http://www.pictame.com/user/sally.eilertsen/287600809quote:Op donderdag 20 september 2018 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook nog een artiest hebben die heel goed kan laten lijken of er een aquarel op m’n arm staat.. geen felle kleurtjes, gewoon een zwarte kat met een doodshoofd..
Nee, zoveel trauma verwerkt je lichaam niet zo goed.. Ik heb het in 5x laten zetten.. 4x 4 uur en 1x 2,5 ..quote:Op donderdag 20 september 2018 23:12 schreef HeatWave het volgende: [..] 18,5 uur, dat is wel een flinke klus, neem aan niet in 1 keer?
.
Dat is wel te doen dan ja. Al blijft het een lange tijd afzienquote:Op donderdag 20 september 2018 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, zoveel trauma verwerkt je lichaam niet zo goed.. Ik heb het in 5x laten zetten.. 4x 4 uur en 1x 2,5 ..
zitten mooie dingen tussen idd.. ik ben zelf atm aan het kwijlen op stacks tattoo in Rotterdam.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.pictame.com/user/sally.eilertsen/287600809
Dit een een bekende van me, maakt ook wel mooie dingen.
Slechts een paar punten waren echt kut, de rest opzich wel lekker of goed te doen. Achter bij je arm bij je oksel is echt niet fijn, Vol op je schouder ook echt kut.. en dan je elleboog.. dat was gewoon echt verschrikkelijk..quote:Op donderdag 20 september 2018 23:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel te doen dan ja. Al blijft het een lange tijd afzien.
Is vast te vinden, beetje rondzoeken en wat schetsen laten maken.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zitten mooie dingen tussen idd.. ik ben zelf atm aan het kwijlen op stacks tattoo in Rotterdam.
Maar die zetten volgens mij alleen fineline blackwork..
maakt niet uit, wil ik ook nog wel wat van, maar ik denk dat het heel moeilijk wordt om de juiste artiest te vinden voor die kat..
Dat is het dus, ik heb het juiste plaatje al.. de schets hoeft dus niet gemaakt te worden, ik wil perse deze..quote:Op donderdag 20 september 2018 23:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is vast te vinden, beetje rondzoeken en wat schetsen laten maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb tot nu toe nog geen artiest gevonden die extreem goed is in het fineline gedeelte EN het aquarel gedeelte..So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Je mag m lekker in je eigen kont stoppen. Als dat ding in de buurt van die van mij komt, knip ik hem eraf.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk altijd aan vrouwen met veel tatoes dat ie m ook wel makkelijk in de kont kunnen hebben.
Die zijn wel wat gewend,![]()
#nooffense
quote:Op donderdag 20 september 2018 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is het dus, ik heb het juiste plaatje al.. de schets hoeft dus niet gemaakt te worden, ik wil perse deze..
Ik zou gewoon een zooi mails eruit gooien naar artiesten dan, ook die chick die ik kenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb tot nu toe nog geen artiest gevonden die extreem goed is in het fineline gedeelte EN het aquarel gedeelte...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Als je dat wel had gedaan had je nu misschien geen kindquote:Op donderdag 20 september 2018 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je mag m lekker in je eigen kont stoppen. Als dat ding in de buurt van die van mij komt, knip ik hem eraf.
Probleem is dat veel artiesten denken het te kunnen, ik loop gewoon af en toe een random shop binnen om even in de boeken te kijken.. of naar hun werk terwijl ze bezig zijn.. dan heb je een veel eerlijker beeld over wat ze kunnen..quote:Op donderdag 20 september 2018 23:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een zooi mails eruit gooien naar artiesten dan, ook die chick die ik ken.
quote:Op donderdag 20 september 2018 23:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je dat wel had gedaan had je nu misschien geen kind
Want ze is ongewenst?quote:Op donderdag 20 september 2018 23:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je dat wel had gedaan had je nu misschien geen kind
True, maar er zijn wel artiesten die goed kunnen natrekken, ze hoeven het niet meer zelf te tekenen.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Probleem is dat veel artiesten denken het te kunnen, ik loop gewoon af en toe een random shop binnen om even in de boeken te kijken.. of naar hun werk terwijl ze bezig zijn.. dan heb je een veel eerlijker beeld over wat ze kunnen..
Het overtrekken kan ik zelf ook nog wel.. het prikken nietquote:Op donderdag 20 september 2018 23:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar er zijn wel artiesten die goed kunnen natrekken, ze hoeven het niet meer zelf te tekenen.
Ik kan het niet trouwens.
Schiffmacher misschien? Kost wel een paar stuiversquote:Op donderdag 20 september 2018 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het overtrekken kan ik zelf ook nog wel.. het prikken niet
Die vind ik eigenlijk gewoon zwaar overgewaardeerd..quote:Op donderdag 20 september 2018 23:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schiffmacher misschien? Kost wel een paar stuivers.
Kan hoor, ik ben ook geen expert verderquote:Op donderdag 20 september 2018 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk gewoon zwaar overgewaardeerd..
Kyle of Clean van IM zou ik eigenlijk eens op moeten zoeken..quote:Op donderdag 20 september 2018 23:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan hoor, ik ben ook geen expert verder.
Fascinatie voor sommige mensen hoor.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:29 schreef HeatWave het volgende:
Alsof anaal zo lekker belangrijk is.
Ik moet alleen nog regenlaarzen kopen.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent vast een lieve mama, die veel sigaren rookt
Nee, dat zal goedkoop zijnquote:Op donderdag 20 september 2018 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kyle of Clean van IM zou ik eigenlijk eens op moeten zoeken..
Ik vind het niet zoveel bijzonders eigenlijkquote:Op donderdag 20 september 2018 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fascinatie voor sommige mensen hoor.
Het hoeft toch ook niet goedkoop? Jij zou sponsoren, en je had geld zat zei je.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat zal goedkoop zijn.
Ik wil wel een keertje een middagje shops aflopen in Amsterdam met je hoor.
True, maar dan wordt het een vakantie in de VS, daar ken ik je niet goed genoeg voorquote:Op donderdag 20 september 2018 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook niet goedkoop? Jij zou sponsoren, en je had geld zat zei je.
Je kan ook gewoon alleen betalen hoor, je hoeft niet perse mee.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dan wordt het een vakantie in de VS, daar ken ik je niet goed genoeg voor.
Nee ik ook niet.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fascinatie voor sommige mensen hoor.
Dat gaat me iets te ver, ik wil er ook lol van hebbenquote:Op donderdag 20 september 2018 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon alleen betalen hoor, je hoeft niet perse mee.
En het slaat ook werkelijk nergens op...quote:Op donderdag 20 september 2018 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Maar kan niet helpen als ik een griet zie met veel tatoeages, leer, zo'n band om de nek en bij hoge laarzen: sow die wil m alleen maar in de reet.
Heel ongepast ik weet het.
In laten vliegen dus.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat me iets te ver, ik wil er ook lol van hebben.
Ik ben nog geen fan van dit planquote:
Komt door de vriendengroep, al jaren als we zo'n type zagen zeiden we iets van "keihard in dr reet" nu alleen nog maar een klein knikje ter bevestiging.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En het slaat ook werkelijk nergens op...
quote:Op donderdag 20 september 2018 23:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben nog geen fan van dit plan.
Same herequote:Op donderdag 20 september 2018 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]...ik ben niet boos, maar wel teleurgesteld ...
Overigens denk ik dat er een hoop shops zijn die een van hun als gastartiest wil hebben, dus wellicht helpen die je met wat van de kosten?quote:
Wordt ingewikkeld dit, ik had het gewoon bij "hoi, neuken?" moeten houdenquote:Op donderdag 20 september 2018 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat er een hoop shops zijn die een van hun als gastartiest wil hebben, dus wellicht helpen die je met wat van de kosten?
Stuk goedkoper inderdaad.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wordt ingewikkeld dit, ik had het gewoon bij "hoi, neuken?" moeten houden.
Sja, te laat.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wordt ingewikkeld dit, ik had het gewoon bij "hoi, neuken?" moeten houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |