Ik moet gewoon tot half 6. bleghquote:Op maandag 10 september 2018 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ik heb het opgegeven voor vandaag. Om 4 uur naar huis.
Ik vraag me af of de NOS weet wat het woord "incident" betekent.quote:Op maandag 10 september 2018 15:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar het zijn allemaal incidenten hoor.
Standaard toevoeging aan ieder artikel over moslimgeweld toch?quote:Op maandag 10 september 2018 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de NOS weet wat het woord "incident" betekent.
quote:Op maandag 10 september 2018 15:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Standaard toevoeging aan ieder artikel over moslimgeweld toch?
quote:Op maandag 10 september 2018 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
2,5 uur gespendeerd aan kraambezoek tijdens werktijd. Wederom bevestiging dat ik geen minderen hoef
Lekker beschuit eten in de baas zijn tijd. Prima!quote:Op maandag 10 september 2018 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
2,5 uur gespendeerd aan kraambezoek tijdens werktijd. Wederom bevestiging dat ik geen minderen hoef
Ja, totdat dat kind begon te blérenquote:Op maandag 10 september 2018 16:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker beschuit eten in de baas zijn tijd. Prima!
Zit je daar zo lekker awkward bij.quote:Op maandag 10 september 2018 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, totdat dat kind begon te bléren
Lekker even borstvoeding geven voor alle collega'squote:Op maandag 10 september 2018 16:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zit je daar zo lekker awkward bij.
Bittyquote:Op maandag 10 september 2018 16:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker even borstvoeding geven voor alle collega's
Bahquote:Op maandag 10 september 2018 16:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker even borstvoeding geven voor alle collega's
Mooi moment om weer naar kantoor te rijden.quote:Op maandag 10 september 2018 16:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zit je daar zo lekker awkward bij.
Nee. Ik loop niet voor hem hard namelijkquote:Op maandag 10 september 2018 15:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon mee stoppen, je hebt hem nu toch al binnengehengeld.
Minder hard aan de arbeid dan jijquote:Op maandag 10 september 2018 16:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Excuses voor het late antwoord, was hard aan de arbeid.
Hier gaat ie wel goed! En bij jou?
Mocht je geen zipje moedermelk?quote:Op maandag 10 september 2018 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi moment om weer naar kantoor te rijden.
Te knap om hard te werken hé?quote:Op maandag 10 september 2018 16:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Minder hard aan de arbeid dan jij
Gaat zo met z'n ups en downies.quote:Op maandag 10 september 2018 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Het is hier ook lekker doods tegenwoordig he?
Sorry ik moet werken.quote:Op maandag 10 september 2018 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Het is hier ook lekker doods tegenwoordig he?
Iets te veel downies.quote:Op maandag 10 september 2018 17:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gaat zo met z'n ups en downies.
quote:Op maandag 10 september 2018 17:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Als jullie nou niet iedereen weg zouden pesten
Frietjes uitverkocht?quote:Op maandag 10 september 2018 18:02 schreef Faxie het volgende:
Zooi groenten, kip en Chinese mie gehaald. Zo eens wokken
Vrijdag weerquote:Op maandag 10 september 2018 18:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Frietjes uitverkocht?![]()
Ik wist wel dat de oogst slecht was maar niet zo erg
Saus?quote:Op maandag 10 september 2018 18:02 schreef Faxie het volgende:
Zooi groenten, kip en Chinese mie gehaald. Zo eens wokken
Kwam huehue. Nee valt wel mee.quote:Op maandag 10 september 2018 18:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bied je hem nu saus aan?
Dat klinkt wel wat wanhopig. Pandapunt kwam harder aan dan je dacht?
Oh, dat lijkt me erg kaal.quote:
Jij knalt er ook weer lekker in vandaag moeders.quote:Op maandag 10 september 2018 18:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bied je hem nu saus aan?
Dat klinkt wel wat wanhopig. Pandapunt kwam harder aan dan je dacht?
En je hebt ook wel wat Albert Verlinde trekjesquote:Op maandag 10 september 2018 18:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Heeft Lot nog gepost of ze die baan heeft gekregen? Ik kan er zo gauw niets over vinden.
Ik doe mijn best. Weer eens wat anders dan theegeleut.quote:Op maandag 10 september 2018 18:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij knalt er ook weer lekker in vandaag moeders.
quote:
Fixedquote:Op maandag 10 september 2018 18:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je vergeet: UtrechtGroot-Amsterdam
Je gaat haar niet ontvoeren hè?quote:Op maandag 10 september 2018 18:38 schreef STING het volgende:
[..]
Beter dat je nu alvast aan het idee went, is het straks makkelijker
Metropool Utrecht is zich ook aan het uitbreiden, misschien haalt die Amsterdam nog wel in qua tempoquote:Op maandag 10 september 2018 18:38 schreef STING het volgende:
[..]
Beter dat je nu alvast aan het idee went, is het straks makkelijker
Huu nee, krijgen we ook al die klotetoeristen en wordt de stad net zo onleefbaar als Amsterdam.quote:Op maandag 10 september 2018 18:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Metropool Utrecht is zich ook aan het uitbreiden, misschien haalt die Amsterdam nog wel in qua tempo
AF! Yv is van Utrecht!quote:Op maandag 10 september 2018 18:40 schreef STING het volgende:
[..]
Niet nodig, lokken met thee en chocolade is voldoende
Ik vind jou leuk. Maar dat was al lang voordat je in Utrecht ging wonen. Niet je meest briljante besluit, maar ach, je kon een misser hebben met het krediet dat je hebt opgebouwd.quote:Op maandag 10 september 2018 18:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En toch vind je ons leuk ondanks dat we niet in het statige Den Haag wonen
Nee joh, dat gaat allemaal in stilte natuurlijk.quote:Op maandag 10 september 2018 18:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Huu nee, krijgen we ook al die klotetoeristen en wordt de stad net zo onleefbaar als Amsterdam.
En vergeet de wafel/Nutella en kaas winkels nietquote:Op maandag 10 september 2018 18:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Huu nee, krijgen we ook al die klotetoeristen en wordt de stad net zo onleefbaar als Amsterdam.
Oh, ik vond het eigenlijk wel mijn meest briljante besluit tot nu toequote:Op maandag 10 september 2018 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind jou leuk. Maar dat was al lang voordat je in Utrecht ging wonen. Niet je meest briljante besluit, maar ach, je kon een misser hebben met het krediet dat je hebt opgebouwd.
Dat is hier al begonnen.quote:Op maandag 10 september 2018 18:42 schreef STING het volgende:
[..]
En vergeet de wafel/Nutella en kaas winkels niet
Dat.quote:Op maandag 10 september 2018 18:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik vond het eigenlijk wel mijn meest briljante besluit tot nu toe
Laten we het houden op verschil van inzicht.quote:Op maandag 10 september 2018 18:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ook jij zit er wel eens naast natuurlijkquote:Op maandag 10 september 2018 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we het houden op verschil van inzicht.
Ik ben ook vaak in Utrechtquote:Op maandag 10 september 2018 18:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klopt. Dit is niet zo'n moment.quote:Op maandag 10 september 2018 18:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ook jij zit er wel eens naast natuurlijk
voor awesomeness kan ik beter in Rotterdam blijven.quote:Op maandag 10 september 2018 19:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Makkelijk bereikbaar, midden van het land en gewoon awesome.
Ik hoop over de kleinequote:Op maandag 10 september 2018 19:00 schreef Samzz het volgende:
Ik struikel net over m'n hond. Nu heb ik nog meer zeer
.
Dat kan ook jaquote:Op maandag 10 september 2018 19:01 schreef MCH het volgende:
[..]
voor awesomeness kan ik beter in Rotterdam blijven.
Den Haagquote:Op maandag 10 september 2018 19:02 schreef Samzz het volgende:
Als ik moest kiezen tussen Den Haag en Utrecht, dan Den Haag.
Haat aan Den Haag, lelijke tokkies wonen daar met hun vreemde taaltje en door de zee is het er altijd een paar graden kouder.quote:Op maandag 10 september 2018 19:02 schreef Samzz het volgende:
Nee, die grotequote:Op maandag 10 september 2018 19:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoop over de kleine![]()
Voorzichtig aan doen.
Het waait er altijdquote:Op maandag 10 september 2018 19:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Haat aan Den Haag, lelijke tokkies wonen daar met hun vreemde taaltje en door de zee is het er altijd een paar graden kouder.
Den HAagquote:Op maandag 10 september 2018 19:02 schreef Samzz het volgende:
Beter blijf je er weg dan.quote:Op maandag 10 september 2018 19:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Haat aan Den Haag, lelijke tokkies wonen daar met hun vreemde taaltje en door de zee is het er altijd een paar graden kouder.
Nee, Rotterdam is lekkerquote:Op maandag 10 september 2018 19:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan wordt het tenminste niet 34 graden in je woonkamer als de zon es schijnt.quote:
Nee, want ik kom niet in die arbeidersghetto.quote:Op maandag 10 september 2018 19:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Kom afspreken dan in Rotterdam-Zuid met je grote mond
Ha, waar ik woon kan jij geen huis betalen vrees ikquote:Op maandag 10 september 2018 19:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, want ik kom niet in die arbeidersghetto.
Fijn dat je vriendin ook werk heeft en kan bijdragenquote:Op maandag 10 september 2018 19:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ha, waar ik woon kan jij geen huis betalen vrees ik
Wind en zonne-energie, heel erg groen die stad.quote:Op maandag 10 september 2018 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wordt het tenminste niet 34 graden in je woonkamer als de zon es schijnt.
Het ging over de vergelijking Den Haag - Utrecht.quote:Op maandag 10 september 2018 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wordt het tenminste niet 34 graden in je woonkamer als de zon es schijnt.
Zelfs in t Gooi hebben ze sociale huur.quote:Op maandag 10 september 2018 19:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fijn dat je vriendin ook werk heeft en kan bijdragen
Q liep ook te mekkeren over de temperatuur toen het een beetje zonnig was.quote:Op maandag 10 september 2018 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ging over de vergelijking Den Haag - Utrecht.
Ede verliest sowieso.
Ik voel me sowieso minderwaardig want ze krijgt meer dan mij bijgeschreven elke maandquote:Op maandag 10 september 2018 19:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fijn dat je vriendin ook werk heeft en kan bijdragen
Dan nog wat ze slim genoeg om zich in te schrijven. Gelukkig dus niet de domste van alle opties uitgekozenquote:Op maandag 10 september 2018 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs in t Gooi hebben ze sociale huur.
Maar die mekkert altijd.quote:Op maandag 10 september 2018 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q liep ook te mekkeren over de temperatuur toen het een beetje zonnig was.
Als mij!quote:Op maandag 10 september 2018 19:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik voel me sowieso minderwaardig want ze krijgt meer dan mij bijgeschreven elke maand
Goed puntquote:
Hopelijk kan je vriendin je nog wat bijbrengenquote:Op maandag 10 september 2018 19:12 schreef MCH het volgende:
[..]
taalachterstand he in rotterdam zuid
Ze helpt me wel veel inderdaad, daar ben ik blij omquote:Op maandag 10 september 2018 19:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hopelijk kan je vriendin je nog wat bijbrengen
Dat is wel fijn. Jij hebt haar vast ook door af en toe op Fok! te zitten zodat ze even vrij is van haar vrijwilligerswerkquote:Op maandag 10 september 2018 19:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze helpt me wel veel inderdaad, daar ben ik blij om
Fenix Food Factoryquote:Op maandag 10 september 2018 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Nog leuke aanraders voor Rotterdam? Voor een dagje weg ofzo. Sfeervolle straatjes ofzo.
Via Utrecht reizen en dan gezellig hier blijvenquote:Op maandag 10 september 2018 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Nog leuke aanraders voor Rotterdam? Voor een dagje weg ofzo. Sfeervolle straatjes ofzo.
Al mijn reizen westwaarts gaan fijn via Utrechtquote:Op maandag 10 september 2018 19:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Via Utrecht reizen en dan gezellig hier blijven
Als je via Den Haag reist kun je daar uitstappenquote:Op maandag 10 september 2018 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Jij komt hier altijd langs wanneer ik er niet ben. Nu een keer wanneer ik er wel benquote:Op maandag 10 september 2018 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al mijn reizen westwaarts gaan fijn via Utrecht
DM haar?quote:Op maandag 10 september 2018 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Nog nieuws over CotS? Vraag me af of het in het echt ook klikte
Meet: vreettocht i.p.v. kroegentochtquote:Op maandag 10 september 2018 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Ben wel blij met al die vreettenten bij het station
Sfeervol in Rotterdamquote:Op maandag 10 september 2018 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Maar het hier vragen waar ze t niet leest/beantwoordt nietquote:
Ze vroeg het eerst in de 3 roddelapps. Dat was gekker.quote:Op maandag 10 september 2018 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het hier vragen waar ze t niet leest/beantwoordt niet?
neequote:Op maandag 10 september 2018 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het hier vragen waar ze t niet leest/beantwoordt niet?
Kralingse Bosquote:Op maandag 10 september 2018 19:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wat niet is platgegooid
Wel allejezus veel struikelstenen daar.
quote:Op maandag 10 september 2018 19:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze vroeg het eerst in de 3 roddelapps. Dat was gekker.
Je struikelt over de struikelstenenquote:Op maandag 10 september 2018 19:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wat niet is platgegooid
Wel allejezus veel struikelstenen daar.
Fijn dat de Nazis op hun actiefst waren in de randstad. Typisch.quote:Op maandag 10 september 2018 19:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je struikelt over de struikelstenen
In Gouda ook maar ja daar kom je nooit
Bij mij nog 0%. Maar ik ga geen garanties afgeven. Ik heb altijd sneakers aan en geen leuke meisjesschoenenquote:Op maandag 10 september 2018 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kans op verkrachting 98 procent?
Klinkt niet bepaaldquote:Op maandag 10 september 2018 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wacht eens... Ga jij zonder mij naar het Booijmans om de collectie van Vrolik te bekijken!?quote:Op maandag 10 september 2018 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij vond dat er geen sfeer in Rotterdam te vinden was. Eigen schuldquote:Op maandag 10 september 2018 19:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wacht eens... Ga jij zonder mij naar het Booijmans om de collectie van Vrolik te bekijken!?![]()
Godsamme einde vriendschap dit
heb je in 010 gewoond?quote:Op maandag 10 september 2018 19:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij vond dat er geen sfeer in Rotterdam te vinden was. Eigen schuld![]()
Sfeer neem je zelf maar mee
Jij had al andere plannen! Al ben ik uiteindelijk niet gegaan.quote:Op maandag 10 september 2018 19:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wacht eens... Ga jij zonder mij naar het Booijmans om de collectie van Vrolik te bekijken!?![]()
Godsamme einde vriendschap dit
Laatste eens geweest n.a.v. jouw posts. Denk dat ik er vaker heen ga alsnik in de buurt benquote:Op maandag 10 september 2018 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Bij DM denk ik eerst aan die Duitse winkel
Graag gedaan.quote:Op maandag 10 september 2018 19:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Laatste eens geweest n.a.v. jouw posts. Denk dat ik er vaker heen ga alsnik in de buurt ben
Die winkel is serieus groot met veel spul voor nogal wat minder geld dan hier
Ik mekker altijd.quote:Op maandag 10 september 2018 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q liep ook te mekkeren over de temperatuur toen het een beetje zonnig was.
het is gewoon bizar dat een bus dovedeo daar 1,40 ofzo kost en hier tegen de 4 euroquote:Op maandag 10 september 2018 19:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Laatste eens geweest n.a.v. jouw posts. Denk dat ik er vaker heen ga alsnik in de buurt ben
En dan vraag je me ook niet voor de herkansing!? Damn, the disrespectquote:Op maandag 10 september 2018 19:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij had al andere plannen! Al ben ik uiteindelijk niet gegaan.
Neequote:
DMquote:Op maandag 10 september 2018 19:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja alleen hadden ze de deo die ik altijd heb daar niet.quote:Op maandag 10 september 2018 19:23 schreef MCH het volgende:
[..]
het is gewoon bizar dat een bus dovedeo daar 1,40 ofzo kost en hier tegen de 4 euro
Duitse Lidlquote:Op maandag 10 september 2018 19:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja alleen hadden ze de deo die ik altijd heb daar niet.
Die winkel zit hier in Gronau naast een Lidl, Aldi, Pennymarkt en drankenwinkel. Snap serieus niet dat ik daar nooit eerder ben geweest
Oeh Luxemburg. Ook mooiquote:Op maandag 10 september 2018 19:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goeie oplossing. Ben morgen in Luxemburg. Daar is de drank ook goedkoop.
Haha.quote:Op maandag 10 september 2018 19:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ha, waar ik woon kan jij geen huis betalen vrees ik
Ik ben momenteel in reserve-Luxemburg.quote:Op maandag 10 september 2018 19:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goeie oplossing. Ben morgen in Luxemburg. Daar is de drank ook goedkoop.
Niet reserve-België?quote:Op maandag 10 september 2018 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben momenteel in reserve-Luxemburg.
heel luxemburg op vakantie kan ook best snel natuurlijkquote:Op maandag 10 september 2018 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hele dorp vol met Luxemburgers.
Huuuuu!quote:Op maandag 10 september 2018 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hele dorp vol met Luxemburgers.
Zijn best leuke mensenquote:
Ik ben gewoon thuis hoor!quote:Op maandag 10 september 2018 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Loopt echt een goddelijk lekkere man rond hier.
Alles kan kapot samzzquote:Op maandag 10 september 2018 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn best leuke mensen. Loopt echt een goddelijk lekkere man rond hier. Uiteraard heeft ie een vriendin, maar kijken mag eh
.
Beetje verquote:Op maandag 10 september 2018 19:44 schreef MCH het volgende:
[..]
https://www.sikkom.nl/groningenheeft-een-pindakaaswinkel/
ja las ik ook toen ik het bericht las zeg maarquote:Op maandag 10 september 2018 19:47 schreef CherryLips het volgende:
Jezus die winkel zit bijna overal.
Pindakaas is hipquote:Op maandag 10 september 2018 19:47 schreef CherryLips het volgende:
beter ging je meehelpen 010 verdedigen zonetquote:Op maandag 10 september 2018 19:49 schreef Driepink het volgende:
In Rotterdam zit geen pindakaaswinkel toch?
Of ben ik nou gek?
Waar heb je het over? Oorlog?quote:Op maandag 10 september 2018 19:50 schreef MCH het volgende:
[..]
beter ging je meehelpen 010 verdedigen zonet
Gewoon proberen. Is tof!quote:Op maandag 10 september 2018 19:52 schreef Samzz het volgende:
Iemand op Facebook verkoopt een ultiem gaaf knalfuchsiaroze jurk. En ik wil hem.
Maar ik weet niet of die kleur me staat.
Ligt aan de prijs.quote:Op maandag 10 september 2018 19:52 schreef Samzz het volgende:
Iemand op Facebook verkoopt een ultiem gaaf knalfuchsiaroze jurk. En ik wil hem.
moet altijd aan jou denken als ik dit filmpje kijkquote:Op maandag 10 september 2018 19:47 schreef CherryLips het volgende:
Kick kind dat.quote:Op maandag 10 september 2018 19:54 schreef MCH het volgende:
[..]
moet altijd aan jou denken als ik dit filmpje kijk
Ze hebben mij aangenomen!quote:Op maandag 10 september 2018 18:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Heeft Lot nog gepost of ze die baan heeft gekregen? Ik kan er zo gauw niets over vinden.
quote:Op maandag 10 september 2018 19:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ze hebben mij aangenomen!Kan het zelf nog niet geloven
Toetertjes, kwam door mijn power motivational speech natuurlijk!!!quote:Op maandag 10 september 2018 19:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Haha, ja dat zal het geweest zijnquote:Op maandag 10 september 2018 19:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Toetertjes, kwam door mijn power motivational speech natuurlijk!!!![]()
![]()
Beetje ontspoort toch, ken alleen haar heel vroege materiaalquote:Op maandag 10 september 2018 19:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kick kind dat.
Inmiddels ook legaal geloof ik.
Moet je ook enge objecten schoonmaken dat er opeens zoutzuur op je kan vallen? (12 steden, 13 ongelukken nachtmerriesquote:Op maandag 10 september 2018 19:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Industrieel schoonmaken, vlakbij huis en een bijzonder net salaris.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 september 2018 19:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hopelijk bevalt hetquote:Op maandag 10 september 2018 19:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, het is ook geen zwaar lichamelijk werk want bijna alles is computergestuurdquote:Op maandag 10 september 2018 20:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet je ook enge objecten schoonmaken dat er opeens zoutzuur op je kan vallen? (12 steden, 13 ongelukken nachtmerries)
Getrouwd zelfs inmiddels..quote:Op maandag 10 september 2018 19:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Beetje ontspoort toch, ken alleen haar heel vroege materiaal
Jeejquote:Op maandag 10 september 2018 19:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wij oordelen welquote:Op maandag 10 september 2018 19:52 schreef Samzz het volgende:
Dus je bent zeg maar terug naar het rustige leven gegaan door de break up?quote:Op maandag 10 september 2018 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is de definitie van ontsporen.
Geen idee? Volgens sommige kun je beter niet trouwenquote:Op maandag 10 september 2018 20:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dus er is hoop? Ik vraag dit voor een vriendin.
Wie trouwt er tegenwoordig nogquote:Op maandag 10 september 2018 20:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen idee? Volgens sommige kun je beter niet trouwen
Weer helemaal met beide benen op de grond.quote:Op maandag 10 september 2018 20:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus je bent zeg maar terug naar het rustige leven gegaan door de break up?
Waarom zou je nog trouwen dan?quote:Op maandag 10 september 2018 20:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 september 2018 20:03 schreef Senn88 het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk. En dan heb ik ook nog vega lasagne van de Ikea omdat ik net naar mediamarkt moest omdat Luna mijn laptopkabel kapot gebeten heeft. Maar wat maakt het uit
Alleen zonder huwelijksvoorwaarden met een miljonair.quote:Op maandag 10 september 2018 20:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ook niet aan beginnen hoor. Wees verstandig.quote:Op maandag 10 september 2018 20:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja moet je niet aan mij vragen.
Ik heb niet eens een vriendin
why notquote:Op maandag 10 september 2018 20:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ook niet aan beginnen hoor. Wees verstandig.
Ze heeft nudies.quote:Op maandag 10 september 2018 19:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kick kind dat.
Inmiddels ook legaal geloof ik.
Zou het niet zo'n probleem vinden om het werk in huis weer te delen. Maar dan kan ik ook een of andere expat in huis nemen.quote:Op maandag 10 september 2018 20:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ook niet aan beginnen hoor. Wees verstandig.
daarom houd ik het ook bij 1 kutquote:Op maandag 10 september 2018 20:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Al dat gekut altijd met die kutten. Moet je niet willen.
Neem gewoon een au pair maar dan voor de ontwikkeling van je hond.quote:Op maandag 10 september 2018 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou het niet zo'n probleem vinden om het werk in huis weer te delen. Maar dan kan ik ook een of andere expat in huis nemen.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 10 september 2018 19:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 september 2018 20:09 schreef MCH het volgende:
[..]
verstop dan net als je afstandsbediening, faxie helpt wel met zoeken daarna
Wie?quote:Op maandag 10 september 2018 20:10 schreef MCH het volgende:
Benieuwd wat er met Nina Sanders aan de hand is
Ze is dik en knorrig omdat ze op dieet staat.quote:Op maandag 10 september 2018 20:09 schreef Senn88 het volgende:
Dank u allen voor de felicitaties.
Kaneeltje hoe is het poes? Zijn er nog pics?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 september 2018 20:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, het is ook geen zwaar lichamelijk werk want bijna alles is computergestuurd
Goed plan! Hoeft die niet meer naar de opvang toe + een jonge vrouw in huis erbij.quote:Op maandag 10 september 2018 20:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Neem gewoon een au pair maar dan voor de ontwikkeling van je hond.
Waar gaat dit nou weer over?quote:Op maandag 10 september 2018 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is dik en knorrig omdat ze op dieet staat.
Ze wil alles in haar turf steken. Ook plastic dat worst heeft aangeraakt, en dan stikt ze.
Pak je het uit haar bek, en bijt ze je. Alsof ze dood wil.
Ik zal even kijken of ik foto kan uploade.
quote:Op maandag 10 september 2018 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is dik en knorrig omdat ze op dieet staat.
Ze wil alles in haar turf steken. Ook plastic dat worst heeft aangeraakt, en dan stikt ze.
Pak je het uit haar bek, en bijt ze je. Alsof ze dood wil.
Ik zal even kijken of ik foto kan uploade.
gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 september 2018 19:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 september 2018 20:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Dus je gaat schoonmaakrobots aansturen of wat? Soort extra grote irobot roomba's soms?
quote:Op maandag 10 september 2018 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed plan! Hoeft die niet meer naar de opvang toe + een jonge vrouw in huis erbij.
Ah, oké. Ben benieuwd!quote:Op maandag 10 september 2018 20:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]Ik heb geen flauw idee. Ik krijg op korte termijn eerst een spoedcursus en dan willen ze mij z.s.m. inplannen.
Goed bezigquote:Op maandag 10 september 2018 20:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Industrieel schoonmaker, tijdelijk hoor ik zwoeg gewoon door voor mijn diploma.
boefjequote:Op maandag 10 september 2018 20:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik zal de vraag niet stellen
Oeh ik ga voor je duimen!quote:Op maandag 10 september 2018 20:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah, oké. Ben benieuwd!
Krijg wss deze maand te horen of een vaste aanstelling in het verschiet ligt of niet
Eind hoofdstuk 4 (methodologie). Ben aan het worstelen met 1 onderzoeksvraag waarvan ik overweeg hem te schrappen. Hierna h 5 onderzoeksresultaten en h 6 conclusie en aanbevelingen.quote:Op maandag 10 september 2018 20:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik zal de vraag niet stellen
Onze kat.quote:Op maandag 10 september 2018 20:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Waar gaat dit nou weer over?
Toch niet over een mens he?
Slapendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ook nietquote:Op maandag 10 september 2018 20:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel een leuke nieuwe vriendin gevonden al?
quote:Op maandag 10 september 2018 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onze kat.
[..]
SlapendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 10 september 2018 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onze kat.
[..]
SlapendAwhhh ik vind haar wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 september 2018 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op de kast, tong uitstekendMaar ze is toch niet dik hier?! Ben je je kat nu aan het fatshamen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de opgezette fret en kogelvis op de achtergrond.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Handig toch!quote:Op maandag 10 september 2018 20:20 schreef MCH het volgende:
[..]
het is hier wel alle singles verzamelen de laatste tijd
quote:Op maandag 10 september 2018 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op de kast, tong uitstekendLijkt bijna zo'n opgezet speelgoedbeest met zo'n plastic tongetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn er toch voldoende ter compensatie?quote:Op maandag 10 september 2018 20:22 schreef MCH het volgende:
[..]
als er ook wat singlevrouwen die willen tegenover staan wel
wie danquote:Op maandag 10 september 2018 20:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die zijn er toch voldoende ter compensatie?
Ja wel goed. Druk met werk zodat ik kan doorstromen naar een nieuwe functie dus nu nog even afzien maar uiteindelijk wel leuker is de bedoelingquote:
Ja ga mij daten danquote:Op maandag 10 september 2018 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou het niet zo'n probleem vinden om het werk in huis weer te delen. Maar dan kan ik ook een of andere expat in huis nemen.
Nee, is gewoon goed gevuld.quote:Op maandag 10 september 2018 20:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar ze is toch niet dik hier?! Ben je je kat nu aan het fatshamen?
Ze is echt genoeg. Haar poepgeur, man man man manquote:Op maandag 10 september 2018 20:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Lijkt bijna zo'n opgezet speelgoedbeest met zo'n plastic tongetje
Hey wat goed! Is dat het werk waar we het toen ooit lang geleden nog over hadden?quote:Op maandag 10 september 2018 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja wel goed. Druk met werk zodat ik kan doorstromen naar een nieuwe functie dus nu nog even afzien maar uiteindelijk wel leuker is de bedoeling
quote:Op maandag 10 september 2018 20:24 schreef MCH het volgende:
[..]
vrouwen die willen en niet lastig doen zei ik
Deed ze gewoon voor jouw slankelijnquote:Op maandag 10 september 2018 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, is gewoon goed gevuld.
Maar omdat ze zo'n enorme honger heeft de hele tijd, noem ik haar dik.
Ze stal vorige maand de worst die ik wilde snijden en rende snel weg.
De troll soortquote:Op maandag 10 september 2018 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bedoelt, de rook soort of de vuige soort?
vuige soort wtf is dat danquote:Op maandag 10 september 2018 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat vind jij onder lastig doen vallen precies?quote:Op maandag 10 september 2018 20:24 schreef MCH het volgende:
[..]
vrouwen die willen en niet lastig doen zei ik
Ik geloof het wel. Ben de laatste tijd door de drukte een beetje een zeefquote:Op maandag 10 september 2018 20:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hey wat goed! Is dat het werk waar we het toen ooit lang geleden nog over hadden?
hele week ons lekker maken met een date en dan gaat het opeens weer niet door om een vage reden, van tamieke weet ik het niet overigens en CL is helemaal verzot van haar hamstertjesquote:Op maandag 10 september 2018 20:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat vind jij onder lastig doen vallen precies?
[..]
Ik geloof het wel. Ben de laatste tijd door de drukte een beetje een zeef![]()
Jij nog een beetje kunnen genieten van de zomer en het mooie weer ondanks dat je niet helemaal lekker in je vel zit?
Wiet.quote:Op maandag 10 september 2018 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe is dat lastig doen?quote:Op maandag 10 september 2018 20:27 schreef MCH het volgende:
[..]
hele week ons lekker maken met een date en dan gaat het opeens weer niet door om een vage reden, van tamieke weet ik het niet overigens en CL is helemaal verzot van haar hamstertjes
ik hou meer van succesverhalenquote:Op maandag 10 september 2018 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe is dat lastig doen?
Niemand is toch 100% een zonnetje?
Ik vond de hittegolf vooral kut. Ik had mijn hele balkon in de bloemetjes maar met die aanhoudende hitte zijn al mijn planten dood gegaan ondanks dat ik 2x daags water gafquote:Op maandag 10 september 2018 20:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat vind jij onder lastig doen vallen precies?
[..]
Ik geloof het wel. Ben de laatste tijd door de drukte een beetje een zeef![]()
Jij nog een beetje kunnen genieten van de zomer en het mooie weer ondanks dat je niet helemaal lekker in je vel zit?
Ze is dan zo heerlijk boos als je het afpakt.quote:Op maandag 10 september 2018 20:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Deed ze gewoon voor jouw slankelijn
je hebt op zich wel zelfinzichtquote:Op maandag 10 september 2018 20:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik vond de hittegolf vooral kut. Ik had mijn hele balkon in de bloemetjes maar met die aanhoudende hitte zijn al mijn planten dood gegaan ondanks dat ik 2x daags water gafHeb vooral 's nachts geleefd en overdag geslapen maar daardoor daalde mijn vit D waardoor ik mega depressief werd en toen was er helemaal geen land meer met mij te bezeilen.
Anussen likken is niet iedereen zijn eerste idee als het gaat om intiem zijn, he Ash.quote:
Houden we het huis aan zee dan wel aan?quote:Op maandag 10 september 2018 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ga mij daten dan. Ook soort van expat
.
beetje lafjes tegen je huig tikkenquote:Op maandag 10 september 2018 20:28 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Hoe doe je dat een beetje? Bedoelde wiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |