Twitter is geen chipsquote:Op vrijdag 7 september 2018 19:51 schreef chufi het volgende:
De boeren en de aardapples... Nooit meer chips
Je bent echt grappigquote:
ik ben jullie een beetje zat qua domme grapjesquote:
Flippo's, ik kan er nog steeds agressief van worden. Zit ik lekker met een zak chips een film te kijken en ineens heb je een stuk plastic in je bek.quote:
Is allemaal rommel die uiteindelijk op de grote plastic berg terechtkomt, en dat na een volkomen zinloos 'leven'.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flippo's, ik kan er nog steeds agressief van worden. Zit ik lekker met een zak chips een film te kijken en ineens heb je een stuk plastic in je bek.
Ja en nu ?quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
ik ben jullie een beetje zat qua domme grapjes
YT's postenquote:
Tommy Cooperquote:
Nou ja, de man is in het harnas gestorven, hij had ook jaren ziek kunnen zijn en ergens liggen wegkwijnen, dit was wel waardig, hij was alleen nog relatief jong.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tommy Cooper![]()
Maar dit filmpje is niet leuk.
ongesteld?quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
ik ben jullie een beetje zat qua domme grapjes
Je hebt Soury verjaagd met je YT's.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:36 schreef sig000 het volgende:
Ik ben voorlopig wel onder de pannen op YT.
al weer terugquote:
De aflevering dat hij bij de Muppetsshow was is ook erg leuk. Geweldig als tovenaar en komiek,. Waar is het ei gebleven?quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, de man is in het harnas gestorven, hij had ook jaren ziek kunnen zijn en ergens liggen wegkwijnen, dit was wel waardig, hij was alleen nog relatief jong.
Soury is dol op mijn tubjes.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt Soury verjaagd met je YT's.
quote:
anders ik welquote:Op vrijdag 7 september 2018 20:36 schreef sig000 het volgende:
Ik ben voorlopig wel onder de pannen op YT.
Die 2 DJ's op Boilerroom daar zijn helemaal toppie.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:43 schreef chufi het volgende:
Valencia is een mooie stad, met een muzikaal verleden
Wat een grafmuziek.quote:
Dan kan je je lol nog opquote:
Heeft u daar familie?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dan kan je je lol nog op
Lil Kleine belooft nog twaalf jaar door te gaan
Vanmiddag gedaan. Kan ik eindelijk in dat topic reagerenquote:
ik vind dat leuk de rhitmesquote:
o dan kom ik stenen zoekenquote:
Dat kan er loopt een beek langs met veel stenen erin.quote:
Tja dat kan ik een lange tijd met de muziek uit de radio. Je hebt ook zo'n Nederlandstalig kutnummer wat ik steeds hoor op de radio. Nummer is prima maar totdat er zo'n kinderstemmetje voorbij komt. Doe mij maar liever dit;quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dan kan je je lol nog op
Lil Kleine belooft nog twaalf jaar door te gaan
De aflevering dat hij bij de Muppetsshow was is ook erg leuk. Geweldig als tovenaar en komiek,. Waar is het ei gebleven?quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, de man is in het harnas gestorven, hij had ook jaren ziek kunnen zijn en ergens liggen wegkwijnen, dit was wel waardig, hij was alleen nog relatief jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |