I. heeft geen zin meer in dit topic.quote:Op dinsdag 11 september 2018 05:22 schreef devzero het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand? I. die hier niet meer post en haags die geen topics kaapt.
Slaap lekker devzeroquote:Op dinsdag 11 september 2018 05:39 schreef devzero het volgende:
Dat idee had ik al, jammer, maar daardoor zijn er wel weer veel puntjes te halen 's nachts.
Voldoende gewerkt, nu even slapen
Ik voel me aangesproken door de TTquote:Op dinsdag 11 september 2018 05:22 schreef devzero het volgende:
Straks voelt iemand zich nog aangesproken door de TT ook
Anderhalf uur te weinig ongquote:Op dinsdag 11 september 2018 05:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tering, hoe weinig slaap jij
Ja komt goed. Voel me wel uitgerust.quote:Op dinsdag 11 september 2018 05:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jezus, en dan straks werken?
topquote:Op dinsdag 11 september 2018 05:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja komt goed. Voel me wel uitgerust.
kweenie. Zal wel meevallen. Merkte dat ik elke keer nog zoveel moest einde van de dag en daar had ik geen zin inquote:Op dinsdag 11 september 2018 05:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vandaag dus meer dan 1000 posts voor jou
Niet veel meer misschien. Maar toch wel 1200 gok ik zoquote:Op dinsdag 11 september 2018 05:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kweenie. Zal wel meevallen. Merkte dat ik elke keer nog zoveel moest einde van de dag en daar had ik geen zin in
zie wel.quote:Op dinsdag 11 september 2018 05:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet veel meer misschien. Maar toch wel 1200 gok ik zo
zekers primaquote:Op dinsdag 11 september 2018 06:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alles verder wel goed met jou?
quote:Op dinsdag 11 september 2018 06:08 schreef Already_in_use het volgende:
Hihi
Moen zusje![]()
Alles gaat prima. En met jou?
En met haags?
Met mij ook prima. Vandaag wel al vroeg aan de theequote:Op dinsdag 11 september 2018 06:08 schreef Already_in_use het volgende:
Hihi
Moen zusje![]()
Alles gaat prima. En met jou?
En met haags?
Ben je al lang wakker?quote:Op dinsdag 11 september 2018 06:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Met mij ook prima. Vandaag wel al vroeg aan de thee
Ja dat begrijp ik ook wel. Duhhhhhquote:Op dinsdag 11 september 2018 06:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaik zit niet op FOK! in mijn slaap hoor
quote:Op dinsdag 11 september 2018 06:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook wel. Duhhhhh
Jawel hoor. Alleen erg druk. Maarja.quote:Op dinsdag 11 september 2018 06:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was afgelopen weekend een geslaagd weekend?
bijna 600quote:Op dinsdag 11 september 2018 06:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Valt tegennog geen 300 posts
valt wel mee.quote:Op dinsdag 11 september 2018 06:56 schreef Driepink het volgende:
Ik denk enkel al 200 posts in het afgelopen half uur in dit topic
Ik heb ook wat te zuigenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee slaap gedeelte is aan de achterkant van het huis.quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je dochters worden daar niet wakker van? Je hebt wel energie om zo vroeg al te stofzuigen
O en als ik opsta bruis ik meteen van de energie.quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je dochters worden daar niet wakker van? Je hebt wel energie om zo vroeg al te stofzuigen
quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb ook wat te zuigenWat aardig van jou zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Muziek in de ochtend is voor mijquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O en als ik opsta bruis ik meteen van de energie.knal meteen de radio aan.
Muziek is voor mijquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Muziek in de ochtend is voor mij
Hoelaat moet je rijden?quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:07 schreef Driepink het volgende:
Ik ben al bijna 30 mins wakker maar niet mn bed uit te krijgen
Het spel lol.quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja jij komt ook altijd dansend het spel binnen
Alweer?quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah kan je nog wel een fapje doen ook nu.
Ik schrik hier van.quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee meen het wel hoor! Echt waar joh
Neem een voorbeeld aan AIUquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:12 schreef Driepink het volgende:
Laat ik eerst mn bed eens even uitkomen
Zijn er zich meer doodgeschrokken hierquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja jij bent niet de enige die ervan schrikt
En jij zus? Lig jij nog in bed of ga je er wel uit als je wakker word?quote:
Ja daarom heet het "het dodentopicspel" Best een duister spel eigenlijk. Als je eraan begint kan je er niet meer mee stoppenquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zijn er zich meer doodgeschrokken hier
Lang al ja. Had ook al thee gemaakt en net een appeltje opquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En jij zus? Lig jij nog in bed of ga je er wel uit als je wakker word?
Het slurpt je op.quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja daarom heet het "het dodentopicspel" Best een duister spel eigenlijk. Als je eraan begint kan je er niet meer mee stoppen
Thee gezet!!quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lang al ja. Had ook al thee gemaakt en net een appeltje op
Krijg je daar geen last van gedurende de dag? Of voldoende uitgerust?quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lang al ja. Had ook al thee gemaakt en net een appeltje op
Nee van thee of fruit niet. Appels kan ik heel de dag dooretenquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Krijg je daar geen last van gedurende de dag? Of voldoende uitgerust?
Mutsquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee van thee of fruit niet. Appels kan ik heel de dag dooreten
Meest stoere Disney Princessquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik houd ze ook niet in hoor
Jonge jonge jonge hahahahahaquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]:"Ik ben een robot!TJILP TJILP!!"
Nou zegquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:25 schreef Driepink het volgende:
Zeg meisjeeeee, je bent zo lelijk als de nacht
Owquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
We gingen toch NL hitjes zingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Waar gaan we heen ?quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Spring maar achterop bij mij, achterop m'n fiets
Ver ver weg naar een plek waar niemand komt. Frieslandquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar we naartoe gaan samen, maar dat boeit me ook helemaal niets.
Die zag ik laatst in de stad lopen..even gevraagd of ie met mijn dochters op de foto wilde.quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Spring maar achterop bij mij, achterop m'n fiets
Naar Zoutelandequote:Op dinsdag 11 september 2018 07:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ver ver weg naar een plek waar niemand komt. Friesland
En wilde hij dat?quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die zag ik laatst in de stad lopen..even gevraagd of ie met mijn dochters op de foto wilde.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die zag ik laatst in de stad lopen..even gevraagd of ie met mijn dochters op de foto wilde.
Toch niet tussen je lakens hè?quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:35 schreef Driepink het volgende:
Ik kom bijna nooit BNers tegen![]()
Laatste die ik zag was Fred van Leer
Nee, alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Toch niet tussen je lakens hè?![]()
Ik kan wel lachen om hem. Vind hem wel leuk.quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet.
Hij liep de bioscoop uit met wat vrienden, en ik ging naar binnen.
die ik ken niet, en andere zou ik toch niet kennen of weten hoe ze eruit zienquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:36 schreef Already_in_use het volgende:
Moen zie jij daar zo in Amsterdam vaak BN'ers lopen?
Okay. Je hebt er eigenlijk ook niks aan idd als je ze tegenkomt.quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
die ik ken niet, en andere zou ik toch niet kennen of weten hoe ze eruit zien
Ben Bram Moskowitz tegengekomen
Overkomt mij best vaakquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:41 schreef Already_in_use het volgende:
Nou ben ik godverdomme al 2x achter de deurklink blijven hangen met mijn shirt.
Hahaha. En dan doorlopen. Trek je hele shirt naar de klote.quote:
Gewoon je shirt uit doenquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:41 schreef Already_in_use het volgende:
Nou ben ik godverdomme al 2x achter de deurklink blijven hangen met mijn shirt.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hahaha. En dan doorlopen. Trek je hele shirt naar de klote.
Ja zullen mijn dochters leuk vinden. Ik hoor ze al zeggen "mama doe normaal, doe een shirt aan"quote:
Nee nee. Devzero heeft 2e plaats ook gehaald zonder iemand om stilte te vragenquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:43 schreef Driepink het volgende:
Als iedereen 10 minuten stil is wel ja
Je dochters zijn wijsquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja zullen mijn dochters leuk vinden. Ik hoor ze al zeggen "mama doe normaal, doe een shirt aan"
Half 9 zijn ze weg. Dan gaat het shirt uitquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:45 schreef Driepink het volgende:
Wat je wel niet over hebt voor je dochters he.
Heeuujjjjjjquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Half 9 zijn ze weg. Dan gaat het shirt uit
En de trui aanquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kunnen ze al alleen naar school gaan ?quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ze zijn misschien nog wel wat te jong. Maar als school dichtbij is dan zou het wel kunnenquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:48 schreef Driepink het volgende:
Volgens mij brengt ze ze gewoon elke dag.
Nee ik breng ze altijd naar school.quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kunnen ze al alleen naar school gaan ?
Vanaf hoe oud mogen ze van jou zelf naar school ?quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee ik breng ze altijd naar school.
ik zal jou eens een lesje lerenquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee ik breng ze altijd naar school.
Ze zullen het wel kunnen maar vind het maar niks.
Had even de vorige post aangepast.quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vanaf hoe oud mogen ze van jou zelf naar school ?
Wat is ver. 1.5 km.quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:54 schreef Limoentjuh het volgende:
Of is het te ver en zal je ze blijven brengen ?
Een echte moeder ben je hequote:Op dinsdag 11 september 2018 07:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Had even de vorige post aangepast.
Ze kunnen het wel. Maar ik breng ze zelf liever weg. Heb mijn oudste van het weekend alleen naar de friettent gestuurd. Dat is aan het eind van de straat.
Moet ik nablijven meester?quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik zal jou eens een lesje leren
quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Moet ik nablijven meester?
Jij denkt ook alleen maar aan geldquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lesje hoe word ik slapend rijk. Of hoe word ik multimiljonair ?
Moentjuh de golddiggerquote:Op dinsdag 11 september 2018 08:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij denkt ook alleen maar aan geld
Geldquote:Op dinsdag 11 september 2018 08:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij denkt ook alleen maar aan geld
Ja, uurtje doortellenquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Moet ik nablijven meester?
Met mij trouwenquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lesje hoe word ik slapend rijk. Of hoe word ik multimiljonair ?
Ik vraag haags wel..die neemt mijn straf wel overquote:
Als je in gemeenschap van goederen trouwt is het ook jouw geldquote:Op dinsdag 11 september 2018 08:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee nee. Moet wel mijn eigen geld zijn hoor.
Trouwenquote:Op dinsdag 11 september 2018 08:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Als je in gemeenschap van goederen trouwt is het ook jouw geld
Amen sisterquote:Op dinsdag 11 september 2018 08:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies. Alleen ellende. Niet aan beginnen.
Praise Disney Princess AIUquote:Op dinsdag 11 september 2018 08:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hallelujah praise the lord
Doei Moen. Werk zequote:Op dinsdag 11 september 2018 08:12 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar goed. Ik ga ervandoor.
Veel plezier hier en tot straks
ciaoquote:Op dinsdag 11 september 2018 08:12 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar goed. Ik ga ervandoor.
Veel plezier hier en tot straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |