abonnement Unibet Coolblue
pi_181899382
Tijdlijnen: Sylvie-Rafaël, Sabia-Khalid en Khalid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sylvie Meis


Sylvie.
2013: 6 december, de scheiding tussen Rafaël en Sylvie is officieel.
2015: 30 juli, Sylvie Meis zou gehele voogdij van Damián naar zich toe trekken? Rafaël: Ik wil graag bij dezen duidelijk maken dat het overleg omtrent het gezamenlijke voogdijschap op een respectvolle en begripvolle manier verloopt.
2015: Relatie van mei-augustus, Momo, Maurice Mobetie: Het is uit. Ik heb zelf een eind aan de relatie gemaakt.
2015: 22 oktober, Sylvie is gezien met de Duitse voetballer Sami Khedira in het 5 * Hotel "Vier Jahreszeiten" .
2016: 3 mei, Sylvie Meis stopt na vijf jaar met haar modellenwerk voor het lingeriemerk Hunkemöller. ''Ik bedank Hunkemöller voor de prettige samenwerking. Maar het is tijd om op eigen benen te staan met Meis Enterprise''.
2016: 28 juni, Sylvie Meis is één van de gasten van Linda's Zomerweek, De talkshow is vanaf 22 augustus tot en met 26 augustus te zien, tussen 21.30 uur en 23.30 uur bij RTL 4.
2016: 7 juli, Sylvie viert vakantie in St. Tropez. Met meneer Suf Schoen
2016: 13 juli, De Duitse presentatrice Miriam Pielhau is op 41-jarige leeftijd overleden aan kanker. Sylvie Meis kende haar goed en is verbijsterd en diep bedroefd.
2016: augustus: Sylvie heeft sinds herfst 2015 een relatie met meneer Suf Schoen (de Libanees Charbel Aouad)
2017: april: Syl gaat trouwen met haar Charbel Aouad <3
2017: Syl gaat helemaal niet trouwen met haar Charbel Aouad
2018: maart: Syl heeft nu een dr. Sander


Sabia-Rafaël
2013: 8 april, Rafaël van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 15 juni, Rafaël van der Vaart: "Ik wil de rest van mijn leven doorbrengen met Sabia. We passen nou eenmaal goed bij elkaar. Ik kan bij Sabia honderd procent mezelf zijn". Sabia:'"Rafaël geeft me het gevoel dat ik de mooiste en meest begerenswaardige vrouw op aarde ben. Rafaël zegt dat ik zijn koningin ben en zo behandelt hij me ook. Dit heb ik nooit eerder meegemaakt, dit is wat ik me voorstel bij echte pure liefde."
2013: 4 augustus, Rafaël en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alster.
2013: 22 oktober, Rafaël maakt bekend dat Sabia zwanger is.
2013: 5 december, Rafaël en Sabia laten weten dat Solana na zwangerschap van 19 weken stilgeboren is.
2015: 15 juni, Rafaël van der Vaart heeft zich verbonden aan Real Betis, Sevilla voor drie jaar.
2015: 7 juli, Uit elkaar? Oom van Rafaël: Het is jammer, maar het klopt. Het is naar voor ze, maar het is de waarheid, wat de reden is, dat weet ik niet. We vonden Sabia wel aardiger dan Sylvie, ze was socialer. Helaas is het niet gelukt.
2015: 22 juli, Sabia was bij de gynaecoloog, Standort Winterhude. Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
2015: 26 juli, Vader Ramon van der Vaart kwam spullen ophalen in de villa. ''Ze zijn al 2 maanden uit elkaar."
2015: 12 augustus, Sabia Boulahrouz: "Ja, het is over en uit. Dit is besloten in een telefoongesprek."

Rafaël
2015 3 mei, Ajax-trainer Frank de Boer polst Rafaël van der Vaart voor een terugkeer Ajax.
2015: 15 juni, Rafaël tekent voor drie jaar Real Betis Sevilla en woont met broer Fernando in Sevilla.
2015: EK 10 juni 2016, Rafaël: 'Via Real Betis wil ik terugkeren bij het Nederlands elftal'. Ik ben nog maar 32.
2015: 4 augustus, Sevilla. Rafaël ging tijdens training door zijn rechterenkel. Zijn herstel gaat vijf weken duren.
2015: 24 september, Rafaël is pas hersteld van de enkelblessure en vandaag een hamstringblessure opgelopen.
2015: 21 oktober, Rafaël heeft een vriendin, Christie uit Amsterdam, ze is 24 jaar, met een zoon van 7 jaar.
2015 3 november, Lolita van der Vaart in de AD: "De relatie van Rafaël en Christie is een fabeltje."
2016: 14 januari, Rafaël kwam maar zeven wedstrijden in actie. Trainer Pepe Mel is ontslagen.
2016: 15 januari, Nieuwe Betis trainer, Juan Merino neemt Rafaël niet op in de wedstrijdselectie.
2016: 15 januari, Ajax zoekt een nieuwe spits, dat zal Rafaël niet worden.
2016: 19 februari, Rafaël van der Vaart en handbalster Estavana Polman op terras in Sevilla en zijn verliefd.
2016: 28 april, Rafaël van der Vaart wordt analyticus voor de NOS tijdens het EK Voetbal 2016.

Rafaël en Estavana
2016: 30 maart. Geruchten dat Rafaël en Estavana dit jaar gaan trouwen, dat de bruiloft slechts een kwestie van tijd is.
2016: 9 april, Estavana Polman heeft zaterdag in de Keukenhof de naar haar vernoemde tulp gedoopt. 'Tulipa Estavana'.
2016: 5 mei, Estavana Polman heeft Team Esbjerg de landstitel bezorgd.

Sabia
2015: 22 juli, 'Sabia Boulahrouz : Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
2015: 2 oktober, Ted Linow van Mega Model Agency, Hamburg heeft Sabia een modellencontract aangeboden.
2015: 30 oktober, Spanje, Oma Dolores: "Sabia liegt. Ik geloof er niets van dat ik overgrootoma ga worden".Opa Garcia: "Dat is een groot sprookje. Het zijn leugens."
2015: 20 november, Sabia is jurylid in SBS 6 MindMasters live, locatie: studio Aalsmeer.
2015: 28 november, SBS 6 heeft besloten per direct te stoppen met MindMasters live. 27 november: 496.000 kijkers.
2015: 15 december wordt bekend dat Sabia zondag 13 december van een stilgeboren kindje bevallen is.
2016: 2 maart, Sabia: ”Estavana is niet de eerste en ook zeker niet de laatste met wie Rafaël flikflooit. Rafaël staat altijd wel open voor een leuke tijd met een vrouw. Totdat hij weer iets anders spannends tegenkomt."
2016: 4 april, Sabia: "Ik heb 'n tv contract getekend. Ik heb geen rijke kerel meer nodig die mij moet onderhouden."
2016: 7 april, Sabia en Leonard Freier zijn binnenkort te zien in het programma "Grill der Henssler".
2016: 10 april, Sabia: "Ik zal blij zijn wanneer ik uit de villa kan vertrekken waar ik met Rafaël heb gewoond.
2016: 20 april, Sabia heeft vier weken acteerlessen gevolgd bij Hollywoodgoeroe Bernhard Hiller.
2016: 3 mei, 'Sabia is kandidaat in dansshow Dance, Dance, Dance.'
2016: 20 mei, Sabia in Ranking the Stars. Vanaf 17 juli elke zondag BNN, op Nederland 3 om 22:00 uur.
2016: 24 juli, Vandaag de tweede aflevering van Ranking the Stars.

Go hard or go home
pi_181899401
Wat gaar dat ze er advocaten op heeft gezet. Net als dat haar management een relatie verbreekt. Kan ze überhaupt wel iets zelf afhandelen?
Go hard or go home
pi_181899975
Dat goede doel waar het bedrag heen zou gaan is iets met make-up las ik:')

''En de schadevergoedingen die zullen worden betaald gaan naar DKMS-Life, cosmeticacursussen voor vrouwen met kanker'', aldus Coburger

[ Bericht 19% gewijzigd door Guanabana op 14-09-2018 14:53:25 ]
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 september 2018 @ 14:53:07 #4
163650 Greys
pi_181900180
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 14:40 schreef Guanabana het volgende:
Dat goede doel waar het bedrag heen zou gaan is iets met make-up las :')

''En de schadevergoedingen die zullen worden betaald gaan naar DKMS-Life, cosmeticacursussen voor vrouwen met kanker'', aldus Coburger
Wat is daar :') aan dan? Dat snap ik niet zo goed :@ Als je door kanker naast je haar ook je wenkbrauwen verliest is het toch heel fijn dat er zoiets bestaat waar je met lotgenoten leert hoe je dat met make-up een beetje mooi kunt doen? Zat vrouwen die zich alleen maar nóg slechter gaan voelen als ze naast hun ziekte ook nog moeten dealen met wat ze zien als ze in de spiegel kijken. Er zijn tegenwoordig echt mooie natuurlijke haarwerken en als je dan met make-up andere zichtbare schade van chemo etc minder zichtbaar kunt laten zijn kan dat veel doen voor je zelfvertrouwen en gemoed. :Y

Tis gratis voor de deelnemers. Nou ja ik vind het in elk geval mooi dat er ook zoiets bestaat. En gezien de aantallen die er gebruik van maken is er veel vraag naar:

quote:
Jährlich erkranken mehr als 230.000 Frauen neu an Krebs. Viele leiden meist besonders unter den äußeren Folgen der Chemo- oder Strahlentherapie: Haar- und Augenbrauenverlust oder Hautirritationen zeichnen die Patientinnen.

In kostenfreien Seminaren zum Thema Kosmetik, Haare und Kopfbedeckung erhalten die Teilnehmerinnen praktische Tipps, die dabei helfen, mit der Krankheit besser umzugehen. Dadurch fühlen sich die betroffenen Frauen wieder selbstsicherer und wohler. Die Kosmetikseminare schenken so neues Selbstwertgefühl und Lebensfreude. Sie bringen die Patientinnen wieder in den Alltag zurück. Mehr als 130.000 Patientinnen haben bis heute eines der Seminare besucht.


[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 14-09-2018 14:59:02 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181901038
Eerst maar eens zien of het zover komt hè. :D Meteen al roepen dat het geld naar een goed doel gaat vind ik ook weer zo van 'kijk mij even goed bezig zijn'. Alsof er al een uitspraak is geweest.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 september 2018 @ 16:29:53 #6
163650 Greys
pi_181901720
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:48 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Eerst maar eens zien of het zover komt hè. :D Meteen al roepen dat het geld naar een goed doel gaat vind ik ook weer zo van 'kijk mij even goed bezig zijn'. Alsof er al een uitspraak is geweest.
Is natuurlijk niks raars aan. Dan weet men bij voorbaat dat ze de zaken niet aanspant voor geld voor zichzelf. Of ze nou wint of niet. Gebeurt zo vaak.

Maar laten we wel zijn, het is sowieso nooit goed bij sommigen hè, wat ze ook zou doen. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181904106
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 16:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Is natuurlijk niks raars aan. Dan weet men bij voorbaat dat ze de zaken niet aanspant voor geld voor zichzelf. Of ze nou wint of niet. Gebeurt zo vaak.


Maar laten we wel zijn, het is sowieso nooit goed bij sommigen hè, wat ze ook zou doen. :D

Datte!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_181904863
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 16:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Is natuurlijk niks raars aan. Dan weet men bij voorbaat dat ze de zaken niet aanspant voor geld voor zichzelf. Of ze nou wint of niet. Gebeurt zo vaak.

Maar laten we wel zijn, het is sowieso nooit goed bij sommigen hè, wat ze ook zou doen. :D
Ja, het is allemaal wel heel voorbarig vind ik.
Maar jij bent ook best wel een fan girl van Sylvie volgens mij :P. ALles wat ze doet is halleluja, ze doet niks fout, het is een engeltje. Lijkt het dan.
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2018 @ 19:12:51 #9
368283 ato
pi_181904870
Ik ben ineens zo team Sylvie.

Wat een k # (biep) wijven zijn die Sabia, Touria en die ander.

Ik vind dat Sylvie het goed doet, zij zoekt niet de media op.
En netjes dat zij het geld aan het goede doel geeft. Ik geef haar een dikke pluim.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 september 2018 @ 19:27:40 #10
163650 Greys
pi_181905127
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 19:12 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ja, het is allemaal wel heel voorbarig vind ik.
Maar jij bent ook best wel een fan girl van Sylvie volgens mij :P. ALles wat ze doet is halleluja, ze doet niks fout, het is een engeltje. Lijkt het dan.
Dat is dus onzin. :) Ik weet ook niet zo goed waar ik 'fan' van zou moeten zijn? Ze maakt geen muziek, ik zie haar tvshows nooit, koop haar bikini's niet.
Als je je uitspreekt voor iemand die uitgemaakt wordt voor leugenaar als het om kanker gaat ben je dan een 'fangirl' ja? Of gewoon normaal en menselijk?

[ Bericht 10% gewijzigd door Greys op 14-09-2018 19:33:02 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181905208
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2018 19:27 schreef Greys het volgende:
Ik doe alleen niet alsof ik haar ken en zeker weet dat ze nooit een joggingbroek draagt thuis.
Heb je haar gezien bij Linda's Zomerweek toen? Toen zat ze te vertellen dat ze altijd in een mooi jurkje bevallig zit te zijn op de bank, ook als ze alleen is. Mag natuurlijk, geen misdaad, maar (o.a. daardoor) dacht ik wel van ugh, dit is iemand die ZO NIET mijn type mens is. Oja en ook die volledig van de realiteit losgezongen columns in de Grazia (dacht ik) over diamanten uit een kluis halen. Hard gelachen.

Maar goed. Heeft verder niks met dit allemaal te maken. Ik ben niet teamSylvie, maar ook niet team die andere enge wijven. Ik vind het allemaal enge wijven.

Ik kom hier ook verder nooit, dus doei weer :P
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 september 2018 @ 19:35:18 #12
163650 Greys
pi_181905234
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 19:33 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Heb je haar gezien bij Linda's Zomerweek toen? Toen zat ze te vertellen dat ze altijd in een mooi jurkje bevallig zit te zijn op de bank, ook als ze alleen is. Mag natuurlijk, geen misdaad, maar (o.a. daardoor) dacht ik wel van ugh, dit is iemand die ZO NIET mijn type mens is.

Maar goed. Heeft verder niks met dit allemaal te maken. Ik ben niet teamSylvie, maar ook niet team die andere enge wijven. Ik vind het allemaal enge wijven.

Ik kom hier ook verder nooit, dus doei weer :P
Ik had net m'n post ingekort _O- Je was te snel. Omdat me dat idd geen bal uitmaakt wat iemand thuis aan heeft en lekker moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt thuis. Tis mijn ding idd ook niet, het lijkt me vermoeiend, ik leef voor joggingbroeken thuis. Maar mij doet ze dr idd geen kwaad mee als ze zich opdirkt en ik hoef niet met haar te leven, dus het kan me daarom totaal niet schelen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 14-09-2018 19:43:30 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181905251
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 13:21 schreef totebel het volgende:
Mensen doen heel spastisch over kanker...dat wil dus zeggen: de omgeving. Ik heb kanker gehad, ik vertel het eigenlijk nooit, want de eerste vraag die je altijd krijgt is: wat voor soort kanker? Uit een door wellustige sensatiezucht.

Als je dan vertelt dat de tumor goedaardig was, maar levensbedreigend omdat ie a: heel groot was En b: vitale organen begon te verdrukken, is de volgende opmerking: oh dus je had niet echt kanker.

Dat had ik wel, niet volgens mijzelf, maar volgens de artsen. Het is voor mij, zelfs jaren na dato al op zijn minst heel vermoeiend en kwetsend om op zo'n incidentele onwetende te moeten reageren, laat staan als het breeduit uitgemeten wordt in de pers en je je 10 jaar nadat je de ziekte hebt gehad gedwongen moet zien om je te verdedigen.

En over verzinnen gesproken.... hoe zat dat ook alweer met Sabia zelf?
Het is ook altijd een angst dat het weer terug komt.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181905258
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 19:33 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Heb je haar gezien bij Linda's Zomerweek toen? Toen zat ze te vertellen dat ze altijd in een mooi jurkje bevallig zit te zijn op de bank, ook als ze alleen is. Mag natuurlijk, geen misdaad, maar (o.a. daardoor) dacht ik wel van ugh, dit is iemand die ZO NIET mijn type mens is. Oja en ook die volledig van de realiteit losgezongen columns in de Grazia (dacht ik) over diamanten uit een kluis halen. Hard gelachen.

Maar goed. Heeft verder niks met dit allemaal te maken. Ik ben niet teamSylvie, maar ook niet team die andere enge wijven. Ik vind het allemaal enge wijven.

Ik kom hier ook verder nooit, dus doei weer :P
Hahahaa ojaaaaa die columns!! Die waren ook zo gaar.

Idd allemaal enge vrouwen. Mee eens.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 14 september 2018 @ 19:56:01 #15
22592 crew  Ole
pi_181905568
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 19:37 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Hahahaa ojaaaaa die columns!! Die waren ook zo gaar.

Idd allemaal enge vrouwen. Mee eens.
ik mis de columns wel hier. Net als die makeovers van Dyanne
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_181905610
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 19:33 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Heb je haar gezien bij Linda's Zomerweek toen? Toen zat ze te vertellen dat ze altijd in een mooi jurkje bevallig zit te zijn op de bank, ook als ze alleen is. Mag natuurlijk, geen misdaad, maar (o.a. daardoor) dacht ik wel van ugh, dit is iemand die ZO NIET mijn type mens is. Oja en ook die volledig van de realiteit losgezongen columns in de Grazia (dacht ik) over diamanten uit een kluis halen. Hard gelachen.

Maar goed. Heeft verder niks met dit allemaal te maken. Ik ben niet teamSylvie, maar ook niet team die andere enge wijven. Ik vind het allemaal enge wijven.

Ik kom hier ook verder nooit, dus doei weer :P

Ja nee, echt.
Haar chronische dorstige blik op insta is echt zo om te kotsen. Eigenlijk is het om te lachen natuurlijk maar ze neemt zichzelf en haar "talent" zo afschuwelijk serieus dat het echt niet te doen is om haar te volgen. Soms kijk ik dan weer hier en check ik even haar insta en dan zie je haar zgn een workout doen. Niet te doen, wat een afschuwelijk tenenkrommend mokkel die idd niks goed bij me kan doen. /care
Go hard or go home
pi_182033160
Hier is het zo duidelijk dat ze veel heeft laten verbouwen vind ik.

pi_182033259
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 19:50 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Hier is het zo duidelijk dat ze veel heeft laten verbouwen vind ik.

[ afbeelding ]
Oh dear, ik zie er een stukje Estelle Cruyff en Patricia Paay in en het gestikte neusje van Michael Jackson.

Maar het kan natuurlijk ook gewoon een rottig camerastandpunt zijn geweest, met een lens die wat minder geschikt is voor een close-up portretfoto :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182033364
Ik zie ook Linda de Mol.

Maar jeetje dat is dan wel hard gegaan met die ingrepen, want tot een tijdje geleden zag ze er nog prima uit, nu vind ik het al behoorlijk verbouwd.
Koel en donker bewaren
pi_182033532
Én Ellemieke Vermolen. Jezus, die meiden gaan allemaal op elkaar lijken. Is dit een foto van kort geleden?
Is dat zo?
pi_182033614
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 20:12 schreef Smallish het volgende:
Én Ellemieke Vermolen. Jezus, die meiden gaan allemaal op elkaar lijken. Is dit een foto van kort geleden?
Het ligt aan de lens.... vast :Y
Bij allemaal :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182033777
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 20:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik zie ook Linda de Mol.

Maar jeetje dat is dan wel hard gegaan met die ingrepen, want tot een tijdje geleden zag ze er nog prima uit, nu vind ik het al behoorlijk verbouwd.
Ik zag ook direct Linda de Mol. :{
Alius aliud dicit
pi_182033808
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 20:12 schreef Smallish het volgende:
Én Ellemieke Vermolen.
Dit ook echt ja :D
Koel en donker bewaren
pi_182034048
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 19:50 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Hier is het zo duidelijk dat ze veel heeft laten verbouwen vind ik.

[ afbeelding ]
Godsammelazerus, wat ziet ze eruit! :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_182034229
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 19:50 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Hier is het zo duidelijk dat ze veel heeft laten verbouwen vind ik.

[ afbeelding ]
Wie is wie als je al die mokkels achter elkaar plakt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182034416
En waarom vraag je je dan af...
pi_182034531
wow, jeetje die is goed op weg naar verspookt
pi_182034803
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 20:54 schreef bloodymary1 het volgende:
En waarom vraag je je dan af...
Inderdaad, had ze toch helemaal niet nodig.

Al geloof ik wel dat als je eenmaal bij de plastisch chirurg bent geweest het risico bestaat dat het een verslaving wordt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_182035888
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 19:50 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Hier is het zo duidelijk dat ze veel heeft laten verbouwen vind ik.

Helemaal vergeleken met dit;


J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_182037724
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 20:12 schreef Smallish het volgende:
Én Ellemieke Vermolen. Jezus, die meiden gaan allemaal op elkaar lijken. Is dit een foto van kort geleden?
Foto is van gisteravond.
pi_182038259
Verspookt, vind ik
pi_182038971
WARUM!!
Is dat zo?
pi_182038996
Jemig, echt. Waar ben je blij mee. Koude, harde koppen. Vind ik dan.
Is dat zo?
  Vis een optie? vrijdag 21 september 2018 @ 00:30:05 #35
70532 loveli
N
pi_182039049
quote:
Ik hoop dat het een combinatie is van slecht kapsel, slechte camerahoek en slechte belichting op de highlighter. Hoop.
crap in = crap out
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2018 @ 01:00:45 #36
368283 ato
pi_182039281
Veel make up en wat ouder geworden.
Life can be a bitch, so like it..
pi_182039420
Nee, veel meer dan dat. Het mooie uit haar gezicht is verdwenen. Echt verspookt ja. Zonde hoor.
pi_182049637
Denk dat ze ongenadig veel make up op heeft en denk dat de arts iets teveel filler in de jukbeenderen heeft geplaatst maar dat is gelukkig allemaal afbreekbaar. Haar management regelt wel een snelle afbraak en anders zet ze haar advocaten erop. Ondertussen op Insta ziet ze eruit als een kindvrouwtje van 18. Behalve talentloos is ze even tijdelijk lelijk. Kan gebeuren.
Go hard or go home
pi_182049980
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:39 schreef Noek het volgende:
Denk dat ze ongenadig veel make up op heeft en denk dat de arts iets teveel filler in de jukbeenderen heeft geplaatst maar dat is gelukkig allemaal afbreekbaar. Haar management regelt wel een snelle afbraak en anders zet ze haar advocaten erop. Ondertussen op Insta ziet ze eruit als een kindvrouwtje van 18. Behalve talentloos is ze even tijdelijk lelijk. Kan gebeuren.
Hahaha :P
pi_182056129
Kan de vaginanijd niet effe een tandje minder? :(

Sylvie :9~
-nee-
  Moderator / Miss SHO zaterdag 22 september 2018 @ 01:04:05 #41
22592 crew  Ole
pi_182059051
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:19 schreef Marsenal het volgende:
Kan de vaginanijd niet effe een tandje minder? :(

Sylvie :9~
Er is ook een topic in B&H
B&H / Sylvie Meis
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_182068395
Zonde. Ik kreeg vroeger altijd een harde plasser van Sylvie.
  dinsdag 25 september 2018 @ 11:29:57 #43
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_182121529
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:39 schreef Noek het volgende:
Denk dat ze ongenadig veel make up op heeft en denk dat de arts iets teveel filler in de jukbeenderen heeft geplaatst maar dat is gelukkig allemaal afbreekbaar. Haar management regelt wel een snelle afbraak en anders zet ze haar advocaten erop. Ondertussen op Insta ziet ze eruit als een kindvrouwtje van 18. Behalve talentloos is ze even tijdelijk lelijk. Kan gebeuren.
heur neus is ook nieuw. en verder zit ze er nu (even) uit als een Moomin.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_182121893
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 11:29 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

heur neus is ook nieuw. en verder zit ze er nu (even) uit als een Moomin.
Heeft ze een nieuwe neus ja? Ik zie wel dat de neus flink bewerkt is met alle highlighters die bij de Bijenkorf te verkijgen zijn. Beter had ze Mari meegenomen naar Duitsland.
Go hard or go home
pi_182122083
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 18:51 schreef Mariocash het volgende:
Zonde. Ik kreeg vroeger altijd een harde plasser van Sylvie.
Dan kan het nu ook met je leeftijd te maken hebben. Misschien een viagraatje nemen.
  dinsdag 25 september 2018 @ 12:19:14 #46
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_182122274
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 11:57 schreef Noek het volgende:

[..]

Heeft ze een nieuwe neus ja? Ik zie wel dat de neus flink bewerkt is met alle highlighters die bij de Bijenkorf te verkijgen zijn. Beter had ze Mari meegenomen naar Duitsland.
hij lijkt echt kleiner dan voorheen. maar dat kan ook komen doordat haar wenbrauw-jukbeen situatie wat prominenter is geworden. en soberso had ze Mari beter meegenomen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Vis een optie? dinsdag 25 september 2018 @ 12:37:30 #47
70532 loveli
N
pi_182122611
De 3 kortharige dames in het begin van de video zijn ook flink gehighlight. Ik hoop nog steeds dat het aan de make-up ligt.
crap in = crap out
  dinsdag 25 september 2018 @ 12:48:58 #48
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182122823
HATERSSSSS
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_182123682
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 12:48 schreef Mani89 het volgende:
HATERSSSSS
Ja, echt hè?
Heb dat bij niemand zo erg als bij Sylvie. Beschamend gewoon. :D
Go hard or go home
pi_182123810
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:39 schreef Noek het volgende:
Denk dat ze ongenadig veel make up op heeft en denk dat de arts iets teveel filler in de jukbeenderen heeft geplaatst maar dat is gelukkig allemaal afbreekbaar. Haar management regelt wel een snelle afbraak en anders zet ze haar advocaten erop. Ondertussen op Insta ziet ze eruit als een kindvrouwtje van 18. Behalve talentloos is ze even tijdelijk lelijk. Kan gebeuren.
:D
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_182127712
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 12:07 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Dan kan het nu ook met je leeftijd te maken hebben. Misschien een viagraatje nemen.
Jonge God van 26 jaar hier. De lichamelijke aftakeling zal nog heel wat jaartjes op zich laten wachten.
pi_182357329
Ik dacht dat Syl niet meer bij de Duitse RTL werkzaam was en dat ze een rechtszaak tegen de zender had aangespannen. Zie ik met het zappen dat ze achter de desk zit van de Duitse versie van Holland got Talent.
pi_182357827
Sillie Syl.

Niemand is er ooit op vooruitgegaan met botox en fillers :')
´
  † In Memoriam † zondag 7 oktober 2018 @ 07:40:59 #54
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_182364803
Ik vind haar een beetje eng geworden. ;(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 16:26:44 #55
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182493401
https://www.ad.nl/show/sy(...)loren-zaak~aa646f40/

Sylvie probeert het maar eens elders.
pi_182507452
Sylvie Meis: ’Ik ben wild and free and I love it’

Sylvie Meis is ervan overtuigd dat er een nieuwe grote liefde in haar leven gaat komen en vindt het maar wat spannend dat hij nog ergens rondloopt. Maar tot die tijd geniet ze volop van haar leven als vrijgezel.

Ik ben een hopeloze romanticus”, zo schrijft Sylvie in haar column in Grazia. „We gaan elkaar op een dag ontmoeten of het nou morgen is of over een half jaar. Tot die tijd ben ik wild and free and I love it.”

Sylvie ziet Rafael van der Vaart als haar grote liefde. „Ik heb de hoop en het vertrouwen dat er een tweede grote liefde voor me is.”

De paparazzi maken het haar niet makkelijk om de ware te vinden, zo vertelt La Meis verder. „Voordat ik zelf ook maar heb kunnen ontdekken wat voor vlees ik in de kuip heb, en ik misschien inmiddels ben afgehaakt, vraagt iedereen zich bij mijn date alweer af: is dit de ware?”

De presentatrice is sinds eind augustus weer vrijgezel, nadat haar relatie met de Spanjaard Manuel Campos Guallar op de klippen liep.

bron:https://www.telegraaf.nl/(...)d-free-and-i-love-it
pi_182508287
Ik kan me haar toch niet ‘wild’ voorstellen eigenlijk
  zondag 14 oktober 2018 @ 11:31:31 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182508522
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 11:13 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik kan me haar toch niet ‘wild’ voorstellen eigenlijk
Het hoorntje van een ijsje opeten ziet ze al als buitensporig snoepen, misschien dat zij bij "wild" ook een heel ander idee heeft dan wij hebben, of ooit hadden, want wild is voor mij nu ook iets anders dan 30 jaar geleden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182509361
Wat een gek wijf is het ook. Lijkt wel of ze helemaal buiten de maatschappij staat, helemaal in haar eigen coconnetje/droomwereldje. En ja, dat moet met verkleinwoordjes.
pi_182510537
Het komt op mij over alsof ze is blijven steken op 16-jarige leeftijd op de een of andere manier, op het gebied van liefdes, vriendschappen en dat soort gelul. Maar aan de andere kant is ze volgens mij ook weer intelligent en volwassen. :7 Ik vind haar echt verspoken! Op haar Instagram zie je zwaar bewerkte foto's, dus dat is de realiteit niet.. maar zodra je andere beelden ziet, poeh! Anders, want het is echt wel een mooie vrouw vind ik! Van nature dan.

pi_183184153
De kleine diva is op mannenjacht in Amsterdam.

https://www.telegraaf.nl/(...)oent-nu-in-amsterdam
pi_183184558
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 14:25 schreef potjecreme het volgende:
De kleine diva is op mannenjacht in Amsterdam.

https://www.telegraaf.nl/(...)oent-nu-in-amsterdam
Heeft mevrouwtje weer aandachtstekort?

Ik heb wel medelijden met het zoontje van haar en Raf. Iedere week een nieuwe stief-papa :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_183184646
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 14:53 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heeft mevrouwtje weer aandachtstekort?

Ik heb wel medelijden met het zoontje van haar en Raf. Iedere week een nieuwe stief-papa :')
Nu overdrijf je.
pi_183184650
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 14:53 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heeft mevrouwtje weer aandachtstekort?

Ik heb wel medelijden met het zoontje van haar en Raf. Iedere week een nieuwe stief-papa :')
Misschien stelt ze die niet eens aan hem voor.
pi_183185489
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 14:58 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nu overdrijf je.
Nee hoor. Zij verslijt zoveel mannen dat is niet normaal
pi_183185525
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 15:44 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Nee hoor. Zij verslijt zoveel mannen dat is niet normaal
Welk aantal is wel normaal?
pi_183185551
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 15:44 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Nee hoor. Zij verslijt zoveel mannen dat is niet normaal
Ach, wat is normaal? Lees ik hier iets van jaloezie? Trouwens: "gewoon keihard neuken" toch?
pi_183185557
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 15:46 schreef potjecreme het volgende:
Welk aantal is wel normaal?
6.
pi_183185589
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 15:48 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

6.
per maand/kwartaal/jaar/decennium/eeuw?
  vrijdag 16 november 2018 @ 15:58:15 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183185718
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 15:44 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Nee hoor. Zij verslijt zoveel mannen dat is niet normaal
Wat een nonsens weer.
Dat iedere scharrel in de roddelbladen gelijk al nieuwe verloofde gepresenteerd wordt betekent niet dat dat ook zo is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183185740
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 15:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat een nonsens weer.
Dat iedere scharrel in de roddelbladen gelijk al nieuwe verloofde gepresenteerd wordt betekent niet dat dat ook zo is.
Hij bedoelt het scharrelen....
  vrijdag 16 november 2018 @ 16:01:36 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183185767
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 15:59 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Hij bedoelt het scharrelen....
Hij heeft het toch over weer een nieuwe stief-papa?
Lijkt me sterk dat dat kind ze stuk voor stuk aan de ontbijttafel tegenkomt 's morgens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183186062
1997-1999: NAC-voetballer Maarten Atmodikoro.
2000: Tijdens de filmopnamen van Costa beleefde ze een kortstondige romance met acteur Tim Immers.
2002: Een onenightstand met toenmalig Ajax-voetballer Zlatan Ibrahimovic.
Juni 2002-februari 2003: Toen Sylvie erachter kwam dat Derk getrouwd was, verbrak ze hun relatie.
Maart 2003-december 2012:
Voetballer Rafael van der Vaart, met wie ze in 2005 in het huwelijk trad.
Mei 2010: Tijdens haar huwelijk met Rafael bedroog ze hem met Let’s Dance-danspartner Christian Polanc. De affaire duurde twee maanden.
September 2010: Gefluisterd werd dat Sylvie hartstochtelijke nachten doorbracht met Sébastien Jondeau, de bodyguard van Karl Lagerfeld.
Sept.-december 2012: De drie maanden durende affaire met piloot Balasz Vajta leidde op oudejaarsdag 2012 tot de scheiding van Rafael en Sylvie.
April-juli 2013: Guillaume Zarka, een zakenman uit Parijs.
Juli 2013: Volgens insiders beleefde Sylvie een passionele nacht met de Amerikaanse R&B-zanger Robin Thicke, die daar zelf in een radioprogramma over pochte.
Augustus 2013: Na een kortstondig liefdesavontuur met Jared Moore werd Sylvie door het naaktmodel gedumpt: ‘Ik ontmoette iemand anders.’
April 2014-september 2014: In Madrid ontmoette ze Luis Medina Y Abascal, graaf van Martín de Hoyos.
September 2014-februari 2015:
Tijdens een verblijf in New York sloeg de vonk over tussen Sylvie en de Amerikaanse bankier Samuel Deutsch.
Maart 2015-augustus 2015: Sylvie was smoorverliefd op de Zwitserse nachtclubeigenaar Maurice ‘Momo’ Mobetie, en heartbroken toen hij een eind aan hun romance maakte.
September 2015: Met de Duitse 
voetballer (van Juventus) Sami 
Khedira beleefde ze mooie momenten.
Oktober 2015-oktober 2017: Afgelopen april bekroonde miljonair Charbel Aouad hun relatie met een verlovingsring. Vorige week werd bekend dat hun bruiloft is afgeblazen. De twee zouden echter al sinds oktober geen setje meer zijn.

Aardig lijstje. Bron: Privé
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_183186105
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:18 schreef FireFox1 het volgende:
1997-1999: NAC-voetballer Maarten Atmodikoro.
2000: Tijdens de filmopnamen van Costa beleefde ze een kortstondige romance met acteur Tim Immers.
2002: Een onenightstand met toenmalig Ajax-voetballer Zlatan Ibrahimovic.
Juni 2002-februari 2003: Toen Sylvie erachter kwam dat Derk getrouwd was, verbrak ze hun relatie.
Maart 2003-december 2012:
Voetballer Rafael van der Vaart, met wie ze in 2005 in het huwelijk trad.
Mei 2010: Tijdens haar huwelijk met Rafael bedroog ze hem met Let’s Dance-danspartner Christian Polanc. De affaire duurde twee maanden.
September 2010: Gefluisterd werd dat Sylvie hartstochtelijke nachten doorbracht met Sébastien Jondeau, de bodyguard van Karl Lagerfeld.
Sept.-december 2012: De drie maanden durende affaire met piloot Balasz Vajta leidde op oudejaarsdag 2012 tot de scheiding van Rafael en Sylvie.
April-juli 2013: Guillaume Zarka, een zakenman uit Parijs.
Juli 2013: Volgens insiders beleefde Sylvie een passionele nacht met de Amerikaanse R&B-zanger Robin Thicke, die daar zelf in een radioprogramma over pochte.
Augustus 2013: Na een kortstondig liefdesavontuur met Jared Moore werd Sylvie door het naaktmodel gedumpt: ‘Ik ontmoette iemand anders.’
April 2014-september 2014: In Madrid ontmoette ze Luis Medina Y Abascal, graaf van Martín de Hoyos.
September 2014-februari 2015:
Tijdens een verblijf in New York sloeg de vonk over tussen Sylvie en de Amerikaanse bankier Samuel Deutsch.
Maart 2015-augustus 2015: Sylvie was smoorverliefd op de Zwitserse nachtclubeigenaar Maurice ‘Momo’ Mobetie, en heartbroken toen hij een eind aan hun romance maakte.
September 2015: Met de Duitse 
voetballer (van Juventus) Sami 
Khedira beleefde ze mooie momenten.
Oktober 2015-oktober 2017: Afgelopen april bekroonde miljonair Charbel Aouad hun relatie met een verlovingsring. Vorige week werd bekend dat hun bruiloft is afgeblazen. De twee zouden echter al sinds oktober geen setje meer zijn.

Aardig lijstje. Bron: Privé
je bent zelf nog maagd?
pi_183186127
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:20 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

je bent zelf nog maagd?
Nee, kreeft.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 16 november 2018 @ 16:47:01 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183186695
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:18 schreef FireFox1 het volgende:
1997-1999: NAC-voetballer Maarten Atmodikoro.
2000: Tijdens de filmopnamen van Costa beleefde ze een kortstondige romance met acteur Tim Immers.
2002: Een onenightstand met toenmalig Ajax-voetballer Zlatan Ibrahimovic.
Juni 2002-februari 2003: Toen Sylvie erachter kwam dat Derk getrouwd was, verbrak ze hun relatie.
Maart 2003-december 2012:
Voetballer Rafael van der Vaart, met wie ze in 2005 in het huwelijk trad.
Mei 2010: Tijdens haar huwelijk met Rafael bedroog ze hem met Let’s Dance-danspartner Christian Polanc. De affaire duurde twee maanden.
September 2010: Gefluisterd werd dat Sylvie hartstochtelijke nachten doorbracht met Sébastien Jondeau, de bodyguard van Karl Lagerfeld.
Sept.-december 2012: De drie maanden durende affaire met piloot Balasz Vajta leidde op oudejaarsdag 2012 tot de scheiding van Rafael en Sylvie.
April-juli 2013: Guillaume Zarka, een zakenman uit Parijs.
Juli 2013: Volgens insiders beleefde Sylvie een passionele nacht met de Amerikaanse R&B-zanger Robin Thicke, die daar zelf in een radioprogramma over pochte.
Augustus 2013: Na een kortstondig liefdesavontuur met Jared Moore werd Sylvie door het naaktmodel gedumpt: ‘Ik ontmoette iemand anders.’
April 2014-september 2014: In Madrid ontmoette ze Luis Medina Y Abascal, graaf van Martín de Hoyos.
September 2014-februari 2015:
Tijdens een verblijf in New York sloeg de vonk over tussen Sylvie en de Amerikaanse bankier Samuel Deutsch.
Maart 2015-augustus 2015: Sylvie was smoorverliefd op de Zwitserse nachtclubeigenaar Maurice ‘Momo’ Mobetie, en heartbroken toen hij een eind aan hun romance maakte.
September 2015: Met de Duitse 
voetballer (van Juventus) Sami 
Khedira beleefde ze mooie momenten.
Oktober 2015-oktober 2017: Afgelopen april bekroonde miljonair Charbel Aouad hun relatie met een verlovingsring. Vorige week werd bekend dat hun bruiloft is afgeblazen. De twee zouden echter al sinds oktober geen setje meer zijn.

Aardig lijstje. Bron: Privé
Een lijst van 20 jaar waarbij ieder mogelijk rommeltje genoemd is, en wordt neergezet als serieus, zelfs als erbij staat dat het een one night stand is :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183235833
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:18 schreef FireFox1 het volgende:
1997-1999: NAC-voetballer Maarten Atmodikoro.
2000: Tijdens de filmopnamen van Costa beleefde ze een kortstondige romance met acteur Tim Immers.
2002: Een onenightstand met toenmalig Ajax-voetballer Zlatan Ibrahimovic.
Juni 2002-februari 2003: Toen Sylvie erachter kwam dat Derk getrouwd was, verbrak ze hun relatie.
Maart 2003-december 2012:
Voetballer Rafael van der Vaart, met wie ze in 2005 in het huwelijk trad.
Mei 2010: Tijdens haar huwelijk met Rafael bedroog ze hem met Let’s Dance-danspartner Christian Polanc. De affaire duurde twee maanden.
September 2010: Gefluisterd werd dat Sylvie hartstochtelijke nachten doorbracht met Sébastien Jondeau, de bodyguard van Karl Lagerfeld.
Sept.-december 2012: De drie maanden durende affaire met piloot Balasz Vajta leidde op oudejaarsdag 2012 tot de scheiding van Rafael en Sylvie.
April-juli 2013: Guillaume Zarka, een zakenman uit Parijs.
Juli 2013: Volgens insiders beleefde Sylvie een passionele nacht met de Amerikaanse R&B-zanger Robin Thicke, die daar zelf in een radioprogramma over pochte.
Augustus 2013: Na een kortstondig liefdesavontuur met Jared Moore werd Sylvie door het naaktmodel gedumpt: ‘Ik ontmoette iemand anders.’
April 2014-september 2014: In Madrid ontmoette ze Luis Medina Y Abascal, graaf van Martín de Hoyos.
September 2014-februari 2015:
Tijdens een verblijf in New York sloeg de vonk over tussen Sylvie en de Amerikaanse bankier Samuel Deutsch.
Maart 2015-augustus 2015: Sylvie was smoorverliefd op de Zwitserse nachtclubeigenaar Maurice ‘Momo’ Mobetie, en heartbroken toen hij een eind aan hun romance maakte.
September 2015: Met de Duitse 
voetballer (van Juventus) Sami 
Khedira beleefde ze mooie momenten.
Oktober 2015-oktober 2017: Afgelopen april bekroonde miljonair Charbel Aouad hun relatie met een verlovingsring. Vorige week werd bekend dat hun bruiloft is afgeblazen. De twee zouden echter al sinds oktober geen setje meer zijn.

Aardig lijstje. Bron: Privé
Ja, en dat is dan waar ze publiekelijk mee te koop liep.
Ze heet ook veel, heel veel scharrels gehad. One night stands en zo, die moesten dan een geheimhoudingscontract ondertekenen voordat ze 'down under' gingen. Dat is een maat van mij overkomen.
pi_183241205
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een lijst van 20 jaar waarbij ieder mogelijk rommeltje genoemd is, en wordt neergezet als serieus, zelfs als erbij staat dat het een one night stand is :')
Tsja. Ik vind dat ze sinds haar scheiding toch al best veel "serieuzere" relaties heeft gehad. Meer dan ik in mijn omgeving zie. Tel daar het structureel vreemdgaan tijdens haar huwelijk bij op, en ik zou er dan niet blij van zijn als mijn nieuwe geliefde die historie zou hebben.
pi_183241226
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 06:53 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ja, en dat is dan waar ze publiekelijk mee te koop liep.
Ze heet ook veel, heel veel scharrels gehad. One night stands en zo, die moesten dan een geheimhoudingscontract ondertekenen voordat ze 'down under' gingen. Dat is een maat van mij overkomen.
Dan is alle geilheid toch wel verdwenen uit de one night stand als er eerst een contrqct getekend zou moeten worden 😂
pi_183241244
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 13:33 schreef roninho het volgende:

[..]

Dan is alle geilheid toch wel verdwenen uit de one night stand als er eerst een contrqct getekend zou moeten worden 😂
Bij mij niet hoor, Sylvie Meis :9~ :9~ :9~ :9~
pi_183245743
En wanneer ze er klaar mee is dan hoor je het wel via haar management. Haske normale meid wel. Lekker gek en wild ook. Oeh! Nou!
Verknipte cunt is het.
Go hard or go home
  maandag 19 november 2018 @ 17:06:05 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183245921
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 13:31 schreef roninho het volgende:

[..]

Tsja. Ik vind dat ze sinds haar scheiding toch al best veel "serieuzere" relaties heeft gehad. Meer dan ik in mijn omgeving zie. Tel daar het structureel vreemdgaan tijdens haar huwelijk bij op, en ik zou er dan niet blij van zijn als mijn nieuwe geliefde die historie zou hebben.
Een keer verloofd geweest?
Nou poeh, dat is een boel idd.

Dat de media een relatie veel groter maakt dan hij werkelijk is doet er natuurlijk niet toe.

Met iemand uit eten is al verdacht en samen op vakantie is alleen maar geen serieuze relatie als hij homo is, maar zelfs dan zijn er twijfels of zij hem niet "genezen" heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183250822
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 17:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een keer verloofd geweest?
Nou poeh, dat is een boel idd.

Dat de media een relatie veel groter maakt dan hij werkelijk is doet er natuurlijk niet toe.

Met iemand uit eten is al verdacht en samen op vakantie is alleen maar geen serieuze relatie als hij homo is, maar zelfs dan zijn er twijfels of zij hem niet "genezen" heeft.
Nou volgens mij zijn zeker 4 van die mannen al geïntroduceerd geweest aan haar kind...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_183251584
Sylvie heeft naar eigen zeggen geen botox of fillers in haar lijf en dankt haar prachtige huid simpelweg aan gezond eten en de juiste gezichtsverzorging. :')

https://grazia.nl/showbiz(...)plastische-chirurgie

Liegenbeest :')
´
pi_183254242
Golden Glow Mask? La Paay is het ook niet gelukt met haar Golden Shower Mask _O-

De bulten van de injecties in je gezicht zijn goed zichtbaar hoor, Meissie :')
´
  maandag 19 november 2018 @ 22:42:25 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_183254326
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 22:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Golden Glow Mask? La Paay is het ook niet gelukt met haar Golden Shower Mask _O-

De bulten van de injecties in je gezicht zijn goed zichtbaar hoor, Meissie :')
Waar dan? Ik zie dat dus nooit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_183254514
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 22:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waar dan? Ik zie dat dus nooit.
Wangen [jukbeenderen] kin, lippen en omgeving. Voorhoofd is ook bewerkt maar zonder bulten.
Ogen zijn ook bewerkt.
´
pi_183254713
Deze was al eens eerder geplaatst maar hier zie je het goed dat ze zo'n gladde huid niet heeft van nature..



#hoedan?

´
  Vis een optie? maandag 19 november 2018 @ 23:22:34 #90
70532 loveli
N
pi_183255483
Is die tweede foto van deze eeuw of de vorige? Hoewel ik best geloof dat ze iets meer doet dan spf en zo nu en dan maskertje, dit zijn niet echt de 2 beste foto's om te bewijzen dat ze aan zich heeft laten sleutelen.
crap in = crap out
pi_183255864
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 23:22 schreef loveli het volgende:
Is die tweede foto van deze eeuw of de vorige? Hoewel ik best geloof dat ze iets meer doet dan spf en zo nu en dan maskertje, dit zijn niet echt de 2 beste foto's om te bewijzen dat ze aan zich heeft laten sleutelen.
Klopt, het zijn niet de beste foto's maar ik ben dan ook te lui om iets beters te vinden als het om Meis gaat :O Na 10 seconden zoeken ben ik haar he le maal zat :{w

Geloof maar dat ze zeker niet niks gedaan heeft aan haar gezicht :+
´
pi_183286092


Sylvie Meis (40) is smoorverliefd! Story betrapte haar nieuwe liefde, de 29-jarige Nederlandse producer Bart Willemsen, bij haar thuis in Hamburg. Zal hij Sylvie, na alle liefdesdrama’s, wél blijvend geluk kunnen schenken?

Lees snel verder over Sil's liefdesmarathon :')
https://www.story.nl/artikel/showbizz/dit-sylvies-nieuwe-liefde

´
pi_183286234
Hmm wat is er nou weer met Gordon.
pi_183286489
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:08 schreef potjecreme het volgende:
Hmm wat is er nou weer met Gordon.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
´
  Moderator / Miss SHO woensdag 21 november 2018 @ 16:27:13 #95
22592 crew  Ole
pi_183286548
demn die hele cover :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 21 november 2018 @ 16:35:02 #96
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_183286651
Benieuwd hoe lang het gaat duren met deze heer :P
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator / Miss SHO woensdag 21 november 2018 @ 16:37:41 #97
22592 crew  Ole
pi_183286689
"Liefdesmarathon" Hoe verzinnen ze het weer! Ik wil op die afdeling werken! _O_
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 21 november 2018 @ 16:39:32 #98
22592 crew  Ole
pi_183286709
O~) gewoon, omdat het kan :9 :')
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_183286742
Liefdesmarathon! *O*
´
  Moderator / Miss SHO woensdag 21 november 2018 @ 16:42:54 #100
22592 crew  Ole
pi_183286764
quote:
17s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Liefdesmarathon! *O*
hmm.. idee voor een topic :9 ..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_183287023
quote:
6s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:23 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks, was niet zo sappig als gehoopt.
pi_183287070
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:57 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Thanks, was niet zo sappig als gehoopt.
Nee, viel tegen idd }:|
´
pi_183288926
quote:
6s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:23 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de liefdesmarathon *O*
pi_183295992
Sylvies nieuwe show omschreven als ’seksistische stront’, een ander vat het programma samen als porno..

https://www.telegraaf.nl/(...)-seksistische-stront


[Bild]
´
  woensdag 21 november 2018 @ 23:45:37 #105
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_183296286
Naar Nederland halen!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_183380848
https://www.ad.nl/show/sy(...)-het-daten~a3830d00/

quote:
Maar dit weekend verklapte ze op de rode loper van de Place to B-awards, een prijs voor influencers, aan de Duitse krant Bild dat ze aan het daten is met Bart Willemsen. ,,Hij is 29 jaar oud, blond en knap van uiterlijk”, schrijft de krant.
-nee-
pi_183381099
Ik heb effe gegoogled en het is duidelijk, ik maak zelf ook nog kans bij Sylvie.

Zeker aangezien er maar 3,5 miljard mannen op aarde zijn.
-nee-
  maandag 26 november 2018 @ 19:49:24 #108
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_183387257
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 06:53 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ja, en dat is dan waar ze publiekelijk mee te koop liep.
Ze heet ook veel, heel veel scharrels gehad. One night stands en zo, die moesten dan een geheimhoudingscontract ondertekenen voordat ze 'down under' gingen. Dat is een maat van mij overkomen.
Oeh, vertel eens?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_183395098
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oeh, vertel eens?
Ja dat mag ik niet, geheimhoudingscontract en zo van die kerels. Dat gaat verder dan alleen die mensen zelf, ook derden kunnen aansprakelijk gesteld worden.
pi_183395123
Ik werk voor geheim project van de CIA, maar mag er verder ook niks over zeggen O~)
pi_183422779
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 06:56 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ja dat mag ik niet, geheimhoudingscontract en zo van die kerels. Dat gaat verder dan alleen die mensen zelf, ook derden kunnen aansprakelijk gesteld worden.
Heb jij ook iets ondertekend?
Alius aliud dicit
pi_183426511
Hoewel het amoureuze leven van Sylvie met de nodige argwaan wordt gevolgd, lijkt haar relatie met Bart meer te zijn dan een bevlieging. ‘Bart is vorige week in Hamburg al voorgesteld aan Damián, het twaalfjarige zoontje van Sylvie,’ weet onze bron. ‘Damián kwam maandagmiddag rond lunchtijd thuis en toen was Bart nog bij Sylvie. Dat doet zij niet zomaar. Als ze had getwijfeld over haar relatie met Bart, of hij niet meer was dan een scharrel, had ze hem al naar huis gestuurd voor Damián thuiskwam. Maar dat deed ze bewust niet. Daaruit blijkt wel dat ze een goed gevoel heeft bij Bart en hij haar erg gelukkig maakt.’

Lees snel verder> https://www.story.nl/arti(...)voor-aan-zoon-damian

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 13% gewijzigd door Kim-Holland op 28-11-2018 20:25:55 ]
´
pi_183433406
quote:
Knap van uiterlijk :') Zoals smeerkaas rijk van smaak is :')
pi_183433759
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:49 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Heb jij ook iets ondertekend?
Daar kan ik geen uitspraken over doen. Laat ik het zo zeggen, zij is niet de enigste die een contractvorm gebruikt voor of na een amoureuze avond.
pi_183433763
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2018 20:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Hoewel het amoureuze leven van Sylvie met de nodige argwaan wordt gevolgd, lijkt haar relatie met Bart meer te zijn dan een bevlieging. ‘Bart is vorige week in Hamburg al voorgesteld aan Damián, het twaalfjarige zoontje van Sylvie,’ weet onze bron. ‘Damián kwam maandagmiddag rond lunchtijd thuis en toen was Bart nog bij Sylvie. Dat doet zij niet zomaar. Als ze had getwijfeld over haar relatie met Bart, of hij niet meer was dan een scharrel, had ze hem al naar huis gestuurd voor Damián thuiskwam. Maar dat deed ze bewust niet. Daaruit blijkt wel dat ze een goed gevoel heeft bij Bart en hij haar erg gelukkig maakt.’

Lees snel verder> https://www.story.nl/arti(...)voor-aan-zoon-damian

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook mooi dat je 'minnaar bart' heet en niet 'vriend bart' of 'partner bart':D
  donderdag 29 november 2018 @ 08:33:12 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183434160
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 06:59 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik werk voor geheim project van de CIA, maar mag er verder ook niks over zeggen O~)
Jij ook al?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183434231
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2018 20:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Hoewel het amoureuze leven van Sylvie met de nodige argwaan wordt gevolgd, lijkt haar relatie met Bart meer te zijn dan een bevlieging. ‘Bart is vorige week in Hamburg al voorgesteld aan Damián, het twaalfjarige zoontje van Sylvie,’ weet onze bron. ‘Damián kwam maandagmiddag rond lunchtijd thuis en toen was Bart nog bij Sylvie. Dat doet zij niet zomaar. Als ze had getwijfeld over haar relatie met Bart, of hij niet meer was dan een scharrel, had ze hem al naar huis gestuurd voor Damián thuiskwam. Maar dat deed ze bewust niet. Daaruit blijkt wel dat ze een goed gevoel heeft bij Bart en hij haar erg gelukkig maakt.’

Lees snel verder> https://www.story.nl/arti(...)voor-aan-zoon-damian

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"...onze bron".
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_183435294
Ik heb zijn Instagram gezien, wel een knappe en normale jongeman. *O*

www.instagram.com/bratwilliams
pi_183435341
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2018 20:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Hoewel het amoureuze leven van Sylvie met de nodige argwaan wordt gevolgd, lijkt haar relatie met Bart meer te zijn dan een bevlieging. ‘Bart is vorige week in Hamburg al voorgesteld aan Damián, het twaalfjarige zoontje van Sylvie,’ weet onze bron. ‘Damián kwam maandagmiddag rond lunchtijd thuis en toen was Bart nog bij Sylvie. Dat doet zij niet zomaar. Als ze had getwijfeld over haar relatie met Bart, of hij niet meer was dan een scharrel, had ze hem al naar huis gestuurd voor Damián thuiskwam. Maar dat deed ze bewust niet. Daaruit blijkt wel dat ze een goed gevoel heeft bij Bart en hij haar erg gelukkig maakt.’

Lees snel verder> https://www.story.nl/arti(...)voor-aan-zoon-damian

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die herinner ik me nog. Manfred de Graaf liet contractueel vastleggen bij ´Zeg eens Aa`, dat bij eventiele Elfstedentochten hij dan geen verplichtingen op de set zou hebben.
pi_183438351
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 06:56 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ja dat mag ik niet, geheimhoudingscontract en zo van die kerels. Dat gaat verder dan alleen die mensen zelf, ook derden kunnen aansprakelijk gesteld worden.
Dat is juridisch natuurlijk nooit haalbaar. En zo nauw nam je vriend het dus niet en jij nu dus ook niet met die geheimhouding.
pi_183438387
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een lijst van 20 jaar waarbij ieder mogelijk rommeltje genoemd is, en wordt neergezet als serieus, zelfs als erbij staat dat het een one night stand is :')
Dat stukje ook over die graaf. Ze ontmoette iemand. De slet!
pi_183438505
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 13:51 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat is juridisch natuurlijk nooit haalbaar. En zo nauw nam je vriend het dus niet en jij nu dus ook niet met die geheimhouding.
Ja, hij heeft het gezegd tegen mij.
  donderdag 29 november 2018 @ 14:06:50 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183438596
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 13:53 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat stukje ook over die graaf. Ze ontmoette iemand. De slet!
Ja, ze mag wel uitkijken als ze op het schoolplein staat om Damian van school te halen, voor je het weet bijkt er een loslopende vader te zijn die zijn kind komt halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183439194
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:01 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ja, hij heeft het gezegd tegen mij.
En jij gooit het op een forum. Weliswaar anoniem, maar toch.

Iets zegt me dat dit verhaal met een grote korrel zout genomen moet worden. Hoe wil je in hemelsnaam alle betrokken derden juridisch houden aan geheimhouding? Neem aan dat hij niet alleen bij jou heeft lopen opscheppen...
pi_183439273
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

En jij gooit het op een forum. Weliswaar anoniem, maar toch.

Iets zegt me dat dit verhaal met een grote korrel zout genomen moet worden. Hoe wil je in hemelsnaam alle betrokken derden juridisch houden aan geheimhouding? Neem aan dat hij niet alleen bij jou heeft lopen opscheppen...
Ik heb het contract gezien, verder kan ik er niets over zeggen.
  donderdag 29 november 2018 @ 15:37:54 #126
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_183440227
Houd eens op met die onzin.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 6 december 2018 @ 11:53:03 #127
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 december 2018 @ 12:04:14 #128
163650 Greys
pi_183564765
quote:
Ze heeft er 'As if! :D ' bijgezet op Insta. Gewoon beetje zelfspot met een knipoog naar die vorige op hakken waar demense zo over gingen piepen.

En ach, Bé, Yo, Dout en Mar doen het ook!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 6 december 2018 @ 12:06:46 #129
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_183564812
O.k., dat had ik niet gelezen (blijkbaar slaap ik nog half).

En bij Sylvie zou zo'n foto zowaar serieus bedoeld kunnen zijn.
pi_183564869
Och och, wat een gezelligheid weet ze weer uit te stralen. Een jaar verder en ze kan nog steeds niks. Die van B lijkt me gewoon door J te zijn gemaakt. Die van M trouwens ook. Doutzen is een commercieel iets. Sylvie heeft er een hele groep mensen voor. Fotograaf, visagist, kleding, catering voor 3 spruitjes en detoxsappie, schoonmaaksters, boomversierder, en binnenhuisarchitect. Ik weet het zeker! En dat is alleen maar voor haar Insta. Zo stom!
Go hard or go home
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 december 2018 @ 12:20:20 #131
163650 Greys
pi_183564975
Ik drukte op Invoeren en dacht 'even een warme choco en kijken wat Noek gaat roepen nu'. _O- O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183565304
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2018 12:20 schreef Greys het volgende:
Ik drukte op Invoeren en dacht 'even een warme choco en kijken wat Noek gaat roepen nu'. _O- O+
Alsof je er een kwartje ingooit.
Go hard or go home
pi_183565398
quote:
Dat kerstballetje ook strelend langs haar been.. :')
´
pi_183565755
Keigeil toch, dat kerstballetje.

Zo even wat bestellen bij Victoria's Secret, ik moet de boom ook nog versieren.
pi_183565829
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Keigeil toch, dat kerstballetje.

Zo even wat bestellen bij Victoria's Secret, ik moet de boom ook nog versieren.
Ik heb de boom al een paar dagen geleden opgetuigd. Uiteraard op killer heels en in een kittig niemandsdalletje en de piek op een lekker warm plekje gestoken ~:)
´
  donderdag 6 december 2018 @ 16:39:28 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183569054
quote:
11s.gif Op donderdag 6 december 2018 12:11 schreef Noek het volgende:
Die van B lijkt me gewoon door J te zijn gemaakt. Die van M trouwens ook.
Dat zou nog eens smeuïg zijn. Jay Z die Beyoncé bedriegt met dat uitgerangeerde Mariahmens.
Solange die weer helemaal doordraait, zure lemonade ...
Genieten!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183580600
Narcistisch kutwijf. Waarom hebben veel vrouwen zoveel aandacht nodig?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 december 2018 @ 10:40:02 #138
163650 Greys
pi_183580625
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Narcistisch kutwijf. Waarom hebben veel vrouwen zoveel aandacht nodig?
Waarom winden sommige vrouwen zich zo vreselijk op om een vrouw bij een kerstboom?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183580647
Nou, opwinden lijkt me een groot woord. Het is toch heerlijk om je te blijven verbazen over de leegheid en stompzinnigheid in haar bestaan.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 december 2018 @ 11:06:14 #140
163650 Greys
pi_183581035
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, opwinden lijkt me een groot woord. Het is toch heerlijk om je te blijven verbazen over de leegheid en stompzinnigheid in haar bestaan.
Oh dat wel. Maar om het een 'narcistisch kutwijf' te gaan vinden terwijl ze er zelf een geintje van maakt dan wind je je er misschien net iets te veel over op.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 7 december 2018 @ 11:10:10 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_183581107
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom winden sommige vrouwen zich zo vreselijk op om een vrouw bij een kerstboom?
Ja, vooral omdat het bij andere vrouwen weer geen probleem is.

Ik begin steeds meer respect voor Sylvie te krijgen. Ondanks de zure bagger die ze dagelijks over zich heengestort krijgt heeft ze gewoon schijt, doet ze waar ze zelf blij van wordt, en blijft ze lekker seriedaten en ondernemen. Veel mensen zouden allang in foetushouding in een hoekje liggen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_183581160
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2018 13:28 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik heb de boom al een paar dagen geleden opgetuigd. Uiteraard op killer heels en in een kittig niemandsdalletje en de piek op een lekker warm plekje gestoken ~:)
Waarom zou je de piek in een versgebakken appeltaart stoppen.

Vrouwen... :s

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2018 11:14:35 ]
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2018 @ 11:37:58 #143
70532 loveli
N
pi_183581603
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Veel mensen zouden allang in foetushouding in een hoekje liggen.
..en/of een reeks zure opmerkingen op Fok! plaatsen.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2018 @ 11:39:07 #144
70532 loveli
N
pi_183581622
Ik trek ff hakken aan en ga een kerstboom halen.
crap in = crap out
pi_183582588
Stel je niet aan met je foetushouding. Die is zo wereldvreemd dat ze die bagger niet eens leest. Syl leest waarschijnlijk vooral selectief en vindt het commentaar net als de fangirls hier zuur en jaloers op haar zgn grote talent.

Op je hakken een kerstboom halen. Gut meid, zo gek en gevat. Enig! :r
Go hard or go home
pi_183584592
Ze leest het inderdaad niet, ze heeft wel wat beters te doen denk ik.
pi_183585103
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:26 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ze leest het inderdaad niet, ze heeft wel wat beters te doen denk ik.
Ja, zoals talent ontwikkelen. Voor iets. *gooit handen in het universum
Go hard or go home
pi_183585284
Jaja, presenteren, lingeriesetjes ontwerpen en model zijn. Ik heb er respect voor, ze is toch miljonair zonder een super talent te zijn.
pi_183588923
Grappig om te zien hoe sommigen zo fel reageren op een promotiefoto :D
  vrijdag 7 december 2018 @ 18:41:55 #150
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_183589778
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 17:50 schreef DavidTwente het volgende:
Grappig om te zien hoe sommigen zo fel reageren op een promotiefoto :D
Ja he. Ik verbaas me er ook over.
Als het je echt niet boeit reageer je toch niet?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_183592352
Jullie dealen er maar mee dat er wel op gereageerd wordt. Het boeit mij nl wel. Enorm zelfs.
Go hard or go home
pi_183592415
Daar is dit topic ook voor. Lekker zeiken op iemand. :9
pi_183592491
Als ik een vagina had was ik ook helemaal losgegaan op die ordinaire snol, maar ik heb een piemel dus doe liever een fapje :@
-nee-
pi_183592551
Ik kom juist hier voor de hysterische reacties. Zo ook over Samant. Heerlijk om te zien hoe snel een mening over iemand kan veranderen als er weer wat tijd [of mannen] overheen is gegaan..
Van snol naar heldin en andersom maar een enkele blijft standvastig in zijn/haar mening.

Bij een volgende vlam, want die gaat er geheid komen bij zowel Meis als Samant, schreeuwt iedereen weer dat Mora minder frikadellen heeft geproduceerd dan dat deze vrouwen weg weten te werken :Y)
´
  vrijdag 7 december 2018 @ 20:29:40 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_183592638
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2018 20:25 schreef Kim-Holland het volgende: Heerlijk om te zien hoe snel een mening over iemand kan veranderen als er weer wat tijd [of mannen] overheen is gegaan..

Thanks. Ik moest hardop lachen en daar was ik wel even aan toe.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 10 december 2018 @ 15:10:57 #156
58921 Day
You can fly!
pi_183642174
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2018 20:15 schreef Noek het volgende:
Jullie dealen er maar mee dat er wel op gereageerd wordt. Het boeit mij nl wel. Enorm zelfs.
*;
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 10 december 2018 @ 15:58:05 #157
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_183643176
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2018 20:15 schreef Noek het volgende:
Jullie dealen er maar mee dat er wel op gereageerd wordt. Het boeit mij nl wel. Enorm zelfs.
*;
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 10 december 2018 @ 16:08:08 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183643345
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:10 schreef Day het volgende:

[..]

*;
Day! O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 10 december 2018 @ 16:10:19 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183643385
En Buuv!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 12 december 2018 @ 14:04:55 #160
403520 Sway-
La vie est belle
pi_183681581
quote:
11s.gif Op donderdag 6 december 2018 12:11 schreef Noek het volgende:
Och och, wat een gezelligheid weet ze weer uit te stralen. Een jaar verder en ze kan nog steeds niks. Die van B lijkt me gewoon door J te zijn gemaakt. Die van M trouwens ook. Doutzen is een commercieel iets. Sylvie heeft er een hele groep mensen voor. Fotograaf, visagist, kleding, catering voor 3 spruitjes en detoxsappie, schoonmaaksters, boomversierder, en binnenhuisarchitect. Ik weet het zeker! En dat is alleen maar voor haar Insta. Zo stom!
Dat verwacht ik ook een beetje bij de rest van de dames. Nep x 1000
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2018 @ 21:39:15 #161
368283 ato
pi_183690568
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2018 13:28 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik heb de boom al een paar dagen geleden opgetuigd. Uiteraard op killer heels en in een kittig niemandsdalletje en de piek op een lekker warm plekje gestoken ~:)
_O-
Life can be a bitch, so like it..
pi_183720770
Ik geef ze max nog een halfjaar.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_183720819
Welke Max?
pi_183720832
Haha, deze:

DU BIST EINFACH NUR PEINLICH! EIN STÄNDIGER WECHSEL DEINER BETTHASEN. WIE DENKT DEIN SOHN WOHL DARÜBER, DASS MAMA IMMER EINEN NEUEN LOVER MIT NACH HAUSE BRINGT?

Betthasen _O-
pi_183721746
„Veel geluk samen, het is je gegund; eindelijk de ware liefde.'' :')



Ik geef het tot 02-01-2019 *)
´
pi_183723131
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 december 2018 10:50 schreef Kim-Holland het volgende:
„Veel geluk samen, het is je gegund; eindelijk de ware liefde.'' :')

[ afbeelding ]

Ik geef het tot 02-01-2019 *)
Dat is best een ambitieuze voorspelling zo met de feestdagen ertussen. Daar gaat het namelijk vaak mis. Zo nam ze tijdens haar huwelijk met Raf met kerst doodleuk die piloot mee en die oud en nieuw voor de scheiding was me ook wat.
pi_183723320
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:16 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat is best een ambitieuze voorspelling zo met de feestdagen ertussen. Daar gaat het namelijk vaak mis. Zo nam ze tijdens haar huwelijk met Raf met kerst doodleuk die piloot mee en die oud en nieuw voor de scheiding was me ook wat.
Psies! Het is bijna voorspelbaar

Na de feestdagen moet Syl weer bijkomen in Miami en wordt ze weer zoenend gespot met een andere ware liefde
´
pi_183729998
Maar voor de bühne houdt ze het vaak nog iets langer vol. Kan ze weer even het perfecte sprookje spelen, beetje leuk op insta doen, ze oogt zelfs nog zo jong dat ze gewoon een jonge man scoort! #couplegoals #perfectlove #ageaintnothingbutanumber.

Om daarna weer de independent woman uit te hangen 'ik heb geen man nodig' 'ik gun mezelf alleen het allerbeste' en meer van dat soort holle frasen. Hij krijgt als nobuddie de publiciteit die hij nodig heeft voor zijn werk. Win-win, en op naar de volgende.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_183766740
Syl is een fijn persoon om een relatie mee te hebben
Gelukkig moet ze er zelf ook hartelijk om lachen...

https://www.story.nl/arti(...)rst-mee-de-spotlight
´
pi_183786357
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 18:24 schreef alors het volgende:
Maar voor de bühne houdt ze het vaak nog iets langer vol. Kan ze weer even het perfecte sprookje spelen, beetje leuk op insta doen, ze oogt zelfs nog zo jong dat ze gewoon een jonge man scoort! #couplegoals #perfectlove #ageaintnothingbutanumber.

Om daarna weer de independent woman uit te hangen 'ik heb geen man nodig' 'ik gun mezelf alleen het allerbeste' en meer van dat soort holle frasen. Hij krijgt als nobuddie de publiciteit die hij nodig heeft voor zijn werk. Win-win, en op naar de volgende.
Go hard or go home
pi_183795346
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 18:24 schreef alors het volgende:
Maar voor de bühne houdt ze het vaak nog iets langer vol. Kan ze weer even het perfecte sprookje spelen, beetje leuk op insta doen, ze oogt zelfs nog zo jong dat ze gewoon een jonge man scoort! #couplegoals #perfectlove #ageaintnothingbutanumber.

Om daarna weer de independent woman uit te hangen 'ik heb geen man nodig' 'ik gun mezelf alleen het allerbeste' en meer van dat soort holle frasen. Hij krijgt als nobuddie de publiciteit die hij nodig heeft voor zijn werk. Win-win, en op naar de volgende.
"Ik ga me richten op mijn carrière en Dam-jan".
pi_183797059
Hoe lang heeft ze met Rafael gehad?
  † In Memoriam † dinsdag 18 december 2018 @ 17:12:28 #174
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_183811100
quote:
14s.gif Op maandag 17 december 2018 22:46 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Hoe lang heeft ze met Rafael gehad?
10 jaar. Waarvan 8 getrouwd.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 26 december 2018 @ 22:28:46 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183989819
Syl en Bart knuffelend betrapt tijdens kerst hoor ik...
Geef ze eens ongelijk :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 30 december 2018 @ 00:22:50 #176
123170 alors
zlata1234
pi_184076669
https://www.telegraaf.nl/(...)liefdestrip-met-bart

Het moet ook altijd meteen zo klef en het is zo overduidelijk in scène gezet :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_184077619
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 00:22 schreef alors het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)liefdestrip-met-bart

Het moet ook altijd meteen zo klef en het is zo overduidelijk in scène gezet :')
Inderdaad. En dan kijk je op de instagram van Estavana...die loopt lekker nonchalent op het vliegveld met dochtertje en schoenen van 30 euro gekregen van haar schoonmoeder.
Rafael lijkt soms wel die man uit de Telfort reclame. Niet dat hij nu in armoede leeft maar wel van jetset naar doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snowbomb op 30-12-2018 01:27:29 ]
pi_184122557
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 01:02 schreef Snowbomb het volgende:

[..]

Inderdaad. En dan kijk je op de instagram van Estavana...die loopt lekker nonchalent op het vliegveld met dochtertje en schoenen van 30 euro gekregen van haar schoonmoeder.
Rafael lijkt soms wel die man uit de Telfort reclame. Niet dat hij nu in armoede leeft maar wel van jetset naar doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.
Als zij post dat ze schoenen van ¤30 van haar schoonmoeder heeft gekregen is ze gewoon geen haar beter. Ik snap van goedkopere spullen net zo goed niet waarom dat benadrukt moet worden. Enne, 'lekker nonchalant op het vliegveld'? Het staat evengoed op Instagram, zo nonchalant zal het wel niet zijn :')
pi_184129205
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 01:02 schreef Snowbomb het volgende:

[..]

Inderdaad. En dan kijk je op de instagram van Estavana...die loopt lekker nonchalent op het vliegveld met dochtertje en schoenen van 30 euro gekregen van haar schoonmoeder.
Rafael lijkt soms wel die man uit de Telfort reclame. Niet dat hij nu in armoede leeft maar wel van jetset naar doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.
Hmm iemand oppert bij die foto dat haar hashtag #soonfinal4 betekent dat Damian bij ze gaat wonen.
  maandag 31 december 2018 @ 22:55:09 #180
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184132649
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 19:29 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hmm iemand oppert bij die foto dat haar hashtag #soonfinal4 betekent dat Damian bij ze gaat wonen.
Damian viert gewoon O&N bij ze: https://www.ad.nl/show/ve(...)hhunk-bart~a40cbcfe/
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184135054
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 19:29 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hmm iemand oppert bij die foto dat haar hashtag #soonfinal4 betekent dat Damian bij ze gaat wonen.
die final 4 is ook gewoon het finale weekend van de Deense beker ( die ze niet gewonnen hebben).
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_184136936
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Damian viert gewoon O&N bij ze: https://www.ad.nl/show/ve(...)hhunk-bart~a40cbcfe/
Ik heb zo'n gevoel dat dit een blijvertje is.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 09:53:48 #183
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_184137094
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 19:29 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hmm iemand oppert bij die foto dat haar hashtag #soonfinal4 betekent dat Damian bij ze gaat wonen.
Valt nog mee dat ze niet zwanger is verklaard :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2019 @ 21:52:59 #184
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_184149430
*;
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 22:08:28 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184149991
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 09:53 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Valt nog mee dat ze niet zwanger is verklaard :D
Zwanger zou idd veel logischer zijn bij zo'n hashtag
Maar de Final 4 waren voor dames op 29 en 30 december, dus dat lijkt me puur sportgerelateerd.
https://tophaandbold.dk/final4
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184150519
Lijkt me vreselijk om als aanhangsel te dienen van iemand die zo vreselijk vol van zichzelf is. Maar Bart zal wel zo zijn eigen motivatie hebben.
pi_184150958
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Lijkt me vreselijk om als aanhangsel te dienen van iemand die zo vreselijk vol van zichzelf is. Maar Bart zal wel zo zijn eigen motivatie hebben.
Ik zou het ook wel een tijdje op kunnen brengen denk ik.
-nee-
  woensdag 2 januari 2019 @ 10:33:00 #188
123170 alors
zlata1234
pi_184156424
Bescheidenheid siert de mens...

quote:
Sylvie Meis (40): 'Ik heb een lichaam dat 25-jarige ook wel wil'


Sylvie Meis traint flink en heeft daardoor een heel fit lichaam. De presentatrice denkt dat menig 25-jarige er ook wel zo uit zou willen zien.

"Ik denk dat jullie mijn lichaam intussen wel een beetje kennen: slank maar niet dun, getraind maar niet superdroog of te gespierd, vrouwelijk zonder overdreven curvy te zijn", aldus Meis (40) in haar column voor Grazia.

De presentatrice komt met een eigen fitnessapp, die volgens haar anders is dan andere apps. "Wat deze app anders maakt dan andere apps, is dat ik een veertigjarige vrouw ben met een lichaam waar menig 25-jarige toch naar zou kunnen kijken van: nah, zou ik ook wel willen."

Meis zegt geen doorgetraind lijf te hebben en dat ook niet voor haar volgers te willen. "Ik ben van een mooie, sexy shape en het nastreven van de beste versie van jezelf."
https://www.nu.nl/achterk(...)-jarige-wel-wil.html
know'm sayin?
×
word? word.
pi_184156459
quote:
10s.gif Op woensdag 2 januari 2019 10:33 schreef alors het volgende:
Bescheidenheid siert de mens...

[..]

https://www.nu.nl/achterk(...)-jarige-wel-wil.html
Nou ja, eerlijk is eerlijk... Ze heeft een prachtig lijf. Geen idee hoeveel ervan getraind is en hoeveel weggezogen, maar ik vind het wel mooi ja. Vooral als ik dan kijk naar mijn eigen lijf :') Maar goed, ik vreet dan ook 2 chocoladebroodjes in mijn koffiepauze :')
  woensdag 2 januari 2019 @ 11:16:04 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184156984
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 10:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nou ja, eerlijk is eerlijk... Ze heeft een prachtig lijf. Geen idee hoeveel ervan getraind is en hoeveel weggezogen, maar ik vind het wel mooi ja. Vooral als ik dan kijk naar mijn eigen lijf :') Maar goed, ik vreet dan ook 2 chocoladebroodjes in mijn koffiepauze :')
Dit.
Plus dat ze die app probeert te verkopen natuurlijk, dus dit is gewoon een Wij van WC-eend praatje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184157074
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 22:37 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik zou het ook wel een tijdje op kunnen brengen denk ik.
Een tijdje... zoals heul veel andere mannen. :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_184157478
Ze heeft echt een mooi lichaam. En ja dat zou ik best willen. Al vond ik haar in haar begin tijd met Rafael echter een daardoor ook mooier ogen.
  woensdag 2 januari 2019 @ 11:54:32 #193
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_184157698
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 10:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nou ja, eerlijk is eerlijk... Ze heeft een prachtig lijf. Geen idee hoeveel ervan getraind is en hoeveel weggezogen, maar ik vind het wel mooi ja. Vooral als ik dan kijk naar mijn eigen lijf :') Maar goed, ik vreet dan ook 2 chocoladebroodjes in mijn koffiepauze :')
Niets weggezogen denk ik. Gewoon goede genen en zeer gedisciplineerd trainen. Doet ze goed.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2019 @ 12:16:43 #194
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_184158099
Ze is ontegenzeggelijk een knappe verschijning. Ze komt op mij echter wel over als een breekbaar popje.

Maar ze moet het natuurlijk ook van haar uiterlijk hebben. Ik stél me zo voor dat ze nog geen spaarlamp kan vervangen.
Of een eitje bakken. Laat staan een fietsband plakken of een schilderijtje ophangen. Maar goed, daar zijn weer anderen handig in. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cynix ® op 02-01-2019 13:28:54 ]
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Miss SHO woensdag 2 januari 2019 @ 12:42:18 #195
22592 crew  Ole
pi_184158443
Toch zou ik haar wel eens zinder make up im een oude joggingbroek en ongestyld haar willen zien. Maar dat zal wel nooit gebeuren
.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_184158600
Wat weet zij nou wat men wil. Dat maakt men zelf wel uit. En geen enkele jaloezie hier. Mijn lijf is all good en ik eet hoorntjes maar het liefst nas ik een pot B&J.
Go hard or go home
pi_184159119
Ze heeft een prachtig lijf hoor maar ik heb totaal niet de discipline om dat te bereiken. De zin ook niet trouwens. En normaal zijn, zonder je beste versie, is ook prima. :P
Daarbij: je kan een mooie buik hebben maar aan puntige knieën, zoals die van mij, daar doe je geen bal aan. :Y)
  woensdag 2 januari 2019 @ 15:02:10 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184161279
Ik ben wel benieuwd wat voor maat ze met haar lijf zou hebben als ze 1.80 lang was trouwens.
Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184161372
quote:
99s.gif Op woensdag 2 januari 2019 12:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ze is ontegenzeggelijk een knappe verschijning. Ze komt op mij echter wel over als een breekbaar popje.

Maar ze moet het natuurlijk ook van haar uiterlijk hebben. Ik stél me zo voor dat ze nog geen spaarlamp kan vervangen.
Of een eitje bakken. Laat staan een fietsband plakken of een schilderijtje ophangen. Maar goed, daar zijn weer anderen handig in. :)
Daar moeten zoveel vrouwen het niet van hebben. Ze heeft geen slechte opleiding gedaan trouwens.
  woensdag 2 januari 2019 @ 18:21:17 #200
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184164679
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:07 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Daar moeten zoveel vrouwen het niet van hebben. Ze heeft geen slechte opleiding gedaan trouwens.
En zelf een carriere opgebouwd.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 2 januari 2019 @ 18:25:53 #201
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184164755
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Lijkt me vreselijk om als aanhangsel te dienen van iemand die zo vreselijk vol van zichzelf is. Maar Bart zal wel zo zijn eigen motivatie hebben.
Deze schijnwerpers zullen zijn carriere wellicht kunnen bevorderen (ik zit niet zo in dat wereldje dus feitelijk geen idee).

Maar bij een toneelstukje hoeft hij haar niet te introduceren bij familie en vrienden en samen kerst te vieren bij zijn familie (zie instagramfoto's).

Dan roep je gewoon dat je niet te hard van stapel te willen lopen (met als excuus bijv. het leeftijdsverschil of Damian). Dan zoek je wel publiciteit, maar laat je je familie er buiten.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184164815
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 18:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Deze schijnwerpers zullen zijn carriere wellicht kunnen bevorderen (ik zit niet zo in dat wereldje dus feitelijk geen idee).

Maar bij een toneelstukje hoeft hij haar niet te introduceren bij familie en vrienden en samen kerst te vieren bij zijn familie (zie instagramfoto's).

Dan roep je gewoon dat je niet te hard van stapel te willen lopen (met als excuus bijv. het leeftijdsverschil of Damian). Dan zoek je wel publiciteit, maar laat je je familie er buiten.
Ja haar carrière had ook baat met Fraude Van der Vaart zijn. Niet dat het erg is. Ze heeft het goed gebruikt. Dat moet je ook maar kunnen.
pi_184183415
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 18:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Deze schijnwerpers zullen zijn carriere wellicht kunnen bevorderen (ik zit niet zo in dat wereldje dus feitelijk geen idee).

Maar bij een toneelstukje hoeft hij haar niet te introduceren bij familie en vrienden en samen kerst te vieren bij zijn familie (zie instagramfoto's).

Dan roep je gewoon dat je niet te hard van stapel te willen lopen (met als excuus bijv. het leeftijdsverschil of Damian). Dan zoek je wel publiciteit, maar laat je je familie er buiten.
Het is niet mijn stijl, ik zou het lekker lang buiten de pr laten, maar ach ze leeft van aandacht (niet negatief bedoeld, haar werk is het verkopen van spul en daarvoor moet ze bereik hebben) en ze weet dat haar prive dingen ook aandacht opleveren. Alleen maar in bikini je op strand laten fotograferen is ook niet voldoende, dat weet ze.
  donderdag 3 januari 2019 @ 17:13:00 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184183644
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:03 schreef roninho het volgende:

[..]

Het is niet mijn stijl, ik zou het lekker lang buiten de pr laten, maar ach ze leeft van aandacht (niet negatief bedoeld, haar werk is het verkopen van spul en daarvoor moet ze bereik hebben) en ze weet dat haar prive dingen ook aandacht opleveren. Alleen maar in bikini je op strand laten fotograferen is ook niet voldoende, dat weet ze.
Nou ja, ze hebben in principe wel veel meer vrijheid als bekend is dat ze een relatie hebben, anders blijf je verstoppen en wordt de jacht op de foto alleen maar groter.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO donderdag 3 januari 2019 @ 17:15:13 #205
22592 crew  Ole
pi_184183707
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 12:53 schreef Noek het volgende:
Wat weet zij nou wat men wil. Dat maakt men zelf wel uit. En geen enkele jaloezie hier. Mijn lijf is all good en ik eet hoorntjes maar het liefst nas ik een pot B&J.
:D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 3 januari 2019 @ 17:18:53 #206
22592 crew  Ole
pi_184183800
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:07 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Daar moeten zoveel vrouwen het niet van hebben. Ze heeft geen slechte opleiding gedaan trouwens.
die had ze toch niet afgemaakt? staat me iets van bij. Haar lijf heeft ze niet cadeau. Ze was chubby van zichzelf. Niks mis mee hoor! Ze werkt er hard voor. Us ook haar werk natuurlijk.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_184183905
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou ja, ze hebben in principe wel veel meer vrijheid als bekend is dat ze een relatie hebben, anders blijf je verstoppen en wordt de jacht op de foto alleen maar groter.
ja dat klopt, maar dan is er nog verschil tussen bekend maken dat je een relatie hebt en de fotos gebruiken voor je eigen promotie.

Ze lijkt me een erg slimme vrouw die erg zelfstandig is en niet (meer) met haar gevoelens laat sollen. Dat past voor mij niet erg bij 4x in de afgelopen 4 jaar foto's voorbij zien komen met hashtags #truelove #love4everevereverever etc., maar telkens met een ander in de foto. Tenzij je het een leuke scharrel vind waarbij je het gevoel van samen kerst lekker kan gebruiken voor je promotie/pr.
  † In Memoriam † donderdag 3 januari 2019 @ 18:40:24 #208
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_184185511
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:23 schreef roninho het volgende:
Ze lijkt me een erg slimme vrouw die erg zelfstandig is en niet (meer) met haar gevoelens laat sollen. Dat past voor mij niet erg bij 4x in de afgelopen 4 jaar foto's voorbij zien komen met hashtags #truelove #love4everevereverever etc., maar telkens met een ander in de foto. Tenzij je het een leuke scharrel vind waarbij je het gevoel van samen kerst lekker kan gebruiken voor je promotie/pr.¨
Ik denk dat je warm bent.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_184191877
Nu op SBS dat Sylvie die nieuwe dude helemaal door de wasstraat heeft gegooid om meer in het plaatje te passen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184209450
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Lijkt me vreselijk om als aanhangsel te dienen van iemand die zo vreselijk vol van zichzelf is. Maar Bart zal wel zo zijn eigen motivatie hebben.
Vind het zo'n nep mens. Zo vre-se-lijk camerageil :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 4 januari 2019 @ 23:17:53 #211
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_184210053
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou ja, ze hebben in principe wel veel meer vrijheid als bekend is dat ze een relatie hebben, anders blijf je verstoppen en wordt de jacht op de foto alleen maar groter.
True, aan de andere kant wist Taylor Swift haar huidige lover/relatie toch zo’n 6 maanden geheel buiten de pers te houden voordat dat uiteindelijk lekte. En ook zij hebben gewoon leuke dingen gedaan, al dan niet in vermomming. Dan moet het Meis zeker lukken als ze dat wil. Maar dat wil ze niet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_184252486
Sylvie Meis (40) heeft de naam van haar nieuwe fitness-app onthuld; Heiss mit Meis :') (heet met Meis).
De eerste recensies zijn weinig positief. _O-

Meis, die afgelopen week nog zei dat menig 25-jarige jaloers kan zijn op haar lichaam, lanceert de app omdat iedere vrouw volgens haar sterk en sexy kan zijn.

Om dat doel te bereiken hoeven ze alleen een abonnement af te sluiten dat op zijn goedkoopst bijna 90 euro kost voor vier maanden. Wie ‘fit en zelfverzekerd’ wil worden, is voor negen maanden ruim 134 euro kwijt. Kopers van de ‘complete transformatie’ zijn ruim een jaar onderweg en bijna 200 euro armer. -O-

Voor dat geld stelt de onderneemster fans wel een ‘strak en sexy’ lichaam in het vooruitzicht. Sylvie deelde vanavond een voorbeeldfilmpje uit de app, waarin ze tegen de achtergrond van bombastische muziek in slow motion fitnessoefeningen doet. Wie meedoet, kan op haar gaan lijken. *O*
[...]
https://www.gelderlander.(...)ouw-sylvie~a3f8a29d/
´
  maandag 7 januari 2019 @ 07:52:05 #213
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_184255215
Nou, ik hoef mijn “inwendige Sylvie” niet te vinden. Laat mij maar gewoon (gebakken) aardappeltjes en ijshoorntjes eten 😉
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_184258158
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 07:52 schreef AgnesGru het volgende:
Nou, ik hoef mijn “inwendige Sylvie” niet te vinden. Laat mij maar gewoon (gebakken) aardappeltjes en ijshoorntjes eten 😉
Oma's smulfriet met een lekkere dikke klodder mayo :9 Mijn inwendige ik zal spinnen van genot..
´
  maandag 7 januari 2019 @ 12:15:45 #215
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184258186
quote:
7s.gif Op zondag 6 januari 2019 23:45 schreef Kim-Holland het volgende:
Sylvie Meis (40) heeft de naam van haar nieuwe fitness-app onthuld; Heiss mit Meis :') (heet met Meis).
De eerste recensies zijn weinig positief. _O-

Meis, die afgelopen week nog zei dat menig 25-jarige jaloers kan zijn op haar lichaam, lanceert de app omdat iedere vrouw volgens haar sterk en sexy kan zijn.

Om dat doel te bereiken hoeven ze alleen een abonnement af te sluiten dat op zijn goedkoopst bijna 90 euro kost voor vier maanden. Wie ‘fit en zelfverzekerd’ wil worden, is voor negen maanden ruim 134 euro kwijt. Kopers van de ‘complete transformatie’ zijn ruim een jaar onderweg en bijna 200 euro armer. -O-

Voor dat geld stelt de onderneemster fans wel een ‘strak en sexy’ lichaam in het vooruitzicht. Sylvie deelde vanavond een voorbeeldfilmpje uit de app, waarin ze tegen de achtergrond van bombastische muziek in slow motion fitnessoefeningen doet. Wie meedoet, kan op haar gaan lijken. *O*
[...]
https://www.gelderlander.(...)ouw-sylvie~a3f8a29d/
Belachelijk. Wie gaat dat nu betalen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184258216
Die naam van die app ook Heiss mit Meis :r
pi_184259961
Heiss mit Meis oh ja ganz geile scheiss
  maandag 7 januari 2019 @ 14:40:29 #218
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_184261031
quote:
7s.gif Op zondag 6 januari 2019 23:45 schreef Kim-Holland het volgende:
Sylvie Meis (40) heeft de naam van haar nieuwe fitness-app onthuld; Heiss mit Meis :') (heet met Meis).
De eerste recensies zijn weinig positief. _O-

Meis, die afgelopen week nog zei dat menig 25-jarige jaloers kan zijn op haar lichaam, lanceert de app omdat iedere vrouw volgens haar sterk en sexy kan zijn.

Om dat doel te bereiken hoeven ze alleen een abonnement af te sluiten dat op zijn goedkoopst bijna 90 euro kost voor vier maanden. Wie ‘fit en zelfverzekerd’ wil worden, is voor negen maanden ruim 134 euro kwijt. Kopers van de ‘complete transformatie’ zijn ruim een jaar onderweg en bijna 200 euro armer. -O-

Voor dat geld stelt de onderneemster fans wel een ‘strak en sexy’ lichaam in het vooruitzicht. Sylvie deelde vanavond een voorbeeldfilmpje uit de app, waarin ze tegen de achtergrond van bombastische muziek in slow motion fitnessoefeningen doet. Wie meedoet, kan op haar gaan lijken. *O*
[...]
https://www.gelderlander.(...)ouw-sylvie~a3f8a29d/
Ik schat zomaar in dat het enorm gaat tegenstaan om met iemand te leven die alles doet voor een bepaalde vorm. ja, heb je seks met een strak lijf. maar zit vervolgens ook te trutten met een blaadje sla en een bosbes en dikke lagen make-up. heel veel respect dat zij haar leven daar helemaal op wil en kan inrichten. persoonlijk ben ik daar te lui voor. ik moet wel zeggen dat ik door sylvie mijn losse vel wel meer ben gaan waarderen. :Y)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_184261754
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik schat zomaar in dat het enorm gaat tegenstaan om met iemand te leven die alles doet voor een bepaalde vorm. ja, heb je seks met een strak lijf. maar zit vervolgens ook te trutten met een blaadje sla en een bosbes en dikke lagen make-up. heel veel respect dat zij haar leven daar helemaal op wil en kan inrichten. persoonlijk ben ik daar te lui voor. ik moet wel zeggen dat ik door sylvie mijn losse vel wel meer ben gaan waarderen. :Y)
Waarom zou je, als je eenmaal de 40 gepasseerd, bent eruit willen zien als iemand van 25?
De charme van het ouder worden is dat je juist niet meer zo hysterisch met je lichaam aan de gang hoeft, althans dat geldt voor mij. :+
Ik heb haar lichaam niet, hoef het ook niet want ik ben geen 25 meer. Wel heb ik een kop die nog kan doorgaan voor 30, zonder ingrepen! :+ Me dunkt. Dat heeft Syl dan weer niet zonder fillers en botox :6
Perfectie bestaat niet, ook al gelooft onze kleine diva van wel..maar zij heeft dan ook makkelijk praten met haar stiekeme ingrepen.
Daarom beste vriend[inn]en van FOK!> laten wij onze imperfectie en losse vellen omarmen en tief lekker op met je flop-app :W
´
  maandag 7 januari 2019 @ 15:34:23 #220
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_184261934
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:22 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Waarom zou je, als je eenmaal de 40 gepasseerd, bent eruit willen zien als iemand van 25?
De charme van het ouder worden is dat je juist niet meer zo hysterisch met je lichaam aan de gang hoeft, althans dat geldt voor mij. :+
Ik heb haar lichaam niet, hoef het ook niet want ik ben geen 25 meer. Wel heb ik een kop die nog kan doorgaan voor 30, zonder ingrepen! :+ Me dunkt. Dat heeft Syl dan weer niet zonder fillers en botox :6
Perfectie bestaat niet, ook al gelooft onze kleine diva van wel..maar zij heeft dan ook makkelijk praten met haar stiekeme ingrepen.
Daarom beste vriend[inn]en van FOK!> laten wij onze imperfectie en losse vellen omarmen en tief lekker op met je flop-app :W
da's ook weer waar. Al moet ik zeggen dat ik als herintreuder op de datingmarkt daar soms wel iets anders over denk. :+ nou ja, geen 25. En een groot voordeel van onderhuids vet is toch wel dat ik zeker 10 jaar jonger wordt geschat. :P heel prettig wel. dus kan niet zeggen dat ik me helemaal neerleg bij veertigersverval.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_184262181
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:34 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

da's ook weer waar. Al moet ik zeggen dat ik als herintreuder op de datingmarkt daar soms wel iets anders over denk. :+ nou ja, geen 25. En een groot voordeel van onderhuids vet is toch wel dat ik zeker 10 jaar jonger wordt geschat. :P heel prettig wel. dus kan niet zeggen dat ik me helemaal neerleg bij veertigersverval.
Goedzo ^O^
´
pi_184264031
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:34 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

da's ook weer waar. Al moet ik zeggen dat ik als herintreuder op de datingmarkt daar soms wel iets anders over denk. :+ nou ja, geen 25. En een groot voordeel van onderhuids vet is toch wel dat ik zeker 10 jaar jonger wordt geschat. :P heel prettig wel. dus kan niet zeggen dat ik me helemaal neerleg bij veertigersverval.
Heb ik iets gemist?
  maandag 7 januari 2019 @ 17:49:45 #223
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_184264263
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:34 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?
dat weet ik niet? heb je iets gemist?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_184264536
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:49 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

dat weet ik niet? heb je iets gemist?
Dat je aan het daten bent
  maandag 7 januari 2019 @ 19:00:46 #225
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_184265524
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 18:04 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dat je aan het daten bent
oh, dat ben ik niet. :D voorlopig
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_184266058
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:22 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Waarom zou je, als je eenmaal de 40 gepasseerd, bent eruit willen zien als iemand van 25?
De charme van het ouder worden is dat je juist niet meer zo hysterisch met je lichaam aan de gang hoeft, althans dat geldt voor mij. :+
Waarom niet? En dan niet cosmetische ingrepen etc, maar wat is er mis mee om een afgetraind lichaam te willen hebben? Helemaal als je vanwege je beroep ook de tijd hebt om dagelijks te sporten. Heb jaren gehad dat ik de tijd had om 5x per week te sporten en was ik lekker strak in t vel, zou willen dat ik er nu de tijd voor had.

Overigens zei ze volgens mij dat menig 25-jarige niet haar lichaam heeft en niet dat ze eruit wilde zien als een 25 jarige (ben te lui om het op te zoeken, ik heb niet die ijzeren discipline :-) )
  donderdag 10 januari 2019 @ 18:22:20 #227
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_184323552
Heerlijk vilein stukje in de Weekend waarin een "oude insider" uit de doeken doet hoe de relatie van Sylvie en de trip maar Miami een grote roep naar aandacht is :D.

Deze zomer is Bart ook exit volgens de insider en Sylvie heeft elke ochtend 1,5 uur nodig voordat ze toonbaar naar buiten kan.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_184326921
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:22 schreef PirE het volgende:
Heerlijk vilein stukje in de Weekend waarin een "oude insider" uit de doeken doet hoe de relatie van Sylvie en de trip maar Miami een grote roep naar aandacht is :D.

Deze zomer is Bart ook exit volgens de insider en Sylvie heeft elke ochtend 1,5 uur nodig voordat ze toonbaar naar buiten kan.
Had Touriya weer geld nodig?
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 januari 2019 @ 22:16:37 #229
22592 crew  Ole
pi_184328090
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:23 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Had Touriya weer geld nodig?
Over Touriya gesproken. Haar nieuwe lover gezien bij 6 inside?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_184330962
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 22:16 schreef Ole het volgende:

[..]

Over Touriya gesproken. Haar nieuwe lover gezien bij 6 inside?
Albert Verlinde is haar nieuwe lover?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_184334876
De nieuwe twaalf jaar jongere vriend van Touriya Haoud heeft in totaal negen jaar in de gevangenis gezeten. Dat werd vorige week bekend. Nu blijkt er nóg iets aan de hand te zijn met Jalal Oba: hij is nog getrouwd!

Scheiding
,,Ja, dat klopt. De moeder van zijn dochtertje is nog steeds zijn vrouw”, vertelt Touriya aan weekblad Weekend. Jalal heeft een dochter van acht maanden oud. Sinds afgelopen augustus zijn de vrouw en Jalal uit elkaar. ,,Mijn ex Stefanie en ik zijn bezig met de scheiding, we moeten nog goede afspraken maken”, vult Jalal Touriya, die rapper is, aan. ,,Ik woon in Amsterdam en mijn ex in Twente, maar ik zie mijn acht maanden oude dochtertje Lina twee keer in de week.”

Touriya en Jalal hebben ongeveer een maand een relatie. Dat betekent dat Jalal pas drie maanden vrijgezel was. Zijn ex wist niet dat hij nu alweer aan het daten was, en dus ook niet dat hij een relatie met Touriya heeft. ,,Ik vind dat ik haar niet hoef te vertellen met wie ik date, want ik ben mijn ex geen verantwoording verschuldigd”, vertelt Jalal tegen het tijdschrift. ,,Op een later moment zou ik het wel verteld hebben, maar het was dus al snel in het nieuws. Dat kwam voor haar wel een beetje als een klap.” Jala en zijn ex zijn ruim vier jaar samen geweest.

Ongeluk
De rapper heeft jaren geleden twee keer in de gevangenis gezeten. In en interview vertelde Jalal dat hij zes jaar in de gevangenis heeft gezeten wegens betrokkenheid bij een vechtpartij. In 2014 belandde Jalal nog een keer in de cel. Hij veroorzaakt onder invloed van alcohol een auto-ongeluk, waarbij het 56-jarige slachtoffer in een coma belandde en later overleed. Drie jaar moest Jalal daar voor brommen.

bron; https://www.ditjesendatje(...)iya-blijkt-getrouwd/
pi_184334974
6 jaar voor een vechtpartij?
pi_184335080
Goede catch Touriya :')
Alius aliud dicit
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 januari 2019 @ 11:36:41 #234
22592 crew  Ole
pi_184335193
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_184335215
quote:
Die zag ik later pas.
pi_184335257
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 22:16 schreef Ole het volgende:

[..]

Over Touriya gesproken. Haar nieuwe lover gezien bij 6 inside?
Ja haha, zo'n type wil je toch niet bij je kinderen in de buurt? Nah ja, het is in ieder geval geen ex van Sylvie....
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 januari 2019 @ 11:40:10 #237
22592 crew  Ole
pi_184335266
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:37 schreef -river- het volgende:

[..]

Die zag ik later pas.
^O^
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_184342515
Nu we toch bezig zijn..



Vanessa Connie Zulver/Breukhoven/Witteman was er ook bij... ;)


:X

:Y)
´
pi_184342813
Haha!
pi_184399090
'dat ik een veertigjarige vrouw ben met een lichaam waar menig 25-jarige toch naar zou kunnen kijken van: nah, zou ik ook wel willen' Sylvie column in de Grazia.

Mwah, nee :P . Kan ik me niet voorstellen. Dat bepaalde veertigjarige vrouwen dat hebben: ok...., maar twintigers? Ze werkt er super hard voor, daar heb ik zeker respect voor. Maar ik zou me nóóit kunnen spiegelen aan een vrouw van in de 40. En denk veel mensen van mijn leeftijd niet.

Ze begint er ook steeds gekker uit te zien vind ik. Ze gebruikt zeker botox. 100%.
pi_184399621
Mooi lijf heeft ze hoor maar niet iedereen is daar zo mee bezig, denk ik.
Genoeg vrouwen die prima in hun vel zitten zonder afgetraind lichaam. *O* Heeft overigens geen klap met jaloezie te maken.
  Moderator / Miss SHO maandag 14 januari 2019 @ 18:20:37 #242
22592 crew  Ole
pi_184401205
lijkt me toch niet zo leuk om mee samen te wonen hoor. Altijd zó met uiterlijk bezig. Erg vermoeiend
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_184401906
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 18:20 schreef Ole het volgende:
lijkt me toch niet zo leuk om mee samen te wonen hoor. Altijd zó met uiterlijk bezig. Erg vermoeiend
Lijkt mij ook gek. Dat is denk ik ‘normaal’ als je 14/15 bent, maar niet als je 40 bent. Dan moet je ook kunnen inzien dat hoe afgetraind je lichaam is en hoe je eruitziet, niet álles is.. Ik vind echt dat het lijkt alsof zij zich daarin niet heeft kunnen ontwikkelen.
pi_184401966
Dat is meer dan botox hoor, ze lijkt echt op Connie
  Moderator / Miss SHO maandag 14 januari 2019 @ 19:06:58 #245
22592 crew  Ole
pi_184402147
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 18:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat is meer dan botox hoor, ze lijkt echt op Connie
:D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_184407284
Jezus wat een facelift hoofd. Als die een bij een hoogtepunt moet roepen, scheurt d’r gezicht.
pi_184408674
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 18:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat is meer dan botox hoor, ze lijkt echt op Connie
Ja, het ziet er niet goed uit.. maar hee je moet wat als je eruit wil zien als 25 :P
pi_184480310
Lezen jullie ook altijd een spannend boek op de rand van het bad?
https://www.instagram.com/p/Bsuqq9xFcVq/

Nee, dan deze; check de foto rechts. Wat een slechte fotosjop, die jurk lijkt er wel opgeplakt met een X-mas-filter :')
https://www.instagram.com/p/BssLvnzFg63/
´
pi_184481464
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 00:01 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ja, het ziet er niet goed uit.. maar hee je moet wat als je eruit wil zien als 25 :P
Daar is die app van haar toch voor? :P
pi_184481525
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 20:35 schreef Kim-Holland het volgende:
Lezen jullie ook altijd een spannend boek op de rand van het bad?
https://www.instagram.com/p/Bsuqq9xFcVq/

Als ik zo op de rand van mijn bad zit, zit mijn bilpartij echt niet zo perfect afgerond. Wat doe ik verkeerd? ;(
  vrijdag 18 januari 2019 @ 21:30:20 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184481581
Ik zit net op haar insta te kijken, maar die verse verkering lijkt op Rafael :D _O-

https://www.instagram.com/p/BsE3uiaF0PI/

https://www.instagram.com/p/BsOBhGWF5Wc/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184481619
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:30 schreef Leandra het volgende:
Ik zit net op haar insta te kijken, maar die verse verkering lijkt op Rafael :D _O-

https://www.instagram.com/p/BsE3uiaF0PI/

https://www.instagram.com/p/BsOBhGWF5Wc/
Mèh. Diezelfde droevige, puppy-ogen?
  vrijdag 18 januari 2019 @ 21:32:53 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184481645
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mèh. Diezelfde droevige, puppy-ogen?
Ja! :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184481670
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 20:35 schreef Kim-Holland het volgende:
Lezen jullie ook altijd een spannend boek op de rand van het bad?
https://www.instagram.com/p/Bsuqq9xFcVq/
Ik dacht, leuk, ben benieuwd wat miss Meis leest, maar het is het doosje van een gezichtsmasker. :P
-nee-
pi_184481686
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja! :D
Alleen dat dan. Zijn mond en neus zijn wel heel anders. Ik zou het niet zien als je niks had gezegd. :)
pi_184481692
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:27 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als ik zo op de rand van mijn bad zit, zit mijn bilpartij echt niet zo perfect afgerond. Wat doe ik verkeerd? ;(
Verkeerde filter?
´
pi_184481724
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:34 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Verkeerde filter?
Ze gebruikt een filter!? :o :P
  vrijdag 18 januari 2019 @ 21:37:11 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184481752
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Alleen dat dan. Zijn mond en neus zijn wel heel anders. Ik zou het niet zien als je niks had gezegd. :)
Ja, maar de ogen maken de overeenkomst waardoor hij er op lijkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184481789
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:33 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik dacht, leuk, ben benieuwd wat miss Meis leest, maar het is het doosje van een gezichtsmasker. :P
Hahaha!! _O-

Goed gevonden ^O^ Ik zie het nu ook..wat slecht allemaal ;( :') _O-
´
pi_184482002
Ook eens rondgesnuffeld op haar instagram maar je ziet toch wel dat haar gezicht anders is dan een maand of wat terug.
Ze kijkt wat strakker/strenger en met minder emotie. Meer paspop-achtig ofzo.
pi_184482138
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:49 schreef vencodark het volgende:
Ook eens rondgesnuffeld op haar instagram maar je ziet toch wel dat haar gezicht anders is dan een maand of wat terug.
Ze kijkt wat strakker/strenger en met minder emotie. Meer paspop-achtig ofzo.
Miami All Inclusive

Maar de grote vraag is; waar is haar grote liefde gebleven?
´
  zaterdag 19 januari 2019 @ 16:21:22 #262
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_184493947
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:27 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als ik zo op de rand van mijn bad zit, zit mijn bilpartij echt niet zo perfect afgerond. Wat doe ik verkeerd? ;(
die foto met die witte trui... hangt ze nou op de poef?? het lijkt of haar kont de grond niet raakt. Het ziet er in ieder geval niet ontspannen uit en die trui doet gekke dingen. net als dat rode shirtje op de badrand rond haar heup.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_184505452
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:49 schreef vencodark het volgende:
Ook eens rondgesnuffeld op haar instagram maar je ziet toch wel dat haar gezicht anders is dan een maand of wat terug.
Ze kijkt wat strakker/strenger en met minder emotie. Meer paspop-achtig ofzo.
o ik zag alleen dat niet passende lila-setje..

Wat een lelijke modefoto voor iemand die zo perfect moet zijn.
pi_184507897
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 16:47 schreef vencodark het volgende:
Mooi lijf heeft ze hoor maar niet iedereen is daar zo mee bezig, denk ik.
Genoeg vrouwen die prima in hun vel zitten zonder afgetraind lichaam. *O* Heeft overigens geen klap met jaloezie te maken.
mooi lijf ? Die benen ik zeg gadverdamme.
  zondag 20 januari 2019 @ 17:57:10 #265
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184515429
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 10:27 schreef goldback het volgende:

[..]

mooi lijf ? Die benen ik zeg gadverdamme.
:?
Puntige knietjes?

Kom op, wat je ook van haar vindt, ze heeft een prachtig lijf.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184517560
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 10:27 schreef goldback het volgende:

[..]

mooi lijf ? Die benen ik zeg gadverdamme.
Ok, ik ken vrouwen met mooiere benen maar dat zijn niet de mijne en als dát haar enige minpuntje is, heeft ze vérder een prachtig lijf. :P
pi_184517805
Wat is er mis met haar benen 8)7
  zondag 20 januari 2019 @ 19:54:25 #268
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184518114
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 19:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Wat is er mis met haar benen 8)7
Ik zie het ook niet :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184518146
Je zou mijn benen eens moeten zien.
-nee-
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2019 @ 21:05:06 #270
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_184520093
https://www.instagram.com/p/Bsuqq9xFcVq

Ze krijgt een beetje een Estelle-kop en dat is geen compliment.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_184526953
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 17:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:?
Puntige knietjes?

Kom op, wat je ook van haar vindt, ze heeft een prachtig lijf.
Oude-vrouwen ellebogen, past niet bij de rest van haar strakke lichaam.
pi_184527903
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 19:56 schreef Marsenal het volgende:
Je zou mijn benen eens moeten zien.
Oh, haar benen zijn zeker 10 keer mooier dan de mijne. :D
pi_184528129
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 10:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh, haar benen zijn zeker 10 keer mooier dan de mijne. :D
Had mijn vrouw maar één zo’n been :T

[ Bericht 7% gewijzigd door Marsenal op 21-01-2019 10:43:23 ]
-nee-
  zaterdag 2 februari 2019 @ 14:51:36 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_184773199
Volledig off topic, maar ik doe het toch. :@
Weet iemand waar Copycat gebleven is?
Ik kom haar normaliter altijd wel her en der tegen in topics maar vandaag realiseerde ik me ineens dat ik haar al even niet meer gezien heb. Haar laatste post is van ergens begin december.

Oh, en als het mijn zaken niet zijn, sorry dan! :@
***
pi_184773256
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Volledig off topic, maar ik doe het toch. :@
Weet iemand waar Copycat gebleven is?
Ik kom haar normaliter altijd wel her en der tegen in topics maar vandaag realiseerde ik me ineens dat ik haar al even niet meer gezien heb. Haar laatste post is van ergens begin december.

Oh, en als het mijn zaken niet zijn, sorry dan! :@
Nu je het zegt, inderdaad :o
-nee-
pi_184773412
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Volledig off topic, maar ik doe het toch. :@
Weet iemand waar Copycat gebleven is?
Ik kom haar normaliter altijd wel her en der tegen in topics maar vandaag realiseerde ik me ineens dat ik haar al even niet meer gezien heb. Haar laatste post is van ergens begin december.

Oh, en als het mijn zaken niet zijn, sorry dan! :@
klaar met FOK! vermoed ik
  † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2019 @ 15:44:14 #277
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_184774128
Of ook bezig met een liefdesmarathon? :? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_184775249
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Volledig off topic, maar ik doe het toch. :@
Weet iemand waar Copycat gebleven is?
Ik kom haar normaliter altijd wel her en der tegen in topics maar vandaag realiseerde ik me ineens dat ik haar al even niet meer gezien heb. Haar laatste post is van ergens begin december.

Oh, en als het mijn zaken niet zijn, sorry dan! :@
Cc was wel even klaar met FOK! na een ban en dat bevalt haar goed.
Maar Cc, kom teruhuuuuug!
Go hard or go home
pi_184776697
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 16:34 schreef Noek het volgende:

[..]

Cc was wel even klaar met FOK! na een ban en dat bevalt haar goed.
Maar Cc, kom teruhuuuuug!
En een beetje snel graag :(
  † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2019 @ 19:26:04 #280
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_184778090
CC kom terug! We missen je! En je subtiele, maar vrijwel altijd gepaste, dosis venijn. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 21:44:53 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_184781933
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 16:34 schreef Noek het volgende:

[..]

Cc was wel even klaar met FOK! na een ban en dat bevalt haar goed.
Maar Cc, kom teruhuuuuug!
Een ban? Wow! :o
Buh! Stom gedoe! *sip kijkt...

Ik mis haar scherpe, rake reacties! -O-
***
  Moderator / Miss SHO zondag 3 februari 2019 @ 01:13:16 #282
22592 crew  Ole
pi_184786542
Kim-Holland is ook teruggekomen na een apart topic! O-)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 4 februari 2019 @ 11:09:35 #283
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_184811546
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 01:13 schreef Ole het volgende:
Kim-Holland is ook teruggekomen na een apart topic! O-)
waar kan ik tekenen? *;
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_184813929
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 01:13 schreef Ole het volgende:
Kim-Holland is ook teruggekomen na een apart topic! O-)
*O*
´
  maandag 4 februari 2019 @ 19:06:39 #285
11682 Moonah
Jolie femme
pi_184820817
Ik heb Cc even aan haar facebookjasje getrokken.
Heb haar daar echter ook al long time niet meer gezien....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Moderator / Miss SHO maandag 4 februari 2019 @ 19:52:38 #286
22592 crew  Ole
pi_184821975
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:15 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

*O*
O+ :* w/
Wie had dat topic ook alweer geopend? * Dankbaar*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 4 februari 2019 @ 19:54:02 #287
22592 crew  Ole
pi_184822014
En als er al iets aan de hand was, dan niet in SHO! Net als bij Kim!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_184822227
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:52 schreef Ole het volgende:

[..]

O+ :* w/
Wie had dat topic ook alweer geopend? * Dankbaar*
Mariocash *O*
´
  maandag 4 februari 2019 @ 21:45:43 #289
11682 Moonah
Jolie femme
pi_184824570
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:54 schreef Ole het volgende:
En als er al iets aan de hand was, dan niet in SHO!
Klopt!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_185424752
Sabia heeft geposeerd voor Duitse playboy lees ik op Telegraaf.nl

https://www.telegraaf.nl/(...)cover-duitse-playboy
pi_185426576
Voor diegene die graag meer tekst willen ahum

https://m.bild.de/unterha(...)2582.bildMobile.html
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_185427110
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:31 schreef suzebol75 het volgende:
Voor diegene die graag meer tekst willen ahum

https://m.bild.de/unterha(...)2582.bildMobile.html
Prachtig lichaam.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_185428761
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:31 schreef suzebol75 het volgende:
Voor diegene die graag meer tekst willen ahum

https://m.bild.de/unterha(...)2582.bildMobile.html
^O^ Ik mag graag mijn Duits ophalen door het lezen van de teksten van Bild.
pi_185428817
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:55 schreef superniger het volgende:
[..]

Prachtig lichaam.
Rare kleine tepels op onnatuurlijke ronde tieten.
pi_185438654


[ Bericht 100% gewijzigd door static op 06-03-2019 21:27:30 (Geen PB materiaal) ]
pi_185445692
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:55 schreef superniger het volgende:
[..]

Prachtig lichaam.
Mèh. Heel recht. Geen heupen of mooie taille.
Sylvie heeft een mooier lichaam. :P
En haar gezicht is nogal hard ofzo.

Maar ik ben een vrouw dus per definitie jaloers natuurlijk. :P
  † In Memoriam † donderdag 7 maart 2019 @ 07:20:08 #297
368283 ato
pi_185445732
Zij ziet er nog goed uit, maar ik zag een kort interview met haar. Wat is dat mens gekunsteld.
Life can be a bitch, so like it..
pi_185445814
Prima
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 07:11 schreef vencodark het volgende:
[..]

Mèh. Heel recht. Geen heupen of mooie taille.
Sylvie heeft een mooier lichaam. :P
En haar gezicht is nogal hard ofzo.

Maar ik ben een vrouw dus per definitie jaloers natuurlijk. :P
prima lichaam gewoon
pi_185541435
Ik weet niet hoor, dan kun je je toch wel iets meer chic aankleden naar zoiets. Lijkt net of hij een hoertje bij heeft zo.
pi_185541990
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik weet niet hoor, dan kun je je toch wel iets meer chic aankleden naar zoiets. Lijkt net of hij een hoertje bij heeft zo.
Oei...moet meteen aan de spreekkoren denken bij Raf zijn ajax tijd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')