Uhmm ik wilde eigenlijk altijd wel in Vegas trouwen. En later misschien op Texel een ceremonie/feestje houdenquote:
Als je toch in Texas zit, dan kun je daarna direct doorvliegen naar Vegas. Misschien dat ik ook wel in de buurt ben.quote:Op dinsdag 11 september 2018 03:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Uhmm ik wilde eigenlijk altijd wel in Vegas trouwen. En later misschien op Texel een ceremonie/feestje houden
Dan doen we dat. Texas - Vegas - Texelquote:Op dinsdag 11 september 2018 03:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je toch in Texas zit, dan kun je daarna direct doorvliegen naar Vegas. Misschien dat ik ook wel in de buurt ben.
Moeten we nog even kijken waar we gaan wonen...quote:Op dinsdag 11 september 2018 03:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je toch in Texas zit, dan kun je daarna direct doorvliegen naar Vegas. Misschien dat ik ook wel in de buurt ben.
Doorzonwoning in Amsterveen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2018 03:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moeten we nog even kijken waar we gaan wonen...
Slaap zequote:Op dinsdag 11 september 2018 03:55 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga nog even proberen te slapen.
Veel plezier hier
slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 september 2018 03:55 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga nog even proberen te slapen.
Veel plezier hier
geen ideequote:Op dinsdag 11 september 2018 05:14 schreef devzero het volgende:
Wat een leuke aanwinst voor fok die http://forum.fok.nl/user/profile/Michael_88 Wie zou daar nou achter zitten?
Denk het wel, hij kan alles.quote:Op dinsdag 11 september 2018 05:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Post alleen maar in MEN. Misschien kan I. het wel achterhalen.
I. is stiekem al mod he, alleen nog niet bekend gemaaktquote:Op dinsdag 11 september 2018 05:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het wel, hij kan alles.
jezus, die vent kan allesquote:Op dinsdag 11 september 2018 05:17 schreef devzero het volgende:
[..]
I. is stiekem al mod he, alleen nog niet bekend gemaakt
ik gun hem jouquote:Op dinsdag 11 september 2018 05:18 schreef devzero het volgende:
[..]
ook al heb ik de lapo, dan moet ik nog 10 seconden wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |