitis :(
pi_182158951
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]

Gisteren mee begonnen, nu al halverwege. Zo leuk O+
Ik vind de, duidelijk uit de computer getoverde, tekenstijl erg mooi (al loopt ie niet helemaal vloeiend).
erg leuk idd, ik heb het idee dat een deel van dat niet vloeiende komt door de compressie ed die netflix eroverheen gooit, ook met bv wat anime heb ik er last van terwijl een fansub die ik heb liggen er geen last van had
tenzij ik er in enkele jaren enorm gevoelig voor ben geworden :D :P
  donderdag 27 september 2018 @ 09:18:39 #83
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182159269
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 18:57 schreef Cathmar het volgende:
Ik kijk The Dragon Prince met mijn kinderen. Cool!
Ik vind t een hele leuke wereld, die nog enorm veel verhalen uit kan spuiwen.
En dat is ook de opzet denk ik, want dit was pas "Book 1".

En 9 keer 20 minuten is ook zo voorbij :'(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 27 september 2018 @ 09:19:51 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182159279
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 17:44 schreef VeX- het volgende:

[..]

Ja, er gaat heel veel weg de laatste tijd. Ik vind dat ze wel wat duidelijker mogen zijn wanner wat wordt verwijderd. Alle Bournefilms, Eternal Sunshine of the Spotless mind, Jaws nu ook weer, om nog maar te zwijgen over de 8 topseries die ze laatst hebben verwijderd danwel gehalveerd, waarvan je maar moet raden of het blijft.

https://www.netflix-neder(...)oor-einde-september/

Aint nobody got time for that. :(
Nog steeds de reden waarom ik sommige films en series op dvd/blueray koop. Netflix is zo onbetrouwbaar als de pest :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182162265
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9th Life of Louis Drax, The – 2016 16 1:47 uur
Audio: Engels | Genre: Drama, Psychologische thriller | Acteurs: Jamie Dornan, Sarah Gadon, Aaron Paul
Als de zeer onfortuinlijke Louis van een klif valt en in coma raakt, begint een arts te vermoeden dat er vreemde, bovennatuurlijke krachten aan het werk zijn.

Follow This (deel 2) – 2018 9 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Docuserie | Acteurs: John Stanton, Scaachi Koul, Azeen Ghorayshi
Volg de verslaggevers van BuzzFeed tijdens hun onderzoek naar verschillende onderwerpen, van grappige internethypes tot veilige gebruiksruimten voor drugsverslaafden.

Norsemen (seizoen 2) – 2016 16 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Comedy | Acteurs: Kåre Conradi, Silje Torp, Nils Jørgen Kaalstad
In 790 AD bestaat het leven van de Vikingen van Norheim uit plunderen, mensen tot slaaf maken en problemen oplossen met geweld.

Tonio – 2016 12 1:41 uur
Audio: Nederlands | Genre: Drama, Waargebeurd | Acteurs: Pierre Bokma, Rifka Lodeizen, Chris Peters
Als hun zoon Tonio wordt doodgereden, proberen zijn rouwende ouders Adri en Mirjam hun verlies te verwerken en momenten uit zijn korte leven te reconstrueren.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 27 september 2018 @ 13:06:47 #86
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182162488
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 09:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nog steeds de reden waarom ik sommige films en series op dvd/bluray koop. Netflix is zo onbetrouwbaar als de pest :D
+1. Voel ik me toch iets meer eigenaar van een product dan puur vertrouwen op Netflix :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 27 september 2018 @ 13:08:34 #87
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182162511
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2018 13:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

+1. Voel ik me toch iets meer eigenaar van een product dan puur vertrouwen op Netflix :P
Ik wil gewoon Frozen kijken wanneer ik Frozen wil kijken, en niet hoeven te beseffen op die avond "Kut, het is er af gehaald....". :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 27 september 2018 @ 13:09:18 #88
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182162522
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 13:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik wil gewoon Frozen kijken wanneer ik Frozen wil kijken, en niet hoeven te beseffen op die avond "Kut, het is er af gehaald....". :D
En vaak ook nog betere kwaliteit ook, vooral blu-ray/4k; niet afhankelijk van wifi snelheid ed :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182162899
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 13:09 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En vaak ook nog betere kwaliteit ook, vooral blu-ray/4k; niet afhankelijk van wifi snelheid ed :P
Altijd al geweten dat Frozen in je privé collectie zat.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 27 september 2018 @ 13:30:25 #90
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182162935
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 13:28 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Altijd al geweten dat Frozen in je privé collectie zat.
Uiteraard _O_
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 27 september 2018 @ 14:12:48 #91
335263 freaky40
pi_182163797
Goed seizoen van American Vandal weer, beter dan 1. Wordt steeds vreemder.
Allemaal cabaretteketet!
pi_182164000
Maniac afgekeken.
Het werd steeds slechter, alsof het basisidee van de serie niet goed is uitgewerkt. Er werden ook een paar cliché's uitgebraakt en lijnen afgeraffeld. Jammer :).
pi_182164222
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 14:24 schreef Meridiaan het volgende:
Maniac afgekeken.
Het werd steeds slechter, alsof het basisidee van de serie niet goed is uitgewerkt. Er werden ook een paar cliché's uitgebraakt en lijnen afgeraffeld. Jammer :).
vond de eerste 5/6 afleveringen super. Daarna werd het een beetje raar tegenover die eerste afleveringen idd en niet echt een slot waar je op het puntje van je stoel zit. Had idd meer in gezeten maar wel prima vermaakt. Afleveringen zijn ook niet zo lang (30-40 minuten) dus je kijkt ook wel makkelijk weer een volgende aflevering
  Moderator donderdag 27 september 2018 @ 15:58:49 #94
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182165833
Shooter _O_

Ryan Phillippe O+
A child is born with no state of mind.
pi_182166190
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:03 schreef VeX- het volgende:
Ik ben nu met Sons of Anarchy begonnen. Niet heel hoogstaand tot nog toe, maar zeker vermakelijk. De afleveringen vliegen voorbij.

[..]

Hm, ik heb nu tot ep 2 gezien. Ik vind de serie wel wat hebben maar er is iets dat me een beetje aan die hoofdpersoon tegen staat. Ik geloof het niet allemaal. Die gast vind zichzelf wel heel wat en het gaat hem wel heel makkelijk af allemaal. En hij heeft het charisma niet om ermee weg te komen. Dus ik erger me soms een beetje aan hem merk ik.
The Sopranos zeker niet gezien? ;)
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_182166505
Oscarwinnaar Morgan Neville (20 Feet from Stardom) vertelt het provocerende verhaal van de legendarische regisseur Orson Welles tijdens de laatste vijftien jaar van zijn leven, toen hij een radicale laatste poging deed om een comeback te maken in Hollywood. Het verhaal vormt het niet eerder vertelde hoofdstuk in de carrière van een van de beste regisseurs uit de filmgeschiedenis.


When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_182167172
2e seizoen van Luke Cage was toch nog wel leuk, ondanks dat ik het wel een beetje heb gehad met die marvel series op Netflix.

Nu enkel nog The Punished en Iron Fist zien en dan kan ik beginnen aan Daredevil.
  donderdag 27 september 2018 @ 18:13:40 #98
8369 speknek
Another day another slay
pi_182168236
The Punisher is juist de beste niet-Daredevil serie.

(En samen met Daredevil de enige twee die gewoon goed zijn)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182169613
Ben gestopt met maniac dat is echt te slecht

Ben begonnen aan the dragon Prince en tot nu toe is het wel leuk
Vooral somige oneliners zoals winter is coming en say hello to my little friend
pi_182169692
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:31 schreef Vinture het volgende:
Ben gestopt met maniac dat is echt te slecht

Ben begonnen aan the dragon Prince en tot nu toe is het wel leuk
Vooral somige oneliners zoals winter is coming en say hello to my little friend
Elke review headline die ik van Maniac voorbij zag komen was redelijk vernietigend, dus ik heb het ook maar links laten liggen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 27 september 2018 @ 19:41:47 #101
8369 speknek
Another day another slay
pi_182169793
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Elke review headline die ik van Maniac voorbij zag komen was redelijk vernietigend, dus ik heb het ook maar links laten liggen. :P
Huh?!

https://www.rottentomatoes.com/tv/maniac/s01
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182169898
quote:
Hmm, wellicht zag ik een wat eenzijdige selectie voorbij komen dan. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182170160
Het begin vond ik super maar daarna werd elke aflevering slechter en heb het bij aflevering 8 afgezet Denk dat ik het nog wel een keer afkijk maar vond het zeer zuur
pi_182181771
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chef's Table (volume 5) – 2015 9 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Documentaire
In deze voor een Emmy genomineerde serie brengen culinaire sterren wereldwijd de gastronomie naar nieuwe hoogten met innovatieve gerechten en verleidelijke desserts.

Dos Cataluñas – 2018 16 1:56 uur - Netflix Original
Audio: Spaans | Genre: Controversieel, Documentaire
Wetgevers en activisten met tegenstrijdige ideologieën spreken over de complexiteit van de Catalaanse politiek en de strijd om onafhankelijkheid van Spanje.

Forest of Piano (seizoen 1) – 2018 6 - Netflix Original
Audio: Engels, Japans | Genre: Drama | Acteurs: Soma Saito, Junichi Suwabe, Natsuki Hanae
Kai leert spelen op een piano die is achtergelaten in het bos. Shuhei's vader is een beroemde pianist. Ze ontmoeten elkaar toevallig en dat verandert hun leven en muziek.

Hold the Dark – 2018 16 2:05 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Actie, Misdaad, Thriller | Acteurs: Jeffrey Wright, Alexander Skarsgård, James Badge Dale
In de ijzige winter van Alaska zoekt een natuurkenner naar wolven die een jongen zouden hebben gedood. Maar al snel raakt hij verwikkeld in een huiveringwekkend mysterie.

Jack Whitehall: Travels with My Father (seizoen 2) – 2017 12 - Netflix Original | IMDb ★ 7,5
Audio: Engels | Genre: Docuserie | Acteurs: Jack Whitehall, Michael Whitehall
De joviale comedian Jack Whitehall en zijn stijve vader Michael maken bijzondere, grappige reizen naar vreemde landen om hun band te versterken.

Lessons from a School Shooting: Notes from Dunblane – 2018 12 0:23 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Documentaire, Misdaad
Twee priesters, de een uit het Schotse Dunblane en de ander uit Newtown in Connecticut, krijgen een band met elkaar door schooltragedies die zich 16 jaar apart voordeden.

Made in Mexico (seizoen 1) – 2018 9 - Netflix Original
Audio: Spaans | Genre: Reality
Deze jetsetters uit Mexico-Stad leiden een luxeleven, maar een kijkje achter de schermen brengt een web van intriges, afgunst en persoonlijke problemen aan het licht.

Reboot: The Guardian Code (seizoen 2) – 2018 9 - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Ty Wood, Ajay Friese, Gabriel Darku
Vier technisch onderlegde tieners verbeteren hun vaardigheden als cyber-superhelden tijdens een reeks geheime missies om de wereld te redden.

Skylanders Academy (seizoen 3) – 2016 6 - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Justin Long, Ashley Tisdale, Jonathan Banks
In deze animatieserie reis je door het immense universum van Skylander waar een ongedisciplineerde bende vrienden, helden met unieke talenten, het kwaad bestrijden.

Somewhere Between (seizoen 1) – 2017 16 - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Drama, Thriller | Acteurs: Paula Patton, Devon Sawa, JR Bourne
Een nieuwsproducente krijgt één kans om een dodelijke week opnieuw te beleven en een seriemoordenaar tegen te houden. Als ze faalt, is ze haar dochter voor altijd kwijt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_182182855
Seizoen 3 van The Good Place staat erop *O* jaaaaaa *O* die ga ik vanavond keihard bingen _O_
  vrijdag 28 september 2018 @ 12:03:58 #106
8369 speknek
Another day another slay
pi_182183111
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:54 schreef Elvi het volgende:
Seizoen 3 van The Good Place staat erop *O* jaaaaaa *O* die ga ik vanavond keihard bingen _O_
Uhm
About that
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182183312
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:54 schreef Elvi het volgende:
Seizoen 3 van The Good Place staat erop *O* jaaaaaa *O* die ga ik vanavond keihard bingen _O_
Eh, er verschijnt elke vrijdag een nieuwe aflevering (zoals ook met seizoen 2 het geval was).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_182183697
Atypical gekeken de afgelopen dagen. Goh, confronterend zeg.

Wel goed in beeld gebracht hoe klassiek autisme werkt en hoe de (onwetende) omgeving erop reageert.

De laatste aflevering gehuild bij bepaalde scenes, terwijl er niks ergs gebeurde ofzo ;(

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2018 12:43:05 ]
pi_182185216
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 september 2018 12:13 schreef Aether het volgende:

[..]

Eh, er verschijnt elke vrijdag een nieuwe aflevering (zoals ook met seizoen 2 het geval was).
Neeeeee echt!? Fuck ;( ik had de mazzel dat ik pas laat Netflix kreeg dus ik ben gewend om alles in 1 keer te kijken ;(
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 september 2018 @ 14:59:54 #110
163650 Greys
pi_182185956
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 14:08 schreef Elvi het volgende:

[..]

Neeeeee echt!? Fuck ;( ik had de mazzel dat ik pas laat Netflix kreeg dus ik ben gewend om alles in 1 keer te kijken ;(
Ik ken het 'probleem'. Alles achter elkaar door kunnen knallen en dan ineens aanlopen tegen moeten wachten elke week. Had ik met Lucifer heel erg. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 28 september 2018 @ 15:00:48 #111
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182185970
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 12:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
Atypical gekeken de afgelopen dagen. Goh, confronterend zeg.

Wel goed in beeld gebracht hoe klassiek autisme werkt en hoe de (onwetende) omgeving erop reageert.

De laatste aflevering gehuild bij bepaalde scenes, terwijl er niks ergs gebeurde ofzo ;(

Ik vind t zo'n schitterende serie O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182185973
Leuk, Jack Whitehall met zijn vader. Het zal nu nog meer cliché, extremer en over the top zijn, maar zijn vader was in het eerste seizoen een grappige man.
pi_182187992
In oktober o.a.

• Hunt for the Wilderpeople - 01-10-18
• McFarland, USA - 01-10-18
• MI-5 - 01-10-18
• The Quick and the Dead - 01-10-18
• Joe Rogan: Strange Times - 02-10-18
• MeatEater (seizoen 7) - 02-10-18
• Operation Finale - 03-10-18
• Passengers - 03-10-18
• Creeped Out (seizoen 1) - 04-10-18
• Dummie de Mummie en de Tombe van Achnetoet - 04-10-18
• Big Mouth (seizoen 2) - 05-10-18
• Dancing Queen (seizoen 1) - 05-10-18
• Élite (seizoen 1) - 05-10-18
• Little Things (seizoen 2) - 05-10-18
• Malevolent - 05-10-18
• Private Life - 05-10-18
• Super Monsters (seizoen 2) - 05-10-18
• Super Monsters Save Halloween - 05-10-18
• The Rise of the Phoenixes - 05-10-18
• YG Future Strategy Office - 05-10-18
• Mo Amer: The Vagabond - 08-10-18
• Terrace House: Opening New Doors (seizoen 4) - 09-10-18
• 22 July - 10-10-18
• Riverdale (seizoen 3) - 11-10-18
• Sakt Fat Acid Heat - 11-10-18
• The Flash (seizoen 5) - 11-10-18
• Apostle - 12-10-18
• Errementari: The Blacksmith and the Devil - 12-10-18
• Feminists: What Where They Thinking? - 12-10-18
• Fightworld (seizoen 1) - 12-10-18
• Remastered: Who Shot the Sheriff - 12-10-18
• Tarzan and Jane (seizoen 2) - 12-10-18
• The Boss Baby: Back in Business (seizoen 2) - 12-10-18
• The Curious Creatings of Christine McConnell (seizoen 1) - 12-10-18
• The Hauning of Hill House (seizoen 1) - 12-10-18
• Dynasty (seizoen 2) - 13-10-18
• Weg Van Jou - 13-10-18
• Il Lang: The Wolf Brigade - 19-10-18
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 september 2018 @ 16:50:32 #114
163650 Greys
pi_182188385
Oeh, zie net dat The Good Cop erop staat! Die nieuwe serie met Tony Danza en Josh Groban. Lijkt me leuk luchtig vermaak tussen m'n Scandinavische crimes door. Josh O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182189554
Waarom wordt het woord "fuck" zowel in gesproken woord als in de ondertiteling in de serie Shooter gecensureerd?
In elke aflevering worden er mensen neergeknald en op andere wijze vermoord met bloed overal, maar het woord "fuck" is taboe. Serieus? :')

In andere series op Netflix hoor ik wel fuck, dus het viel me op dat het in deze serie gecensureerd is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182191303
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 september 2018 16:38 schreef Aether het volgende:
MI-5 - 01-10-18
Jeej daz Spooks volgens mij (iig zo verkocht op dvd in NL), leuke britse serie :).
pi_182193206
Heb nu Rita pas ontdekt. Wat een lekkere serie en wat een heerlijk wijf!
  vrijdag 28 september 2018 @ 21:30:33 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182193767
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 september 2018 16:38 schreef Aether het volgende:
• The Flash (seizoen 5) - 11-10-18
Dat is wekelijks een aflevering denk ik?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 28 september 2018 @ 21:40:01 #119
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182193936
Nu al zin in The Flash,

Dochter van Barry mag er wel zijn...
  vrijdag 28 september 2018 @ 21:54:27 #120
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182194176
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 september 2018 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is wekelijks een aflevering denk ik?
Yup :) Als er die dag een aflevering is uitgezonden door de CW dan. Zelfde met Supergirl.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 28 september 2018 @ 21:55:26 #121
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182194189
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 21:54 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Yup :) Als er die dag een aflevering is uitgezonden door de CW dan. Zelfde met Supergirl.
Okay, thnx. Kijken of ik mezelf kan inhouden om de afleveringen op te sparen :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182194590
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 september 2018 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is wekelijks een aflevering denk ik?
Klopt, twee dagen na uitzenden in de VS.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_182194630
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb nu Rita pas ontdekt. Wat een lekkere serie en wat een heerlijk wijf!
Je kunt daarna ook de spin-off Hjørdis kijken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_182194669
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 september 2018 22:18 schreef Aether het volgende:

Je kunt daarna ook de spin-off Hjørdis kijken.
Rita vond ik geweldig, maar die spin off was tenenkrommend en gewoon niet leuk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182194892
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 14:08 schreef Elvi het volgende:

[..]

Neeeeee echt!? Fuck ;( ik had de mazzel dat ik pas laat Netflix kreeg dus ik ben gewend om alles in 1 keer te kijken ;(
Gewoon een andere serie kijken en ondertussen die opsparen. Werkt beter dan elke week te moeten wachten
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 september 2018 @ 22:40:56 #126
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182194953
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 september 2018 16:38 schreef Aether het volgende:
In oktober o.a.

• Big Mouth (seizoen 2) - 05-10-18
• The Flash (seizoen 5) - 11-10-18
*O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182202846
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annie – 2014 6 1:59 uur
Audio: Engels | Genre: Comedy, Feelgood, Musical | Acteurs: Quvenzhané Wallis, Jamie Foxx, Cameron Diaz
In deze bewerking van de Broadwaymusical wordt een pittig pleegkind onder de vleugels genomen van een politieke speler. Zij veranderen elkaars leven.

Vijf minaretten in New York – 2010 16 1:51 uur
Audio: Turks | Genre: Actie, Misdaad, Thriller | Acteurs: Haluk Bilginer, Mahsun Kırmızıgül, Mustafa Sandal
Twee Turkse agenten worden op een missie naar New York City gestuurd om een beruchte terrorist gevangen te nemen die bekendstaat als 'Dejjal' (Arabisch voor antichrist).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_182204545
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 22:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Rita vond ik geweldig, maar die spin off was tenenkrommend en gewoon niet leuk.
Dit!

Komt er eigenlijk nog een nieuw seizoen Rita??
pi_182207622
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 september 2018 16:38 schreef Aether het volgende:
In oktober o.a.

• Hunt for the Wilderpeople - 01-10-18
• McFarland, USA - 01-10-18
• MI-5 - 01-10-18
• The Quick and the Dead - 01-10-18
• Joe Rogan: Strange Times - 02-10-18
• MeatEater (seizoen 7) - 02-10-18
• Operation Finale - 03-10-18
• Passengers - 03-10-18
• Creeped Out (seizoen 1) - 04-10-18
• Dummie de Mummie en de Tombe van Achnetoet - 04-10-18
• Big Mouth (seizoen 2) - 05-10-18
• Dancing Queen (seizoen 1) - 05-10-18
• Élite (seizoen 1) - 05-10-18
• Little Things (seizoen 2) - 05-10-18
• Malevolent - 05-10-18
• Private Life - 05-10-18
• Super Monsters (seizoen 2) - 05-10-18
• Super Monsters Save Halloween - 05-10-18
• The Rise of the Phoenixes - 05-10-18
• YG Future Strategy Office - 05-10-18
• Mo Amer: The Vagabond - 08-10-18
• Terrace House: Opening New Doors (seizoen 4) - 09-10-18
• 22 July - 10-10-18
• Riverdale (seizoen 3) - 11-10-18
• Sakt Fat Acid Heat - 11-10-18
• The Flash (seizoen 5) - 11-10-18
• Apostle - 12-10-18
• Errementari: The Blacksmith and the Devil - 12-10-18
• Feminists: What Where They Thinking? - 12-10-18
• Fightworld (seizoen 1) - 12-10-18
• Remastered: Who Shot the Sheriff - 12-10-18
• Tarzan and Jane (seizoen 2) - 12-10-18
• The Boss Baby: Back in Business (seizoen 2) - 12-10-18
• The Curious Creatings of Christine McConnell (seizoen 1) - 12-10-18
• The Hauning of Hill House (seizoen 1) - 12-10-18
• Dynasty (seizoen 2) - 13-10-18
• Weg Van Jou - 13-10-18
• Il Lang: The Wolf Brigade - 19-10-18
Belangrijkste (voor mij) staat er niet bij:
• Daredevil (seizoen 3) - 19-10-18
• Making a Murderer (seizoen 2) - 19-10-18
pi_182208096
22 july ook benieuwd naar.
pi_182208333
Ik kwam dit leuke stuk over The Good Place tegen. https://www.theatlantic.c(...)ace-season-3/571504/ Nieuwe seizoen komt er aan. Weet iemand ook wanneer het op Netflix weer begint?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182209033
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam dit leuke stuk over The Good Place tegen. https://www.theatlantic.c(...)ace-season-3/571504/ Nieuwe seizoen komt er aan. Weet iemand ook wanneer het op Netflix weer begint?
De nieuwste aflevering is gisteren toegevoegd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker zaterdag 29 september 2018 @ 21:09:36 #133
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182211848
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 september 2018 19:17 schreef Aether het volgende:

[..]

De nieuwste aflevering is gisteren toegevoegd.
Heerlijk, gek op The Good Place!

Iemand enig idee wanneer Black Panther op de Nederlandse Netflix komt?
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_182223798
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eat Pray Love – 2010 AL 2:20 uur
Audio: Engels | Genre: Drama, Romantisch, Waargebeurd | Acteurs: Julia Roberts, James Franco, Javier Bardem
Als ze naar haar scheiding besluit om haar leven om te gooien, reist Liz de wereld rond op zoek naar lekker eten, spiritualiteit en ware liefde.

Salvation (seizoen 2) – 2017 16
Audio: Engels | Genre: Drama, Thriller | Acteurs: Ian Anthony Dale, Santiago Cabrera, Jennifer Finnigan
Een MIT-student en een miljardair werken samen in een wanhopige poging om te voorkomen dat een asteroïde in botsing komt met de aarde.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 30 september 2018 @ 14:13:49 #136
8369 speknek
Another day another slay
pi_182227038
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 21:25 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Heerlijk, gek op The Good Place!

Iemand enig idee wanneer Black Panther op de Nederlandse Netflix komt?
Vroeger was Disney altijd eerder op de Nederlandse Netflix dan op de Amerikaanse, maar inmiddels zijn wij later.
GotG2 kwam acht maanden later (maar deel 1 stond er pas laat op bij ons), The Last Jedi drie maanden later.

Dus hopelijk nog dit jaar, maar misschien pas begin volgend jaar.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182227172
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 14:13 schreef speknek het volgende:

[..]

Vroeger was Disney altijd eerder op de Nederlandse Netflix dan op de Amerikaanse, maar inmiddels zijn wij later.
GotG2 kwam acht maanden later (maar deel 1 stond er pas laat op bij ons), The Last Jedi drie maanden later.

Dus hopelijk nog dit jaar, maar misschien pas begin volgend jaar.
Disney gaat helemaal weg zelfs.
  zondag 30 september 2018 @ 19:39:55 #138
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182236930
Frakes has been working on the ninth episode of the CBS All Access series’ second season. Today he tweeted out a photograph thanking the cast and crew for their excellence.

“Thanks to exceptional cast and crew on ⁦Star Trek: Discovery for another successful voyage,” Frakes tweeted. Take a look below:
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Spellchecker zondag 30 september 2018 @ 19:55:18 #139
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182237781

Slasher Season 3 komt officieel in 2019 exclusief op Netflix.

https://mobile.twitter.com/SlasherSeries
SOONY
  zondag 30 september 2018 @ 22:01:16 #141
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182241968
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 19:55 schreef maily het volgende:
Begonnen aan "Ultraviolet". Vooralsnog boeiend ;)
Vriendin is Pools, binnenkort aan beginnen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Spellchecker zondag 30 september 2018 @ 22:02:23 #142
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182242006
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 22:01 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Vriendin is Pools, binnenkort aan beginnen.
Aanrader :Y (nu bij episode 3 ;) )
En gave auto rijdt de hoofdpersoon .... :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 27% gewijzigd door maily op 30-09-2018 22:09:44 ]
pi_182242852
Begonnen aan Glacé n.a.v. Le Chalet die ik super tof vond. Allebei Frans. Eerste aflevering, mwah.
  zondag 30 september 2018 @ 22:47:47 #144
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182242946
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 14:19 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Disney gaat helemaal weg zelfs.
Gaan hun eigen ding doen toch?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_182242959
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gaan hun eigen ding doen toch?
Yes.
  zondag 30 september 2018 @ 22:50:11 #146
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182243004
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 22:48 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Yes.
Ach, geen gemis wmb.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_182243880
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 14:19 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Disney gaat helemaal weg zelfs.
Alleen in de VS. Voor ons blijft het voorlopig hetzelfde.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  roze zondag 30 september 2018 @ 23:47:15 #148
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_182244095
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 23:32 schreef sasquatsch het volgende:
Voor ons blijft het voorlopig hetzelfde.
Is dit zeker?
Your beauty never ever scared me.
pi_182244188
quote:
2s.gif Op zondag 30 september 2018 23:47 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Is dit zeker?
Is eerder hier genoemd.

quote:
The Walt Disney Company heeft bekendgemaakt in 2019 in de VS met een eigen videostreamingplatform voor consumenten te komen. Dat betekent dat het bedrijf in dat jaar de overeenkomst met Netflix in de VS beëindigt. Voor de Benelux verandert er vooralsnog niks.

Netflix laat in een officiële reactie weten dat de beëindiging van de overeenkomst met Disney alleen geldt voor de situatie in de VS. De overeenkomsten die Netflix heeft met Disney voor andere landen buiten de VS, blijven zoals ze zijn.
https://tweakers.net/nieu(...)n-videoplatform.html
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_182244189
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 23:32 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Alleen in de VS. Voor ons blijft het voorlopig hetzelfde.
tot eind 2019 is die zekerheid er alleen toch?
pi_182244225
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:53 schreef mschol het volgende:

[..]

tot eind 2019 is die zekerheid er alleen toch?
Zie de reactie hierboven.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_182247835
Veel oude films toegevoegd..... bij somige films snap ik echt niet waarom ze die toevoegen
pi_182247959
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:41 schreef Vinture het volgende:
Veel oude films toegevoegd..... bij somige films snap ik echt niet waarom ze die toevoegen
zoals?

oude films zijn goedkoop en meer dan genoeg goede tot zeer goede films daarbij
pi_182250355
Staat iig niks bij wat ik leuk vind

Ik suggesteer elke week zoveel aan netflix en elke maand komt er meer rommel bij

Van mij hoeven ze die oude films helemaal niet te kopen heb netflix voor goeie series
  maandag 1 oktober 2018 @ 12:14:27 #155
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182250527
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:07 schreef Vinture het volgende:
Staat iig niks bij wat ik leuk vind

Ik suggesteer elke week zoveel aan netflix en elke maand komt er meer rommel bij

Van mij hoeven ze die oude films helemaal niet te kopen heb netflix voor goeie series
Zijn zat oude films waar ik van kan genieten.
De oude zwart-wit horror bijvoorbeeld.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_182250561
Want vroeger werden er geen goede films gemaakt ;(
Tap tap tap
pi_182250715
Ik zit er iig niet op te wachten
  Moderator maandag 1 oktober 2018 @ 12:48:21 #158
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182251144
Ik kijk op Netflix net zoveel naar de oude als de nieuwe films. Ondanks dat ik al erg veel films gezien heb, blijven er altijd toch nog films over waar je nooit aan toe gekomen bent.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_182251268
Eerlijk gezegd vind ik Netflix wel wat minder leuk dan vroeger.
Die auto play van trailers hangt mij behoorlijk de keel uit, kan je nergens uit zetten en heel veel mensen hebben er last van. Netflix geeft geen gehoor.
Bepaalde series (zoals American Horror story bijvoorbeeld) zijn hele seizoenen uit gehaald en kan je niet meer volledig kijken zonder VPN.
Netflix keurt het kijken met VPN af maar de content verschilt enorm per land. Als ik AHS wil kijken kijk ik met VPN omdat ik ook de latere seizoenen wil kijken die tot een jaar geleden gewoon nog in Nederland te zien waren.
Het gehak in series, waarin beginseizoenen of latere seizoenen worden weggehaald.
De minder goeie films en series die worden geupload waar niemand op zit te wachten.
Het ratingssysteem wat helemaal niet op mij aanslaat. Netflix raad mij regelmatig nieuwe Original series aan die ik "leuk" zou vinden met een score van 98%. Een maand later als ik het nog niet gekeken heb en er zijn weer nieuwe Original films en series is die aangeraade inmiddels gedaald tot 67%.

En net zoals met de aankondiging dat Netflix ging experimenteren met advertenties vraag ik me echt af waar Netflix mee bezig is de laatste tijd. Iig niet met haar users.

Als er een nieuwe betere streamingsdienst zich zou aanbieden zou ik overstappen nog niet eens zo'n gek idee vinden.
Twiddel
  maandag 1 oktober 2018 @ 12:55:09 #160
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182251328
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:48 schreef Mike het volgende:
Ik kijk op Netflix net zoveel naar de oude als de nieuwe films. Ondanks dat ik al erg veel films gezien heb, blijven er altijd toch nog films over waar je nooit aan toe gekomen bent.
Zelden voor mij.
Pathe Unlimited Card dus alle blockbusters al gezien, en arthouse films staan dan weer weinig op Netflix helaas.

Dus netflix is vooral series voor mij.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator maandag 1 oktober 2018 @ 12:57:05 #161
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182251379
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zelden voor mij.
Pathe Unlimited Card dus alle blockbusters al gezien, en arthouse films staan dan weer weinig op Netflix helaas.

Dus netflix is vooral series voor mij.
Ik heb het ook voornl. over films uit de jaren 80 en 90, voordat de Pathé Unlimited kaart er was. ;)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_182251940
Blij dat ik de twee seizoenen van The Expanse er nog doorheen heb kunnen jagen afgelopen weken. Sinds afgelopen weekend is die serie helaas van Netflix verwijderd, maar wat is het tof. Waar seizoen 1 duidelijk opbouwend bedoeld is, gaan in seizoen 2 alle remmen los.

Nu maar eventjes verzinnen hoe ik seizoen 3 ga kijken, want eigenlijk weinig zin om nog een abonnement op een streamingsdienst (Amazon) te nemen.
pi_182252608
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 13:19 schreef Nickske1912 het volgende:
Blij dat ik de twee seizoenen van The Expanse er nog doorheen heb kunnen jagen afgelopen weken. Sinds afgelopen weekend is die serie helaas van Netflix verwijderd, maar wat is het tof. Waar seizoen 1 duidelijk opbouwend bedoeld is, gaan in seizoen 2 alle remmen los.

Nu maar eventjes verzinnen hoe ik seizoen 3 ga kijken, want eigenlijk weinig zin om nog een abonnement op een streamingsdienst (Amazon) te nemen.
staat het vanaf nu dan ook op Amazon? Of komt het misschien nog terug op netflix met S3? Netflix had gewoon de rechten buiten de VS op de serie en aangezien S3 gewoon op SyFy uitgezonden is lijkt me dat dat nog bij die deal hoort.

Dan maar via een andere weg kijken idd
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:15:28 #164
8369 speknek
Another day another slay
pi_182252822
The Expanse _O_.

Denk niet dat seizoen 3 nog komt. Hij staat alleen ook niet op onze Amazon Prime. Nog even wachten en anders maar, uhm, in de winkel kopen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:21:30 #165
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182252931
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:15 schreef speknek het volgende:
The Expanse _O_.

Denk niet dat seizoen 3 nog komt. Hij staat alleen ook niet op onze Amazon Prime. Nog even wachten en anders maar, uhm, in de winkel kopen.
Je wordt gewoon gedwongen het illiegale cir.... uh de winkel in te gaan! :'(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182253147
Welke VPN doet het nog met Netflix dan?
Tap tap tap
pi_182253749
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:01 schreef planethugo het volgende:

[..]

staat het vanaf nu dan ook op Amazon? Of komt het misschien nog terug op netflix met S3? Netflix had gewoon de rechten buiten de VS op de serie en aangezien S3 gewoon op SyFy uitgezonden is lijkt me dat dat nog bij die deal hoort.

Dan maar via een andere weg kijken idd
Amazon heeft de serie overgenomen van SyFy nadat laatstgenoemde de serie gecancelled had, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat dat de reden is dat het niet meer op Netflix beschikbaar is.

Zal binnenkort wel volledig op Amazon verschijnen dan als het nu nog niet beschikbaar is.
pi_182254090
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Welke VPN doet het nog met Netflix dan?
ExpressVPN
Twiddel
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:49:02 #169
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_182256023
Dat Better Call Saul heeft ook alweer 4 seizoenen. Hoor er weinig over, maar is het echt zo gaaf dan?
pi_182256453
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Witches' Ball – 2017 AL 1:31 uur
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Morgan Neundorf, Karen Slater, Loukia Ioannou
Beatrix wil ontzettend graag heks worden, maar een jammerlijk ongeluk brengt haar enige kans hierop in gevaar. Ze moet snel iets doen voordat het te laat is.

Christine – 1983 12 1:50 uur
Audio: Engels | Genre: Bovennatuurlijke horror | Acteurs: Keith Gordon, John Stockwell, Alexandra Paul
Een sullige student knapt een Plymouth Fury uit 1958 op. Achter het stuur van deze klassieker verandert zijn pas verworven zelfvertrouwen in razende arrogantie.

Cut Bank – 2014 16 1:32 uur
Audio: Engels | Genre: Drama, Misdaad, Thriller | Acteurs: Liam Hemsworth, Teresa Palmer, Billy Bob Thornton
Een dromerige man weet zeker dat hij op een goudmijn is gestuit als hij per ongeluk een moord filmt, maar komt terecht in een gewelddadig verhaal vol hebzucht en bedrog.

Damascus Cover – 2017 16 1:33 uur
Audio: Engels | Genre: Drama, Thriller | Acteurs: Jonathan Rhys Meyers, Olivia Thirlby, John Hurt
In 1989 wordt een ervaren spion naar Damascus in Syrië gestuurd om een wetenschapper gespecialiseerd in chemische wapens samen met zijn familie het land uit te smokkelen.

Hunt for the Wilderpeople – 2016 12 1:41 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Avontuur, Comedy, Drama | Acteurs: Julian Dennison, Sam Neill, Rachel House
Een wilde tiener en de chagrijnige man van zijn overleden pleegmoeder verdwalen in de wildernis nadat de sociale dienst heeft gedreigd om de jongen uit huis te plaatsen.

Jagga Jasoos – 2017 6 2:35 uur
Audio: Hindi | Genre: Actie, Avontuur, Comedy, Misdaad | Acteurs: Ranbir Kapoor, Katrina Kaif, Saurabh Shukla
Een zonderlinge man die zichzelf detective noemt, onderneemt een spannende zoektocht naar zijn vermiste vader, samen met een onhandige maar avontuurlijke journaliste.

Mask You Live In, The – 2015 12 1:32 uur
Audio: Engels | Genre: Documentaire
In deze documentaire over de Amerikaanse 'jongenscrisis' wordt een alternatieve manier van opvoeden belicht aan de hand van interviews met experts en academici.

McFarland USA – 2015 6 2:09 uur
Audio: Engels | Genre: Drama | Acteurs: Kevin Costner, Maria Bello, Morgan Saylor
Wanneer leraar Jim White zijn veldloopteam naar de overwinning leidt, lukt het hem eindelijk het respect van zijn voornamelijk latino leerlingen te krijgen.

Quick and the Dead, The – 1995 16 1:48 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Thriller | Acteurs: Sharon Stone, Gene Hackman, Russell Crowe
In deze onconventionele western bezoekt een revolverheldin een grensplaats om wraak te nemen op stadsbaas John Herod voor de moord op haar vader, die sheriff was.

Reddertjes in Kangoeroeland, De – 1990 AL 1:17 uur
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Animatie | Acteurs: Bob Newhart, Eva Gabor, John Candy
In de rimboe van Australië hebben een jongetje (Cody) en een arend een speciale vriendschap. Als de arend in gevaar komt, komen de Reddertjes in actie om Cody te helpen.

Taking of Pelham 123, The – 2009 16 1:46 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Misdaad, Thriller | Acteurs: Denzel Washington, John Travolta, Luis Guzmán
Walter Garber werkt bij de verkeerscentrale van de New Yorkse metro. Een routinedag verandert in een nachtmerrie als een bende terroristen een metrostel kaapt.

Untouchables, The – 1987 16 1:59 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Misdaad, Thriller | Acteurs: Kevin Costner, Sean Connery, Charles Martin Smith
In dit misdaaddrama dat zich afspeelt in de jaren 30 houdt niets Eliot Ness tegen om de legendarische Al Capone in te rekenen.

Vantage Point – 2007 12 1:29 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Thriller | Acteurs: Dennis Quaid, Matthew Fox, Forest Whitaker
8 onbekenden met 8 verschillende gezichtspunten proberen de waarheid achter de aanslag op de president van de VS te ontrafelen.

What Happened to Monday – 2017 16 2:03 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Sci-Fi, Thriller | Acteurs: Noomi Rapace, Willem Dafoe, Glenn Close
Zes zussen van een zevenling gaan samen op zoek naar hun vermiste zus en ontdekken een schokkende waarheid over hun wereld.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker maandag 1 oktober 2018 @ 17:18:21 #171
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182257124
Deze films bedoel ik
Dan heb ik liever dat er niks nieuws op komt

Ben nu bezig met the terror (staat niet op netflix)
Maar dat had ik liever op netflix gezien

Of the Orville,futurama ,supernatural, king of Queens en nog meer dingen die nog nooit op netflix hebben gestaan en nergens in Nederland legaal te kijken zijn.
Ik zou daar best meer voor willen betalen
Maar lijkt of ze alleen luisteren naar de grote groepen die meer films willen.

Ben al sinds de dag dat netflix in Nederland is lid maar denk er de laatste tijd over om een keer een abbo op Amazon te nemen en dat dan af te wisselen met netflix

[ Bericht 2% gewijzigd door Vinture op 01-10-2018 17:52:07 ]
  maandag 1 oktober 2018 @ 17:52:07 #173
441440 aquawoman
Bitch please
pi_182257389
Jack Whitehall: Travels with My Father (seizoen 2) – 2017 12 - Netflix Original | IMDb ★ 7,5
Audio: Engels | Genre: Docuserie | Acteurs: Jack Whitehall, Michael Whitehall
De joviale comedian Jack Whitehall en zijn stijve vader Michael maken bijzondere, grappige reizen naar vreemde landen om hun band te versterken.

Deze dit weekend bekeken - Ik vond seizoen 1 ook wel vermakelijk. Beetje in de lijn van An Idiot Abroad, maar dan wat minder grappig.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_182259649
Morgen nieuwe Joe Rogan *O*
Bleuh.
  maandag 1 oktober 2018 @ 20:24:56 #175
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182260317
quote:
99s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:52 schreef summer2bird het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Netflix wel wat minder leuk dan vroeger.
Die auto play van trailers hangt mij behoorlijk de keel uit, kan je nergens uit zetten en heel veel mensen hebben er last van. Netflix geeft geen gehoor.
Bepaalde series (zoals American Horror story bijvoorbeeld) zijn hele seizoenen uit gehaald en kan je niet meer volledig kijken zonder VPN.
Netflix keurt het kijken met VPN af maar de content verschilt enorm per land. Als ik AHS wil kijken kijk ik met VPN omdat ik ook de latere seizoenen wil kijken die tot een jaar geleden gewoon nog in Nederland te zien waren.
Het gehak in series, waarin beginseizoenen of latere seizoenen worden weggehaald.
De minder goeie films en series die worden geupload waar niemand op zit te wachten.
Het ratingssysteem wat helemaal niet op mij aanslaat. Netflix raad mij regelmatig nieuwe Original series aan die ik "leuk" zou vinden met een score van 98%. Een maand later als ik het nog niet gekeken heb en er zijn weer nieuwe Original films en series is die aangeraade inmiddels gedaald tot 67%.

En net zoals met de aankondiging dat Netflix ging experimenteren met advertenties vraag ik me echt af waar Netflix mee bezig is de laatste tijd. Iig niet met haar users.

Als er een nieuwe betere streamingsdienst zich zou aanbieden zou ik overstappen nog niet eens zo'n gek idee vinden.
Voorlopig kun je de trailers uitzetten door niet mee te doen aan de testen. Via je opties uit te zetten.

Dit werkt totdat Netflix het definitief invoert.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 1 oktober 2018 @ 20:27:40 #176
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182260367
Netflix moet eens veranderen dat je series kan verwijderen uit je verder kijken lijst dan zou ik veel eerder nieuwe dingen proberen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 1 oktober 2018 @ 20:29:29 #177
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182260391
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Netflix moet eens veranderen dat je series kan verwijderen uit je verder kijken lijst dan zou ik veel eerder nieuwe dingen proberen.
Ook dat kan via je opties > viewing activity.


Mensen. RTFM. :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 1 oktober 2018 @ 20:31:20 #178
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182260441
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ook dat kan via je opties > viewing activity.


Mensen. RTFM. :')
Ik weet dat het zo kan maar moet gewoon via elke app versie kunnen.

ps4 telefoon tablet etc.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182261439
Zo te zien komt DC's Titans van hun eigen streaming platform (in de US) hier op Netflix uit....

  Hardste schreeuwer 2022 maandag 1 oktober 2018 @ 21:13:00 #180
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182261520
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:09 schreef VelitoX het volgende:
Zo te zien komt DC's Titans van hun eigen streaming platform (in de US) hier op Netflix uit....

Dat is wel goed nieuws.

omg die starfire :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182267839
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:48 schreef PimD het volgende:
Morgen nieuwe Joe Rogan *O*
Joe Rogan ken ik van de podcasts, hoe zijn zijn standups?
pi_182267852
Dark Tourism is wel grappig, al probeert die presentator wel erg Louis Theroux na te doen wat niet echt lukt.
pi_182268157
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:15 schreef Aurelius het volgende:
Dark Tourism is wel grappig, al probeert die presentator wel erg Louis Theroux na te doen wat niet echt lukt.
Dat had ik dus ook.
En z'n Nieuw-Zeelandse accent helpt ook niet echt mee.
pi_182269034
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_182269249
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:15 schreef Aurelius het volgende:
Dark Tourism is wel grappig, al probeert die presentator wel erg Louis Theroux na te doen wat niet echt lukt.
Werd ie ook op aangesproken _O-
Tap tap tap
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:16:29 #186
47102 Elvi
miemkwien
pi_182270130
Ik had meer horror verwacht in oktober
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:18:03 #187
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182270160
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:14 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Joe Rogan ken ik van de podcasts, hoe zijn zijn standups?
Matcht goed met de podcasts imo. Daarvan ken ik 'm ook, in ieder geval. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:18:15 #188
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182270164
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 11:16 schreef Elvi het volgende:
Ik had meer horror verwacht in oktober
Dat komt vast nog. Halloween duurt het nog even en het is nog niet bekend wat er eind oktober toegevoegd wordt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:10:42 #189
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_182270942
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Werd ie ook op aangesproken _O-
Klopt, als een mislukte Theroux _O- Dat hoorde hij vaker trouwens.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:00:18 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182275913
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 11:16 schreef Elvi het volgende:
Ik had meer horror verwacht in oktober
Dat ongeduldige :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:02:32 #191
47102 Elvi
miemkwien
pi_182275955
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat ongeduldige :D
That's my middle name :@
pi_182276716
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat ongeduldige :D
Nog geen kerstfilms toegevoegd :N
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_182277879
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:48 schreef Aether het volgende:

[..]

Nog geen kerstfilms toegevoegd :N
Die hebben ze op videoland gezet denk ik :')
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:06:57 #194
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182278153
Deze komt binnenkort en schijnt goed te zijn, van de maker van the raid 1 en 2

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182281804
Rise of the Phoenixes als het goed is deze week op de Nederlandse Netflix.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:00:24 #196
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182282093
Nu bij seizoen 5 van Breaking Bad.
Na vorig seizoen een tam begin.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:03:03 #197
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182282158
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu bij seizoen 5 van Breaking Bad.
Na vorig seizoen een tam begin.
Er komen nog mooie afleveringen maar voor mij bleef de laatst aflevering van seizoen 4 de beste van allemaal.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:30:44 #198
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182283000
Laatste stukje is raar maar valt als een goede roman allemaal op zijn plaats...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182284008
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:03 schreef Mike het volgende:

[..]

Er komen nog mooie afleveringen maar voor mij bleef de laatst aflevering van seizoen 4 de beste van allemaal.
Weet niet meer of het de finale was maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 02-10-2018 23:02:12 ]
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:04:32 #200
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_182284091
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu bij seizoen 5 van Breaking Bad.
Na vorig seizoen een tam begin.
Ik ben gewoon jaloers! Ik zou willen dat ik alles weer voor een eerste keer kon zien :+
With the stars as her umbrella
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:05:26 #201
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_182284120
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:15 schreef Aurelius het volgende:
Dark Tourism is wel grappig, al probeert die presentator wel erg Louis Theroux na te doen wat niet echt lukt.
Echt tot in de puntjes ja :')
Maar leuke reportages wel.
With the stars as her umbrella
  woensdag 3 oktober 2018 @ 03:19:04 #202
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182285965
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:03 schreef Mike het volgende:

[..]

Er komen nog mooie afleveringen maar voor mij bleef de laatst aflevering van seizoen 4 de beste van allemaal.
Ik merk dat ik meeleef, door bijvoorbeeld gefrustreerd te zijn over dat Walt eigenlijk nog steeds geen geld heeft door omstandigheden.
Gebeurt niet vaak dat ik met iemand meeleef.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 3 oktober 2018 @ 06:57:31 #203
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182286902
Is er niet een apart Breaking Bad topic ofzo?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2018 @ 08:10:16 #204
368283 ato
pi_182287217
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 06:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er niet een apart Breaking Bad topic ofzo?
Ja zeker, zie alfabetische volgorde.
Topicreeks: Breaking Bad
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2018 @ 08:11:15 #205
368283 ato
pi_182287223
Pluim voor Dagobert die het bijhoudt.
Life can be a bitch, so like it..
pi_182287631
Report: Netflix to offer “choose-your-own-adventure” TV series
Interactive expansion will include Black Mirror, video game properties
https://arstechnica.com/g(...)adventure-tv-series/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_182287658
Nieuwe Better Call Saul was weer geweldig _O_ Nog 1 aflevering! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182290007
“The Haunting of Hill House”
https://www.netflix.com/title/80189221?s=i&trkid=13752289


Nieuwe serie vanaf 12 oktober. Ziet er goed uit *O*
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_182291220
Passengers met Chris pratt en Jennifer lawrence uit 2016 staat erop
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 3 oktober 2018 @ 12:49:37 #210
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182291842
Dat dark tourist neemt wel gelijk een turn in het tweede deel van aflevering 1 :{
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182298139
Sabrina (Kiernan Shipka) is half heks en half mens. Op haar 16e verjaardag moet ze kiezen tussen de heksenwereld van haar familie en de mensenwereld van haar vrienden. Samen met haar tantes (Miranda Otto, Lucy Davis), haar kat Salem en haar vriend Harvey Kinkle (Ross Lynch) trotseert Sabrina de nodige verschrikkingen en beleeft ze nieuwe avonturen in het mysterieuze stadje Greendale. Een griezelig nieuw verhaal van de uitvoerende producenten van Riverdale. Chilling Adventures of Sabrina gaat op 26 oktober in première. Alleen op Netflix.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 20:12:09 #212
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_182300866
Bron/Broen/The Bridge op de verwijderlijst.

https://www.netflix-neder(...)idge-en-meer-series/

Ik dacht hier op fok wel een paar fans van waren.

[ Bericht 0% gewijzigd door VeX- op 03-10-2018 20:18:07 ]
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 3 oktober 2018 @ 20:16:57 #213
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_182300966
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:56 schreef Aurelius het volgende:
Nieuwe Better Call Saul was weer geweldig _O_ Nog 1 aflevering! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, dan ga ik volgende week dat seizoen eens kijken.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2018 @ 20:22:30 #214
368283 ato
pi_182301099
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 11:11 schreef ConqueringChaos het volgende:
“The Haunting of Hill House”
https://www.netflix.com/title/80189221?s=i&trkid=13752289


Nieuwe serie vanaf 12 oktober. Ziet er goed uit *O*
Ja ben ik ook benieuwd naar.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2018 @ 20:23:32 #215
368283 ato
pi_182301120
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 12:15 schreef Vinture het volgende:
Passengers met Chris pratt en Jennifer lawrence uit 2016 staat erop
Bedankt voor je tip, ik heb zin in een film nu.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2018 @ 22:14:16 #216
368283 ato
pi_182304754
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 12:15 schreef Vinture het volgende:
Passengers met Chris pratt en Jennifer lawrence uit 2016 staat erop
Was een aardige film.
Life can be a bitch, so like it..
pi_182312526
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Creeped Out (seizoen 1) – 2017 9 - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Britse TV, Kinderserie, Thriller | Acteurs: Victoria Diamond, William Romain, Sydney Wade
Een gemaskerde figuur die De Nieuwsgierige wordt genoemd, verzamelt verhalen over duistere magie, buitenaardse ontmoetingen en vreemde technologie in deze kinderserie.

Dummie de Mummie en de tombe van Achnetoet – 2017 6 1:22 uur
Audio: Nederlands | Genre: Avontuur | Acteurs: Julian Ras, Roeland Fernhout, Stefan de Walle
Een mummie heeft heimwee en wil het graf van zijn ouders bezoeken om afscheid te nemen. Met de hulp van zijn vrienden reist hij naar Egypte om hun oude tombe te vinden.

Joe Rogan: Strange Times – 2018 AL 1:03 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Cynisch, Standup-comedy | Acteurs: Joe Rogan
Comedian Joe Rogan neemt geen blad voor de mond en praat over politiek, professioneel worstelen, wietwetten en nog veel meer in zijn in Boston opgenomen stand-upspecial.

MeatEater (seizoen 7) – 2012 12 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs: Steven Rinella
Jager, auteur, kok en natuurbeschermer Steven Rinella reist naar de meest afgelegen, mooiste gebieden ter wereld en zet wild uit de natuur op tafel.

Operation Finale – 2018 16 2:03 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Biografisch drama, Intellectueel, Thriller, Waargebeurd | Acteurs: Oscar Isaac, Ben Kingsley, Lior Raz
In 1960 gaan Israëlische spionnen op een gedurfde missie om de beruchte nazioorlogsmisdadiger Adolf Eichmann voor het gerecht te brengen. Gebaseerd op feiten.

Passengers – 2016 12 1:56 uur
Audio: Engels | Genre: Drama, Sci-Fi | Acteurs: Jennifer Lawrence, Chris Pratt, Michael Sheen
Wanneer een eenzame passagier vele jaren te vroeg uit zijn hyperslaap ontwaakt, besluit hij tijdens een interplanetaire reis een medereiziger wakker te maken.

RuPaul's Drag Race (seizoen 10) – 2009 9
Audio: Engels | Genre: Reality | Acteurs: RuPaul, Santino Rice, Michelle Visage
De beroemde dragqueen RuPaul presenteert dit talentenjachtprogramma dat één derde 'America's Next Top Model' en voor de rest gewoon legendarisch is.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 oktober 2018 @ 11:24:42 #218
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182312572
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:21 schreef Aether het volgende:
MeatEater (seizoen 7) – 2012 12 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs: Steven Rinella
Jager, auteur, kok en natuurbeschermer Steven Rinella reist naar de meest afgelegen, mooiste gebieden ter wereld en zet wild uit de natuur op tafel.
Op dierendag _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182312582
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Op dierendag _O-
Eigenlijk eergisteren toegevoegd ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_182313536
Ik heb van Maniac gisteren de laatste aflevering gezien. In 2 dagen tijd heb ik alles bekeken.
Ik kan hier niet veel over zeggen omdat het nog al snel over gaat tot spoilers. Maar wat is dit een bizar geniale serie. Het laat je met vraagtekens zitten tot de laatste aflevering. Zelfs nu ik weet hoe het ongeveer in elkaar steekt ga ik deze serie absoluut nog een keer bekijken omdat ik er zeker van ben dat ik een behoorlijk aantal dingen over het hoofd gezien heb of dat ik wat donkere grappen gemist heb want die komen er ook genoeg in voor.
Normaal kijk ik graag van die moeilijke films waar er een behoorlijk aantal van zijn maar een serie zoals deze heb ik nog nooit eerder gezien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2018 12:30:52 ]
pi_182321790
Ru!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  Spellchecker donderdag 4 oktober 2018 @ 21:18:21 #223
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182323411
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 22:01 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Vriendin is Pools, binnenkort aan beginnen.
Erger je niet aan de taalfouten :%
pi_182329463
Timeless s01 staat erop
pi_182329513
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:12 schreef VeX- het volgende:
Bron/Broen/The Bridge op de verwijderlijst.

https://www.netflix-neder(...)idge-en-meer-series/

Ik dacht hier op fok wel een paar fans van waren.
Terwijl het nieuwe seizoen er nog niet op staat -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door lord_bono op 05-10-2018 08:22:40 ]
pi_182329974
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 08:16 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Terwijl het nieuwe seizoen er nog niet op staat -O-
Dit ;(
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:08:11 #227
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182329990
Big Mouth seizoen 2 vandaag *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182330901
Ik zie Rise of the Phoenixes er niet op staan :( even via de livechat gevraagd en ze zei het volgende

Netflix Sarah
Goedemorgen Rijst, aangenaam:)
Jij
Insgelijk
Netflix Sarah
Als er wordt aangegeven dat een aflevering op een bepaalde dag wordt toegevoegd dan gebeurt dat gedurende dag daar zit geen vaste tijd aan vast.
Jij
Ah zo.
Jij
Maar deze titel komt er vandaag wel op?
Netflix Sarah
Waar heb je de informatie vandaan dat de titel vandaag wordt toegevoegd?
Jij
Rise of the phoenixes netflix Nederland ingetypt in google
Jij
[non-Netflix link blocked] bv staat vermeld dat het 5-10 uit zou komen
Netflix Sarah
Ah oke, dat is niet een betrouwbare bron, als je wil weten welke films en series worden toegevoegd aan onze aanbod dan kan je dat terug vinden op onze Social Media kanalen: Twitter (@NetflixNL), Facebook en Instagram.
Jij
Dus hij komt niet uit?
Netflix Sarah
Ik kan er niets over terugvinden in het systeem.
Jij
Raar dat er op andere websites het wel wordt vermeldt
Netflix Sarah
Google is geen Netflix Website als wij titels toevoegen dan delen wij de informatie via onze eigen kanalen

[ Bericht 80% gewijzigd door Rijst op 05-10-2018 10:27:59 ]
pi_182331402
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:07 schreef Rijst het volgende:
Jij
Dus hij komt niet uit?
Netflix Sarah
Ik kan er niets over terugvinden in het systeem.
Jij
Raar dat er op andere websites het wel wordt vermeldt
Netflix Sarah
Google is geen Netflix Website als wij titels toevoegen dan delen wij de informatie via onze eigen kanalen
Duidelijk toch? Als het er komt maakt Netflix dat zelf bekend. Alle andere bronnen zijn minder betrouwbaar en moet je niet teveel op willen vertrouwen. Het is trouwens geen goed teken dat ze er zelf niks over kan vinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kloonhommel op 05-10-2018 10:45:40 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_182331555
Overigens was ik gisteren een film aan het kijken maar ik viel halverwege in slaap. Nu ik hem verder wil kijken kan ik hem niet terugvinden. Ook niet bij “verderkijken voor KH”. Ik heb niet op de naam van de film gelet. Kan hem zo 1 2 3 niet terugvinden.

Het ging over een Duitser Einheim of zo die na de oorlog onderduikt en na 10 jaar is men hem op het spoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kloonhommel op 05-10-2018 10:54:53 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:52:33 #231
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182331705
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:42 schreef Kloonhommel het volgende:
Overigens was ik gisteren een film aan het kijken maar ik viel halverwege in slaap. Nu ik hem verder wil kijken kan ik hem niet terugvinden. Ook niet bij “verdierlijken voor KH”. Ik heb niet op de naam van de film gelet. Kan hem zo 1 2 3 niet terugvinden.

Het ging over een Duitser Einheim of zo die na de oorlog onderduikt en na 10 jaar is men hem op het spoor.
En als je op de website inlogt? Daar heb je een dingetje kijkhistorie.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:54:13 #232
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182331733
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:42 schreef Kloonhommel het volgende:
Overigens was ik gisteren een film aan het kijken maar ik viel halverwege in slaap. Nu ik hem verder wil kijken kan ik hem niet terugvinden. Ook niet bij “verdierlijken voor KH”. Ik heb niet op de naam van de film gelet. Kan hem zo 1 2 3 niet terugvinden.

Het ging over een Duitser Einheim of zo die na de oorlog onderduikt en na 10 jaar is men hem op het spoor.
Volgens mij is dat Operation Finale, die staat er sinds deze week op.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_182331750
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:54 schreef Mike het volgende:

[..]

Volgens mij is dat Operation Finale, die staat er sinds deze week op.
Ja!! Dat is hem!! Bedankt!,
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:55:19 #234
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182332699
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 21:18 schreef maily het volgende:

[..]

Erger je niet aan de taalfouten :%
Daar heb ik minder last van dan zij denk ik ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:55:51 #235
382129 crew  Donna
pi_182332712
Nappily Ever After.

Best een leuke film, vrouwenfilm, dat wel.
pi_182334724
Er komt teveel series uit heb nou 20 dingen in mijn to watch list staan maar te weinig tijd en komen elke keer weer nieuwe series bij
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:43:12 #237
368283 ato
pi_182335603
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:55 schreef DonnaRush het volgende:
Nappily Ever After.

Best een leuke film, vrouwenfilm, dat wel.
Die vond ik ook vermakelijk.
Life can be a bitch, so like it..
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:55:07 #238
335263 freaky40
pi_182335809
Van de week met Insatiable begonnen, wat een zeer geestige serie. Erg goed geschreven. Hilarisch.
Allemaal cabaretteketet!
pi_182336703
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Accepted – 2006 9 1:32 uur
Audio: Engels | Genre: Comedy | Acteurs: Justin Long, Jonah Hill, Adam Herschman
Geen universiteit wilde hen hebben, dus Bartleby en zijn vrienden vertellen hun ouders dat ze zijn toegelaten op een universiteit die ze zelf hebben verzonnen.

Bean: De ultieme rampenfilm movie – 1997 AL 1:29 uur
Audio: Engels | Genre: Comedy, Slapstick | Acteurs: Rowan Atkinson, Peter MacNicol, John Mills
De onhandige Mr. Bean wordt naar Los Angeles gestuurd om een beroemd schilderij te bewaken. Maar omdat hij nergens geschikt voor is, gaat alles op hilarische wijze fout.

Big Mouth (seizoen 2) – 2017 12 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Bizar, Comedy | Acteurs: Nick Kroll, John Mulaney, Jessi Klein
In deze gedurfde comedy van ware vrienden Nick Kroll en Andrew Goldberg zetten de verrassingen en verschrikkingen van de puberteit het leven van tieners op zijn kop.

Contraband – 2012 12 1:49 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Misdaad, Thriller | Acteurs: Mark Wahlberg, Kate Beckinsale, Ben Foster
Als zijn schoonbroer problemen krijgt met een drugsbaas, pakt huisvader Chris Farraday zijn oude smokkelpraktijken weer op om de schuld af te betalen.

Dancing Queen (seizoen 1) – 2018 AL - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Reality | Acteurs: Justin "Alyssa Edwards" Johnson
Ze wint trofeeën, ziet er fantastisch uit en is lekker over de top. Alyssa Edwards leidt overdag een dansschool en 's nachts de dragscene.

Death Race – 2008 16 1:44 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Sci-Fi, Thriller | Acteurs: Jason Statham, Joan Allen, Ian McShane
Een ten onrechte voor moord veroordeelde man gaat er in ruil voor zijn vrijheid mee akkoord te strijden in een gruwelijke driedaagse race tegen zijn medegevangenen.

Élite (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original
Audio: Spaans | Genre: Drama, Thriller | Acteurs: Danna Paola, Miguel Herrán, María Pedraza
Als drie arbeiderskinderen zich inschrijven bij een exclusieve privéschool in Spanje, leidt de confrontatie tussen de arme en rijke studenten tot een moord.

Jaws 3 – 1983 16 1:38 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Horror, Thriller | Acteurs: Dennis Quaid, Bess Armstrong, Simon MacCorkindale
Wanneer een jonge witte haai in een themapark terechtkomt, houdt de manager deze als nieuwe attractie, maar zijn boze moeder zorgt al snel voor dood en verderf.

Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat – 1999 6 1:20 uur
Audio: Engels | Genre: Musical | Acteurs: Donny Osmond, Maria Friedman, Richard Attenborough
Deze musical van Andrew Lloyd Webber gaat over Jozef, die als slaaf wordt verkocht. Hij komt in de gevangenis terecht en begint de dromen van de farao uit te leggen.

K-9 – 1989 12 1:41 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Comedy, Feelgood, Misdaad | Acteurs: Jim Belushi, Mel Harris, Kevin Tighe
Nadat zijn auto is opgeblazen, werkt agent Thomas Dooley met tegenzin samen met politiehond Jerry Lee om een ongrijpbare drugsdealer op te sporen.

Legend of Sleepy Hollow, The – 1999 6 1:27 uur
Audio: Engels | Genre: Thriller | Acteurs: Brent Carver, Rachelle Lefevre, Paul Lemelin
Boekenwurm Ichabod Crane komt in het spookachtige Sleepy Hollow aan, waar hij een onwaarschijnlijke rivaal wordt om de liefde van de rijke Katrina Van Tassel te winnen.

Little Things (seizoen 1-2) – 2016 AL - Netflix Original
Audio: ? | Genre: Comedy, Drama, Romantisch | Acteurs: Dhruv Sehgal, Mithila Palkar
Een samenwonend stel van in de twintig worstelt met de ups en downs van werk, moderne relaties en het vinden van een eigen identiteit in het hedendaagse Mumbai.

LOST SONG (seizoen 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Japans | Genre: Anime, Drama, Fantasie | Acteurs: Konomi Suzuki, Yukari Tamura, Misaki Kuno
Er dreigt oorlog voor het koninkrijk Neunatia, waar twee jonge vrouwen zowel zijn belast als gezegend met de kracht van hun zangstem.

Malevolent – 2018 16 1:28 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Bovennatuurlijke horror, Thriller | Acteurs: Florence Pugh, Ben Lloyd-Hughes, Celia Imrie
Een broer en zus simuleren paranormale ervaringen tegen betaling, maar krijgen het benauwd wanneer een klus in een spookhuis maar al te echt blijkt te zijn.

Platvoet en z'n vriendjes – 1988 6 1:08 uur
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Avontuur | Acteurs: Judith Barsi, Pat Hingle, Gabriel Damon
Als zijn ouders omkomen door een aardbeving, voegt Littlefoot, een jonge brontosaurus, zich bij andere weesdinosaurussen om te overleven.

Private Life – 2018 16 2:04 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Comedy, Drama | Acteurs: Paul Giamatti, Kathryn Hahn, Kayli Carter
Het lukt een stel van begin 40 niet om kinderen te krijgen en ze hebben bijna geen opties meer. Maar dan gloort er hoop aan de horizon als een stiefnicht op bezoek komt.

Secret of My Success, The – 1987 AL 1:50 uur
Audio: Engels | Genre: Comedy, Romantisch | Acteurs: Michael J. Fox, Helen Slater, Richard Jordan
Een jongen verhuist naar New York en krijgt een baan in de postkamer van een groot bedrijf, maar doet zich voor als veelbelovende zakenman om een meisje te imponeren.

Super Monsters Monster Party – 2018 AL - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Elyse Maloway, Vincent Tong, Erin Matthews
Zing en dans mee op deze verzameling hippe muziekvideo's met monstervriendjes Katya, Zoe, Vlad, Lupo, Cleo en Frankie.

Super Monsters Save Halloween – 2018 AL 0:24 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Kinderserie | Acteurs: Elyse Maloway, Vincent Tong, Erin Matthews
De Super Monsters gebruiken hun krachten om hun buren in Halloween-stemming te krijgen. Daarna helpen ze een bang vriendje inzien dat Halloween niet eng hoeft te zijn.

Ted – 2012 12 1:46 uur
Audio: Engels | Genre: Absurd, Comedy, Geschift | Acteurs: Mark Wahlberg, Mila Kunis, Seth MacFarlane
Een feestende, grofgebekte teddybeer komt tot leven en dreigt een obstakel te worden voor zijn mensenvriend. Deze wil volwassen worden en in het huwelijksbootje stappen.

Timeless (seizoen 1) – 2016 12
Audio: Engels | Genre: Actie, Sci-Fi | Acteurs: Abigail Spencer, Matt Lanter, Malcolm Barrett
Een historicus, een soldaat en een programmeur maken een avontuurlijke reis door de tijd om schimmige criminelen op te sporen die het tijdscontinuüm willen verstoren.

Violet Evergarden: Special – 2018 6 0:34 uur
Audio: Japans | Genre: Drama, Fantasie | Acteurs: Yui Ishikawa, Takehito Koyasu, Daisuke Namikawa
De zelflerende pop Violet Evergarden schrijft brieven voor mensen die dat zelf niet kunnen. Zo komt ze meer te weten over haar land in oorlog en haar versteende hart.

YG Future Strategy Office (seizoen 1) – 2018 9 - Netflix Original
Audio: Koreaans | Genre: Comedy, Offbeat | Acteurs: Seungri, Yoo Byung Jae, Lee Jai-jin
In deze mockumentary-sitcom probeert K-popster Seungri, het jongste lid van BIGBANG, leiding te geven aan een stuntelig team bij YG Future Strategy Office.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_182338750
Hoop dat Timeless leuk is
Ben nu de eerste aflevering aan het kijken
pi_182339001
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:45 schreef amp25 het volgende:
Er komt teveel series uit heb nou 20 dingen in mijn to watch list staan maar te weinig tijd en komen elke keer weer nieuwe series bij
Maar 20? Bij mij gaat het over de 100 heen wss ;P.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:01:33 #242
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_182339626
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 18:13 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Maar 20? Bij mij gaat het over de 100 heen wss ;P.
Ik 350+ maar ik heb er tot nu toe 10 gezien denk ik. :')
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Spellchecker vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:18:16 #243
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182340896
Klaar met Ultraviolet, die krijgt van mij een 9.

Nu beginnen met Elite. Nieuwe Spaanse hitserie op Netflix.
Uiteraard met een paar hoofdrolspelers uit La Casa de Papel :D
pi_182341681
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:49 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Accepted – 2006 9 1:32 uur
Audio: Engels | Genre: Comedy | Acteurs: Justin Long, Jonah Hill, Adam Herschman
Geen universiteit wilde hen hebben, dus Bartleby en zijn vrienden vertellen hun ouders dat ze zijn toegelaten op een universiteit die ze zelf hebben verzonnen.

Bean: De ultieme rampenfilm movie – 1997 AL 1:29 uur
Audio: Engels | Genre: Comedy, Slapstick | Acteurs: Rowan Atkinson, Peter MacNicol, John Mills
De onhandige Mr. Bean wordt naar Los Angeles gestuurd om een beroemd schilderij te bewaken. Maar omdat hij nergens geschikt voor is, gaat alles op hilarische wijze fout.

Big Mouth (seizoen 2) – 2017 12 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Bizar, Comedy | Acteurs: Nick Kroll, John Mulaney, Jessi Klein
In deze gedurfde comedy van ware vrienden Nick Kroll en Andrew Goldberg zetten de verrassingen en verschrikkingen van de puberteit het leven van tieners op zijn kop.

Contraband – 2012 12 1:49 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Misdaad, Thriller | Acteurs: Mark Wahlberg, Kate Beckinsale, Ben Foster
Als zijn schoonbroer problemen krijgt met een drugsbaas, pakt huisvader Chris Farraday zijn oude smokkelpraktijken weer op om de schuld af te betalen.

Dancing Queen (seizoen 1) – 2018 AL - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Reality | Acteurs: Justin "Alyssa Edwards" Johnson
Ze wint trofeeën, ziet er fantastisch uit en is lekker over de top. Alyssa Edwards leidt overdag een dansschool en 's nachts de dragscene.

Death Race – 2008 16 1:44 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Sci-Fi, Thriller | Acteurs: Jason Statham, Joan Allen, Ian McShane
Een ten onrechte voor moord veroordeelde man gaat er in ruil voor zijn vrijheid mee akkoord te strijden in een gruwelijke driedaagse race tegen zijn medegevangenen.

Élite (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original
Audio: Spaans | Genre: Drama, Thriller | Acteurs: Danna Paola, Miguel Herrán, María Pedraza
Als drie arbeiderskinderen zich inschrijven bij een exclusieve privéschool in Spanje, leidt de confrontatie tussen de arme en rijke studenten tot een moord.

Jaws 3 – 1983 16 1:38 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Horror, Thriller | Acteurs: Dennis Quaid, Bess Armstrong, Simon MacCorkindale
Wanneer een jonge witte haai in een themapark terechtkomt, houdt de manager deze als nieuwe attractie, maar zijn boze moeder zorgt al snel voor dood en verderf.

Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat – 1999 6 1:20 uur
Audio: Engels | Genre: Musical | Acteurs: Donny Osmond, Maria Friedman, Richard Attenborough
Deze musical van Andrew Lloyd Webber gaat over Jozef, die als slaaf wordt verkocht. Hij komt in de gevangenis terecht en begint de dromen van de farao uit te leggen.

K-9 – 1989 12 1:41 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Comedy, Feelgood, Misdaad | Acteurs: Jim Belushi, Mel Harris, Kevin Tighe
Nadat zijn auto is opgeblazen, werkt agent Thomas Dooley met tegenzin samen met politiehond Jerry Lee om een ongrijpbare drugsdealer op te sporen.

Legend of Sleepy Hollow, The – 1999 6 1:27 uur
Audio: Engels | Genre: Thriller | Acteurs: Brent Carver, Rachelle Lefevre, Paul Lemelin
Boekenwurm Ichabod Crane komt in het spookachtige Sleepy Hollow aan, waar hij een onwaarschijnlijke rivaal wordt om de liefde van de rijke Katrina Van Tassel te winnen.

Little Things (seizoen 1-2) – 2016 AL - Netflix Original
Audio: ? | Genre: Comedy, Drama, Romantisch | Acteurs: Dhruv Sehgal, Mithila Palkar
Een samenwonend stel van in de twintig worstelt met de ups en downs van werk, moderne relaties en het vinden van een eigen identiteit in het hedendaagse Mumbai.

LOST SONG (seizoen 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Japans | Genre: Anime, Drama, Fantasie | Acteurs: Konomi Suzuki, Yukari Tamura, Misaki Kuno
Er dreigt oorlog voor het koninkrijk Neunatia, waar twee jonge vrouwen zowel zijn belast als gezegend met de kracht van hun zangstem.

Malevolent – 2018 16 1:28 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Bovennatuurlijke horror, Thriller | Acteurs: Florence Pugh, Ben Lloyd-Hughes, Celia Imrie
Een broer en zus simuleren paranormale ervaringen tegen betaling, maar krijgen het benauwd wanneer een klus in een spookhuis maar al te echt blijkt te zijn.

Platvoet en z'n vriendjes – 1988 6 1:08 uur
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Avontuur | Acteurs: Judith Barsi, Pat Hingle, Gabriel Damon
Als zijn ouders omkomen door een aardbeving, voegt Littlefoot, een jonge brontosaurus, zich bij andere weesdinosaurussen om te overleven.

Private Life – 2018 16 2:04 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Comedy, Drama | Acteurs: Paul Giamatti, Kathryn Hahn, Kayli Carter
Het lukt een stel van begin 40 niet om kinderen te krijgen en ze hebben bijna geen opties meer. Maar dan gloort er hoop aan de horizon als een stiefnicht op bezoek komt.

Secret of My Success, The – 1987 AL 1:50 uur
Audio: Engels | Genre: Comedy, Romantisch | Acteurs: Michael J. Fox, Helen Slater, Richard Jordan
Een jongen verhuist naar New York en krijgt een baan in de postkamer van een groot bedrijf, maar doet zich voor als veelbelovende zakenman om een meisje te imponeren.

Super Monsters Monster Party – 2018 AL - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Elyse Maloway, Vincent Tong, Erin Matthews
Zing en dans mee op deze verzameling hippe muziekvideo's met monstervriendjes Katya, Zoe, Vlad, Lupo, Cleo en Frankie.

Super Monsters Save Halloween – 2018 AL 0:24 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Kinderserie | Acteurs: Elyse Maloway, Vincent Tong, Erin Matthews
De Super Monsters gebruiken hun krachten om hun buren in Halloween-stemming te krijgen. Daarna helpen ze een bang vriendje inzien dat Halloween niet eng hoeft te zijn.

Ted – 2012 12 1:46 uur
Audio: Engels | Genre: Absurd, Comedy, Geschift | Acteurs: Mark Wahlberg, Mila Kunis, Seth MacFarlane
Een feestende, grofgebekte teddybeer komt tot leven en dreigt een obstakel te worden voor zijn mensenvriend. Deze wil volwassen worden en in het huwelijksbootje stappen.

Timeless (seizoen 1) – 2016 12
Audio: Engels | Genre: Actie, Sci-Fi | Acteurs: Abigail Spencer, Matt Lanter, Malcolm Barrett
Een historicus, een soldaat en een programmeur maken een avontuurlijke reis door de tijd om schimmige criminelen op te sporen die het tijdscontinuüm willen verstoren.

Violet Evergarden: Special – 2018 6 0:34 uur
Audio: Japans | Genre: Drama, Fantasie | Acteurs: Yui Ishikawa, Takehito Koyasu, Daisuke Namikawa
De zelflerende pop Violet Evergarden schrijft brieven voor mensen die dat zelf niet kunnen. Zo komt ze meer te weten over haar land in oorlog en haar versteende hart.

YG Future Strategy Office (seizoen 1) – 2018 9 - Netflix Original
Audio: Koreaans | Genre: Comedy, Offbeat | Acteurs: Seungri, Yoo Byung Jae, Lee Jai-jin
In deze mockumentary-sitcom probeert K-popster Seungri, het jongste lid van BIGBANG, leiding te geven aan een stuntelig team bij YG Future Strategy Office.
Platvoet!! O+ O+
pi_182342617
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:18 schreef maily het volgende:
Klaar met Ultraviolet, die krijgt van mij een 9.

Nu beginnen met Elite. Nieuwe Spaanse hitserie op Netflix.
Uiteraard met een paar hoofdrolspelers uit La Casa de Papel :D
ook begonnen
pi_182342839
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 18:13 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Maar 20? Bij mij gaat het over de 100 heen wss ;P.
Ik kijk niet alles ik pak alleen die interessant voor mijn kunnen zijn (beetje kieskeurig)
Heb nu al teveel in mijn lijst maar tijd te weining
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:17:03 #247
480822 life4coding
Mijn echte naam is Marco
pi_182343501
Netflix is Netniks als je het mij vraagt. Ben tijden lang aan het zoeken en vindt niks.
Ik ben Marco, ik hou van alles wat met internet te maken heeft.
pi_182344377
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:18 schreef maily het volgende:
Klaar met Ultraviolet, die krijgt van mij een 9.

Nu beginnen met Elite. Nieuwe Spaanse hitserie op Netflix.
Uiteraard met een paar hoofdrolspelers uit La Casa de Papel :D
Klinkt wel interessant. Persoonlijke meninf van jou?

En @handleiding voor jou hetzelfde :)

Moeite waard om aan te beginnen? :@
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_182344397
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 18:13 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Maar 20? Bij mij gaat het over de 100 heen wss ;P.
Hahaha ik heb er 2 instaan :')
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_182344413
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 18:13 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Maar 20? Bij mij gaat het over de 100 heen wss ;P.
Ik ook, dit kan ik nooit allemaal kijken :D
Tap tap tap
  Spellchecker vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:58:28 #251
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182344416
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:56 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Klinkt wel interessant. Persoonlijke meninf van jou?

En @handleiding voor jou hetzelfde :)

Moeite waard om aan te beginnen? :@
Ik vind het de moeite waard. Wat is Spaans toch een prachtige taal .....
Ik heb ook Les chicas del Cable gekeken, en een groot deel van Gran Hotel .... ook allemaal Spaans .....
  Moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:09:51 #252
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182344616
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:58 schreef maily het volgende:

[..]

Ik vind het de moeite waard. Wat is Spaans toch een prachtige taal .....
Ik heb ook Les chicas del Cable gekeken, en een groot deel van Gran Hotel .... ook allemaal Spaans .....
Ja ik vind dat ook erg leuk allemaal. Ik ga ook snel eraan beginnen. Nu bijna klaar met the Affair.
A child is born with no state of mind.
pi_182345392
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:56 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Klinkt wel interessant. Persoonlijke meninf van jou?

En @handleiding voor jou hetzelfde :)

Moeite waard om aan te beginnen? :@
ja twee episodes bekeken. Ben beetje te oud voor die school shit, maar wil nu weten wat er is gebeurd. Zit spanning in. Kijken dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2018 23:53:20 ]
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 03:57:26 #254
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182347446
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:17 schreef life4coding het volgende:
Netflix is Netniks als je het mij vraagt. Ben tijden lang aan het zoeken en vindt niks.
Deels mee eens, dat eindeloze rondklikken vind ik extreem kut. Maar ik kan dan ook makkelijk gewoon wat aanzetten en dan gewoon maar kijken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182347804
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 03:57 schreef Skull-splitter het volgende:

Deels mee eens, dat eindeloze rondklikken vind ik extreem kut. Maar ik kan dan ook makkelijk gewoon wat aanzetten en dan gewoon maar kijken.
Ik neem veel tips van hier mee om te beslissen wat ik ga kijken *O*

Vannacht begonnen met Maniac, niet teleurgesteld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Spellchecker zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:03:43 #256
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182349078
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:52 schreef Handleiding het volgende:

[..]

ja twee episodes bekeken. Ben beetje te oud voor die school shit, maar wil nu weten wat er is gebeurd. Zit spanning in. Kijken dus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:31:10 #257
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182349258
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 06:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik neem veel tips van hier mee om te beslissen wat ik ga kijken *O*

Vannacht begonnen met Maniac, niet teleurgesteld.
Hier, FB, vrienden en collegas. Tis meer mijn wederhelft die soms denkt niet in de "mijn lijst" categorie te kijken maar een flauwe horror of thriller te willen zien, en dan gaan we al snel een eind klikken. Soms geef ik me daar aan over en soms zeg ik dat ik daar geen zin in heb.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182351103
Er komen deze maand veel goeie Halloween dingen op
Ben nu stranger things weer opnieuw aan het kijken.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:16:18 #259
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182354031
Is Elite een spin off van La Casa?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182354295
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:58 schreef maily het volgende:

[..]

Ik vind het de moeite waard. Wat is Spaans toch een prachtige taal .....
Ik heb ook Les chicas del Cable gekeken, en een groot deel van Gran Hotel .... ook allemaal Spaans .....
Ik vind Spaans juist verschrikkelijk om aan te horen. Zoals ze de ‘l’ en ‘j/g’ uitspreken.. :r
Doe mij maar Italiaans.
  Spellchecker zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:43:59 #261
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:50:11 #262
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182354590
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:43 schreef maily het volgende:

[..]

:D
zie net de trailer zie alison parker Denver Rio.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Spellchecker zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:14:06 #263
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182354956
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

zie net de trailer zie alison parker Denver Rio.
:Y
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:56:54 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182358399
1e aflevering van Elite bekeken. Viel mij mee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Admin zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:10:31 #265
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_182358673
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:18 schreef maily het volgende:
Klaar met Ultraviolet, die krijgt van mij een 9.

Nu beginnen met Elite. Nieuwe Spaanse hitserie op Netflix.
Uiteraard met een paar hoofdrolspelers uit La Casa de Papel :D
Hoe vond je het? We keken het in 2 avonden uit :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Spellchecker zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:12:01 #266
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182358706
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoe vond je het? We keken het in 2 avonden uit :')
Ben nu op nr. 6 van 8 .... ;)
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:19:56 #267
368283 ato
pi_182358910
Somewhere between, wat vreselijk geacteerd. Ik ben er na de tweede aflevering mee opgehouden.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:25:35 #268
47102 Elvi
miemkwien
pi_182359015
Ik wil iets simpels kijken. Iets waar je maar 20% hersencapaciteit voor nodig hebt. Family Guy heb ik al gezien :P
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:26:49 #269
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182359035
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:25 schreef Elvi het volgende:
Ik wil iets simpels kijken. Iets waar je maar 20% hersencapaciteit voor nodig hebt. Family Guy heb ik al gezien :P
Magic for humans.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:28:11 #270
47102 Elvi
miemkwien
pi_182359056
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Magic for humans.
Oh nee goochelaars trek ik niet
pi_182359118
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:33:55 #272
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182359137
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:25 schreef Elvi het volgende:
Ik wil iets simpels kijken. Iets waar je maar 20% hersencapaciteit voor nodig hebt. Family Guy heb ik al gezien :P
en
https://www.netflix.com/title/80113037
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:03:53 #273
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182359635
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:25 schreef Elvi het volgende:
Ik wil iets simpels kijken. Iets waar je maar 20% hersencapaciteit voor nodig hebt. Family Guy heb ik al gezien :P
Supergirl!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:08:36 #274
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182359752
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:25 schreef Elvi het volgende:
Ik wil iets simpels kijken. Iets waar je maar 20% hersencapaciteit voor nodig hebt. Family Guy heb ik al gezien :P
Bojack Horseman, Big Mouth :Y

Of geen cartoon comedies? :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:31:27 #275
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182360362
Ben benieuwd naar Huisman en Shipka en natuurlijk Daredevil dit is een mooie maand voor Netflix kijkers.
  zondag 7 oktober 2018 @ 00:22:30 #276
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_182361511
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:19 schreef ato het volgende:
Somewhere between, wat vreselijk geacteerd. Ik ben er na de tweede aflevering mee opgehouden.
Ik zit daar juist helemaal in _O_.

Elite gekeken hiervoor, was ook tof!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 7 oktober 2018 @ 00:24:50 #277
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182361553
elite is tof veel spaanse tetten. ^O^
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182361825
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ook dat kan via je opties > viewing activity.

Mensen. RTFM. :')
echt makkelijk is 't niet hoor, ik zit nu in "Account" te kijken maar daar kan ik niet aan passen van "verder kijken" ik kan ze wel uit een lijst halen en dan worden ze niet meer aanbevolen ofzo.........
  zondag 7 oktober 2018 @ 00:51:56 #279
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182361983
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:19 schreef ato het volgende:
Somewhere between, wat vreselijk geacteerd. Ik ben er na de tweede aflevering mee opgehouden.
Ik trok het krap twintig minuten.
Toen begon ik mezelf te verwonden met mijn kromme tenen.

Dan kan er nog wel een leuk gegeven zijn, maar er zijn grenzen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182362613
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:42 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

echt makkelijk is 't niet hoor, ik zit nu in "Account" te kijken maar daar kan ik niet aan passen van "verder kijken" ik kan ze wel uit een lijst halen en dan worden ze niet meer aanbevolen ofzo.........
je moet ze geheel verwijderen (aflevering verwijderen -> serie verwijderen) om ze uit je "verder kijken" lijst te halen; een verschrikkelijk kut en klantonvriendelijk systeem
  † In Memoriam † zondag 7 oktober 2018 @ 09:22:42 #281
368283 ato
pi_182366368
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik trok het krap twintig minuten.
Toen begon ik mezelf te verwonden met mijn kromme tenen.

Dan kan er nog wel een leuk gegeven zijn, maar er zijn grenzen...
_O-
Life can be a bitch, so like it..
pi_182367507
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
elite is tof veel spaanse tetten. ^O^
Ben net aan episode 1 begonnen lekken bingwatchen

[ Bericht 3% gewijzigd door amp25 op 07-10-2018 13:36:15 ]
pi_182367956
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
elite is tof veel spaanse tetten. ^O^
fraaie tetten ook.
pi_182369609
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:56 schreef golfer het volgende:
1e aflevering van Elite bekeken. Viel mij mee.
Is dit de Spaanse Gossip Girl?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_182369751
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 10:50 schreef amp25 het volgende:

[..]

Ben net aan episode 1 begonnen lekken bingwatchen

Episode 4 al
pi_182373747
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 13:36 schreef amp25 het volgende:

[..]

Episode 4 al
En klaar
pi_182373931
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:13 schreef amp25 het volgende:

[..]

En klaar
En weer open einde
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:24:01 #288
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_182375080
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 7 oktober 2018 @ 19:11:39 #289
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182376015
elite zit er al weer op toffe serie had nog wel langer mogen duren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 oktober 2018 @ 19:42:25 #290
862 Arcee
Look closer
pi_182376700
Ik heb maar zelden dat ik een bepaalde film wil zien dat-ie dan op Netflix te vinden is. :{
pi_182377733
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik trok het krap twintig minuten.
Toen begon ik mezelf te verwonden met mijn kromme tenen.

Dan kan er nog wel een leuk gegeven zijn, maar er zijn grenzen...
Haahah. Vooral die kinderen zijn overdreven, maar na 16 minuten heb ik het ook wel gezien 😂
  Spellchecker zondag 7 oktober 2018 @ 20:41:54 #292
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182377890
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:42 schreef Arcee het volgende:
Ik heb maar zelden dat ik een bepaalde film wil zien dat-ie dan op Netflix te vinden is. :{
Ik kijk regelmatig of "La famille Bélier" er al op staat .... helaas ....
  zondag 7 oktober 2018 @ 22:41:49 #293
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_182380854
Somewhere between ook uit :@ . Ik vond het meer dan aardig, dat acteren vond ik ook niet bar slecht.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_182381120
Ik dacht ik prober dat videoland eens. Kijken of het wat is. Zie meteen waarom iedereen voor Netflix gaat. Alleen een heel klein beperkt aanbod kan je maar downloaden voor offline gebruik terwijl op NF je bijna alles offline kan kijken onderweg.. Jammer dat het in NL niet gewoon mogelijk is een fatsoenlijk platform op te zetten. En maar klagen ondertussen dat niemand tv meer kijkt/ilegaal download. Wil best betalen als ze dan ook gewoon met een grote NL app komen waar je alles kan kijken zonder al dit soort regeltjes en toestanden.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_182381172
Wanneer komt seizoen 2 van Suburra? Heb net 1 af, goede serie.
  zondag 7 oktober 2018 @ 23:01:24 #296
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182381186
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:41 schreef houdjemond het volgende:
Somewhere between ook uit :@ . Ik vond het meer dan aardig, dat acteren vond ik ook niet bar slecht.
Zelfs Shatner zou dit overacteren noemen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182381579
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:56 schreef RipCity het volgende:
Ik dacht ik prober dat videoland eens. Kijken of het wat is. Zie meteen waarom iedereen voor Netflix gaat. Alleen een heel klein beperkt aanbod kan je maar downloaden voor offline gebruik terwijl op NF je bijna alles offline kan kijken onderweg.. Jammer dat het in NL niet gewoon mogelijk is een fatsoenlijk platform op te zetten. En maar klagen ondertussen dat niemand tv meer kijkt/ilegaal download. Wil best betalen als ze dan ook gewoon met een grote NL app komen waar je alles kan kijken zonder al dit soort regeltjes en toestanden.
NPO extra heeft wel goeie series vind ik. Eerste maand gratis...
pi_182381591
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
elite zit er al weer op toffe serie had nog wel langer mogen duren.
hier ook klaar. Bingwatch waardig.
  zondag 7 oktober 2018 @ 23:27:32 #299
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182381661
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 23:22 schreef Handleiding het volgende:

[..]

NPO extra heeft wel goeie series vind ik. Eerste maand gratis...
Mag ik redelijk onzin vinden dat daar voor betaald moet blijven worden.

Doe dan een deal met Netflix als het geld moet opbrengen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182381703
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 23:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mag ik redelijk onzin vinden dat daar voor betaald moet blijven worden.

Doe dan een deal met Netflix als het geld moet opbrengen.
je doet een klaagzang over NL en het aanbod. NPO heeft wel goede series en ik snap dat dat hun vrije markt is waarin ze mogen verdienen.
  zondag 7 oktober 2018 @ 23:33:29 #301
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182381742
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 23:30 schreef Handleiding het volgende:

[..]

je doet een klaagzang over NL en het aanbod.
eh, nee?
quote:
NPO heeft wel goede series en ik snap dat dat hun vrije markt is waarin ze mogen verdienen.
En dat lukt dus ook prima als ze een deal zouden maken met netflix. Ik klaag enkel over het feit dat dergelijke series dan met belastinggeldsteun ineens achter een betaalmuur verdwijnen terwijl ze eventueel in HD ook opgenomen kunnen worden.

Die winst maken ze ook wel als er internationaal gekeken wordt. En dat gebeurt met Netflix nu eenmaal erg makkelijk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')