quote:Op woensdag 21 november 2018 16:23 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]Thanks, was niet zo sappig als gehoopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, viel tegen iddquote:Op woensdag 21 november 2018 16:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Thanks, was niet zo sappig als gehoopt.
quote:Op woensdag 21 november 2018 16:23 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de liefdesmarathon![]()
quote:Maar dit weekend verklapte ze op de rode loper van de Place to B-awards, een prijs voor influencers, aan de Duitse krant Bild dat ze aan het daten is met Bart Willemsen. ,,Hij is 29 jaar oud, blond en knap van uiterlijk”, schrijft de krant.
Oeh, vertel eens?quote:Op maandag 19 november 2018 06:53 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ja, en dat is dan waar ze publiekelijk mee te koop liep.
Ze heet ook veel, heel veel scharrels gehad. One night stands en zo, die moesten dan een geheimhoudingscontract ondertekenen voordat ze 'down under' gingen. Dat is een maat van mij overkomen.
Ja dat mag ik niet, geheimhoudingscontract en zo van die kerels. Dat gaat verder dan alleen die mensen zelf, ook derden kunnen aansprakelijk gesteld worden.quote:
Heb jij ook iets ondertekend?quote:Op dinsdag 27 november 2018 06:56 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ja dat mag ik niet, geheimhoudingscontract en zo van die kerels. Dat gaat verder dan alleen die mensen zelf, ook derden kunnen aansprakelijk gesteld worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2018 20:25:55 ]
Knap van uiterlijkquote:Op maandag 26 november 2018 14:42 schreef Marsenal het volgende:
https://www.ad.nl/show/sy(...)-het-daten~a3830d00/
[..]
Daar kan ik geen uitspraken over doen. Laat ik het zo zeggen, zij is niet de enigste die een contractvorm gebruikt voor of na een amoureuze avond.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2018 20:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Hoewel het amoureuze leven van Sylvie met de nodige argwaan wordt gevolgd, lijkt haar relatie met Bart meer te zijn dan een bevlieging. ‘Bart is vorige week in Hamburg al voorgesteld aan Damián, het twaalfjarige zoontje van Sylvie,’ weet onze bron. ‘Damián kwam maandagmiddag rond lunchtijd thuis en toen was Bart nog bij Sylvie. Dat doet zij niet zomaar. Als ze had getwijfeld over haar relatie met Bart, of hij niet meer was dan een scharrel, had ze hem al naar huis gestuurd voor Damián thuiskwam. Maar dat deed ze bewust niet. Daaruit blijkt wel dat ze een goed gevoel heeft bij Bart en hij haar erg gelukkig maakt.’
Lees snel verder> https://www.story.nl/arti(...)voor-aan-zoon-damianOok mooi dat je 'minnaar bart' heet en niet 'vriend bart' of 'partner bart':DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 27 november 2018 06:59 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik werk voor geheim project van de CIA, maar mag er verder ook niks over zeggen
Hoewel het amoureuze leven van Sylvie met de nodige argwaan wordt gevolgd, lijkt haar relatie met Bart meer te zijn dan een bevlieging. ‘Bart is vorige week in Hamburg al voorgesteld aan Damián, het twaalfjarige zoontje van Sylvie,’ weet onze bron. ‘Damián kwam maandagmiddag rond lunchtijd thuis en toen was Bart nog bij Sylvie. Dat doet zij niet zomaar. Als ze had getwijfeld over haar relatie met Bart, of hij niet meer was dan een scharrel, had ze hem al naar huis gestuurd voor Damián thuiskwam. Maar dat deed ze bewust niet. Daaruit blijkt wel dat ze een goed gevoel heeft bij Bart en hij haar erg gelukkig maakt.’
Lees snel verder> https://www.story.nl/arti(...)voor-aan-zoon-damian"...onze bron".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Lees snel verder> https://www.story.nl/arti(...)voor-aan-zoon-damianJa, die herinner ik me nog. Manfred de Graaf liet contractueel vastleggen bij ´Zeg eens Aa`, dat bij eventiele Elfstedentochten hij dan geen verplichtingen op de set zou hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is juridisch natuurlijk nooit haalbaar. En zo nauw nam je vriend het dus niet en jij nu dus ook niet met die geheimhouding.quote:Op dinsdag 27 november 2018 06:56 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ja dat mag ik niet, geheimhoudingscontract en zo van die kerels. Dat gaat verder dan alleen die mensen zelf, ook derden kunnen aansprakelijk gesteld worden.
Dat stukje ook over die graaf. Ze ontmoette iemand. De slet!quote:Op vrijdag 16 november 2018 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een lijst van 20 jaar waarbij ieder mogelijk rommeltje genoemd is, en wordt neergezet als serieus, zelfs als erbij staat dat het een one night stand is
Ja, hij heeft het gezegd tegen mij.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat is juridisch natuurlijk nooit haalbaar. En zo nauw nam je vriend het dus niet en jij nu dus ook niet met die geheimhouding.
Ja, ze mag wel uitkijken als ze op het schoolplein staat om Damian van school te halen, voor je het weet bijkt er een loslopende vader te zijn die zijn kind komt halen.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat stukje ook over die graaf. Ze ontmoette iemand. De slet!
En jij gooit het op een forum. Weliswaar anoniem, maar toch.quote:Op donderdag 29 november 2018 14:01 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het gezegd tegen mij.
Ik heb het contract gezien, verder kan ik er niets over zeggen.quote:Op donderdag 29 november 2018 14:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
En jij gooit het op een forum. Weliswaar anoniem, maar toch.
Iets zegt me dat dit verhaal met een grote korrel zout genomen moet worden. Hoe wil je in hemelsnaam alle betrokken derden juridisch houden aan geheimhouding? Neem aan dat hij niet alleen bij jou heeft lopen opscheppen...
Ze heeft er 'As if!quote:Op donderdag 6 december 2018 11:53 schreef Eightyone het volgende:
https://www.ad.nl/show/sy(...)sexy-setje~add2b546/
[ afbeelding ]
...o.k.
Alsof je er een kwartje ingooit.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:20 schreef Greys het volgende:
Ik drukte op Invoeren en dacht 'even een warme choco en kijken wat Noek gaat roepen nu'.![]()
Dat kerstballetje ook strelend langs haar been..quote:Op donderdag 6 december 2018 11:53 schreef Eightyone het volgende:
https://www.ad.nl/show/sy(...)sexy-setje~add2b546/
[ afbeelding ]
...o.k.
Ik heb de boom al een paar dagen geleden opgetuigd. Uiteraard op killer heels en in een kittig niemandsdalletje en de piek op een lekker warm plekje gestokenquote:Op donderdag 6 december 2018 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Keigeil toch, dat kerstballetje.
Zo even wat bestellen bij Victoria's Secret, ik moet de boom ook nog versieren.
Dat zou nog eens smeuïg zijn. Jay Z die Beyoncé bedriegt met dat uitgerangeerde Mariahmens.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:11 schreef Noek het volgende:
Die van B lijkt me gewoon door J te zijn gemaakt. Die van M trouwens ook.
Waarom winden sommige vrouwen zich zo vreselijk op om een vrouw bij een kerstboom?quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Narcistisch kutwijf. Waarom hebben veel vrouwen zoveel aandacht nodig?
Oh dat wel. Maar om het een 'narcistisch kutwijf' te gaan vinden terwijl ze er zelf een geintje van maakt dan wind je je er misschien net iets te veel over op.quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, opwinden lijkt me een groot woord. Het is toch heerlijk om je te blijven verbazen over de leegheid en stompzinnigheid in haar bestaan.
Ja, vooral omdat het bij andere vrouwen weer geen probleem is.quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom winden sommige vrouwen zich zo vreselijk op om een vrouw bij een kerstboom?
Waarom zou je de piek in een versgebakken appeltaart stoppen.quote:Op donderdag 6 december 2018 13:28 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik heb de boom al een paar dagen geleden opgetuigd. Uiteraard op killer heels en in een kittig niemandsdalletje en de piek op een lekker warm plekje gestoken
..en/of een reeks zure opmerkingen op Fok! plaatsen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Veel mensen zouden allang in foetushouding in een hoekje liggen.
Ja, zoals talent ontwikkelen. Voor iets. *gooit handen in het universumquote:Op vrijdag 7 december 2018 14:26 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ze leest het inderdaad niet, ze heeft wel wat beters te doen denk ik.
Ja he. Ik verbaas me er ook over.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:50 schreef DavidTwente het volgende:
Grappig om te zien hoe sommigen zo fel reageren op een promotiefoto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |