quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo kwam ik een keer uit mijn werk. Gesloopt dus. Werd afgezet en ging boodschappen doen. Ik wilde een peukie roken. Ik zag een oude vrouw zitten op het bankje dus die peuk leek me niet handig. Zie ik haar een pakje sigaretten uit haar rollator pakken. Er naast gaan zitten en het was een leuk gesprek. Ze toverde een blikje bier uit de rollator die ik voor haar heb opengemaakt
Kim is honderd ondertussenquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:34 schreef Recce het volgende:
Argh! Niet weer dat plaatje. Zo is het leven helemaal niet leuk!
je bent er nogquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:34 schreef Recce het volgende:
Argh! Niet weer dat plaatje. Zo is het leven helemaal niet leuk!
Die gaat 200 worden opgezet en wel.quote:
owjjj boksquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]Ik had een taser.
Daar had Kim niet van terug.
Was je vermistquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog wel bedankt voor de bezorgdheid!
quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij had een date met Kim Holland.
Drugsquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:54 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Het aandeel Tesla daalde 6 procent.
Dan verdwijn je in een zwart gatquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Scrutinizer had Kim Holland op me afgestuurd.
Dat is een beetje zelf neuken he?quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:54 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Het aandeel Tesla daalde 6 procent.
Nou, nou, nou, wat een taal weer.quote:
In Amerika denken ze nu direct dat z'n bizarre uitlatingen van de laatste tijd aan wiet te wijten zijn.quote:
Hoe noem jij het ?quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, wat een taal weer.![]()
Dat werd me ooit verteld toen ik ooit eens wat had gebruikt... In het Spaans dan wel ,...quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, wat een taal weer.![]()
Dus je kan wel ontsnappen uit een zwart gat? Een natuurkundige doorbraak.quote:
Half Amerika zit aan de opiaten.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
In Amerika denken ze nu direct dat z'n bizarre uitlatingen van de laatste tijd aan wiet te wijten zijn.Ik vond het veel zorgelijker dat-ie aan de slaapmiddelen zit. Die zijn veel gevaarlijker dan een jointje.
Achquote:Op vrijdag 7 september 2018 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij doet wel moeite om het voor zichzelf te verneuken ja.
Niet, ik ben nog maagd.quote:
Zit je weer aan je vinger?quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga het hier niet over cannabis hebben.
Wat heb ik daar nou weer aan, als ik in de spiegel kijk kom ik mijzelf ook tegen. Daarvoor hoef ik niet te rennen en word ik ook niet moe.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Rondjes draaien met de snelheid van het licht .. dan kom je jezelf vanzelf tegen
AAAAAAARRRRrrrrrghhhhhhh…quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:45 schreef chufi het volgende:
Sas ! Als je de was nog hebt buiten hangen wordt het tijd om die ff snel van de lijn te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:20 schreef chufi het volgende:
Wil ik het vuur aansteken onder de pan met water die ik al klaar had gezet, zie ik al damp op het deksel en de pan voelt al warm aan.... Check Check dubbel check.. ja het vuur staat gewoon uit .. check ja het is toch echt al wel warm...Je maakt wat mee somsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:20 schreef chufi het volgende:
Wil ik het vuur aansteken onder de pan met water die ik al klaar had gezet, zie ik al damp op het deksel en de pan voelt al warm aan.... Check Check dubbel check.. ja het vuur staat gewoon uit .. check ja het is toch echt al wel warm...Pleur het op twitter en je haalt ook nog de FP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:27 schreef chufi het volgende:
Ja eh ik twitter tweet nooit, lees alleen maar mee
Ik lees vaak Twitter via de rechtbankquote:Op vrijdag 7 september 2018 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik loop met een grote boog om die onzin heen.
heb je geen hoekbank?quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees vaak Twitter via de rechtbank
Hihiquote:
Ik wist het wel. Het is allemaal de schuld van de ....quote:
Twitter is geen chipsquote:Op vrijdag 7 september 2018 19:51 schreef chufi het volgende:
De boeren en de aardapples... Nooit meer chips
Je bent echt grappigquote:
ik ben jullie een beetje zat qua domme grapjesquote:
Flippo's, ik kan er nog steeds agressief van worden. Zit ik lekker met een zak chips een film te kijken en ineens heb je een stuk plastic in je bek.quote:
Is allemaal rommel die uiteindelijk op de grote plastic berg terechtkomt, en dat na een volkomen zinloos 'leven'.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flippo's, ik kan er nog steeds agressief van worden. Zit ik lekker met een zak chips een film te kijken en ineens heb je een stuk plastic in je bek.
Ja en nu ?quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
ik ben jullie een beetje zat qua domme grapjes
YT's postenquote:
Tommy Cooperquote:
Nou ja, de man is in het harnas gestorven, hij had ook jaren ziek kunnen zijn en ergens liggen wegkwijnen, dit was wel waardig, hij was alleen nog relatief jong.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tommy Cooper![]()
Maar dit filmpje is niet leuk.
ongesteld?quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
ik ben jullie een beetje zat qua domme grapjes
Je hebt Soury verjaagd met je YT's.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:36 schreef sig000 het volgende:
Ik ben voorlopig wel onder de pannen op YT.
al weer terugquote:
De aflevering dat hij bij de Muppetsshow was is ook erg leuk. Geweldig als tovenaar en komiek,. Waar is het ei gebleven?quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, de man is in het harnas gestorven, hij had ook jaren ziek kunnen zijn en ergens liggen wegkwijnen, dit was wel waardig, hij was alleen nog relatief jong.
Soury is dol op mijn tubjes.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt Soury verjaagd met je YT's.
quote:
anders ik welquote:Op vrijdag 7 september 2018 20:36 schreef sig000 het volgende:
Ik ben voorlopig wel onder de pannen op YT.
Die 2 DJ's op Boilerroom daar zijn helemaal toppie.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:43 schreef chufi het volgende:
Valencia is een mooie stad, met een muzikaal verleden
Wat een grafmuziek.quote:
Dan kan je je lol nog opquote:
Heeft u daar familie?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dan kan je je lol nog op
Lil Kleine belooft nog twaalf jaar door te gaan
Vanmiddag gedaan. Kan ik eindelijk in dat topic reagerenquote:
ik vind dat leuk de rhitmesquote:
o dan kom ik stenen zoekenquote:
Dat kan er loopt een beek langs met veel stenen erin.quote:
Tja dat kan ik een lange tijd met de muziek uit de radio. Je hebt ook zo'n Nederlandstalig kutnummer wat ik steeds hoor op de radio. Nummer is prima maar totdat er zo'n kinderstemmetje voorbij komt. Doe mij maar liever dit;quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dan kan je je lol nog op
Lil Kleine belooft nog twaalf jaar door te gaan
De aflevering dat hij bij de Muppetsshow was is ook erg leuk. Geweldig als tovenaar en komiek,. Waar is het ei gebleven?quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, de man is in het harnas gestorven, hij had ook jaren ziek kunnen zijn en ergens liggen wegkwijnen, dit was wel waardig, hij was alleen nog relatief jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |