Een anti rook champagne!!!!quote:Op maandag 17 september 2018 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Is ook niet normaal meer he, al die walmen uit die flessen.quote:Op maandag 17 september 2018 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een anti rook champagne!!!!
Whaha, thanks auto correct. moest CAMPAGNE zijn!
lolquote:Op maandag 17 september 2018 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een anti rook champagne!!!!
Whaha, thanks auto correct. moest CAMPAGNE zijn!
hou die debiele tt's in klbquote:
Ik denk de hele tijd dat t een neo nazi isquote:Op maandag 17 september 2018 10:28 schreef El_Thijs het volgende:
Kan dat lelijke plaatje niet uit de OP?
Zou wel leuk zijn, als er anti rook champagne zou bestaan.quote:Op maandag 17 september 2018 10:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is ook niet normaal meer he, al die walmen uit die flessen.
Zo'n kop van Windowlicker.quote:Op maandag 17 september 2018 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat t een neo nazi is
is hij het niet dan?quote:Op maandag 17 september 2018 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet wie t isquote:
Dat snap ik wel idd.quote:Op maandag 17 september 2018 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan ook van die vlechtjesquote:
"Ik rook niet meer sinds ik anti-rook-champagne drink! Mijn lever is naar de kloten, maar ik rook niet meer!"quote:Op maandag 17 september 2018 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, als er anti rook champagne zou bestaan.
Dan zal het allemaal wel meevallen met je ongezonde leefstijlquote:Op maandag 17 september 2018 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, ben redelijk stabiel de laatste tijd.
Stabiel op 150kg is ook ongezondquote:Op maandag 17 september 2018 10:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan zal het allemaal wel meevallen met je ongezonde leefstijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |