Dus je kan wel ontsnappen uit een zwart gat? Een natuurkundige doorbraak.quote:
Half Amerika zit aan de opiaten.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
In Amerika denken ze nu direct dat z'n bizarre uitlatingen van de laatste tijd aan wiet te wijten zijn.Ik vond het veel zorgelijker dat-ie aan de slaapmiddelen zit. Die zijn veel gevaarlijker dan een jointje.
Achquote:Op vrijdag 7 september 2018 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij doet wel moeite om het voor zichzelf te verneuken ja.
Niet, ik ben nog maagd.quote:
Zit je weer aan je vinger?quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga het hier niet over cannabis hebben.
Wat heb ik daar nou weer aan, als ik in de spiegel kijk kom ik mijzelf ook tegen. Daarvoor hoef ik niet te rennen en word ik ook niet moe.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Rondjes draaien met de snelheid van het licht .. dan kom je jezelf vanzelf tegen
AAAAAAARRRRrrrrrghhhhhhh…quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:45 schreef chufi het volgende:
Sas ! Als je de was nog hebt buiten hangen wordt het tijd om die ff snel van de lijn te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:20 schreef chufi het volgende:
Wil ik het vuur aansteken onder de pan met water die ik al klaar had gezet, zie ik al damp op het deksel en de pan voelt al warm aan.... Check Check dubbel check.. ja het vuur staat gewoon uit .. check ja het is toch echt al wel warm...Je maakt wat mee somsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:20 schreef chufi het volgende:
Wil ik het vuur aansteken onder de pan met water die ik al klaar had gezet, zie ik al damp op het deksel en de pan voelt al warm aan.... Check Check dubbel check.. ja het vuur staat gewoon uit .. check ja het is toch echt al wel warm...Pleur het op twitter en je haalt ook nog de FP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:27 schreef chufi het volgende:
Ja eh ik twitter tweet nooit, lees alleen maar mee
Ik lees vaak Twitter via de rechtbankquote:Op vrijdag 7 september 2018 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik loop met een grote boog om die onzin heen.
heb je geen hoekbank?quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees vaak Twitter via de rechtbank
Hihiquote:
Ik wist het wel. Het is allemaal de schuld van de ....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |