maar als die motor dan omvalt breekt hij meteen een heupquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo'n motor is meer gepensioneerd dan midlife.
bij lange na nietquote:
Te duur, te groot, te oubollig, te sloom, te onbetrouwbaar, te oncomfortabel, niet waardevast eerste jaar. Moet ik nog ff doorgaan?quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo'n motor is meer gepensioneerd dan midlife.
Juist wel, trilmachines, veuls te zwaar ook.quote:
ik probeer mijzelf al enige tijd aan EBVA uit te huwelijken jaquote:
Ik ben van de buikschuivers en als er iets niet comfortabel isquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist wel, trilmachines, veuls te zwaar ook.
Maar goed ben van de buikschuivers.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer mijzelf al enige tijd aan EBVA uit te huwelijken ja
Geef je altijd zo snel op?quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]Beetje jammer dit.
Maar ik gun je al het geluk en liefdeIk hoop dat het je lukt
Ik dacht dat dit een of andere Belgische bedrijfsconstructie was en snapte er geen hol van.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dat Russisch voor Elvi?quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bvba is net iets andersquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een of andere Belgische bedrijfsconstructie was en snapte er geen hol van.
ik wist het welquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:44 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik speel graag hard to get
als de baas van huis is dansen de werknemers op tafelquote:
Pas op, straks maak je gcjoel nog jelly.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Soms moet ik werk uitvoeren.... belachelijk.
Ik ga klagen, wat is het nummer van je baas?quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Soms moet ik werk uitvoeren.... belachelijk.
Hard to get spelenquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:44 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik speel graag hard to get
Ben ik alquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
Pas op, straks maak je gcjoel nog jelly.
Zoiets zou bij mij ook meteen backfirenquote:
Makkelijker het kaf van het koren scheidenquote:
Daar trap ik niet inquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ga klagen, wat is het nummer van je baas?
arme joelquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zoiets zou bij mij ook meteen backfiren
Dat ik dan denk hard to get te spelen en die vent haakt af
Ben je zelf wel de moeite waard dan?quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:11 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]
Makkelijker het kaf van het koren scheiden
Je zou ff een fotootje posten.quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee hoor, daarom ben ik gewoon makkelijk.
pakken wat je pakken kuntquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee hoor, daarom ben ik gewoon makkelijk.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:11 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]
Makkelijker het kaf van het koren scheiden
Ik vind van welquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je zelf wel de moeite waard dan?.
Inderdaad. Domme spelletjes zijn voor domme kinderen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zoiets zou bij mij ook meteen backfiren
Dat ik dan denk hard to get te spelen en die vent haakt af
Dat is een goed begin danquote:
Maar dat zijn ook gewoon onzin 'eisen'quote:
dat is waar ook. zit nu even een prui te eten hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zou ff een fotootje posten.
Wat "eis" jij dan?quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:17 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]
Maar dat zijn ook gewoon onzin 'eisen'
Een prei?quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dat is waar ook. zit nu even een prui te eten hoor.
Ik eis niets. Maar het kan ook niet zo zijn dat als een willekeurige vent 'hoi' zegt ik van m'n stoel af glij en mijn benen spreid.quote:
Nee ok, dat zou wel weer een tikje overdreven de andere kant op zijn van hard to getquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:20 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]
Ik eis niets. Maar het kan ook niet zo zijn dat als een willekeurige vent 'hoi' zegt ik van m'n stoel af glij en mijn benen spreid.
Volgens mij zit daar nogal wat tussen inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:20 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]
Ik eis niets. Maar het kan ook niet zo zijn dat als een willekeurige vent 'hoi' zegt ik van m'n stoel af glij en mijn benen spreid.
Ik zag je al aan zo'n prei knagen. Bijzonderquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, dat zou wel weer een tikje overdreven de andere kant op zijn van hard to get.
Zo ben ik, bijzonderquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zag je al aan zo'n prei knagen. Bijzonder
Nee ok, dan hebben we dat ff duidelijk nuquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:21 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]
InderdaadIk ben niet hard to get, maar een beetje moeite mag wel
quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, dan hebben we dat ff duidelijk nu.
Duidelijkheid ftwquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inderdaad. Domme spelletjes zijn voor domme kinderen.
Neuh, ik heb ook eisen, voornamelijk weten hoe iemand eruit ziet voor ik iets doequote:
#smoothquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik heb ook eisen, voornamelijk weten hoe iemand eruit ziet voor ik iets doe.
Goh, dat verwacht je toch nietquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik heb ook eisen, voornamelijk weten hoe iemand eruit ziet voor ik iets doe.
Nu durf ik geen foto meer te postenquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Best belangrijk inderdaad.quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van jou weet ik het inmiddels wel hoorquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu durf ik geen foto meer te posten
Oh jaquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van jou weet ik het inmiddels wel hoor.
Daar ligt het dus niet aanquote:
Lijkt me logisch inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gcjoel is de lat zeg maarquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:26 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]
Lijkt me logisch inderdaad
Dan weet ik dat in ieder gevalquote:
Deze. Zo ergquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ik snap hard to get gewoon niet. Maar dat komt omdat ik sowieso heb van, als ik je leuk vindt merk je het wel. Dat verwacht ik andersom ook. Voelt als een dom spelletje. Maar dat ben ik.
Ja, iemand is X op de schaal van gcjoelquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:28 schreef rival het volgende:
*komt topic binnen, struikelt over een lat*
Wie hangt dat ding hier op kniehoogte?
hee, ik hoorde dat jij een lat bentquote:
Is sowieso wel van de LAT relaties geloof ik.quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, ik hoorde dat jij een lat bent
Op zich ben ik wel letterlijk de lat ja.quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, ik hoorde dat jij een lat bent
Oh jezus wat slechtquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:37 schreef STING het volgende:
[..]
Is sowieso wel van de LAT relaties geloof ik.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Op zich ben ik wel letterlijk de lat ja.
Make up your mindquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh jezus wat slecht![]()
Ben er eigenlijk niet zo van
zo stijfjes?quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Op zich ben ik wel letterlijk de lat ja.
Ga eens achter de chicks aan man, je bent op vakantiequote:
Zit op het strand, te warm. En alleen dikke Duitsers hier.quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga eens achter de chicks aan man, je bent op vakantie.
Mofshamingquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Zit op het strand, te warm. En alleen dikke Duitsers hier.
Graven ze daar ook kuilen?quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Zit op het strand, te warm. En alleen dikke Duitsers hier.
2 cider en je bent een slangenmensquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een lat kun je nog best buigen tot op zekere hoogte.
Dat is ons geheimpje.quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 cider en je bent een slangenmens.
true, je moet alleen weten tot hoe verquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een lat kun je nog best buigen tot op zekere hoogte.
Wéér een celeb voor op de lange lijst van dooie celebs die ik niet ken.quote:
O.a. van Zeg 'ns Aaaquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wéér een celeb voor op de lange lijst van dooie celebs die ik niet ken.
English sluts, best sluts.quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was meer geschokt van het schilpad in vagina nieuws
Ook net gelezenquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was meer geschokt van het schilpad in vagina nieuws
Zag het al op google. Maar dat is het enige waar ik me haar van kan herinneren.quote:
Ja, same, ook net geGoogledquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zag het al op google. Maar dat is het enige waar ik me haar van kan herinneren.
En de klant maar betalen voor dit soort frivoliteiten.quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:57 schreef gcjoel het volgende:
Werk geeft gewoon ruim 30 euro uit voor een uit de hand gelopen hobbyproject van mij en een ex collega![]()
We hadden een avocadopit geplant en inmiddels een flinke plant. Nu heeft hij een nieuw potje
Uiteraard.quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En de klant maar betalen voor dit soort frivoliteiten.![]()
Heb al woonruimte en geen geld voir iets groters.quote:
jammerquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb al woonruimte en geen geld voir iets groters.
Heel jammer ja.quote:
Ik wacht nog even tot morgenquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Vanavond maar eens dronken worden.
mag ik mee?quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Vanavond maar eens dronken worden.
Dit zal mijn avond ook wel wordenquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:08 schreef TaMieke het volgende:
Ik ga vroeg naar bed. Kijk er nu al naar uit
Feestbeest ben je tochquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit zal mijn avond ook wel worden
Hele weekend gok ik. Gewoon niets geplandquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit zal mijn avond ook wel worden
Cher leeft nog wel? Oneerlijk toch...quote:
Die is gewoon 100% vervangen met plasticquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Cher leeft nog wel? Oneerlijk toch...
https://www.telegraaf.nl/(...)-na-wilde-feestnachtquote:Een Britse toeriste die Tenerife bezocht, staat voor een groot raadsel. Na een nacht stappen kreeg ze erge pijn in haar intieme zone. Een bezoekje aan de eerste hulp gaf al gauw opheldering: er bleek een schildpad in haar vagina vast te zitten.
Vies wijf dat het is.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is gewoon 100% vervangen met plastic.
Precies, het komt wel goed met jequote:
Ooitquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, het komt wel goed met je.
Zijn er ook namen van de aanwezigequote:Op vrijdag 21 september 2018 15:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ooit sta jij ook zo te feesten, we geloven in je.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben die kale grijzequote:Op vrijdag 21 september 2018 15:21 schreef STING het volgende:
[..]
sterkte man!quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb per ongeluk suiker in m'n thee gedaan
21-09-2018, never forget!!!!
Fatty McFattysonquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb per ongeluk suiker in m'n thee gedaan
21-09-2018, never forget!!!!
De tering zeg................................quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:21 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:21 schreef STING het volgende:
[..]
De wilde FokMeets.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De tering zeg................................
Moet wel eerlijk zeggen dat ik compleet het beeld bevestigd zie dat ik heb van gemiddeld "ik fok ook in t weekend" fokquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:21 schreef STING het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht....quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De tering zeg................................
Het voegt wel wat toe aan het plezier.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:27 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht....
Weet niet of het met geluid aan beter wordt, maar kan me er niks bij voorstellen...
Goede categoriequote:Op vrijdag 21 september 2018 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet wel eerlijk zeggen dat ik compleet het beeld bevestigd zie dat ik heb van gemiddeld "ik fok ook in t weekend" fok
Bewijs het maar! het staat er tochquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Dat filmpje is zo fake als Cher man.
Schuldigquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet wel eerlijk zeggen dat ik compleet het beeld bevestigd zie dat ik heb van gemiddeld "ik fok ook in t weekend" fok
Cher is real. BELIEVE!quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Dat filmpje is zo fake als Cher man.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:34 schreef Senn88 het volgende:
Mijn eerste 4 nieuwe hoofdstukken van mijn scriptie zijn goedgekeurd, nog 3 te gaanHeb het zwart op wit zodat ik niet weer voor nare verassingen kom te staan.
Een verassing van je scriptie lijkt me niet leuk nee.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:34 schreef Senn88 het volgende:
Mijn eerste 4 nieuwe hoofdstukken van mijn scriptie zijn goedgekeurd, nog 3 te gaanHeb het zwart op wit zodat ik niet weer voor nare verassingen kom te staan.
Goed bezigquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:34 schreef Senn88 het volgende:
ik fok la ik niks te doen heb of geen zin heb om iets te doen. Dat is ook weleens in het weekendquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een verassing van je scriptie lijkt me niet leuk nee.
Daar zullen de blaren wel opstaan.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik fok la ik niks te doen heb of geen zin heb om iets te doen. Dat is ook weleens in het weekend![]()
Ik heb zojuist geleerd dat er een wereldrecord ‘seks met de meeste mannen in 1 dag’ bestaat.
Staat op 919.
Amateurs.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik fok la ik niks te doen heb of geen zin heb om iets te doen. Dat is ook weleens in het weekend![]()
Ik heb zojuist geleerd dat er een wereldrecord ‘seks met de meeste mannen in 1 dag’ bestaat.
Staat op 919.
er zitten 1440 minuten in een dag. ik zie ruimte voor een verbeteringquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Staat op 919.
Dan moet je toch wel een stinkend putje hebben wanneer er 919 mannen in gezeten hebben. Een latexlucht mag ik dan hopen..quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Staat op 919.
Kut Stroganoff.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar zullen de blaren wel opstaan.
Geek noemen ze datquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:36 schreef Ang3l het volgende:
*stuitert door de kamer na t zien van Captain marvel trailer*
SCHIET OOOOOOOP!
Ok, ik ben dan misschien geen ik fok in t weekend fok nerd, maar verder wel heel erg nerd
Welnee, gewoon bare en dan van 919 mannen alimentatie ontvangen laterquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel een stinkend putje hebben wanneer er 919 mannen in gezeten hebben. Een latexlucht mag ik dan hopen..
Is dat dan 3-4 keer stoten per persoon?quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, dat schijnt niet helemaal te kloppen.
919x gepenetreerd door in totaal 250 mannen.
Soa's sparenquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee, gewoon bare en dan van 919 mannen alimentatie ontvangen later
Oh, kattenpis.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, dat schijnt niet helemaal te kloppen.
919x gepenetreerd door in totaal 250 mannen.
you poor thingquote:
dat is wel lucratief voor 1 kindquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee, gewoon bare en dan van 919 mannen alimentatie ontvangen later
Gotta catch 'm all!quote:
Ja maar ik las dus net dat t maar 250 mannen warenquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is wel lucratief voor 1 kind
Hallo zij heeft nu tenminste vooruitgang. Niet te snel met deze conclusiequote:Op vrijdag 21 september 2018 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Scriptie, nog minder kans op (af)komen dan faxie.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hallo zij heeft nu tenminste vooruitgang. Niet te snel met deze conclusie
Ik.... uh.... even mijn abacus pakken.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zit op 3, komt toch in de buurt.
dan nog. Zelfs als ze het minimum betalen voor 1 kind (25 euro) is dat wel een leuk extraatje.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ik las dus net dat t maar 250 mannen waren
Op 1 avond?quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik maakte maar een grapje hequote:Op vrijdag 21 september 2018 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik.... uh.... even mijn abacus pakken.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan nog. Zelfs als ze het minimum betalen voor 1 kind (25 euro) is dat wel een leuk extraatje.
Wat een homoquote:
Met een enorm optimistische kijk wel.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:
Maar ik dacht toen ik dat zei eigenlijk aan 1 dag, ochtend, middag en avondquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik maakte maar een grapje he
8030 1070 6062quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
vriendjes worden op pokemon go?Beetje kadotjes sturen
en dat 250x tikt toch wel aanquote:
Ik heb nog een app waarbij ik ballen naar iets gooi, in de hoop een goeie catch te hebben.quote:
MMF? MFF?quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoewel een triootje me wel leuk lijkt.
En dan zit je toch al gauw aan twee.
Vindt Angel niet erg hoor Lottertjequote:
quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog een app waarbij ik ballen naar iets gooi, in de hoop een goeie catch te hebben.
Heet grindr
het is ook niet voor volledig onderhoud maar voor een bijdrage.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daar kan je niet eens een hamster van onderhouden
En dat voor 1 dag werk!quote:
Ja lijkt mij ook wel watquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoewel een triootje me wel leuk lijkt.
En dan zit je toch al gauw aan twee.
In totaal al bijna nietquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kom echt niet aan 3 mannen hoor.
O, t gaat weer eens om penissen hoorquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als t gaat om penissen heb je twee mannen nodig.
en niet eens 1 dag per maand, nee, gewoon 1 dag IN TOTAAL!quote:
Alsof er na 17 jaar nog 250 man op wil.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en niet eens 1 dag per maand, nee, gewoon 1 dag IN TOTAAL!
Na 16/17 jaar gewoon nog zon dagje doen en je bent weer voor al die jaren voorzien
ik weet niet of dildo’s en vingers enzo meetellen, dat risico wil je niet nemen als je gaat voor een record!quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, t gaat weer eens om penissen hoor
Dit ja.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet niet of dildo’s en vingers enzo meetellen, dat risico wil je niet nemen als je gaat voor een record!
En voor alimentatie heb je sowieso penissen nodig.
Oh gatver.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, en er is een vrouw die bijna een liter zaad heeft gedronken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie proteineshake hoor...quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer eens wat anders dan een bak kwak, uh kwark.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof er na 17 jaar nog 250 man op wil.
Chapeau!quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een echte zaadcontainer.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rillingen door t lezen alleen alquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
in 1x dus he. Ze hebben haar maag leeggepompt om het te meten.
Dat wil ik de mannen in de kleedkamer van de gym ook altijd wijsmakenquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:48 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Goeie proteineshake hoor...
All for them gains!
quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wil ik de mannen in de kleedkamer van de gym ook altijd wijsmaken
Rare meet methode, want ze hadden t ook kunnen meten VOOR het er in gingquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
in 1x dus he. Ze hebben haar maag leeggepompt om het te meten.
Wij zaten op dezelfde site merk ik alquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
De langste penis is btw 34cm kennelijk, officieel iig, dus fokkers hier zitten daar niet ver vanaf
ik heb niks tegen slikken, maar dan wel gewoon rechtstreeks, niet uit n glas ofzo, dat idee vind ik zo intens smerigquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rillingen door t lezen alleen al.
ja, dat vond ik ook.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rare meet methode, want ze hadden t ook kunnen meten VOOR het er in ging
nou, ik heb n YouTube filmpje opstaanquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij zaten op dezelfde site merk ik al
Ja, brrrrquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb niks tegen slikken, maar dan wel gewoon rechtstreeks, niet uit n glas ofzo, dat idee vind ik zo intens smerig![]()
Sta je daar te fappen met tig camera's en meetapparatuur op je leuter gericht en een knakker van Guines Book of Records achter je met een notitieblok die bijhoudt of alles wel volgens de regels gebeurtquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nog zo’n bijzonder record, deze staat op naam van Horst Schultz zijn sperma legde de afstand af van bijna 6 meter. Hij heeft ook het record van grootste hoogte met bijna 4 meter en grootste snelheid, 68km/uur.
Misschien wond dta m juist op?quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sta je daar te fappen met tig camera's en meetapparatuur op je leuter gericht en een knakker van Guines Book of Records achter je met een notitieblok die bijhoudt of alles wel volgens de regels gebeurt
Wat zonde!quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:01 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen enorm aan het woggen. Krijg niks meer gedaan maar mowt nog teveel doen
In het weekend een paar uurtjes werken denk ik
O ja, zijquote:
Zo ziet ze er wel uitquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, zij
Levende barbie Bratz doll.
Verschrikkelijk.
Leefde die niet op licht of zo?
dit is gewoon creepyquote:
geen idee, maar er zijn er dus nog veel meerquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, zij
Levende barbie Bratz doll.
Verschrikkelijk.
Leefde die niet op licht of zo?
Dat soort mensen hebben gewoon een mentale stoornis. Maar doktoren bijven er maar geld aan verdienen.quote:
Yep, maar is even niet anders. Erg strakke deadline van 1 oktoberquote:
Wel mooi dat dat kan. Is ze al dood?quote:
Ik vind sekspoppen sowieso raarquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind die mini sekspoppen ook zo raar
Ik denk t inmiddels wel ja. Dat, of een complete fraud.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel mooi dat dat kan. Is ze al dood?
nja, niet perse van die pop, maar als je je kaakje kwijt moet, is t miss een keer wat Andes an handwerk. Dat kan ik me wel voorstellen. Maar die kleintjes zijn zo klein dat je volgens mij tegen dr hoofd zit als je hem erin stopt.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind sekspoppen sowieso raar
Kan me er niets bij voorstellen dat iemand daar opgewonden van raakt
Nice.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
Als je daar je piemel in stopt zie je het toch in die buik op en neer gaan
Ik denk dat dat ook gebeurd bij magere vrouwen?quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
ja, dat is ook zo raarquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |