Het verschilt per hond, toen ik zelf een hond had vond ik ze niet zo snel eng, maar nu schrik ik er gewoon van als ze me vrolijk begroeten en tegen me opspringen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
Meer? Ooit eens door een grote hond besprongen?
Zo kom je nooit aan een vriend.quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het verschilt per hond, toen ik zelf een hond had vond ik ze niet zo snel eng, maar nu schrik ik er gewoon van als ze me vrolijk begroeten en tegen me opspringen.
Pff, ik ben juist blij even van de hitte af te zijn, al is het nu nog niet koudquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met dit weer heb ik ook wel zin in sauna of bad.
Of bed.quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met dit weer heb ik ook wel zin in sauna of bad.
30+ graden hoeft van mij ook niet meer nee.quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Pff, ik ben juist blij even van de hitte af te zijn, al is het nu nog niet koud
Ik slaap relatief slecht als het 's nachts >15C is en aangezien dat al een tijdje het geval is, ben ik een beetje klaar met het warme weerquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
30+ graden hoeft van mij ook niet meer nee.
Ik ben een koukleum, laat me. Ik moet dadelijk 10 maanden in mn winterkleren lopen en koulijden. Laat mij ook 2 maanden genietenquote:
Juist de gordijnen open houden om de storm buiten te kunnen zien, terwijl je ondertussen lekker binnen zitquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:12 schreef gcjoel het volgende:
Met dit weer wil ik binnen zitten met de gordijnen dicht en veel comfortfood wachtend op de lente.
Het is nog een wonder dat er iemand verliefd op jou heeft kunnen worden zegquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ik slaap relatief slecht als het 's nachts >15C is en aangezien dat al een tijdje het geval is, ben ik een beetje klaar met het warme weer
kaarsen aan, bockbier op tafel en in een hoodie op de bank liggenquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:12 schreef gcjoel het volgende:
Met dit weer wil ik binnen zitten met de gordijnen dicht en veel comfortfood wachtend op de lente.
Nee dan waai ik van de bank. Gordijnen zijn voor extra isolatiequote:Op vrijdag 21 september 2018 10:13 schreef STING het volgende:
[..]
Juist de gordijnen open houden om de storm buiten te kunnen zien, terwijl je ondertussen lekker binnen zit
Ga in een oven wonen!quote:
Klinkt bekend jaquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ik slaap relatief slecht als het 's nachts >15C is en aangezien dat al een tijdje het geval is, ben ik een beetje klaar met het warme weer
quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kaarsen aan, bockbier op tafel en in een hoodie op de bank liggen
nee!quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben een koukleum, laat me. Ik moet dadelijk 10 maanden in mn winterkleren lopen en koulijden. Laat mij ook 2 maanden genieten
dat gaat niet bij die pleurishitte hequote:
Gelukkig houdt Yv van kouquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is nog een wonder dat er iemand verliefd op jou heeft kunnen worden zeg
quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan nog;
Thee
Chocola
quote:
Echt welquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat gaat niet bij die pleurishitte he
Het is nog geen 12uur! kijk uit wat je zegt!quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb ik altijd zin in.
Ook voor 12 kun je leuke dingen doen in bedquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het is nog geen 12uur! kijk uit wat je zegt!
nee joh, dat is pas als de verwarming aan moetquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]je gunt me ook niets.
[..]
Echt wel
Nu is het 's avonds koud genoeg om gewoon met hoodie aan op de bank te zitten.
Nee mag niet van Yv blijkbaarquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook voor 12 kun je leuke dingen doen in bed.
Mag ik wat van jouw hitte? Ik heb mn trui nog vaak genoeg aangehad afgelopen dagen en afgelopen zomerquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh, dat is pas als de verwarming aan moet
Als je het maar niet op Fok! post tegelijkertijdquote:
Ja dat donkere is wel jammer ergens.quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:20 schreef gcjoel het volgende:
Als het niet zo achterlijk donker was had ik niet zo'n moeite met de winter.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je het maar niet op Fok! post tegelijkertijd![]()
Zou ook niet best zijn als je dat zou willen doen overigens.
Wanneer ik slaap tot 12uur ik ook nietquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar ik lig dan niet met mn telefoon in mn handen
quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook voor 12 kun je leuke dingen doen in bed.
Dat kan toch geen verrassing zijn zeker.quote:
Gewoon doen.quote:
Voor Fax wel. Snap je toch wel?quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan toch geen verrassing zijn zeker.
Da's waarquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan toch geen verrassing zijn zeker.
Niet eens de trilfunctie?quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar ik lig dan niet met mn telefoon in mn handen
quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, gewoon op straat iemand ritselen die ook voor 12:00uur nergens heen hoeft
Krijg je die de volgende keer van mequote:Op vrijdag 21 september 2018 10:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb nog geen waterdichthoesje
"Het is wel druk bij jou he, elk weekend?"quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Goede indruk op mn nieuwe buren
Goed punt.quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Het is wel druk bij jou he, elk weekend?"
Wat, ga je naar de buren, of gaat het druk worden? Of allebei?quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik ga wel daar naar toe
Kunnen wij nog iets voor je doen om je op te vrolijken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kunnen wij nog iets voor je doen om je op te vrolijken?die met die pot pindakaas is cgjoel zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
[..]
Kunnen wij nog iets voor je doen om je op te vrolijken?Ik heb gister alles al opgegeten waar ik een week mee moest doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Herkenbaarquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gister alles al opgegeten waar ik een week mee moest doen.
[..]
Kunnen wij nog iets voor je doen om je op te vrolijken?Ik wil ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder kopen?quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gister alles al opgegeten waar ik een week mee moest doen.
Nee, want dan vreet je meer in dezelfde tijd. Beter minder kopen dan.quote:
Had je die hippie niet moeten beffen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb het gevoel alsof er een haar om mijn huig zit
ik verhuis nar Fok.dequote:Op vrijdag 21 september 2018 10:35 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen als dagbesteding zodra Danny de stekker er uit trekt?
Zal we een WhatsApp groep komen waar we elkaar kunnen terroriseren.quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:35 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen als dagbesteding zodra Danny de stekker er uit trekt?
Wel een uniform aanschaffen.quote:
FOKApp!quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal we een WhatsApp groep komen waar we elkaar kunnen terroriseren.
heb ik nog van mn opaquote:
M'n leven op orde krijgen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:35 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Zo'n mooie zwarte met pet en handschoenen?quote:
groepszelfmoordquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:35 schreef wolfjeamadeus het volgende:
bruin overhemd en allesquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo'n mooie zwarte met pet en handschoenen?
Weer terug naar IRC natuurlijkquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:35 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Nee, zwartquote:
Multiplayer Notepadquote:
Krassen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:35 schreef wolfjeamadeus het volgende:
tis mijn opa, niet die jouwequote:
nee nee, jij hebt al genoeg gegetenquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus.
Lieve Jezus.
Geef mij dit.
Nou vandaag nog niks.quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nee, jij hebt al genoeg gegeten
Alles is toch op.quote:
Heb geen pussy gegetenquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had je die hippie niet moeten beffen.
je stelt jezelf beschikbaar als vrijwilliger?quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik verwacht dat er dan twee opties mogelijk zijn.
1. Een vrouwelijk Fok!lid wordt naar voren geschoven om Danny zo ver te krijgen dat hij zich bedenkt
2. Doorstart maar dan zonder Fok!' geschiedenis waardoor er veel minder servers en dus veel minder kosten nodig zijn. Onzin sws dat er zoveel zooi bewaard wordt als dat zoveel geld kost. Verspilling.
Nee.quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je stelt jezelf beschikbaar als vrijwilliger?
1 maakt de enorme kosten natuurlijk niet goed.quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:45 schreef Yvie_lu het volgende:
1. Een vrouwelijk Fok!lid wordt naar voren geschoven om Danny zo ver te krijgen dat hij zich bedenkt
2. Doorstart maar dan zonder Fok!' geschiedenis waardoor er veel minder servers en dus veel minder kosten nodig zijn. Onzin sws dat er zoveel zooi bewaard wordt als dat zoveel geld kost. Verspilling.
Aangezien jij toch al met STING hebt, is de stap naar Danny niet eens zo heel groot.quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:45 schreef Yvie_lu het volgende:
De opslag van data is tegenwoordig niet meer zo'n kostenpost als vroegah.quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:45 schreef Yvie_lu het volgende:
klein stapje van blauw naar roodquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aangezien jij toch al met STING hebt, is de stap naar Danny niet eens zo heel groot.
Dan nog, als het overbodig is is het sws verspilling.quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
De opslag van data is tegenwoordig niet meer zo'n kostenpost als vroegah.
Beetje jammer van het weer nu enzo, nu sta ik niet meer elke vrijdag met hem op de golfbaan met na afloop een goud gele rakkerquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aangezien jij toch al met STING hebt, is de stap naar Danny niet eens zo heel groot.
Indoor midgetgolf.quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:50 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje jammer van het weer nu enzo, nu sta ik niet meer elke vrijdag met hem op de golfbaan met na afloop een goud gele rakker
Rosbiefquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet nog naar de supermarkt om eten te kopen, kijken of ze het daar hebben.
pussy food in ieder geval welquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het koelvak misschien.quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wegwaaien? Nieuwe schoenen uittesten?
Sowieso.quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
kittensoftquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso.
En aan het bord te zien zitten we in het juiste pad.
[ afbeelding ]
Loopt vast wel wat leuks rondquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog mensen bezig met kites. Zag er leuk uitquote:
Sinds ik niet meer aan de kassa's of balie kom heb ik wat minder contact met die lieve meisjes daar.quote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds ik niet meer aan de kassa's of balie kom heb ik wat minder contact met die lieve meisjes daar.
dat is een keuze he, als ie de meisjes leuk vindt kan ie gewoon daar afrekenenquote:
Zelf afrekenen, beetje bliepen. En ik hoef nooit meer sigaretten te halen omdat mijn (nu ex) vriendin stopte met roken.quote:
Dan kan je toch nog wel bewust kiezen voor die andere kassa?quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelf afrekenen, beetje bliepen. En ik hoef nooit meer sigaretten te halen omdat mijn (nu ex) vriendin stopte met roken.
Alleen op zaterdag als ik af en toe de krant koop.
Thanks, nu heb ik het nummer Houdoe in m'n hoofdquote:Op vrijdag 21 september 2018 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelf afrekenen, beetje bliepen. En ik hoef nooit meer sigaretten te halen omdat mijn (nu ex) vriendin stopte met roken.
Alleen op zaterdag als ik af en toe de krant koop.
Spaart u ook zegeltje? Bonuskaart of airmiles? Een tasje kost blabla centquote:Op vrijdag 21 september 2018 11:21 schreef STING het volgende:
[..]
Thanks, nu heb ik het nummer Houdoe in m'n hoofd
Meisjes waar ik mee omga zijn wel premium servicebalie-meisjes, niet de reguliere kassa meisjesquote:Op vrijdag 21 september 2018 11:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan kan je toch nog wel bewust kiezen voor die andere kassa?
Die jaquote:Op vrijdag 21 september 2018 11:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Spaart u ook zegeltje? Bonuskaart of airmiles? Een tasje kost blabla cent
Ja dat weten we maar iedereen heeft wat oefening nodig om scherp te blijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meisjes waar ik mee omga zijn wel premium servicebalie-meisjes, niet de reguliere kassa meisjes
Ja ach, meeste zijn toch nog niet legaalquote:Op vrijdag 21 september 2018 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds ik niet meer aan de kassa's of balie kom heb ik wat minder contact met die lieve meisjes daar.
Ja? Ze mogen ook postpakketjes uitdelen?quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meisjes waar ik mee omga zijn wel premium servicebalie-meisjes, niet de reguliere kassa meisjes
quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor jou nog lang niet. Precies om half 4 loopt de boel weer in de soep
Ik heb al cm streepjes op m'n piel staan.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staan cm's op afgetekend en dan kun je met je zak meten
Carrièrevrouwenquote:Op vrijdag 21 september 2018 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja? Ze mogen ook postpakketjes uitdelen?
Echt ja. In een strak pakje achter de balie staan, pakketjes uitdelen en in ontvangst nemen, shag/sigaretten verkopen, en klantenservice. Kunnen zo managementfuncties gaan doen.quote:
Maar waarom.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij bent mijn zakmaat!
Dat betekend dat we een slaapzakje delen. Duh!
Omdat mijn garage anders te koud is voor Joel.quote:
Eerst in je slaapzak, daarna in je portemonnee.quote:
Klinkt wel als de goede volgorde.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerst in je slaapzak, daarna in je portemonnee.
Laat ik er ook wel een paar.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Weet je wel hoeveel vieze scheetjes ik in die slaapzak heb gelaten de afgelopen paar jaar?
Nee ik wil verder niets van Dino.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerst in je slaapzak, daarna in je portemonnee.
Bij jou was het een sting-operation.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt wel als de goede volgorde.
Nodig je haar nou uit voor een vakantie?quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel eens een scheetje geroken na een week vriesdroogvoer en energybars?
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel eens een scheetje geroken na een week vriesdroogvoer en energybars?
Dat is toch hoe het moet? Snel kennismaken, het bed in, eruit schoppen, repeat.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nodig je haar nou uit voor een vakantie?![]()
Gaat snel hier
Geen idee. Ging dat bij jou zo?quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is toch hoe het moet? Snel kennismaken, het bed in, eruit schoppen, repeat.
Meer van de langdurige relatie hier als het even kan.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is toch hoe het moet? Snel kennismaken, het bed in, eruit schoppen, repeat.
Ik sla even overquote:Op vrijdag 21 september 2018 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik wel dat z'n vriendin dat soms zat is en hij daarom op jou ook zit te azen.
Ouderwets.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer van de langdurige relatie hier als het even kan.
Niks mis met ouderwetsquote:Op vrijdag 21 september 2018 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Open relatie is ook niet aan mij besteed. Val overal buiten de boot zo.
Ik noemde het altijd een intensieve selectieprocedure.quote:
Zeg dat. Saai.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof open relatie iets is wat veel mensen willen, dat is volgens mij maar een heel klein percentage.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snap dat je single bent.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Seks met maar 1 persoon en daar ook nog eens trouw aan blijven, inderdaad beetje saai.
Het is net zoals de slogan van Defensie. Je moet het maar kunnen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:55 schreef STING het volgende:
[..]
Alsof open relatie iets is wat veel mensen willen, dat is volgens mij maar een heel klein percentage.
Ik las wat andersquote:Op vrijdag 21 september 2018 11:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is net zoals de slogan van Defensie. Je moet er maar op kunnen.
Vaak beginnen mensen er ook om de verkeerde redenen aan. Open relatie is niet voor iedereen weggelegdquote:Op vrijdag 21 september 2018 11:55 schreef STING het volgende:
[..]
Alsof open relatie iets is wat veel mensen willen, dat is volgens mij maar een heel klein percentage.
quote:
quote:
Daarom, het is niet zomaar iets en je moet er een bepaald type persoon voor zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vaak beginnen mensen er ook om de verkeerde redenen aan. Open relatie is niet voor iedereen weggelegd
Relatie hebben met je rechterhand en dan vreemdgaan met links.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:57 schreef TaMieke het volgende:
Het concept relatie of uberhaupt daten is voor veel mensen al eng
Met een goed persoon is het allemaal al veel minder engquote:Op vrijdag 21 september 2018 11:57 schreef TaMieke het volgende:
Het concept relatie of uberhaupt daten is voor veel mensen al eng
Ik ben heel eng blijkbaarquote:Op vrijdag 21 september 2018 12:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Met een goed persoon is het allemaal al veel minder eng
Begint later vanmiddag pas echt toch?quote:Op vrijdag 21 september 2018 12:00 schreef STING het volgende:
Had me helemaal verheugd op een flinke storm, waar is die Code Rood nu
de zon komt alweer te voorschijnquote:Op vrijdag 21 september 2018 12:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Begint later vanmiddag pas echt toch?
De zomer komt terugquote:Op vrijdag 21 september 2018 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de zon komt alweer te voorschijn
klagen is heerlijkquote:Op vrijdag 21 september 2018 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
En maar klagen en klagen. Zon? Niet goed. Regen? Niet goed. Wind? Ook niet goed.
DOE DAN OPEN!!!quote:Op vrijdag 21 september 2018 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Je-zus wat wordt er hier toch steeds aangebeld.
Je moet er wel eerst achter komen of iemand een goed persoon is en dan is afstand wel lastig.quote:Op vrijdag 21 september 2018 12:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Met een goed persoon is het allemaal al veel minder eng
Afstand blijft sowieso wel lastigquote:Op vrijdag 21 september 2018 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet er wel eerst achter komen of iemand een goed persoon is en dan is afstand wel lastig.
Ja zeker. Maar wel mee te leven.quote:Op vrijdag 21 september 2018 12:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Afstand blijft sowieso wel lastig
Zonde? Daar zal HW het niet mee eens zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2018 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hopelijk werkt het![]()
Zou zonde zijn als het door zoiets niet zou lukken.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
Zonde? Daar zal HW het niet mee eens zijn.
[..]
[..]
Goed punt. Arme HWquote:Op vrijdag 21 september 2018 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
De bijwerking van theequote:Op vrijdag 21 september 2018 13:02 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de pisziekte. Godsamme, blijf gaan.
Nergens voor nodig, ik ben niet iemand waar je medelijden mee moet hebbenquote:
Dat is waar maar ook jou gunnen wij het beste (lees: gjoel).quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ik ben niet iemand waar je medelijden mee moet hebben.
Da's wel weer lief danquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is waar maar ook jou gunnen wij het beste (lees: gjoel).
Jawel hoorquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:08 schreef TaMieke het volgende:
Wist niet dat we nog aan uithuwelijken deden
Ow wel?quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel hoor
Gianni is voor jou toch?
Klinkt ook naar.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:08 schreef TaMieke het volgende:
Wist niet dat we nog aan uithuwelijken deden
Je mag hem ook eerst uitproberen hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow wel?
Ik ga mn jurk vast uitzoeken
Niet goed, geld terug?quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je mag hem ook eerst uitproberen hoor.
Is HW dan ook het beste voor mij of gun je mij niet het beste?quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is waar maar ook jou gunnen wij het beste (lees: gjoel).
Zoiets. Op papier in irl kan het soms anders uitpakken dus er geldt een proefperiode voordat er allemaal geld uitgegeven hoeft te worden aan jurken etc.quote:
Nee, want jij bent een vrouw. Niets te zeggen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is HW dan ook het beste voor mij of gun je mij niet het beste?
ik wordt hier gewoon gehoereerdquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel hoor
Gianni is voor jou toch?
Hij is rijk (en woont dichterbij). Dat is toch wat alle vrouwen in een man zoeken?quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoelang mag ik hem uitproberen?quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je mag hem ook eerst uitproberen hoor.
Je weet het antwoord hierop best zelfquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voor je eigen bestwilquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wordt hier gewoon gehoereerd
Een maand.quote:
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is rijk (en woont dichterbij). Dat is toch wat alle vrouwen in een man zoeken?
Ik vind het verwarrend worden.
Totdat ie op is of de garantie verlopen is.quote:
De vrouwen hadden toch juist de keus? Daarna niets meer te zeggen nee.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, want jij bent een vrouw. Niets te zeggen.
Een maand maar? Moet ik hem een green card bezorgen ofzo?quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor je eigen bestwil
[..]
Een maand.
Je hebt gelijk. Meer valt er niet te wensenquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is rijk (en woont dichterbij). Dat is toch wat alle vrouwen in een man zoeken?
Ik vind het verwarrend worden.
Ik weet uit ervaring dat jij een warm huis hebt en thee en chocoladequote:
ik voel me gebruiktquote:
Te laat!quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat jij een warm huis hebt en thee en chocolade![]()
Alleen dat wilde ik niet hardop zeggen voordat andere vrouwen (of mannen) je gaan DMen
Nee, maar een maand is echt wel genoeg om te kjiken of iemand de snooze-knop gebruikt of nog andere rare niet matchende dingen heeft.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een maand maar? Moet ik hem een green card bezorgen ofzo?![]()
Uhu, mooie reddingquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat jij een warm huis hebt en thee en chocolade![]()
Alleen dat wilde ik niet hardop zeggen voordat andere vrouwen (of mannen) je gaan DMen
En dan krijg je toch ook nog eens meer dan dat, win-win-winquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Meer valt er niet te wensen
quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar een maand is echt wel genoeg om te kjiken of iemand de snooze-knop gebruikt of nog andere rare niet matchende dingen heeft.
Nou dan moet je elkaar wel heel veel zien in die ene maand. Het is nogal wat.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar een maand is echt wel genoeg om te kjiken of iemand de snooze-knop gebruikt of nog andere rare niet matchende dingen heeft.
Ik leef een droom!quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan krijg je toch ook nog eens meer dan dat, win-win-win.
Een laptop?quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan krijg je toch ook nog eens meer dan dat, win-win-win.
Grote logeerpartij van een maand. Zit niets anders op.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou dan moet je elkaar wel heel veel zien in die ene maand. Het is nogal wat.
Nee, dan zou je nu niet op je werk zitten, dus het is gewoon de werkelijkheidquote:
Ze zullen vast veel tijd doorbrengen, hij moet tenslotte nog genoeg klusjes doen in haar nieuwe huisquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou dan moet je elkaar wel heel veel zien in die ene maand. Het is nogal wat.
ik vlucht naar een blijf-van-mn-lijf -scquote:
Ow goejequote:Op vrijdag 21 september 2018 13:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze zullen vast veel tijd doorbrengen, hij moet tenslotte nog genoeg klusjes doen in haar nieuwe huis
Op Viva?quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vlucht naar een blijf-van-mn-lijf -sc
Dat mag pas na die maandquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iedereen die een maand bij me komt logeren wil ik sowieso dumpenquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Grote logeerpartij van een maand. Zit niets anders op.
Nee!quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja wacht ik zat echt even te dagdromen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan zou je nu niet op je werk zitten, dus het is gewoon de werkelijkheid.
"Werk"quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja wacht ik zat echt even te dagdromen.![]()
werk
snoozen is voor zwakkelingen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow goeje![]()
Gianni, snooze je? En hoe handig, wat betreft klussen, ben je?
"werk"quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
werk
Mijn huis is nu groot genoeg. Nu past datquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Iedereen die een maand bij me komt logeren wil ik sowieso dumpen
Je bent goed gekeurdquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snoozen is voor zwakkelingen.
en ik ben een klusmaster, maar wel lui
Is er nog iets concreets uit dat gesprek gekomen? Wordt er werk naar jou verschoven tijdelijk?quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
werk
Het past ook wel hoor. Maar ik denk niet dat er iemand op de wereld is waar ik niet gek van zou worden binnen 1 maandquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mijn huis is nu groot genoeg. Nu past dat![]()
Ja dat is wel de bedoeling. Maar nu ik dat gesprek heb gehad wil ik het NUUUU en dat is natuurlijk niet realistisch.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is er nog iets concreets uit dat gesprek gekomen? Wordt er werk naar jou verschoven tijdelijk?
Idd, ben ik het mee eens. Dan maar gewoon 3 weken ergens op een tropisch eiland proberenquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het past ook wel hoor. Maar ik denk niet dat er iemand op de wereld is waar ik niet gek van zou worden binnen 1 maand(zonder dat je diegene kende dus he)
Je word op iedereen verliefdquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het past ook wel hoor. Maar ik denk niet dat er iemand op de wereld is waar ik niet gek van zou worden binnen 1 maand(zonder dat je diegene kende dus he)
Ow ik wilde net zeggen, je hebt toch samen gewoond?!quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat trek ik ook niet hoor. Als ik iemand net ken heb ik echt mijn eigen tijd nodig.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ben ik het mee eens. Dan maar gewoon 3 weken ergens op een tropisch eiland proberen.
Ook logisch, maar mij ken je al langerquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat trek ik ook niet hoor. Als ik iemand net ken heb ik echt mijn eigen tijd nodig.
Ja dat was ook pas na 2 jaar. Eerst iemand beter kennen voor ik dat aankanquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ik wilde net zeggen, je hebt toch samen gewoond?!
Ik zou me denk ik na een tijdje opsluiten in de slaapkamer. Al lijkt Gianni me niet heel druk, dus mssn komt het wel goed
Nja dat telt nog niet echt genoegquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook logisch, maar mij ken je al langer.
Ach, als het misloopt boek ik wel een aparte kamer voor jequote:Op vrijdag 21 september 2018 13:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja dat telt nog niet echt genoeg
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, als het misloopt boek ik wel een aparte kamer voor je.
Vind ik 2 jaar nog best snelquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat was ook pas na 2 jaar. Eerst iemand beter kennen voor ik dat aankan
Zie vorige post.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je snapt dat dit bijhoorlijk zeefteverig klinkt?
Er zijn vast mensen die het hier 1000% niet mee eens zullen zijnquote:
Nee dan is het wel te laat. Beter gewoon rustig aan. Als je bij mij eenmaal te veel bent geworden is het klaar.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, als het misloopt boek ik wel een aparte kamer voor je.
Ok ok, je hebt je punt gemaaktquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee dan is het wel te laat. Beter gewoon rustig aan. Als je bij mij eenmaal te veel bent geworden is het klaar.![]()
Ik ben maar licht autistisch hoor
Nee gewoon pas op vakantie als ik je geaccepteerd hebquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Dan koop ik deze maar denk ik :
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
OK, dealquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee gewoon pas op vakantie als ik je geaccepteerd heb
ben je al midlife dan?quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |