Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
I. heeft geen zin meer in dit topic.quote:Op dinsdag 11 september 2018 05:22 schreef devzero het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand? I. die hier niet meer post en haags die geen topics kaapt.
Slaap lekker devzeroquote:Op dinsdag 11 september 2018 05:39 schreef devzero het volgende:
Dat idee had ik al, jammer, maar daardoor zijn er wel weer veel puntjes te halen 's nachts.
Voldoende gewerkt, nu even slapen
Ik voel me aangesproken door de TTquote:Op dinsdag 11 september 2018 05:22 schreef devzero het volgende:
Straks voelt iemand zich nog aangesproken door de TT ook
Anderhalf uur te weinig ongquote:Op dinsdag 11 september 2018 05:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tering, hoe weinig slaap jij
Ja komt goed. Voel me wel uitgerust.quote:Op dinsdag 11 september 2018 05:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jezus, en dan straks werken?
topquote:Op dinsdag 11 september 2018 05:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja komt goed. Voel me wel uitgerust.
kweenie. Zal wel meevallen. Merkte dat ik elke keer nog zoveel moest einde van de dag en daar had ik geen zin inquote:Op dinsdag 11 september 2018 05:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vandaag dus meer dan 1000 posts voor jou
Niet veel meer misschien. Maar toch wel 1200 gok ik zoquote:Op dinsdag 11 september 2018 05:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kweenie. Zal wel meevallen. Merkte dat ik elke keer nog zoveel moest einde van de dag en daar had ik geen zin in
zie wel.quote:Op dinsdag 11 september 2018 05:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet veel meer misschien. Maar toch wel 1200 gok ik zo
zekers primaquote:Op dinsdag 11 september 2018 06:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alles verder wel goed met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |