Het is natuurlijk hartstikke sneu van dat ongeluk, maar ik vond de man daarvoor al vreselijk.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:50 schreef TillyB het volgende:
Koos Alberts is wel heerlijk om mee te blčren
in mijn haaart moeeet ik huuilen maar ik doeeee nooooooooonchalaaaaaaaantquote:Op vrijdag 7 september 2018 15:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is natuurlijk hartstikke sneu van dat ongeluk, maar ik vond de man daarvoor al vreselijk.
Niet alleen zijn 'muziek' en teksten, maar gewoon die hele man, hij loopt over van allerlei sentimenten en kan elk moment spontaan in huilen uitbarsten volgens mij.
Welke mafkees verscheurd er nou foto's?![]()
Niet, maar die wis je gewoon keihardquote:Op vrijdag 7 september 2018 15:55 schreef chufi het volgende:
Hoe verscheur je tegenwoordig een digi foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou graag nog eens Koos Alberts in de grote zaal van Paradiso zien.Versnelde polonaise.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja, steeds al die YT's, dat vindt niet iedereen even leuk hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:14 schreef sacha het volgende:
ik moet wat vaker achter mijn laptop fokken, worden jullie helemaal gek
Wij zijn te oud om ons gek te laten maken.quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:14 schreef sacha het volgende:
ik moet wat vaker achter mijn laptop fokken, worden jullie helemaal gek
Boeie in een SC maghallesquote:Op vrijdag 7 september 2018 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, steeds al die YT's, dat vindt niet iedereen even leuk hoor.
maar ik praat alleen tegen mijzelf, volkomen asociaalquote:Op vrijdag 7 september 2018 16:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij zijn te oud om ons gek te laten maken.
Als ik jou was zou ik even rustig gaan epibreren.quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:21 schreef sacha het volgende:
[..]
maar ik praat alleen tegen mijzelf, volkomen asociaal
kijk, daar heb ik wat aanquote:Op vrijdag 7 september 2018 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik even rustig gaan epibreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |