maar als die motor dan omvalt breekt hij meteen een heupquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo'n motor is meer gepensioneerd dan midlife.
bij lange na nietquote:
Te duur, te groot, te oubollig, te sloom, te onbetrouwbaar, te oncomfortabel, niet waardevast eerste jaar. Moet ik nog ff doorgaan?quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo'n motor is meer gepensioneerd dan midlife.
Juist wel, trilmachines, veuls te zwaar ook.quote:
ik probeer mijzelf al enige tijd aan EBVA uit te huwelijken jaquote:
Ik ben van de buikschuivers en als er iets niet comfortabel isquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist wel, trilmachines, veuls te zwaar ook.
Maar goed ben van de buikschuivers.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer mijzelf al enige tijd aan EBVA uit te huwelijken ja
Geef je altijd zo snel op?quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]Beetje jammer dit.
Maar ik gun je al het geluk en liefdeIk hoop dat het je lukt
Ik dacht dat dit een of andere Belgische bedrijfsconstructie was en snapte er geen hol van.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dat Russisch voor Elvi?quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bvba is net iets andersquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een of andere Belgische bedrijfsconstructie was en snapte er geen hol van.
ik wist het welquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:44 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik speel graag hard to get
als de baas van huis is dansen de werknemers op tafelquote:
Pas op, straks maak je gcjoel nog jelly.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Soms moet ik werk uitvoeren.... belachelijk.
Ik ga klagen, wat is het nummer van je baas?quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Soms moet ik werk uitvoeren.... belachelijk.
Hard to get spelenquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:44 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik speel graag hard to get
Ben ik alquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
Pas op, straks maak je gcjoel nog jelly.
Zoiets zou bij mij ook meteen backfirenquote:
Makkelijker het kaf van het koren scheidenquote:
Daar trap ik niet inquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ga klagen, wat is het nummer van je baas?
arme joelquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zoiets zou bij mij ook meteen backfiren
Dat ik dan denk hard to get te spelen en die vent haakt af
Ben je zelf wel de moeite waard dan?quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:11 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]
Makkelijker het kaf van het koren scheiden
Je zou ff een fotootje posten.quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee hoor, daarom ben ik gewoon makkelijk.
pakken wat je pakken kuntquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee hoor, daarom ben ik gewoon makkelijk.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:11 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]
Makkelijker het kaf van het koren scheiden
Ik vind van welquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je zelf wel de moeite waard dan?.
Inderdaad. Domme spelletjes zijn voor domme kinderen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zoiets zou bij mij ook meteen backfiren
Dat ik dan denk hard to get te spelen en die vent haakt af
Dat is een goed begin danquote:
Maar dat zijn ook gewoon onzin 'eisen'quote:
dat is waar ook. zit nu even een prui te eten hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zou ff een fotootje posten.
Wat "eis" jij dan?quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:17 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]
Maar dat zijn ook gewoon onzin 'eisen'
Een prei?quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dat is waar ook. zit nu even een prui te eten hoor.
Ik eis niets. Maar het kan ook niet zo zijn dat als een willekeurige vent 'hoi' zegt ik van m'n stoel af glij en mijn benen spreid.quote:
Nee ok, dat zou wel weer een tikje overdreven de andere kant op zijn van hard to getquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:20 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]
Ik eis niets. Maar het kan ook niet zo zijn dat als een willekeurige vent 'hoi' zegt ik van m'n stoel af glij en mijn benen spreid.
Volgens mij zit daar nogal wat tussen inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:20 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]
Ik eis niets. Maar het kan ook niet zo zijn dat als een willekeurige vent 'hoi' zegt ik van m'n stoel af glij en mijn benen spreid.
Ik zag je al aan zo'n prei knagen. Bijzonderquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, dat zou wel weer een tikje overdreven de andere kant op zijn van hard to get.
Zo ben ik, bijzonderquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zag je al aan zo'n prei knagen. Bijzonder
Nee ok, dan hebben we dat ff duidelijk nuquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:21 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]
InderdaadIk ben niet hard to get, maar een beetje moeite mag wel
quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, dan hebben we dat ff duidelijk nu.
Duidelijkheid ftwquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inderdaad. Domme spelletjes zijn voor domme kinderen.
Neuh, ik heb ook eisen, voornamelijk weten hoe iemand eruit ziet voor ik iets doequote:
#smoothquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik heb ook eisen, voornamelijk weten hoe iemand eruit ziet voor ik iets doe.
Goh, dat verwacht je toch nietquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik heb ook eisen, voornamelijk weten hoe iemand eruit ziet voor ik iets doe.
Nu durf ik geen foto meer te postenquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Best belangrijk inderdaad.quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van jou weet ik het inmiddels wel hoorquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu durf ik geen foto meer te posten
Oh jaquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van jou weet ik het inmiddels wel hoor.
Daar ligt het dus niet aanquote:
Lijkt me logisch inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gcjoel is de lat zeg maarquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:26 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]
Lijkt me logisch inderdaad
Dan weet ik dat in ieder gevalquote:
Deze. Zo ergquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ik snap hard to get gewoon niet. Maar dat komt omdat ik sowieso heb van, als ik je leuk vindt merk je het wel. Dat verwacht ik andersom ook. Voelt als een dom spelletje. Maar dat ben ik.
Ja, iemand is X op de schaal van gcjoelquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:28 schreef rival het volgende:
*komt topic binnen, struikelt over een lat*
Wie hangt dat ding hier op kniehoogte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |