http://www.pictame.com/user/sally.eilertsen/287600809quote:Op donderdag 20 september 2018 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook nog een artiest hebben die heel goed kan laten lijken of er een aquarel op m’n arm staat.. geen felle kleurtjes, gewoon een zwarte kat met een doodshoofd..
Nee, zoveel trauma verwerkt je lichaam niet zo goed.. Ik heb het in 5x laten zetten.. 4x 4 uur en 1x 2,5 ..quote:Op donderdag 20 september 2018 23:12 schreef HeatWave het volgende: [..] 18,5 uur, dat is wel een flinke klus, neem aan niet in 1 keer?
.
Dat is wel te doen dan ja. Al blijft het een lange tijd afzienquote:Op donderdag 20 september 2018 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, zoveel trauma verwerkt je lichaam niet zo goed.. Ik heb het in 5x laten zetten.. 4x 4 uur en 1x 2,5 ..
zitten mooie dingen tussen idd.. ik ben zelf atm aan het kwijlen op stacks tattoo in Rotterdam.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.pictame.com/user/sally.eilertsen/287600809
Dit een een bekende van me, maakt ook wel mooie dingen.
Slechts een paar punten waren echt kut, de rest opzich wel lekker of goed te doen. Achter bij je arm bij je oksel is echt niet fijn, Vol op je schouder ook echt kut.. en dan je elleboog.. dat was gewoon echt verschrikkelijk..quote:Op donderdag 20 september 2018 23:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel te doen dan ja. Al blijft het een lange tijd afzien.
Is vast te vinden, beetje rondzoeken en wat schetsen laten maken.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zitten mooie dingen tussen idd.. ik ben zelf atm aan het kwijlen op stacks tattoo in Rotterdam.
Maar die zetten volgens mij alleen fineline blackwork..
maakt niet uit, wil ik ook nog wel wat van, maar ik denk dat het heel moeilijk wordt om de juiste artiest te vinden voor die kat..
Dat is het dus, ik heb het juiste plaatje al.. de schets hoeft dus niet gemaakt te worden, ik wil perse deze..quote:Op donderdag 20 september 2018 23:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is vast te vinden, beetje rondzoeken en wat schetsen laten maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb tot nu toe nog geen artiest gevonden die extreem goed is in het fineline gedeelte EN het aquarel gedeelte..So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Je mag m lekker in je eigen kont stoppen. Als dat ding in de buurt van die van mij komt, knip ik hem eraf.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk altijd aan vrouwen met veel tatoes dat ie m ook wel makkelijk in de kont kunnen hebben.
Die zijn wel wat gewend,![]()
#nooffense
quote:Op donderdag 20 september 2018 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is het dus, ik heb het juiste plaatje al.. de schets hoeft dus niet gemaakt te worden, ik wil perse deze..
Ik zou gewoon een zooi mails eruit gooien naar artiesten dan, ook die chick die ik kenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb tot nu toe nog geen artiest gevonden die extreem goed is in het fineline gedeelte EN het aquarel gedeelte...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Als je dat wel had gedaan had je nu misschien geen kindquote:Op donderdag 20 september 2018 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je mag m lekker in je eigen kont stoppen. Als dat ding in de buurt van die van mij komt, knip ik hem eraf.
Probleem is dat veel artiesten denken het te kunnen, ik loop gewoon af en toe een random shop binnen om even in de boeken te kijken.. of naar hun werk terwijl ze bezig zijn.. dan heb je een veel eerlijker beeld over wat ze kunnen..quote:Op donderdag 20 september 2018 23:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een zooi mails eruit gooien naar artiesten dan, ook die chick die ik ken.
quote:Op donderdag 20 september 2018 23:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je dat wel had gedaan had je nu misschien geen kind
Want ze is ongewenst?quote:Op donderdag 20 september 2018 23:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je dat wel had gedaan had je nu misschien geen kind
True, maar er zijn wel artiesten die goed kunnen natrekken, ze hoeven het niet meer zelf te tekenen.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Probleem is dat veel artiesten denken het te kunnen, ik loop gewoon af en toe een random shop binnen om even in de boeken te kijken.. of naar hun werk terwijl ze bezig zijn.. dan heb je een veel eerlijker beeld over wat ze kunnen..
Het overtrekken kan ik zelf ook nog wel.. het prikken nietquote:Op donderdag 20 september 2018 23:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar er zijn wel artiesten die goed kunnen natrekken, ze hoeven het niet meer zelf te tekenen.
Ik kan het niet trouwens.
Schiffmacher misschien? Kost wel een paar stuiversquote:Op donderdag 20 september 2018 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het overtrekken kan ik zelf ook nog wel.. het prikken niet
Die vind ik eigenlijk gewoon zwaar overgewaardeerd..quote:Op donderdag 20 september 2018 23:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schiffmacher misschien? Kost wel een paar stuivers.
Kan hoor, ik ben ook geen expert verderquote:Op donderdag 20 september 2018 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk gewoon zwaar overgewaardeerd..
Kyle of Clean van IM zou ik eigenlijk eens op moeten zoeken..quote:Op donderdag 20 september 2018 23:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan hoor, ik ben ook geen expert verder.
Fascinatie voor sommige mensen hoor.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:29 schreef HeatWave het volgende:
Alsof anaal zo lekker belangrijk is.
Ik moet alleen nog regenlaarzen kopen.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent vast een lieve mama, die veel sigaren rookt
Nee, dat zal goedkoop zijnquote:Op donderdag 20 september 2018 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kyle of Clean van IM zou ik eigenlijk eens op moeten zoeken..
Ik vind het niet zoveel bijzonders eigenlijkquote:Op donderdag 20 september 2018 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fascinatie voor sommige mensen hoor.
Het hoeft toch ook niet goedkoop? Jij zou sponsoren, en je had geld zat zei je.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat zal goedkoop zijn.
Ik wil wel een keertje een middagje shops aflopen in Amsterdam met je hoor.
True, maar dan wordt het een vakantie in de VS, daar ken ik je niet goed genoeg voorquote:Op donderdag 20 september 2018 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook niet goedkoop? Jij zou sponsoren, en je had geld zat zei je.
Je kan ook gewoon alleen betalen hoor, je hoeft niet perse mee.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dan wordt het een vakantie in de VS, daar ken ik je niet goed genoeg voor.
Nee ik ook niet.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fascinatie voor sommige mensen hoor.
Dat gaat me iets te ver, ik wil er ook lol van hebbenquote:Op donderdag 20 september 2018 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon alleen betalen hoor, je hoeft niet perse mee.
En het slaat ook werkelijk nergens op...quote:Op donderdag 20 september 2018 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Maar kan niet helpen als ik een griet zie met veel tatoeages, leer, zo'n band om de nek en bij hoge laarzen: sow die wil m alleen maar in de reet.
Heel ongepast ik weet het.
In laten vliegen dus.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat me iets te ver, ik wil er ook lol van hebben.
Ik ben nog geen fan van dit planquote:
Komt door de vriendengroep, al jaren als we zo'n type zagen zeiden we iets van "keihard in dr reet" nu alleen nog maar een klein knikje ter bevestiging.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En het slaat ook werkelijk nergens op...
quote:Op donderdag 20 september 2018 23:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben nog geen fan van dit plan.
Same herequote:Op donderdag 20 september 2018 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]...ik ben niet boos, maar wel teleurgesteld ...
Overigens denk ik dat er een hoop shops zijn die een van hun als gastartiest wil hebben, dus wellicht helpen die je met wat van de kosten?quote:
Wordt ingewikkeld dit, ik had het gewoon bij "hoi, neuken?" moeten houdenquote:Op donderdag 20 september 2018 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat er een hoop shops zijn die een van hun als gastartiest wil hebben, dus wellicht helpen die je met wat van de kosten?
Stuk goedkoper inderdaad.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wordt ingewikkeld dit, ik had het gewoon bij "hoi, neuken?" moeten houden.
Sja, te laat.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Alles kan, alles heeft een prijs"quote:Op donderdag 20 september 2018 23:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair enough. Maar ik ga niet zomaar de sugardaddy uithangen, ik ben een sukkel soms, maar ook weer niet zo'n sukkelquote:
Shitquote:Op donderdag 20 september 2018 23:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair enough. Maar ik ga niet zomaar de sugardaddy uithangen, ik ben een sukkel soms, maar ook weer niet zo'n sukkel.
Je weet dat ik op commando kan huilen?quote:Op donderdag 20 september 2018 23:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair enough. Maar ik ga niet zomaar de sugardaddy uithangen, ik ben een sukkel soms, maar ook weer niet zo'n sukkel.
Yeah right, jij bent geen golddiggertypje helaasquote:
Ik heb geen empatiequote:Op donderdag 20 september 2018 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je weet dat ik op commando kan huilen?
Ik ook niet, anders was deze me wel geluktquote:Op donderdag 20 september 2018 23:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeah right, jij bent geen golddiggertypje helaas.
Kutautisten op fok ook.quote:
Nee klopt, veel te trots daarvoor.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeah right, jij bent geen golddiggertypje helaas.
Het is nog niet voorbij per se, maar ik moet er ook iets aan overhoudenquote:Op donderdag 20 september 2018 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook niet, anders was deze me wel gelukt
Terecht, je bent een topwijfquote:Op donderdag 20 september 2018 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee klopt, veel te trots daarvoor.
Ik heb nog een aardewerk kruik met mede.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is nog niet voorbij per se, maar ik moet er ook iets aan overhouden.
Dankjewelquote:Op donderdag 20 september 2018 23:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht, je bent een topwijf.
het is beter dan madenquote:Op vrijdag 21 september 2018 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb nog een aardewerk kruik met mede.
Jij wil alleen nooit datenquote:
Ik weet het niet, beiden nog nooit opquote:
Man man dit is nu al de 3e op rij die jij wil neukenquote:
Seriously? Only about a quantillion timesquote:Op vrijdag 21 september 2018 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pfff heb je me wel gevraagd dan?
Maden wel, geen aanrader, maar het is te doen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet het niet, beiden nog nooit op
Ik neem wel gewoon chocokruidnoten.quote:Op vrijdag 21 september 2018 00:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maden wel, geen aanrader, maar het is te doen.
Niet mijn ding, ik ben meer van hartig, Iberico ham, kaviaar, dat soort dingen. En een fles bubbels natuurlijk,quote:Op vrijdag 21 september 2018 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik neem wel gewoon chocokruidnoten.
Hartig. Ja, soms. Maar dan gewoon biefstukjus met witte boterhammen. En die biefstuk hoef ik dan nog niet eens perse.quote:Op vrijdag 21 september 2018 00:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet mijn ding, ik ben meer van hartig, Iberico ham, kaviaar, dat soort dingen. En een fles bubbels natuurlijk,
Raar mormel ben jequote:Op vrijdag 21 september 2018 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hartig. Ja, soms. Maar dan gewoon biefstukjus met witte boterhammen. En die biefstuk hoef ik dan nog niet eens perse.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 00:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Seriously? Only about a quantillion times.
Ik heb nooit anders beweerd.quote:
Hoi schone vrouwe Flippee, wil je een keer op date met me?quote:Op vrijdag 21 september 2018 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dan hebben we last van miscommunicatie denk ik.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 00:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoi schone vrouwe Flippee, wil je een keer op date met me?
Ja, daar kan ik ook niets tegen in te brengenquote:Op vrijdag 21 september 2018 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb nooit anders beweerd.
Done, morgenavond?quote:Op vrijdag 21 september 2018 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]Hallo HW, we kunnen wel een keertje een drankje doen hoor.
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2018 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij even mijn terugvlucht naar Nederland regelt
Hmmzzz, waar ben je nu dan?quote:Op vrijdag 21 september 2018 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij even mijn terugvlucht naar Nederland regelt
ik zit in Toronto op fok hoorquote:Op vrijdag 21 september 2018 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
FloridaEn wat ik op FOK! doe: nou ik rust even uit op bed. Zo.
Dat hoef je niet uit te leggen hoorquote:Op vrijdag 21 september 2018 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
FloridaEn wat ik op FOK! doe: nou ik rust even uit op bed. Zo.
Wie is kwyle nou weer?quote:Op vrijdag 21 september 2018 00:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Toronto.. je bent niet zover van Kyle af.. neem je hem mee als souvenir voor mij?
quote:Op vrijdag 21 september 2018 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zit in Toronto op fok hoorik lig bijna te slapen op de bar
Gelukkigquote:Op vrijdag 21 september 2018 00:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hoef je niet uit te leggen hoor.
Ben je er nog lang, anders kom ik wel ff langs, 5k extra verdiend vandaag.
Ja, beetje een boekhoudertruukje, handig om vrienden te hebben in die business.quote:Op vrijdag 21 september 2018 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]In een bar in slaap vallen is wel weer andere uiterste haha. Maar wel gaaf, Toronto (lijkt me)
Ik moet zo nog naar een restaurant, maar ik moest echt even uitrusten
[..]
Gelukkig
En nee eigenlijk niet, ga al vrij snel weer terug
Heb je een goede deal gemaakt?
gister aangekomen, meteen door naar concert, was 24uur wakker, na concert redelijk normale tijd gaan slapen maar er is toch 'n lichte jetlag. Nu 'n liter bier op. Straks concert 2quote:Op vrijdag 21 september 2018 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]In een bar in slaap vallen is wel weer andere uiterste haha. Maar wel gaaf, Toronto (lijkt me)
Ik moet zo nog naar een restaurant, maar ik moest echt even uitrusten
[..]
Gelukkig
En nee eigenlijk niet, ga al vrij snel weer terug
Heb je een goede deal gemaakt?
Die ene van inkmaster.quote:
Dat kan zeker geen kwaad.quote:Op vrijdag 21 september 2018 00:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, beetje een boekhoudertruukje, handig om vrienden te hebben in die business.
Wanneer ben je er weer?
Hetquote:Op vrijdag 21 september 2018 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gister aangekomen, meteen door naar concert, was 24uur wakker, na concert redelijk normale tijd gaan slapen maar er is toch 'n lichte jetlag. Nu 'n liter bier op. Straks concert 2
Ik kan dinsdagquote:Op vrijdag 21 september 2018 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan zeker geen kwaad.
DinsdagSnel he.
Lekker belangrijk, ik weet hoe je eruit ziet normaal gesproken?quote:Op vrijdag 21 september 2018 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heb ik vies veel last van jetlag joh. Enorme wallen. Dat kan toch niet.
ik combineer het vaker jaquote:Op vrijdag 21 september 2018 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HetBen je alleen heen gegaan voor de concerten? En zo ja, doe je dat vaker? En op zich wel makkelijk als je jezelf afleidt met zo iets als een concert, raak je wel sneller gewend aan nieuwe tijdzone
whiskeyquote:Op vrijdag 21 september 2018 01:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je er iets tegen in kunnen nemen?
Goedemorgen. Heerlijk.quote:
Tis droogquote:
quote:
Ja, heerlijkquote:
Nou kom naar NL danquote:Op vrijdag 21 september 2018 07:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Samzz.
Ik wil ook herfst! Stomme 30 graden en zon hier.
linkje?quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:20 schreef Samzz het volgende:
Zo, blauwe softshelljas besteld. Ben benieuwd of ie past, zit tussen twee maten in dus ik heb de grote maat besteld.
Is een paardrijvest/jasquote:
Vriendin van mij heeft laatst een hele mooie jas besteld dat ik dacht, moah met wat beschermstukken wilde ik die ook wel voor op de motorquote:
Bij de anwb?quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:20 schreef Samzz het volgende:
Zo, blauwe softshelljas besteld. Ben benieuwd of ie past, zit tussen twee maten in dus ik heb de grote maat besteld.
Ik las softshellijsquote:Op vrijdag 21 september 2018 07:20 schreef Samzz het volgende:
Ja. Ik bestel mijn paardrijkleding bij de ANWB.quote:
Hoe danquote:
Ik vind hem nogal ouwelijk. Zou het niet doen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:30 schreef Samzz het volgende:
https://www.succubus.nl/c(...)riant=19058218958906
Ik twijfel of ik m fantastisch of lelijk vind. Ik balanceer tussen twee gevoelens.
Zo veelzijdig die zaakquote:Op vrijdag 21 september 2018 07:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik bestel mijn paardrijkleding bij de ANWB.
Ik zei nergens dat ik m ging kopen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind hem nogal ouwelijk. Zou het niet doen.
Eh, nee, heb niet zo'n jas nodig.quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bestel je dan dezelfde? Dan matches jullie mooi
Erg leukquote:Op vrijdag 21 september 2018 07:33 schreef Samzz het volgende:
https://www.divoza.com/nl/anky-atc182101-techvest?___SID=U
Dit vest trouwens.
Nou sorry hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat ik m ging kopen.
Ja cute hè. Met een beetje geluk is t blauw met als t blauw in m'n cap.quote:
Ja lijkt me ook lekker warmquote:Op vrijdag 21 september 2018 07:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja cute hè. Met een beetje geluk is t blauw met als t blauw in m'n cap.
Lijkt mij een fijn vest voor de droge maar koudere herfst/wonterdagen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook lekker warm
Ja dat begrijp ikquote:Op vrijdag 21 september 2018 07:41 schreef Samzz het volgende:
https://topvintage.nl/nl/(...)paign=awin_fr_269979
Deze heb ik wel nodig.
ik heb het al snel te warm met een jasquote:Op vrijdag 21 september 2018 07:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt mij een fijn vest voor de droge maar koudere herfst/wonterdagen.
En ik heb een hekel aan jassen.
koop danquote:Op vrijdag 21 september 2018 07:41 schreef Samzz het volgende:
https://topvintage.nl/nl/(...)paign=awin_fr_269979
Deze heb ik wel nodig.
Als ik aan het paardrijden ben wel ja. Dan is t gewoon te warm.quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het al snel te warm met een jas
Nee, moet even rustig aan doen en wat sparen. Want ik geef weer te veel geld uit.quote:
Is wel een aanrader jaquote:Op vrijdag 21 september 2018 07:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh dus moet maar even een paar stenen op het dakje van mijn cavia ren leggen?
Dit is wel redelijk accuraat.quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:44 schreef El_Thijs het volgende:
Samzz haar portemonnee:
[ afbeelding ]
hmm, dat probleem ken ikquote:Op vrijdag 21 september 2018 07:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, moet even rustig aan doen en wat sparen. Want ik geef weer te veel geld uit.
Wel op een goede manier. Want nieuwe bankquote:
Zij heeft tenminste nog een portemonneequote:Op vrijdag 21 september 2018 07:44 schreef El_Thijs het volgende:
Samzz haar portemonnee:
[ afbeelding ]
dat is wel heel optimistisch. de vrijdag trekt zich vaak nog best langquote:Op vrijdag 21 september 2018 07:46 schreef rival het volgende:
Het is weer vrijdag, de week is weer voorbij
rival, aangenaamquote:Op vrijdag 21 september 2018 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel heel optimistisch. de vrijdag trekt zich vaak nog best lang
Foto van je bank?quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel op een goede manier. Want nieuwe bank.
vorige week al wat nieuwe kleren gekocht, wil eigenlijk nog een nieuwe jas.quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel op een goede manier. Want nieuwe bank.
Cavliegaquote:Op vrijdag 21 september 2018 07:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Beetje lullig om ze voorbij te zien waaien
Ik moet Samzz toch ook kunnen warmhouden?quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:47 schreef rival het volgende:
[..]
Oh nu ineens wil je het warm hebben
quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorige week al wat nieuwe kleren gekocht, wil eigenlijk nog een nieuwe jas.
en eigenlijk ook wel nieuwe schoenen en een tablet en winterbanden en en en
quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Foto van je bank?
Ik heb gewoon een gat in mn hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Die kachel?quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet Samzz toch ook kunnen warmhouden?
quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:50 schreef Samzz het volgende:
[..]goeie bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
[..]TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
![]()
oh ja, keuken en badkamer wil ik ook nog welquote:Op vrijdag 21 september 2018 07:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Wil een nieuwe:
Mountainbike
Keuken en uitbouw
Veel kleding winter, schoenen broeken enz
Laptop
Enz
[..]Mooie bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ohja badkamer ook.quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, keuken en badkamer wil ik ook nog wel
never gonna happen
Ja dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:56 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat je zoveel liefde niet waard bent
Cavinado!quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja soort sharknado maar dan anders
Mijn motor staat er inmiddels wel mooi bij zo tussen al het groen, heb even mijn wietplant ook maar onder de overkapping gezet, heb weinig zin dat die nog even op laatste moment stuk waaitquote:
Je cv-ketel hangt in je badkamerquote:Op vrijdag 21 september 2018 08:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil de badkamer een beetje verbouwen en een nieuwe ketel zodat ik ook een droger kan nemen
Dat was wel de aankoop van het jaar.quote:Op vrijdag 21 september 2018 08:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja iedereen wacht tot iemand durft te beginnen over je upgrade.
Nee maar ik snap waarom je dat zo las.quote:Op vrijdag 21 september 2018 08:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je cv-ketel hangt in je badkamer
Veel zon schijnt er anders toch niet meer op....quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn motor staat er inmiddels wel mooi bij zo tussen al het groen, heb even mijn wietplant ook maar onder de overkapping gezet, heb weinig zin dat die nog even op laatste moment stuk waait
Nee heb daar wel de verlichting nu aan, ook vanwege de cavia'squote:Op vrijdag 21 september 2018 08:13 schreef rival het volgende:
[..]
Veel zon schijnt er anders toch niet meer op....
De cavia's zitten onder groeilampen?quote:Op vrijdag 21 september 2018 08:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee heb daar wel de verlichting nu aan, ook vanwege de cavia's
Nee ze hebben mooi lichtsnoer en komen nieuwe tl bakken, maar dat is projectje voor over paar weekquote:Op vrijdag 21 september 2018 08:16 schreef rival het volgende:
[..]
De cavia's zitten onder groeilampen?
Nu wil ik het weten ook, je wil:quote:Op vrijdag 21 september 2018 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar ik snap waarom je dat zo las.
Morgen uitwaaienquote:
Heb jij een roze douchegordijn?quote:Op vrijdag 21 september 2018 08:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil de badkamer een beetje verbouwen en een nieuwe ketel zodat ik ook een droger kan nemen
Lekker uitwaaien bij de pierquote:Op vrijdag 21 september 2018 08:26 schreef Samzz het volgende:
Ergens wel mooi. Storm. Zondag naar t strand.
En een nieuwe hifiset ofzo.quote:Op vrijdag 21 september 2018 08:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu wil ik het weten ook, je wil:
Een Badkamerverbouwing
Een kleinere ketel zodat de droger erbij past
Een tarzan
Gewoon op t strandquote:Op vrijdag 21 september 2018 08:27 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker uitwaaien bij de pier
[ afbeelding ]
en dan weer warme chocomelquote:Op vrijdag 21 september 2018 08:51 schreef Samzz het volgende:
Wel een idee. Eerst lekker wandelen, dan een warme chocomel en dan weer terug wandelen.
Dat, en klagen dat het te hard waait.quote:Op vrijdag 21 september 2018 08:50 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Uitwaaien, de mooiste Nederlandse hobby
Dat is zeker nice. Wel voor het strand even kijken welke kant de wind op staat, zodat je weet aan welke kant van de duin je moet wandelen (als daar heide is dan he)quote:Op vrijdag 21 september 2018 08:51 schreef Samzz het volgende:
Wel een idee. Eerst lekker wandelen, dan een warme chocomel en dan weer terug wandelen.
Klagenquote:Op vrijdag 21 september 2018 08:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat, en klagen dat het te hard waait.
Ik vond het vanochtend in het parkje naast HC al lekker ruiken door de regen op de bomen. Dus ik kan me helemaal vinden je bos opmerking.quote:Op vrijdag 21 september 2018 08:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ach slecht weer brengt soms wel mooie dingen mee, zo vind ik het na een fikse regenbui ook heerlijk om in het bos te lopen. Vind het dan heerlijk ruiken
Had het ook goed bekeken vandaag.quote:Op vrijdag 21 september 2018 08:48 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus, wat een regen ineensBlij dat ik vandaag zo vroeg was
hier begint het nu langzaam te regenen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 08:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Had het ook goed bekeken vandaag.
Ik stapte de bus uit en toen voelde ik een paar druppels.
Alle mensen na mij kwamen doorweekt binnen
Bittere chocoballen.quote:
Wij hebben geen duinen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 08:53 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Dat is zeker nice. Wel voor het strand even kijken welke kant de wind op staat, zodat je weet aan welke kant van de duin je moet wandelen (als daar heide is dan he)
Vond altijd heerlijk of met de honden de heide op, mist vind ik ook altijd leuk om in te wandelen, alles lijkt dan ineens andersquote:Op vrijdag 21 september 2018 08:58 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik vond het vanochtend in het parkje naast HC al lekker ruiken door de regen op de bomen. Dus ik kan me helemaal vinden je bos opmerking.
Maandag gaan we weer een stuk pieterpad lopen, Swalmen - Venlo. Heel groot deel door een Duits wald. Ben erg benieuwd.
Wil sowieso over t strand wandelen, niet over de dijkquote:Op vrijdag 21 september 2018 09:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ah, dan is het jammer, maar helaas, wind mee, en wind tegen
Oh ja mistquote:Op vrijdag 21 september 2018 09:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vond altijd heerlijk of met de honden de heide op, mist vind ik ook altijd leuk om in te wandelen, alles lijkt dan ineens anders
Dat is best een mooi stuk.quote:Op vrijdag 21 september 2018 08:58 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik vond het vanochtend in het parkje naast HC al lekker ruiken door de regen op de bomen. Dus ik kan me helemaal vinden je bos opmerking.
Maandag gaan we weer een stuk pieterpad lopen, Swalmen - Venlo. Heel groot deel door een Duits wald. Ben erg benieuwd.
Echt zo klote als je doorweekt op je bestemming aan komt, behalve als het thuis isquote:Op vrijdag 21 september 2018 08:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Had het ook goed bekeken vandaag.
Ik stapte de bus uit en toen voelde ik een paar druppels.
Alle mensen na mij kwamen doorweekt binnen
Je bent zellufquote:
quote:
Ga je naar buiten?quote:Op vrijdag 21 september 2018 09:10 schreef Elvi het volgende:
Ik kan eindelijk m'n gele regenjas aan vandaag
quote:Op vrijdag 21 september 2018 09:10 schreef Elvi het volgende:
Veel plezier Georgie!quote:Op vrijdag 21 september 2018 09:10 schreef Elvi het volgende:
en bijpassende laarzen?quote:Op vrijdag 21 september 2018 09:10 schreef Elvi het volgende:
Dan ben je heel eventjes niet raarquote:Op vrijdag 21 september 2018 09:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oud nieuws![]()
Maar ik ben het met je eens wat betreft het weer.
Die zijn echt eng jaquote:Op vrijdag 21 september 2018 09:14 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Enige spinnen waar ik echt een probleem mee heb, zijn huisspinnen
[ afbeelding ]
En laat dit nou net het seizoen zijn dat de kerels hier van buiten de muren/kruipruimte komen om op zoek te gaan naar de vrouwtjes. Heb er al één moeten 'opruimen'. Wat nog best lastig is, want ze zijn teringsnel.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 09:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan ben je heel eventjes niet raar
Ik zag een foto op Facebook met een super grote spin. Die besloeg de halve muur van de woonkamerquote:Op vrijdag 21 september 2018 09:14 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Enige spinnen waar ik echt een probleem mee heb, zijn huisspinnen
[ afbeelding ]
En laat dit nou net het seizoen zijn dat de kerels hier van buiten de muren/kruipruimte komen om op zoek te gaan naar de vrouwtjes. Heb er al één moeten 'opruimen'. Wat nog best lastig is, want ze zijn teringsnel.
Dat lijkt me licht overdrevenquote:Op vrijdag 21 september 2018 09:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zag een foto op Facebook met een super grote spin. Die besloeg de halve muur van de woonkamer![]()
Dat deed die van mijn ex ook. liep ik zo door de kamerquote:Op vrijdag 21 september 2018 09:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou heb weinig met spinnen, mijn kat moet mij dan altijd 'redden' die maakt ze dan dood en eet ze op.
Sowieso wel, maar niet in nederland.quote:Op vrijdag 21 september 2018 09:18 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Dat lijkt me licht overdreven
Er zijn geen spinnen die substantieel groter zijn dan een hand.
Think againquote:Op vrijdag 21 september 2018 09:18 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
30cm is de grootste ter wereld. Dat is anderhalve hand. Niet een halve muurquote:Op vrijdag 21 september 2018 09:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sowieso wel, maar niet in nederland.
Niet in Nederland idd. Gok ergens in Amerika ofzo. Maar alsnogquote:Op vrijdag 21 september 2018 09:18 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Hahaha nee hier gaat dat anders, dan roep ik hem en dan sta ik eerst een paar minuten te wijzen en daar te roepen. Hij is erg traag van begrip en dan ineens ziet hij hem en hoppatee en hoor je even later crunch crunchquote:Op vrijdag 21 september 2018 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat deed die van mijn ex ook. liep ik zo door de kamer
[ afbeelding ]
Er zijn maar erg weinig dieren die snappen dat je iets bedoeld in de richting van waar je wijst, en niet het uiteinde van je vingerquote:Op vrijdag 21 september 2018 09:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hahaha nee hier gaat dat anders, dan roep ik hem en dan sta ik eerst een paar minuten te wijzen en daar te roepen. Hij is erg traag van begrip en dan ineens ziet hij hem en hoppatee en hoor je even later crunch crunch
hehequote:Op vrijdag 21 september 2018 09:21 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Oh wow, een Araneae Photoshoppus!
je moet dan ook een gooi beweging maken, dan volgen ze de imaginaire bal richting de plek die je wil aanwijzenquote:Op vrijdag 21 september 2018 09:23 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Er zijn maar erg weinig dieren die snappen dat je iets bedoeld in de richting van waar je wijst, en niet het uiteinde van je vinger
Jep, en die wordt maximaal zo'n 30cm.quote:Op vrijdag 21 september 2018 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
hehe
De grootste is volgens mij de Gargantuan Huntsman spider.
De sukkelsquote:Op vrijdag 21 september 2018 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet dan ook een gooi beweging maken, dan volgen ze de imaginaire bal richting de plek die je wil aanwijzen
met of zonder poten?quote:Op vrijdag 21 september 2018 09:25 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Jep, en die wordt maximaal zo'n 30cm.
De hond snapte het wel, maar die keek er dan naar van, Jaa die eet je zelf maar op!quote:Op vrijdag 21 september 2018 09:23 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Er zijn maar erg weinig dieren die snappen dat je iets bedoeld in de richting van waar je wijst, en niet het uiteinde van je vinger
quote:Op vrijdag 21 september 2018 09:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
De hond snapte het wel, maar die keek er dan naar van, Jaa die eet je zelf maar op!
oh dat scheelt.quote:
Och, hij leeft in grotten in Laos. Dus hier hoef je je er niet zo druk om te maken.quote:Op vrijdag 21 september 2018 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh dat scheelt.
daar durf ik nog wel met een vliegenmepper zware voorhamer tegenop
Maar wel flink grote dan een hand.quote:Op vrijdag 21 september 2018 09:20 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
30cm is de grootste ter wereld. Dat is anderhalve hand. Niet een halve muur
quote:Op vrijdag 21 september 2018 09:26 schreef TaMieke het volgende:
Ik kom straks wel weer terug als het niet meer over spinnen gaat
Das geen pug toch?quote:Op vrijdag 21 september 2018 09:37 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
pugs
Dat is een diersoort die echt subiet mag uitsterven.
Ik ben geen hondenkenner, maar da's geen pugquote:Op vrijdag 21 september 2018 09:37 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
pugs
Dat is een diersoort die echt subiet mag uitsterven.
Hmm nee, misschien toch niet. Tis donker. Maar het triggerde wel. Vaak pugs met dat soort kostuums.quote:
Desalniettemin: pugsquote:Op vrijdag 21 september 2018 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben geen hondenkenner, maar da's geen pug
Wat wel toffe dieren zijn: honden!quote:Op vrijdag 21 september 2018 09:45 schreef STING het volgende:
[..]
True, heb sowieso weinig met keffertjes
Liever likkertjes?quote:Op vrijdag 21 september 2018 09:45 schreef STING het volgende:
[..]
True, heb sowieso weinig met keffertjes
Meer? Ooit eens door een grote hond besprongen?quote:Op vrijdag 21 september 2018 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind grotere honden niet leuk meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |