Ik moet gewoon tot half 6. bleghquote:Op maandag 10 september 2018 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ik heb het opgegeven voor vandaag. Om 4 uur naar huis.
Ik vraag me af of de NOS weet wat het woord "incident" betekent.quote:Op maandag 10 september 2018 15:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar het zijn allemaal incidenten hoor.
Standaard toevoeging aan ieder artikel over moslimgeweld toch?quote:Op maandag 10 september 2018 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de NOS weet wat het woord "incident" betekent.
quote:Op maandag 10 september 2018 15:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Standaard toevoeging aan ieder artikel over moslimgeweld toch?
quote:Op maandag 10 september 2018 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
2,5 uur gespendeerd aan kraambezoek tijdens werktijd. Wederom bevestiging dat ik geen minderen hoef
Lekker beschuit eten in de baas zijn tijd. Prima!quote:Op maandag 10 september 2018 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
2,5 uur gespendeerd aan kraambezoek tijdens werktijd. Wederom bevestiging dat ik geen minderen hoef
Ja, totdat dat kind begon te blérenquote:Op maandag 10 september 2018 16:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker beschuit eten in de baas zijn tijd. Prima!
Zit je daar zo lekker awkward bij.quote:Op maandag 10 september 2018 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, totdat dat kind begon te bléren
Lekker even borstvoeding geven voor alle collega'squote:Op maandag 10 september 2018 16:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zit je daar zo lekker awkward bij.
Bittyquote:Op maandag 10 september 2018 16:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker even borstvoeding geven voor alle collega's
Bahquote:Op maandag 10 september 2018 16:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker even borstvoeding geven voor alle collega's
Mooi moment om weer naar kantoor te rijden.quote:Op maandag 10 september 2018 16:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zit je daar zo lekker awkward bij.
Nee. Ik loop niet voor hem hard namelijkquote:Op maandag 10 september 2018 15:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon mee stoppen, je hebt hem nu toch al binnengehengeld.
Minder hard aan de arbeid dan jijquote:Op maandag 10 september 2018 16:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Excuses voor het late antwoord, was hard aan de arbeid.
Hier gaat ie wel goed! En bij jou?
Mocht je geen zipje moedermelk?quote:Op maandag 10 september 2018 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi moment om weer naar kantoor te rijden.
Te knap om hard te werken hé?quote:Op maandag 10 september 2018 16:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Minder hard aan de arbeid dan jij
Gaat zo met z'n ups en downies.quote:Op maandag 10 september 2018 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Het is hier ook lekker doods tegenwoordig he?
Sorry ik moet werken.quote:Op maandag 10 september 2018 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Het is hier ook lekker doods tegenwoordig he?
Iets te veel downies.quote:Op maandag 10 september 2018 17:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gaat zo met z'n ups en downies.
quote:Op maandag 10 september 2018 17:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Als jullie nou niet iedereen weg zouden pesten
Frietjes uitverkocht?quote:Op maandag 10 september 2018 18:02 schreef Faxie het volgende:
Zooi groenten, kip en Chinese mie gehaald. Zo eens wokken
Vrijdag weerquote:Op maandag 10 september 2018 18:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Frietjes uitverkocht?![]()
Ik wist wel dat de oogst slecht was maar niet zo erg
Saus?quote:Op maandag 10 september 2018 18:02 schreef Faxie het volgende:
Zooi groenten, kip en Chinese mie gehaald. Zo eens wokken
Kwam huehue. Nee valt wel mee.quote:Op maandag 10 september 2018 18:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bied je hem nu saus aan?
Dat klinkt wel wat wanhopig. Pandapunt kwam harder aan dan je dacht?
Oh, dat lijkt me erg kaal.quote:
Jij knalt er ook weer lekker in vandaag moeders.quote:Op maandag 10 september 2018 18:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bied je hem nu saus aan?
Dat klinkt wel wat wanhopig. Pandapunt kwam harder aan dan je dacht?
En je hebt ook wel wat Albert Verlinde trekjesquote:Op maandag 10 september 2018 18:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Heeft Lot nog gepost of ze die baan heeft gekregen? Ik kan er zo gauw niets over vinden.
Ik doe mijn best. Weer eens wat anders dan theegeleut.quote:Op maandag 10 september 2018 18:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij knalt er ook weer lekker in vandaag moeders.
quote:
Fixedquote:Op maandag 10 september 2018 18:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je vergeet: UtrechtGroot-Amsterdam
Je gaat haar niet ontvoeren hè?quote:Op maandag 10 september 2018 18:38 schreef STING het volgende:
[..]
Beter dat je nu alvast aan het idee went, is het straks makkelijker
Metropool Utrecht is zich ook aan het uitbreiden, misschien haalt die Amsterdam nog wel in qua tempoquote:Op maandag 10 september 2018 18:38 schreef STING het volgende:
[..]
Beter dat je nu alvast aan het idee went, is het straks makkelijker
Huu nee, krijgen we ook al die klotetoeristen en wordt de stad net zo onleefbaar als Amsterdam.quote:Op maandag 10 september 2018 18:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Metropool Utrecht is zich ook aan het uitbreiden, misschien haalt die Amsterdam nog wel in qua tempo
AF! Yv is van Utrecht!quote:Op maandag 10 september 2018 18:40 schreef STING het volgende:
[..]
Niet nodig, lokken met thee en chocolade is voldoende
Ik vind jou leuk. Maar dat was al lang voordat je in Utrecht ging wonen. Niet je meest briljante besluit, maar ach, je kon een misser hebben met het krediet dat je hebt opgebouwd.quote:Op maandag 10 september 2018 18:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En toch vind je ons leuk ondanks dat we niet in het statige Den Haag wonen
Nee joh, dat gaat allemaal in stilte natuurlijk.quote:Op maandag 10 september 2018 18:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Huu nee, krijgen we ook al die klotetoeristen en wordt de stad net zo onleefbaar als Amsterdam.
En vergeet de wafel/Nutella en kaas winkels nietquote:Op maandag 10 september 2018 18:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Huu nee, krijgen we ook al die klotetoeristen en wordt de stad net zo onleefbaar als Amsterdam.
Oh, ik vond het eigenlijk wel mijn meest briljante besluit tot nu toequote:Op maandag 10 september 2018 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind jou leuk. Maar dat was al lang voordat je in Utrecht ging wonen. Niet je meest briljante besluit, maar ach, je kon een misser hebben met het krediet dat je hebt opgebouwd.
Dat is hier al begonnen.quote:Op maandag 10 september 2018 18:42 schreef STING het volgende:
[..]
En vergeet de wafel/Nutella en kaas winkels niet
Dat.quote:Op maandag 10 september 2018 18:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik vond het eigenlijk wel mijn meest briljante besluit tot nu toe
Laten we het houden op verschil van inzicht.quote:Op maandag 10 september 2018 18:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ook jij zit er wel eens naast natuurlijkquote:Op maandag 10 september 2018 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we het houden op verschil van inzicht.
Ik ben ook vaak in Utrechtquote:Op maandag 10 september 2018 18:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klopt. Dit is niet zo'n moment.quote:Op maandag 10 september 2018 18:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ook jij zit er wel eens naast natuurlijk
voor awesomeness kan ik beter in Rotterdam blijven.quote:Op maandag 10 september 2018 19:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Makkelijk bereikbaar, midden van het land en gewoon awesome.
Ik hoop over de kleinequote:Op maandag 10 september 2018 19:00 schreef Samzz het volgende:
Ik struikel net over m'n hond. Nu heb ik nog meer zeer
.
Dat kan ook jaquote:Op maandag 10 september 2018 19:01 schreef MCH het volgende:
[..]
voor awesomeness kan ik beter in Rotterdam blijven.
Den Haagquote:Op maandag 10 september 2018 19:02 schreef Samzz het volgende:
Als ik moest kiezen tussen Den Haag en Utrecht, dan Den Haag.
Haat aan Den Haag, lelijke tokkies wonen daar met hun vreemde taaltje en door de zee is het er altijd een paar graden kouder.quote:Op maandag 10 september 2018 19:02 schreef Samzz het volgende:
Nee, die grotequote:Op maandag 10 september 2018 19:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoop over de kleine![]()
Voorzichtig aan doen.
Het waait er altijdquote:Op maandag 10 september 2018 19:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Haat aan Den Haag, lelijke tokkies wonen daar met hun vreemde taaltje en door de zee is het er altijd een paar graden kouder.
Den HAagquote:Op maandag 10 september 2018 19:02 schreef Samzz het volgende:
Beter blijf je er weg dan.quote:Op maandag 10 september 2018 19:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Haat aan Den Haag, lelijke tokkies wonen daar met hun vreemde taaltje en door de zee is het er altijd een paar graden kouder.
Nee, Rotterdam is lekkerquote:Op maandag 10 september 2018 19:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan wordt het tenminste niet 34 graden in je woonkamer als de zon es schijnt.quote:
Nee, want ik kom niet in die arbeidersghetto.quote:Op maandag 10 september 2018 19:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Kom afspreken dan in Rotterdam-Zuid met je grote mond
Ha, waar ik woon kan jij geen huis betalen vrees ikquote:Op maandag 10 september 2018 19:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, want ik kom niet in die arbeidersghetto.
Fijn dat je vriendin ook werk heeft en kan bijdragenquote:Op maandag 10 september 2018 19:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ha, waar ik woon kan jij geen huis betalen vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |