Een anti rook champagne!!!!quote:Op maandag 17 september 2018 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Is ook niet normaal meer he, al die walmen uit die flessen.quote:Op maandag 17 september 2018 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een anti rook champagne!!!!
Whaha, thanks auto correct. moest CAMPAGNE zijn!
lolquote:Op maandag 17 september 2018 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een anti rook champagne!!!!
Whaha, thanks auto correct. moest CAMPAGNE zijn!
hou die debiele tt's in klbquote:
Ik denk de hele tijd dat t een neo nazi isquote:Op maandag 17 september 2018 10:28 schreef El_Thijs het volgende:
Kan dat lelijke plaatje niet uit de OP?
Zou wel leuk zijn, als er anti rook champagne zou bestaan.quote:Op maandag 17 september 2018 10:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is ook niet normaal meer he, al die walmen uit die flessen.
Zo'n kop van Windowlicker.quote:Op maandag 17 september 2018 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat t een neo nazi is
is hij het niet dan?quote:Op maandag 17 september 2018 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet wie t isquote:
Dat snap ik wel idd.quote:Op maandag 17 september 2018 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan ook van die vlechtjesquote:
"Ik rook niet meer sinds ik anti-rook-champagne drink! Mijn lever is naar de kloten, maar ik rook niet meer!"quote:Op maandag 17 september 2018 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, als er anti rook champagne zou bestaan.
Dan zal het allemaal wel meevallen met je ongezonde leefstijlquote:Op maandag 17 september 2018 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, ben redelijk stabiel de laatste tijd.
Stabiel op 150kg is ook ongezondquote:Op maandag 17 september 2018 10:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan zal het allemaal wel meevallen met je ongezonde leefstijl
Zie je ons al samen huppelen?quote:
150kg is ook wel erg veelquote:
Betaalt modden zo slecht dan?quote:Op maandag 17 september 2018 10:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer.
Nieuw werk zoeken wil ook niet bepaald vlotten. Ah well.
BOEM BOEM BOEM.quote:
doorzetten!quote:Op maandag 17 september 2018 10:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer.
Nieuw werk zoeken wil ook niet bepaald vlotten. Ah well.
BOEM!quote:
Ze willen de kleur veranderen naar roodquote:
Ja zeker. Scheelt dat ik vanuit een goede positie kan zoekenquote:
is dat kca dan?quote:Op maandag 17 september 2018 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Kun je oude nagellak inleveren bij de chemokar?
quote:Op maandag 17 september 2018 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeker. Scheelt dat ik vanuit een goede positie kan zoeken.
Zo begonnen de Nazi's ook!quote:Op maandag 17 september 2018 10:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze willen de kleur veranderen naar rood
Oh ik gooi dat bij t gewone vuilquote:Op maandag 17 september 2018 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Kun je oude nagellak inleveren bij de chemokar?
O die verhalen ken ik wel meer jaquote:Op maandag 17 september 2018 10:38 schreef rival het volgende:
over dat roken..
Van et weekend was er een gozer, die zit in een relatie.
Vanaf de dag dat ze besloten hebben om voor een kindje te gaan zijn ze beide gestopt met roken. Tenminste, dat denkt zij. Hij rookt gewoon nog. alleen niet meer waar zij bij is.
Ik was de enige die hier een probleem mee had volgens mij. Zoiets kan je toch niet maken?
Weet ook niet goed wat ik wil, dat helpt ook nietquote:
GLOBAL WARMINGquote:Op maandag 17 september 2018 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik gooi dat bij t gewone vuil.
ik zou eerder denken aan de glasbak..quote:Op maandag 17 september 2018 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik gooi dat bij t gewone vuil.
Dan ben je gewoon een sneuneus.quote:Op maandag 17 september 2018 10:38 schreef rival het volgende:
over dat roken..
Vanaf de dag dat ze besloten hebben om voor een kindje te gaan zijn ze beide gestopt met roken. Tenminste, dat denkt zij. Hij rookt gewoon nog. alleen niet meer waar zij bij is.
Ik was de enige die hier een probleem mee had volgens mij. Zoiets kan je toch niet maken?
Stonden die ook rood dan?quote:
Nee daar heb je gelijk in hoor. Lekker liegen over zoiets simpels. Goede relatiequote:Op maandag 17 september 2018 10:38 schreef rival het volgende:
over dat roken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |