Ik schrik hier van.quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee meen het wel hoor! Echt waar joh
Neem een voorbeeld aan AIUquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:12 schreef Driepink het volgende:
Laat ik eerst mn bed eens even uitkomen
Zijn er zich meer doodgeschrokken hierquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja jij bent niet de enige die ervan schrikt
En jij zus? Lig jij nog in bed of ga je er wel uit als je wakker word?quote:
Ja daarom heet het "het dodentopicspel" Best een duister spel eigenlijk. Als je eraan begint kan je er niet meer mee stoppenquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zijn er zich meer doodgeschrokken hier
Lang al ja. Had ook al thee gemaakt en net een appeltje opquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En jij zus? Lig jij nog in bed of ga je er wel uit als je wakker word?
Het slurpt je op.quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja daarom heet het "het dodentopicspel" Best een duister spel eigenlijk. Als je eraan begint kan je er niet meer mee stoppen
Thee gezet!!quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lang al ja. Had ook al thee gemaakt en net een appeltje op
Krijg je daar geen last van gedurende de dag? Of voldoende uitgerust?quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lang al ja. Had ook al thee gemaakt en net een appeltje op
Nee van thee of fruit niet. Appels kan ik heel de dag dooretenquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Krijg je daar geen last van gedurende de dag? Of voldoende uitgerust?
Mutsquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee van thee of fruit niet. Appels kan ik heel de dag dooreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |