quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja wie andersSas toch niet. Denk ik.
Edit: jaja TR gemacht
quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Recce zal ook wel een taser hebben met al die seriemoordenaars daar.
Kim trekt dat pakkie van hem in één handbeweging uit.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:14 schreef Prisha het volgende:
[..]in z'n supermanpakkie heeft ie geen taser nodig hoor
Ik moet daar zo om lachen die Kim altijdquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kim trekt dat pakkie van hem in één handbeweging uit.
wat nu danquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kim trekt dat pakkie van hem in één handbeweging uit.
quote:
Reccequote:Op vrijdag 7 september 2018 12:28 schreef Voxs het volgende:
Ik maak mij vooral zorgen wat ze met die flacon Palmolive wil doen.
Recce zal er iig geen jeuk van krijgen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:28 schreef Voxs het volgende:
Ik maak mij vooral zorgen wat ze met die flacon Palmolive wil doen.
ik zit al 5 minuten ping pong te kijken, ik moet weer iets gaan doenquote:Op vrijdag 7 september 2018 13:24 schreef Treehut362 het volgende:
Lekker en gezellig
vanmidag tafeltennis
Nog nooit gehoord van Lilquote:Op vrijdag 7 september 2018 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lil Kleine belooft nog twaalf jaar door te gaan.
Tegen Hut?quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ding Ning ook...
die staat nu de tafeltennissen
nee maar we hebben niks beters te doenquote:Op vrijdag 7 september 2018 13:44 schreef chufi het volgende:
We zijn weer grappig.. en dat op onze leeftijd ..
quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen nieuwe laptop?
oh verkeerde kwoot....quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:55 schreef chufi het volgende:
Doet de g nog gek of was het een andere toets?
Deze kwoot was OK iigquote:Op vrijdag 7 september 2018 14:15 schreef FANN het volgende:
[..]
nee mijn hoofd doet gek![]()
nee hoor was gewoon een foutje...
Musequote:
quote:Op vrijdag 7 september 2018 14:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vind ik er altijd zo chemisch uit zien... Nooit geprobeerd om eerlijk te zijn
moet ik altijd aan Doctor Who denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:01 schreef sacha het volgende:
[..]
moet ik altijd aan Doctor Who denken
waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik luister nu deze..![]()
jij zegt frisjes, jij krijgt frisjesquote:Op vrijdag 7 september 2018 14:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vind ik er altijd zo chemisch uit zien... Nooit geprobeerd om eerlijk te zijn
quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:01 schreef sacha het volgende:
[..]
moet ik altijd aan Doctor Who denken
Dus ook niet deze Dr. Ho Electro Stimulator - Massage-apparaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn chineesquote:Op vrijdag 7 september 2018 15:02 schreef sacha het volgende:
[..]
jij zegt frisjes, jij krijgt frisjes
hier omquote:
Dezequote:
ik hoor het tingeltje....quote:
mooi toch?quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dezenog steeds kippenvel als ik hem hoor. Luister het niet zo vaak meer, maar hij doet me wel wat.
tis allemaal jouw schuld Mo, ik keek 20 minuten naar de pratende man en ging ondertussen mijn lijstje doorquote:Op vrijdag 7 september 2018 15:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kwam op de een of andere manier hier uit.
Allahu Rockbarrrrr. 🤘
ze is nu ouder....quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kwam op de een of andere manier hier uit.
Allahu Rockbarrrrr. 🤘
Het is echt, dat meiske speelt gewoon met het nummer mee, en dat vind ik cool.quote:
zolang het nog niet je laatste uur is....quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:19 schreef sacha het volgende:
weer een uur van mijn leven veryoutubed
leeft ie nog dan?quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het gaat ook niet zo lekker met Koos Alberts.
Ben een beetje traag.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoe kun je de TT nu niet gezien hebben, valt toch altijd wel meteen op
Goed excuusquote:
Het is natuurlijk hartstikke sneu van dat ongeluk, maar ik vond de man daarvoor al vreselijk.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:50 schreef TillyB het volgende:
Koos Alberts is wel heerlijk om mee te blèren
in mijn haaart moeeet ik huuilen maar ik doeeee nooooooooonchalaaaaaaaantquote:Op vrijdag 7 september 2018 15:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is natuurlijk hartstikke sneu van dat ongeluk, maar ik vond de man daarvoor al vreselijk.
Niet alleen zijn 'muziek' en teksten, maar gewoon die hele man, hij loopt over van allerlei sentimenten en kan elk moment spontaan in huilen uitbarsten volgens mij.
Welke mafkees verscheurd er nou foto's?![]()
Niet, maar die wis je gewoon keihardquote:Op vrijdag 7 september 2018 15:55 schreef chufi het volgende:
Hoe verscheur je tegenwoordig een digi foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou graag nog eens Koos Alberts in de grote zaal van Paradiso zien.Versnelde polonaise.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja, steeds al die YT's, dat vindt niet iedereen even leuk hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:14 schreef sacha het volgende:
ik moet wat vaker achter mijn laptop fokken, worden jullie helemaal gek
Wij zijn te oud om ons gek te laten maken.quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:14 schreef sacha het volgende:
ik moet wat vaker achter mijn laptop fokken, worden jullie helemaal gek
Boeie in een SC maghallesquote:Op vrijdag 7 september 2018 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, steeds al die YT's, dat vindt niet iedereen even leuk hoor.
maar ik praat alleen tegen mijzelf, volkomen asociaalquote:Op vrijdag 7 september 2018 16:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij zijn te oud om ons gek te laten maken.
Als ik jou was zou ik even rustig gaan epibreren.quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:21 schreef sacha het volgende:
[..]
maar ik praat alleen tegen mijzelf, volkomen asociaal
kijk, daar heb ik wat aanquote:Op vrijdag 7 september 2018 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik even rustig gaan epibreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |