Eind november.quote:Op zondag 16 september 2018 16:52 schreef Studiotje het volgende:
Waar blijft die eerste echte herfststorm![]()
Goddelijke regio.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:54 schreef Boogyman_2 het volgende:
[..]
Dat klopt. wij ook. Weert Kermis is meestal lekker weer(t).
Bloody Mary kan het wel bevestigen.
Weert, de Kempen/Peel-rand heeft zijn eigen micro klimaat.
Kijk naar Arcen/Ell meetstations.
De ochtenden zijn wel fris, brrrrquote:Op maandag 17 september 2018 08:29 schreef Frutsel het volgende:
Wat een heerlijke dag alweer
Ik fiets vanochtend lekker naar het werk zie ik overal lui met winterjassen aan![]()
Zelfs eentje die al handschoenen aan had
Heerlijkquote:Op maandag 17 september 2018 08:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De ochtenden zijn wel fris, brrrr
quote:Op zondag 16 september 2018 16:52 schreef Studiotje het volgende:
Waar blijft die eerste echte herfststorm![]()
quote:Op maandag 17 september 2018 11:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Trouwens gewoon weer bewolkt hier
100-120 km/h+ voor het halve land, hier trappen we niet inquote:Op maandag 17 september 2018 10:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de laatste runs van GFS en Icon trekt die nu alleen een stuk noordelijker over de Noordzee.
Ik hoop met je mee.quote:Op maandag 17 september 2018 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik hoop op vanmiddag dan maar
Lijkt me wel dat dat zo goed komtquote:Op maandag 17 september 2018 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik hoop op vanmiddag dan maar
wel weer laat in de middagquote:Op maandag 17 september 2018 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat dat zo goed komt
[ afbeelding ]
overal ja.quote:Op maandag 17 september 2018 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Of ik hoop nog het meest op morgen, dat zou hier de mooiste dag van de week worden.
Af en toe een wolkje is toch niet zo erg, ik zie prachtig weer vanaf twaalf uur bij je.quote:Op maandag 17 september 2018 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wel weer laat in de middag
Ja nu schijnt de zon.quote:Op maandag 17 september 2018 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Af en toe een wolkje is toch niet zo erg, ik zie prachtig weer vanaf twaalf uur bij je.
Ik zat om 7.30 uur op de fiets en ik baalde dat ik ze niet bij me had! Vanavond gaan ze de fietstas in.quote:Op maandag 17 september 2018 08:29 schreef Frutsel het volgende:
Wat een heerlijke dag alweer
Ik fiets vanochtend lekker naar het werk zie ik overal lui met winterjassen aan![]()
Zelfs eentje die al handschoenen aan had
De echte vraag is: waarom kijk je daar?quote:Op maandag 17 september 2018 13:12 schreef DemonRage het volgende:
Grappig om te zien hoe op weerwoord de autisten weer aant schuimbekken zijn, want volgens de kalender is het herfst en dan moet het regenen en stormen.
Leedvermaak.quote:Op maandag 17 september 2018 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De echte vraag is: waarom kijk je daar?
dat dus. Beetje zoals FOK! Kan zijn.quote:Op maandag 17 september 2018 13:23 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Leedvermaak.
Soms komt daar wel eens wat interessants langs qua kaartjes en beeldmateriaal.
Het erge is dat ze daar serieus zijn.quote:Op maandag 17 september 2018 13:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat dus. Beetje zoals FOK! Kan zijn.
Bah, blauwe lucht en aangename temperaturen!quote:
ach,heb je op Geenstijl ook. Blijft internet.quote:Op maandag 17 september 2018 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het erge is dat ze daar serieus zijn.
Heerlijk inderdaadquote:Op maandag 17 september 2018 14:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Ah... genieten nu. 24 inmiddels en dat gaat vanmiddag nog omhoog.
nicequote:Op maandag 17 september 2018 18:39 schreef Houtenbeen het volgende:
Storm staat er weer in
[ afbeelding ]
quote:
SPOILER: ICONOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GFSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zondag, zondag. We hebben tijd om lekker lang te neukenquote:Op maandag 17 september 2018 18:48 schreef INViCTuS het volgende:
Zondag storm. Veel wind en regen...althans, zou kunnen. Op zondag dikke prima. series en film op de bank
Word.quote:Op maandag 17 september 2018 18:48 schreef INViCTuS het volgende:
Zondag storm. Veel wind en regen...althans, zou kunnen. Op zondag dikke prima. series en film op de bank
En dat ja.quote:Op maandag 17 september 2018 18:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zondag, zondag. We hebben tijd om lekker lang te neuken
lijkt wel zomerquote:Op maandag 17 september 2018 20:16 schreef Greys het volgende:
Wat is het nog steeds heerlijk buiten![]()
Nu nog 21 gr!
En oktober, november, december. Hel, we slaan de winter gewoon over.quote:Op dinsdag 18 september 2018 08:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat. Een. Ochtend.
Gaat dit dan de eerste hele dag zon in september worden?
You got it dudequote:Op dinsdag 18 september 2018 08:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En oktober, november, december. Hel, we slaan de winter gewoon over.
quote:Op dinsdag 18 september 2018 08:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dealquote:Op dinsdag 18 september 2018 08:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Shorts. Alles.quote:Op dinsdag 18 september 2018 12:11 schreef Skwish het volgende:
Loop gewoon in mijn t-shirt. Heerlijk weertje
het is duidelijk transportwarmtequote:Op dinsdag 18 september 2018 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
Bizar hoeveel wind er staat. Je waant je weer op de Antillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |