Ik heb ook wat te zuigenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee slaap gedeelte is aan de achterkant van het huis.quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je dochters worden daar niet wakker van? Je hebt wel energie om zo vroeg al te stofzuigen
O en als ik opsta bruis ik meteen van de energie.quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je dochters worden daar niet wakker van? Je hebt wel energie om zo vroeg al te stofzuigen
quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb ook wat te zuigenWat aardig van jou zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Muziek in de ochtend is voor mijquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O en als ik opsta bruis ik meteen van de energie.knal meteen de radio aan.
Muziek is voor mijquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Muziek in de ochtend is voor mij
Hoelaat moet je rijden?quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:07 schreef Driepink het volgende:
Ik ben al bijna 30 mins wakker maar niet mn bed uit te krijgen
Het spel lol.quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja jij komt ook altijd dansend het spel binnen
Alweer?quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah kan je nog wel een fapje doen ook nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |