Dat klopt.quote:Op woensdag 19 september 2018 08:05 schreef Samzz het volgende:
Klokkijken is ook moeilijk blijkbaar. Het is toch acht uur geweest of wat.
WAT IS ER DAN OVER VIER WEKEN?quote:Op woensdag 19 september 2018 08:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wist niet dat ik zwanger was
jepquote:Op woensdag 19 september 2018 08:05 schreef Samzz het volgende:
Klokkijken is ook moeilijk blijkbaar. Het is toch acht uur geweest of wat.
Is er koffie.quote:
Ik mis alleen nog het stampvoeten.quote:
Ik belde de huisarts. Maar de praktijk is pas om acht uur open. Het was acht uur geweest. Dat.quote:
net opquote:
ah vandaarquote:Op woensdag 19 september 2018 08:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik belde de huisarts. Maar de praktijk is pas om acht uur open. Het was acht uur geweest. Dat.
Toch maar dat uitstrijkje?quote:Op woensdag 19 september 2018 08:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik belde de huisarts. Maar de praktijk is pas om acht uur open. Het was acht uur geweest. Dat.
EN VAKANTIEquote:Op woensdag 19 september 2018 08:19 schreef MCH het volgende:
[..]
KLOPT WEL ONGEVEER, CAPS LOCK DAY VALT OP 22 OKTOBER DIT JAAR!!!
Oh ja wacht het is woensdag. Sorry hoorquote:Op woensdag 19 september 2018 08:09 schreef Memento-Mori het volgende:
@gcjoel, Nee joh, ik vlieg om 12:25 vandaag. Dan ben ik, als het allemaal gaat zoals gepland, rond 23:30 Nederlandse tijd in Canada
We willen opeens allemaal strijden voor onze carrierequote:Op woensdag 19 september 2018 08:35 schreef TaMieke het volgende:
Nu al dood
Belooft wat voor de rest van de dag.
Lekker wakker typje ben je toch ookquote:Op woensdag 19 september 2018 08:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja wacht het is woensdag. Sorry hoor
Ipv klagen dat fok dood is kun je het ook zelf proberen in leven te houden.quote:Op woensdag 19 september 2018 08:35 schreef TaMieke het volgende:
Nu al dood
Belooft wat voor de rest van de dag.
Nee zeker niet om deze tijd.quote:Op woensdag 19 september 2018 08:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker wakker typje ben je toch ook.
We? Ik heb die strijd opgegevenquote:Op woensdag 19 september 2018 08:46 schreef MCH het volgende:
[..]
We willen opeens allemaal strijden voor onze carriere
Je bent nog zo jongquote:Op woensdag 19 september 2018 08:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We? Ik heb die strijd opgegeven
Ik heb even niets te melden. Sorry hoorquote:Op woensdag 19 september 2018 08:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ipv klagen dat fok dood is kun je het ook zelf proberen in leven te houden.
Soms wel hoor, ergens tussen de 2e en 5e cocktail inquote:Op woensdag 19 september 2018 08:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee zeker niet om deze tijd.
Ach wat lul ik ook, nooit natuurlijk.
Dat is wel heel zelden ja.quote:Op woensdag 19 september 2018 08:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms wel hoor, ergens tussen de 2e en 5e cocktail in.
Klaag niet over de duisternis, maar ben zelf het licht.quote:Op woensdag 19 september 2018 08:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ipv klagen dat fok dood is kun je het ook zelf proberen in leven te houden.
Op je werk hoef je sowieso niet echt wakker te zijn natuurlijkquote:
Diep. Mooi. Stil.quote:Op woensdag 19 september 2018 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klaag niet over de duisternis, maar ben zelf het licht.
Nee dat is waar. Ben ik dus ook nooit.quote:Op woensdag 19 september 2018 08:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op je werk hoef je sowieso niet echt wakker te zijn natuurlijk.
Verstandig, straks moet je nog iets gaan doen ofzoquote:Op woensdag 19 september 2018 08:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Ben ik dus ook nooit.
Al met je baas gesproken over je bore out?quote:Op woensdag 19 september 2018 08:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Ben ik dus ook nooit.
bijbelse tegeltjeswijsheden zijn altijd relevantquote:
Ik ben nooit het licht. Nooit geweest ook en zal het ook niet worden.quote:Op woensdag 19 september 2018 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klaag niet over de duisternis, maar ben zelf het licht.
So edgy.quote:Op woensdag 19 september 2018 08:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook eerder de duisternis zelf.
ik ben altijd het zonnetje in huis.quote:Op woensdag 19 september 2018 08:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben nooit het licht. Nooit geweest ook en zal het ook niet worden.
quote:Op woensdag 19 september 2018 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben altijd het zonnetje in huis.
verkleed als brombeer
Dat is kut.quote:Op woensdag 19 september 2018 09:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh als we aan het zeuren zijn wil ik ook graag even meedoen. Potverdorie net na 4:00uur wakker geworden door de politieheli![]()
Gebroken nachten zijn niet fijn.
Ga ik vandaag doen. zal vanmiddag worden als ik zijn agenda zo zie.quote:Op woensdag 19 september 2018 08:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Al met je baas gesproken over je bore out?
Chocolade voor jouquote:Op woensdag 19 september 2018 09:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh als we aan het zeuren zijn wil ik ook graag even meedoen. Potverdorie net na 4:00uur wakker geworden door de politieheli![]()
Jawel gelukkig wel maar minder vast ofzo. iig niet lekker.quote:Op woensdag 19 september 2018 09:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is kut.Daarna niet meer geslapen?
Ik doe even mee, gisteren om een of andere reden tot 19:00 geslapen, dus ben nu nog steeds wakker om niet in een vaag nachtritme te raken. Dus dat wordt afzien tot het weer bedtijd isquote:Op woensdag 19 september 2018 09:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 19 september 2018 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe even mee, gisteren om een of andere reden tot 19:00 geslapen, dus ben nu nog steeds wakker om niet in een vaag nachtritme te raken. Dus dat wordt afzien tot het weer bedtijd is.
Kan je geen werkomschrijvingen of handboeken maken, dat zijn dingen die er normaal altijd bij inschieten wanneer het druk is.quote:Op woensdag 19 september 2018 09:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga ik vandaag doen. zal vanmiddag worden als ik zijn agenda zo zie.
Niet in huis.quote:
Memo kennende heeft ze alleen handbagage.quote:Op woensdag 19 september 2018 09:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
oeh, weer een fokster koffer om in te gluren
quote:Op woensdag 19 september 2018 09:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Memo kennende heeft ze alleen handbagage.
Goed idee, alvast mijn opvolger inwerkenquote:Op woensdag 19 september 2018 09:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je geen werkomschrijvingen of handboeken maken, dat zijn dingen die er normaal altijd bij inschieten wanneer het druk is.
[..]
Niet in huis.Probeer geen fatty te zijn.
Eeeehmmm, ja geen idee, werd om 8:00 wakker, geen zin om eruit te gaan, 2de keer wakker om 10:00, nog even dan en toen was het 19:00quote:
Oh wauw, wat heb je vannacht allemaal gedaan dan?quote:Op woensdag 19 september 2018 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe even mee, gisteren om een of andere reden tot 19:00 geslapen, dus ben nu nog steeds wakker om niet in een vaag nachtritme te raken. Dus dat wordt afzien tot het weer bedtijd is.
Echt hoe dan?quote:Op woensdag 19 september 2018 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, ja geen idee, werd om 8:00 wakker, geen zin om eruit te gaan, 2de keer wakker om 10:00, nog even dan en toen was het 19:00.
Beetje series gekeken, maakt opzich niet zoveel uit natuurlijk, alleen de klok zegt dat het een rare tijd is, voor de rest voelde ik me prima wakkerquote:Op woensdag 19 september 2018 09:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh wauw, wat heb je vannacht allemaal gedaan dan?
Had je vrij gisteren dan?quote:Op woensdag 19 september 2018 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje series gekeken, maakt opzich niet zoveel uit natuurlijk, alleen de klok zegt dat het een rare tijd is, voor de rest voelde ik me prima wakker.
Het is een gave denk ikquote:
Ja, anders was het minder "grappig" geweestquote:
Ah, dan is het toch okay, beetje slaap inhalen als oude manquote:Op woensdag 19 september 2018 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, anders was het minder "grappig" geweest.
Inderda.... wacht, wat?quote:Op woensdag 19 september 2018 09:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dan is het toch okay, beetje slaap inhalen als oude man
quote:Op woensdag 19 september 2018 09:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Memo kennende heeft ze alleen handbagage.
Goede vlucht en alvast veel plezier.quote:
Meh, niet fijnquote:Op woensdag 19 september 2018 09:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel gelukkig wel maar minder vast ofzo. iig niet lekker.
Jeey!quote:Op woensdag 19 september 2018 09:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vlieg pas om 12:25 hoor dus voorlopig ben ik hier nog
alweer te veel gedronken?quote:
Nee, niet echt. Maar goed, vandaag "moet" ik toch wel tot een uur of 23:00 volhouden, dus dat kan nog wel eens zwaar wordenquote:
uhuh...quote:Op woensdag 19 september 2018 09:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hosti bijhouden is dan ook voor gevorderden
Ik kom echt over als een alcoholist maar ik drink zelden dus komt hard aanquote:
app maar als je steun nodig hebtquote:Op woensdag 19 september 2018 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar goed, vandaag "moet" ik toch wel tot een uur of 23:00 volhouden, dus dat kan nog wel eens zwaar worden.
ohw, in dat gevalquote:Op woensdag 19 september 2018 09:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kom echt over als een alcoholist maar ik drink zelden dus komt hard aan.
4 wijntjes gister maar moest om half 7 mijn nest weer uit
Dank, maar dan zit ik sowieso voetbal te kijken met mensen, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 19 september 2018 09:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
app maar als je steun nodig hebt![]()
Nja niet na 22:00 want dan slaap ik zelf natuurlijk al
oh kijkt dat helpt sowiesoquote:Op woensdag 19 september 2018 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dank, maar dan zit ik sowieso voetbal te kijken met mensen, dus dat komt wel goed.
Ohwja, Ajax. Gewoon tijdens voor voorbeschouwing en in de rust nog een powernapquote:Op woensdag 19 september 2018 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dank, maar dan zit ik sowieso voetbal te kijken met mensen, dus dat komt wel goed.
Tot die tijd wakker blijven is de uitdagingquote:
En dan weer om 4:00 wakker wordenquote:Op woensdag 19 september 2018 09:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, Ajax. Gewoon tijdens voor voorbeschouwing en in de rust nog een powernap
Dat is maar een kwartiertje, dat is meer om het einde van de wedstrijd iig te halen.quote:Op woensdag 19 september 2018 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan weer om 4:00 wakker worden.
Tot die tijd ben ik hier welquote:Op woensdag 19 september 2018 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tot die tijd wakker blijven is de uitdaging.
Ach, op een gegeven moment ben je door de moeheid heen, als dat maar niet vanavond is als ik naar bed wilquote:Op woensdag 19 september 2018 09:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is maar een kwartiertje, dat is meer om het einde van de wedstrijd iig te halen.
Tuurlijk, is goed voor mijn karma puntenquote:Op woensdag 19 september 2018 09:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kijk jou eens aan ouderenzorg doen
Die 2-3 weken zijn trouwens wel voorbijquote:Op woensdag 19 september 2018 09:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tuurlijk, is goed voor mijn karma punten
Heb jij die nodig dan?quote:Op woensdag 19 september 2018 09:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tuurlijk, is goed voor mijn karma punten
Ja? nu al?quote:Op woensdag 19 september 2018 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die 2-3 weken zijn trouwens wel voorbij.
Ja, lijkt me wel inmiddelsquote:
Dat is wel erg snel natuurlijk.quote:
Tsja weet ik veel, Amsterdamse regels zijn altijd net een beetje anders natuurlijkquote:Op woensdag 19 september 2018 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel natuurlijk.
Het zijn nu Amsterdams/IJmuidense regels natuurlijkquote:Op woensdag 19 september 2018 09:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja weet ik veel, Amsterdamse regels zijn altijd net een beetje anders natuurlijk
In IJmuiden is het uiteraard meteen samenwonen. Tokkiestyle.quote:Op woensdag 19 september 2018 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zijn nu Amsterdams/IJmuidense regels natuurlijk.
On my way!quote:Op woensdag 19 september 2018 09:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In IJmuiden is het uiteraard meteen samenwonen. Tokkiestyle.
Moet wel nog zwanger gemaakt worden dan.
Watjequote:Op woensdag 19 september 2018 09:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kom echt over als een alcoholist maar ik drink zelden dus komt hard aan.
4 wijntjes gister maar moest om half 7 mijn nest weer uit
misschien ben je al zwanger.quote:Op woensdag 19 september 2018 09:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In IJmuiden is het uiteraard meteen samenwonen. Tokkiestyle.
Moet wel nog zwanger gemaakt worden dan.
Poepbabyquote:Op woensdag 19 september 2018 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien ben je al zwanger.
sommige mensen komen daar pas achter als ze op het toilet zitten
Grootste nachtmerrie.quote:Op woensdag 19 september 2018 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien ben je al zwanger.
sommige mensen komen daar pas achter als ze op het toilet zitten
gewoon doorspoelenquote:
worden schitterende geboortekaartjesquote:
heh wat?quote:Op woensdag 19 september 2018 09:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Jeej door de security en nu met m'n telefoon in 'n stopcontact aangezien ik kennelijk vannacht m'n telefoon met oplaadkabel uit de usb stekker, die wel in het stopcontact zat, heb getrokken
Vrouwen en techniekquote:Op woensdag 19 september 2018 09:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Jeej door de security en nu met m'n telefoon in 'n stopcontact aangezien ik kennelijk vannacht m'n telefoon met oplaadkabel uit de usb stekker, die wel in het stopcontact zat, heb getrokken
quote:Op woensdag 19 september 2018 09:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja, dat is ook echt nodigquote:Op woensdag 19 september 2018 09:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We doen graag een beetje hulpeloos voor wat mannelijke aandacht. duh
ja ik denk dat ik In slaap ben gevallen met telefoon in m'n hand en me toen heb omgedraaid, dat redt de kabel nietquote:Op woensdag 19 september 2018 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dat overkomt mij thuis ook weleens. hinderlijk
Zit dat ding vastgegroeid?quote:Op woensdag 19 september 2018 09:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik denk dat ik In slaap ben gevallen met telefoon in m'n hand en me toen heb omgedraaid, dat redt de kabel niet
Bij welke vrouw niet tegenwoordig?quote:
quote:Op woensdag 19 september 2018 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij welke vrouw niet tegenwoordig?.
Had een beetje kaapstress maar heb wat lekkers voor je klaargezet in de Op.quote:Op woensdag 19 september 2018 09:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jongeman, waarom nou weer Romano
En nu weet je natuurlijk niet meer watquote:Op woensdag 19 september 2018 09:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wilde nog iets opzoeken voor m'n vakantie maar was blijkbaar toch te moe
uhuhquote:Op woensdag 19 september 2018 10:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En nu weet je natuurlijk niet meer wat
sterkte met solliciterenquote:
"Okergeel is kut. Neem roze."quote:Op woensdag 19 september 2018 10:05 schreef TaMieke het volgende:
Mooie topics op Viva weer.![]()
"Ik weet niet hoe ik mijn huis moet gaan inrichten. Help"
"ik vind okergeel leuk, ook voor in huis. Wat vinden jullie?"
Wat boeit het wat wij vinden. Beslis gewoon zelf!![]()
Iedereen zelfde inrichtingquote:Op woensdag 19 september 2018 10:05 schreef TaMieke het volgende:
Mooie topics op Viva weer.![]()
"Ik weet niet hoe ik mijn huis moet gaan inrichten. Help"
"ik vind okergeel leuk, ook voor in huis. Wat vinden jullie?"
Wat boeit het wat wij vinden. Beslis gewoon zelf!![]()
Dat proberen ze hier ieder jaarquote:Op woensdag 19 september 2018 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Hij zei dat ie weer erg blij met me was, maar die loonsverhoging bleef achterwege
Eigenlijk moet je ze een hele lelijke kleur aansmeren. Als je verteld dat appeltjegroen weer hip is geloven ze het vast ook nog. Of Oranjequote:Op woensdag 19 september 2018 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Okergeel is kut. Neem roze."
Ik geloof niet dat jij okergeel hebtquote:Op woensdag 19 september 2018 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen zelfde inrichtinglekker hip
nu moet ik mijn okergele muur in een andere hippe kleur gaan verven
Oh dit was niet het functioneringsgesprek hoor, die komt nog. Dan ga ik sowieso omhoog.quote:Op woensdag 19 september 2018 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat proberen ze hier ieder jaar
Spermakleur. Makkelijk bijspuiten.quote:Op woensdag 19 september 2018 10:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je ze een hele lelijke kleur aansmeren. Als je verteld dat appeltjegroen weer hip is geloven ze het vast ook nog. Of Oranje
Ik heb appeltjesgroen op de werkkamerquote:Op woensdag 19 september 2018 10:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je ze een hele lelijke kleur aansmeren. Als je verteld dat appeltjegroen weer hip is geloven ze het vast ook nog. Of Oranje
Ik heb er nog eentjequote:Op woensdag 19 september 2018 10:18 schreef TaMieke het volgende:
Nu we toch bezig zijn, iemand tips voor een salontafel? Ik kan niets leuks vinden
Toch wel hoor.quote:Op woensdag 19 september 2018 10:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet dat jij okergeel hebt
Gewoon Early dew doen, Net als de rest van "hip" Nederland. En alles bij de Ikea kopen. Kan niet fout gaan.
Ik heb nog een witte Lack staan.quote:Op woensdag 19 september 2018 10:18 schreef TaMieke het volgende:
Nu we toch bezig zijn, iemand tips voor een salontafel? Ik kan niets leuks vinden
een stapel pallets schijnt leuk te zijnquote:Op woensdag 19 september 2018 10:18 schreef TaMieke het volgende:
Oververvenquote:Op woensdag 19 september 2018 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb appeltjesgroen op de werkkamer
Zo'n spijt van
Heb ik die gezien?quote:
Ja vast. Maar dat is te laag. En ze vallen vast uit elkaar als ik daar mn voeten op legquote:Op woensdag 19 september 2018 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een stapel pallets schijnt leuk te zijn
Omheen schilderenquote:Op woensdag 19 september 2018 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Dan moet ik al die boekenkasten en m'n pc plus snoeren etc weghalen![]()
Met de goedkoopste bouwmarktwielen eronderquote:Op woensdag 19 september 2018 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een stapel pallets schijnt leuk te zijn
Sfeertje!quote:Op woensdag 19 september 2018 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Met de goedkoopste bouwmarktwielen eronder
In 1 weekend ofzo kan dat toch wel?quote:Op woensdag 19 september 2018 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Dan moet ik al die boekenkasten en m'n pc plus snoeren etc weghalen![]()
Laag tafeltje met een plank onder het blad. Simpel maar praktisch.quote:
Ik sla over denk ik.quote:Op woensdag 19 september 2018 10:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laag tafeltje met een plank onder het blad. Simpel maar praktisch.
Zal jou slaan met die salontafelquote:
Nog wat leuke betonlook accessoires maken het wel af.quote:Op woensdag 19 september 2018 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
"kijk mij eens een hippe tafel hebben"
[ afbeelding ]
En hier vragen ze dan gerust ¤80 voorquote:Op woensdag 19 september 2018 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
"kijk mij eens een hippe tafel hebben"
[ afbeelding ]
doe niet zo raar, ik lees helemaal niet meequote:Op woensdag 19 september 2018 10:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Volgens mij zit mijn vader hier ook stiekem mee te lezen. Heb nu twee led-bakken in de kamer staan voor de schuur
quote:Op woensdag 19 september 2018 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe niet zo raar, ik lees helemaal niet mee
'Zullen we een keer wat gaan drinken?" vragen en je hebt een datequote:Op woensdag 19 september 2018 10:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jonge vader heb je. Is hij nog beschikbaar?
Goed idee! beide uit limburg dus dat is een pre!quote:Op woensdag 19 september 2018 10:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
'Zullen we een keer wat gaan drinken?" vragen en je hebt een date
Dat kan ik nu natuurlijk niet meer doen.... beetje te doorzichtigquote:Op woensdag 19 september 2018 10:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
'Zullen we een keer wat gaan drinken?" vragen en je hebt een date
Dat boeit mannen toch helemaal niet? Het kan maar duidelijk zijnquote:Op woensdag 19 september 2018 11:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat kan ik nu natuurlijk niet meer doen.... beetje te doorzichtig
Daar trappen ze hier toch wel in.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wijze vrouw dit.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat boeit mannen toch helemaal niet? Het kan maar duidelijk zijn
Dat is nodig bij mannen. Doorzichtig, duidelijk, letterlijk.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
"Hoi. Neuken?"quote:Op woensdag 19 september 2018 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is nodig bij mannen. Doorzichtig, duidelijk, letterlijk.
Ow. Ik dacht dat ik in de meeste gevallen duidelijk genoeg was. Blijkt niet zo te zijn dusquote:Op woensdag 19 september 2018 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is nodig bij mannen. Doorzichtig, duidelijk, letterlijk.
Oh, jij bent zo'n classy vrouw. Got it.quote:
Zal zn vriendin leuk vinden....quote:
Neequote:Op woensdag 19 september 2018 11:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, jij bent zo'n classy vrouw. Got it.
"Goedenavond. Zullen wij samen de liefde gaan bedrijven?"
Ja, dat is wel een beetje naar maar het blijft wel een man natuurlijkquote:Op woensdag 19 september 2018 11:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zal zn vriendin leuk vinden....
[..]
Neeik heb het geprobeerd, hielp niet.
Het is natuurlijk niet zo dat op elke vraag positief gereageerd wordt.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:08 schreef TaMieke het volgende:
Neeik heb het geprobeerd, hielp niet.
HOEZO NIET??!!quote:Op woensdag 19 september 2018 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat op elke vraag positief gereageerd wordt.
Mannen mogen geen mening mee hebben?quote:Op woensdag 19 september 2018 11:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
HOEZO NIET??!!
Wat is dit voor onzin
Nee daar heb je toch gewoon recht op als vrouw?quote:Op woensdag 19 september 2018 11:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
HOEZO NIET??!!
Wat is dit voor onzin
Tuurlijk wel. Alleen moeten ze eerst aan ons vragen wat hun mening is.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mannen mogen geen mening mee hebben?
quote:Op woensdag 19 september 2018 11:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alleen moeten ze eerst aan ons vragen wat hun mening is.
Ga eens terug naar je aanrecht.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Aandoenlijk wel ditquote:Op woensdag 19 september 2018 11:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee! Gewoon neuken wat ze kunnen toch?quote:Op woensdag 19 september 2018 11:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mannen mogen geen mening mee hebben?
Precies! Jij snapt hetquote:Op
woensdag 19 september 2018 11:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee daar heb je toch gewoon recht op als vrouw?
Goeie zelfpromotie weer ditquote:Op woensdag 19 september 2018 11:19 schreef TaMieke het volgende:
Ow god. Ze gaan natuurlijk liever gamen dan dat ze met mij mee naar bed gaan![]()
Ja, dat kan ik.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja kut.
Kun jij mijn post even verwijderen?
Hoe kom je ineens tot deze conclusie?quote:Op woensdag 19 september 2018 11:19 schreef TaMieke het volgende:
Ow god. Ze gaan natuurlijk liever gamen dan dat ze met mij mee naar bed gaan![]()
Gewoon vragen of je met zijn joystick mag spelen.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:19 schreef TaMieke het volgende:
Jarenlange ervaring.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe kom je ineens tot deze conclusie?
Een man die liever gamed dan neukt is geen man.
What you see is what you getquote:Op woensdag 19 september 2018 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kunnen ze super goed in dit topic
Iew straks komt ie hier posten.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring.
En ik probeerde een bruggetje te slaan naar een debiel topic van die Mariocash of hoe die knakker ook heet
Nou ja, get, get. Dat valt nogal tegenquote:
Mariocash... MCH... zou het?quote:Op woensdag 19 september 2018 11:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring.
En ik probeerde een bruggetje te slaan naar een debiel topic van die Mariocash of hoe die knakker ook heet
Hij lacht je alleen maar uit als je hem debiel noemtquote:Op woensdag 19 september 2018 11:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring.
Hij doet maar. Hij heeft zn kans op neuken wel gemist. Wie lacht er dan het laatste?quote:Op woensdag 19 september 2018 11:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij lacht je alleen maar uit als je hem debiel noemt
Ik heb het ook niet over mezelf. Ik ben veel stommer in het echt.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, get, get. Dat valt nogal tegen.
Daar ben ik het dan weer niet mee eensquote:Op woensdag 19 september 2018 11:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over mezelf. Ik ben veel stommer in het echt.
Ergens op de wereld is het 12 uur.quote:
Dus je vind me stom op fok?quote:Op woensdag 19 september 2018 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.
Dat lijkt me niet. Of is er een tijdzone die een half uur verschilt met NL?quote:Op woensdag 19 september 2018 11:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergens op de wereld is het 12 uur.
Ja maar jij post uit Nederland dus dan is dat niet van toepassing.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergens op de wereld is het 12 uur.
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus je vind me stom op fok?![]()
#vrouwendingen
Boeiend.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar jij post uit Nederland dus dan is dat niet van toepassing.
Hoe werkt dat eigenlijk?quote:Op woensdag 19 september 2018 11:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar jij post uit Nederland dus dan is dat niet van toepassing.
Hier moet ik "luisteren" naar wat je zegt, IRL zeg ik gewoon om de zoveel tijd "uhuh" terwijl ik naar je lichaam staarquote:
quote:Op woensdag 19 september 2018 11:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tamieke, maar goed dat je er niet op in ging. Deze is defect.
Je mag wel seks hebben als je dat zou willen, zolang je maar maar niet tegelijkertijd over post op Fok!quote:Op woensdag 19 september 2018 11:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk?
Mag je dan tussen 12 uur 's nachts en 12 uur 's middags niet over seks hebben en het doen?
Ja hallo, ochtendseks dan?!!!quote:Op woensdag 19 september 2018 11:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk?
Mag je dan tussen 12 uur 's nachts en 12 uur 's middags niet over seks hebben en het doen?
Dat doet iedereen ja.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier moet ik "luisteren" naar wat je zegt, IRL zeg ik gewoon om de zoveel tijd "uhuh" terwijl ik naar je lichaam staar.
quote:Op woensdag 19 september 2018 11:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je mag wel seks hebben als je dat zou willen, zolang je maar maar niet tegelijkertijd over post op Fok!
Ben jij nog een beetje succesvol dan of vergooi je ook veel kansenquote:Op woensdag 19 september 2018 11:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij doet maar. Hij heeft zn kans op neuken wel gemist. Wie lacht er dan het laatste?
Ok ok, soms ook naar je gezichtquote:
Ja, dan denk ik: Oh hij luistert toch!quote:Op woensdag 19 september 2018 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, soms ook naar je gezicht.
Het leven van een knappe vrouw gaat nou eenmaal niet over rozen, deal with itquote:Op woensdag 19 september 2018 11:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja, dan denk ik: Oh hij luistert toch!
Maar nee.
Ja wel benieuwd hoe dat zou zijn ja.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het leven van een knappe vrouw gaat nou eenmaal niet over rozen, deal with it.
quote:Op woensdag 19 september 2018 11:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja wel benieuwd hoe dat zou zijn ja.
Even updaten.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tamieke, maar goed dat je er niet op in ging. Deze is defect.
quote:Op woensdag 19 september 2018 11:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja wel benieuwd hoe dat zou zijn ja.
Oeh goed van jequote:Op woensdag 19 september 2018 11:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien als ik weer fitgirl ben. Heb tenslotte vanmorgen hardgelopen.
Valt me tegen Yv. Ik had verwacht dat je gewoon mee zou gaan hardlopen.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
You can do it![]()
En anders wil ik je wel (digitaal) aanmoedigen hoor
Dank voor de steun!quote:Op woensdag 19 september 2018 11:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
You can do it![]()
En anders wil ik je wel (digitaal) aanmoedigen hoor
Moet er niet aan denken met iemand samen te lopen.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Valt me tegen Yv. Ik had verwacht dat je gewoon mee zou gaan hardlopen.
Wat noem je succesvol?quote:Op woensdag 19 september 2018 11:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij nog een beetje succesvol dan of vergooi je ook veel kansen
Lopen, rustig aan, van kroeg naar kroeg. Dat gaat nog welquote:Op woensdag 19 september 2018 11:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken met iemand samen te lopen.
Ja ok dat is anders. Dan is alleen lopen minder leuk.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lopen, rustig aan, van kroeg naar kroeg. Dat gaat nog wel.
I knowquote:Op woensdag 19 september 2018 11:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ok dat is anders. Dan is alleen lopen minder leuk.
Hand in hand natuurlijkquote:Op woensdag 19 september 2018 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind jou iemand die arm-in-arm loopt met z'n vriendinnetje
Oquote:Op woensdag 19 september 2018 11:49 schreef gcjoel het volgende:
https://www.zalando.nl/st(...)n-st311a01q-d11.html
nieuwe schoenen gevonden
zoveel schoen voor zo weinig geld.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:49 schreef gcjoel het volgende:
https://www.zalando.nl/st(...)n-st311a01q-d11.html
nieuwe schoenen gevonden
Beetje bijvullen met sokken, doen mannen ookquote:Op woensdag 19 september 2018 11:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
te dunne benen, laarzen zijn altijd te wijd
Koekje? En maar gelijk stoppen met hardlopen dan weerquote:Op woensdag 19 september 2018 11:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zulke hoge sokken is nog wel een uitdagingquote:Op woensdag 19 september 2018 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje bijvullen met sokken, doen mannen ook.
wordt eens wat dikker danquote:Op woensdag 19 september 2018 11:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dit vind ik meer iets voor ang3lquote:Op woensdag 19 september 2018 11:53 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb echt nieuwe kleding goals ontdekt
https://www.zalando.nl/je(...)k-je711a02q-q11.html
Goed ideequote:Op woensdag 19 september 2018 11:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Koekje? En maar gelijk stoppen met hardlopen dan weer
Beetje creatief denken hoorquote:Op woensdag 19 september 2018 11:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zulke hoge sokken is nog wel een uitdaging
Lekker praktisch.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:53 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb echt nieuwe kleding goals ontdekt
https://www.zalando.nl/je(...)k-je711a02q-q11.html
Fijn voor mensen met zweetvoetenquote:Op woensdag 19 september 2018 11:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb al een oplossing, deze schoenen
https://www.zalando.nl/je(...)r-je711n040-a11.html
Toch leuk, een baan waar je kan FOK!ken en drugs gebruikenquote:Op woensdag 19 september 2018 11:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb al een oplossing, deze schoenen
https://www.zalando.nl/je(...)r-je711n040-a11.html
Volgens mij krijgt iedereen die in zulke schoenenquote:Op woensdag 19 september 2018 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fijn voor mensen met zweetvoeten
Niemand die het merktquote:Op woensdag 19 september 2018 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch leuk, een baan waar je kan FOK!ken en drugs gebruiken.
kun je wel mooi bijhouden tot hoe hoog het waterniveau stijgtquote:Op woensdag 19 september 2018 11:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt iedereen die in zulke schoenen
Na hoeveel dagen gaan ze bellen als je niet komt opdagen?quote:
pics!quote:Op woensdag 19 september 2018 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een afspraak bij de kapper gemaakt; is ook weer eens nodig
Ja wel meteen, want dan moet hij zelf de telefoon opnemen.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na hoeveel dagen gaan ze bellen als je niet komt opdagen?
Ah, je hebt dus nog echt een functie ookquote:Op woensdag 19 september 2018 11:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja wel meteen, want dan moet hij zelf de telefoon opnemen.
die eerste 2 zijn nog wel ok voor een klein stukje. Arm om arm is voor als je oud bentquote:Op woensdag 19 september 2018 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Arm om schouder. Arm om middel. Arm om arm.
Hand in kontzakquote:Op woensdag 19 september 2018 11:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
die eerste 2 zijn nog wel ok voor een klein stukje. Arm om arm is voor als je oud bent
Ja en omdat hij nogal chaoot is denkt hij dat ik veel doe. Want als ik er niet ben moet hij ineens alles zelf doen. Boehoeee.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus nog echt een functie ook.
Klinkt als een dubieus plan.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en omdat hij nogal chaoot is denkt hij dat ik veel doe. Want als ik er niet ben moet hij ineens alles zelf doen. Boehoeee.
Maar goed. Vanmiddag dus vertellen dat ik geen flikker doe.
lastig lopen wel.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:00 schreef HeatWave het volgende:
1 hand op de kont, 1 op een tiet natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |