Tegen Hut?quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ding Ning ook...
die staat nu de tafeltennissen
nee maar we hebben niks beters te doenquote:Op vrijdag 7 september 2018 13:44 schreef chufi het volgende:
We zijn weer grappig.. en dat op onze leeftijd ..
quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen nieuwe laptop?
oh verkeerde kwoot....quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:55 schreef chufi het volgende:
Doet de g nog gek of was het een andere toets?
Deze kwoot was OK iigquote:Op vrijdag 7 september 2018 14:15 schreef FANN het volgende:
[..]
nee mijn hoofd doet gek![]()
nee hoor was gewoon een foutje...
Musequote:
quote:Op vrijdag 7 september 2018 14:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vind ik er altijd zo chemisch uit zien... Nooit geprobeerd om eerlijk te zijn
moet ik altijd aan Doctor Who denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:01 schreef sacha het volgende:
[..]
moet ik altijd aan Doctor Who denken
waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik luister nu deze..![]()
jij zegt frisjes, jij krijgt frisjesquote:Op vrijdag 7 september 2018 14:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vind ik er altijd zo chemisch uit zien... Nooit geprobeerd om eerlijk te zijn
quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:01 schreef sacha het volgende:
[..]
moet ik altijd aan Doctor Who denken
Dus ook niet deze Dr. Ho Electro Stimulator - Massage-apparaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn chineesquote:Op vrijdag 7 september 2018 15:02 schreef sacha het volgende:
[..]
jij zegt frisjes, jij krijgt frisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |