die moeten de TT dan ook weer wijzigen eikelquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Daar hebben we modjes voor.
Ben nooit een held in openen geweest.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:07 schreef wollah het volgende:
[..]
die moeten de TT dan ook weer wijzigen eikel
Je moeder wel, maar dan haar beentjesquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ben nooit een held in openen geweest..
Klopt. Haar urn is ook altijd open.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:10 schreef wollah het volgende:
[..]
Je moeder wel, maar dan haar beentjes
So!!!!!quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Klopt. Haar urn is ook altijd open.
ZO LAAT.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:14 schreef wollah het volgende:
[..]
BITTERBALLEN OVER 5 MINUTEN GESERVEERD
Daarom hebben we modjesquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ben nooit een held in openen geweest..
Het is rond 00:00 man kut!quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ZO LAAT.
Man man man man.
Kun je dat niet eens rond 0.00 fixen
Ja ik wist niet precies hoeveel ik moest maken. Bezoekersaantallen wisselen nogal hierquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ZO LAAT.
Man man man man.
Kun je dat niet eens rond 0.00 fixen
Ik wil een mexicano.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:14 schreef wollah het volgende:
[..]
BITTERBALLEN OVER 5 MINUTEN GESERVEERD
Vandaag nog 2 op. Als ontbijt. Op een stokbrood. Met van die rooie saus waar ik nu even niet van op de naam kom.quote:
HIJ HEEFT GEEN SOMBRERO OP!!!! DUS NIET RACISTISCH!!!!!quote:
Kun je altijd meer maken tochquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:15 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja ik wist niet precies hoeveel ik moest maken. Bezoekersaantallen wisselen nogal hier
Man kut.quote:
Bier en tieten.quote:
OKÉ DAN KOMT HET ER AANquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:17 schreef vosss het volgende:
[..]
HIJ HEEFT GEEN SOMBRERO OP!!!! DUS NIET RACISTISCH!!!!!
Ik maak maar een grappie joh. Deze TT is zeer duidelijkquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Boh dit raakt mij diep man.
Fix dat dan ffe manquote:
Mensen wie geen sleutel hebben van welke AHquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:18 schreef wollah het volgende:
[..]
AH is al dicht en heb geen sleutel
DAT IS DAN JOUW PROBLEEMquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:18 schreef wollah het volgende:
[..]
Zojuist bier gepakt. Regel jij de rest?quote:
Fix jij die reeks effe danquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik maak maar een grappie joh. Deze TT is zeer duidelijk
[..]
Fix dat dan ffe man
Nee? Geen reden tot noodspiegelen in de nacht?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:18 schreef wollah het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nee? Geen reden tot noodspiegelen in de nacht?
Mensen welke mensen wie mensen die of mensen welke zeggenquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:20 schreef wollah het volgende:
[..]
Mensen wie mensen die of mensen welke zeggen
Mensen wie mensen welke die mensen die zeggen en mensen die welke wie zeggen en mensen wie die of welke zeggen als het niet wie isquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen welke mensen wie mensen die of mensen welke zeggen
Goeie bedankt Hans!quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nee? Geen reden tot noodspiegelen in de nacht?
Ow god, het afvoerputje van Limburg is er ook weer hoorquote:
Er zit een jong meisje achter me in de bus dus ik wacht even met de tieten.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Zojuist bier gepakt. Regel jij de rest?
Joeeh als ik zo thuis benquote:
Hallo. Ik ben geen man.quote:
Ik zit veilig in m'n mancave.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:22 schreef wollah het volgende:
[..]
De nachtopvang voor mentaal gestoorden jou ook volgens mij
Hoezo ik wacht even? Dalijk zit er een oma!!! Die jonge kan je toch wel de baas? Gewoon even vastpakken, shirt omhoog en foto's schieten ja tochquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:23 schreef Flippiee het volgende:
Er zit een jong meisje achter me in de bus dus ik wacht even met de tieten.
Mobiel FOK!ken in da bussquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zit een jong meisje achter me in de bus dus ik wacht even met de tieten.
[..]
Joeeh als ik zo thuis ben
[..]
Hallo. Ik ben geen man.
WELKE!quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:24 schreef wollah het volgende:
MENSEN WIE FRIET ZEGGEN____________!!!
quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo ik wacht even? Dalijk zit er een oma!!! Die jonge kan je toch wel de baas? Gewoon even vastpakken, shirt omhoog en foto's schieten ja toch
In ONZ plsquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:25 schreef wollah het volgende:
[..]
IK OPEN ER MORGEN WEL EEN TOPIC MET POLL OVER
1. Die
2. Wie
3. Welke
Gr gr
quote:
Tering, I.quote:
Ja maar mijn autisme raadt het af.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo ik wacht even? Dalijk zit er een oma!!! Die jonge kan je toch wel de baas? Gewoon even vastpakken, shirt omhoog en foto's schieten ja toch
Trusten pretpet.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:25 schreef wollah het volgende:
[..]
IK OPEN ER MORGEN WEL EEN TOPIC MET POLL OVER
1. Die
2. Wie
3. Welke
Gr gr
Jawel hoor. Ben wel wat gewend. FOK! nog net niet tijdens het neukenquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:28 schreef wollah het volgende:
[..]
Lukt dat wel een beetje?![]()
1 drempel en je hele post naar de klote
#teamdiequote:Op vrijdag 7 september 2018 00:27 schreef wollah het volgende:
[..]
Komt goed hoowr
Wordt een bittere strijd denk ik
Soow! Zal wel een beleding voor de tegenpartij zijn :’(quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ben wel wat gewend. FOK! nog net niet tijdens het neuken
Team welkequote:#teamdie
.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Soow! Zal wel een beleding voor de tegenpartij zijn :’(
[..]
Team welke
Zal zeker een belediging zijn als ik dat zou doenquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Soow! Zal wel een beleding voor de tegenpartij zijn :’(
[..]
Team welke
Tja boodschappenlijstjes is nog tot daar aan toe maar FOK!ken gaat wel echt een stap te verquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal zeker een belediging zijn als ik dat zou doen
Gewoon even aangeven dat het een fetisj is.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal zeker een belediging zijn als ik dat zou doen
quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:40 schreef wollah het volgende:
Nu weten we ook allemaal wanneer Flippiee een paarsgepunte lans in ontvangst neemt aangezien ze verder altijd aan het FOK!ken is
quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Gewoon even aangeven dat het een fetisj is.
Hahaha boodschappenlijstjes is ook wel erg hoor als je op dat moment daar aan denktquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:38 schreef wollah het volgende:
[..]
Tja boodschappenlijstjes is nog tot daar aan toe maar FOK!ken gaat wel echt een stap te ver
Uiteraardquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:41 schreef Flippiee het volgende:
Hahaha boodschappenlijstjes is ook wel erg hoor als je op dat moment daar aan denkt
Sowieso etenquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Soberso, boodschappenlijstjes.. Niet enkel impulsaankopen doen.
.
Ditquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Soberso, boodschappenlijstjes.. Niet enkel impulsaankopen doen.
.
Blik bier is twee sneeën brood.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:45 schreef wollah het volgende:
[..]
Sowieso eten![]()
Geen eckte alco zijn die geen eten nodig heeft
Sorry, was ff nieuw bier halen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:45 schreef wollah het volgende:
[..]
Sowieso eten![]()
Geen eckte alco zijn die geen eten nodig heeft
Dan zit ik al gauw op een vol brood per dag lekker manquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Blik bier is twee sneeën brood.
Precies, afrikaantjes zijn jaloers op je.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:46 schreef wollah het volgende:
[..]
Dan zit ik al gauw op een vol brood per dag lekker man
/boobs-milk-naked-shirt-Favim.comquote:
Nee een garage met een paar kratten bierquote:
Zijn geen fijne dit. Of je moet geilen op hanguiers.quote:
Een paar kratjes maar?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee een garage met een paar kratten bier
Theezakjesquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Zijn geen fijne dit. Of je moet geilen op hanguiers.
ALS ZE MAAR NIET HANGEN!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mja nee maar bigger is better etc.
Dan blijven er wel weinig vrouwmensen in Nederland overquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:50 schreef vosss het volgende:
Vrouwen met hangspenen zouden preventief geruimd moeten worden imo.
There; I said it.
Niks mis met een paar goeie kwarktassen inddquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die tijd heb ik wel gehad. Hou het nu netjes bij een paar flesjes per dag als ik door de weeks drink. Stuk of 6 ofzo.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:49 schreef wollah het volgende:
[..]
Een paar kratjes maar?
Ik dacht een eckte mede alco te hebben gevonden maar helaas
Is mijn belofte waar makenquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:48 schreef wollah het volgende:
[..]
Zo net thuis en het eerste wat je doet
Beter had je dat jonge grietje aangerand. Met je hangtieters.quote:
Ok, 1-0 voor jouquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Motorboaten maakt een hoop goed.
Beter zoek je gewoon zelf wat op ouwe zeikstraal dat je bennequote:Op vrijdag 7 september 2018 00:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Beter had je dat jonge grietje aangerand. Met je hangtieters.
Valt me van je tegen kerelquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Die tijd heb ik wel gehad. Hou het nu netjes bij een paar flesjes per dag als ik door de weeks drink. Stuk of 6 ofzo.
Ik ben ook geen 18 meer hequote:
Maakt niks uit; die heb ik ook gemist!!!!quote:
Ze belde net af helaasquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Maakt niks uit; die heb ik ook gemist!!!!
Wat een toeval, ik ook.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Maakt niks uit; die heb ik ook gemist!!!!
Halve lifers 49 cent uit België klappenquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik ben slachtoffer van de zware bieren, als ik een normaal pilsje drink is het net water. Favo momenteel 8.6 extreme.
Niet mee eens.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Een leuke koppie prefereer ik boven de grootte van tetten hoorquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:56 schreef I. het volgende:
[..]
Niet mee eens.Gaat om het totaalplaatje.
41/3 is ongeveer 18 jaquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:53 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee weet ik. Het drievoudige ongeveer toch?
Kont is het belangrijkste, doggy kun je het hoofd ontwijken.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:57 schreef wollah het volgende:
[..]
Een leuke koppie prefereer ik boven de grootte van tetten hoor
Boks ouwe ik fok momenteel op me iPhone 6. Hangt wel aan de lader weejequote:Op vrijdag 7 september 2018 00:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Te lui om te verbeteren, iPad heeft kuren..
Eenschhchchchcquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Kont is het belangrijkste, doggy kun je het hoofd ontwijken.
Bedankt voor deze realitycheck. Vuige lamlulquote:
ONZ / wollah nachtbagger #6quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geef eens een linkje van een oud m
Nb topic, alsjeblieft
Ik spreek graag met feitenquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Bedankt voor deze realitycheck. Vuige lamlul
Ik moet het met 1 hand doen sinds een paar dagen. Dat is ook niet heel wat kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Te lui om te verbeteren, iPad heeft kuren..
Dat wijf achter je in de bus ja?quote:
Hoe?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik moet het met 1 hand doen sinds een paar dagen. Dat is ook niet heel wat kan ik je vertellen.
Omdat die andere een beetje stuk is momenteel.quote:
Moet je maar vaker langskomenquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
#6? Ik heb wat in te halen zie ik...
Oei dat is klote. Rukkersarm?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik moet het met 1 hand doen sinds een paar dagen. Dat is ook niet heel wat kan ik je vertellen.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat die andere een beetje stuk is momenteel.
Bedrijfsongelukje.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Oei dat is klote. Rukkersarm?
ja dat dus, en niet weer je eigenste hangtetters postenquote:
Ik doe net of ik dit niet gelezen hebquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja kut ik heb ook een leven...
Eigen keuzequote:Op vrijdag 7 september 2018 01:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja kut ik heb ook een leven...
Dank.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik doe net of ik dit niet gelezen heb
Nouja dat is heel het punt.quote:
Hallo jij hebt zelf de moeder van je kiddos onveilig volgepomptquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Was niet eens een keuze man.
Dat klinkt ook wel logisch eigenlijkquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja dat is heel het punt.
Zonder pics kan ik natuurlijk niet oordelen of dat er eentje is waarvan je zegt die zou ik keihard neuken al stond mn eigen vriendin ernaast te huilen goh wat een leuk meisje
Ik ben altijd vrij.quote:
Doe eens vergelijkbare picca posten aubquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel logisch eigenlijkEn ik kan je niet qua verbeelding helpen natuurlijk
Huisman ja serieus???? OMG dat wil ik later ook worden!!!!quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij.
Nouja, huisman dus een paar lullige klusjes doen waar vrouwen een hoop poehah over maken..
Hahahahaha neequote:Op vrijdag 7 september 2018 01:07 schreef wollah het volgende:
[..]
Doe eens vergelijkbare picca posten aub
Kids maar school brengen en dan hele dag niks doen?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij.
Nouja, huisman dus een paar lullige klusjes doen waar vrouwen een hoop poehah over maken..
Beetje stofzuigen, de was doen, boodschappen halen, huis aan kant, etc. Geen idee wat al die wijven na 10:30 doen als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:07 schreef wollah het volgende:
[..]
Kids maar school brengen en dan hele dag niks doen?
Onveilig.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:05 schreef wollah het volgende:
[..]
Hallo jij hebt zelf de moeder van je kiddos onveilig volgepompt
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:08 schreef wollah het volgende:
[..]
Je stelt me erg teleur want ik heb mijn broek al op de enkels
Dan komt de buurman langsquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Beetje stofzuigen, de was doen, boodschappen halen, huis aan kant, etc. Geen idee wat al die wijven na 10:30 doen als ik eerlijk ben.
ahhahahquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Onveilig.. Ik draag altijd een gordel.
Balen dat je die nodig hebt tijdens de seks met je vrouw. Ik hoef geen pics te zien. Dankje.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik draag altijd een gordel.
En een hele wasmachine instoppen. Echt een hels karwei.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:07 schreef wollah het volgende:
[..]
Kids maar school brengen en dan hele dag niks doen?
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Balen dat je die nodig hebt tijdens de seks met je vrouw. Ik hoef geen pics te zien. Dankje.
Boffen dat ik nooit hoef te baffenquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:09 schreef ArischeAlex het volgende:
Hee, wat vinden jullie van baffen?
Pff je maakt het me wel moeilijk nuquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
dan denk je maar aan iemand anders
Zolang de boel schoon is niets mis mee.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:09 schreef ArischeAlex het volgende:
Hee, wat vinden jullie van baffen?
Zou gewoon aan flippieee denken als ik jou was.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:10 schreef wollah het volgende:
[..]
Pff je maakt het me wel moeilijk nu
Ok dan niet...quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Balen dat je die nodig hebt tijdens de seks met je vrouw. Ik hoef geen pics te zien. Dankje.
Ik dacht je zei dat je niet viesdik wasquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
En een hele wasmachine instoppen. Echt een hels karwei.
Doe ik al vaak genoegquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Zou gewoon aan flippieee denken als ik jou was.
Ja jij bent huisman, jij hebt tijd zat om de boel schoon te maken heel de dag, maar wij hardwerkende mensen hebben dat dus niet dus wij boffen!!quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zolang de boel schoon is niets mis mee.
Hmm nu ben ik je even kwijt...quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:10 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik dacht je zei dat je niet viesdik was
Sooquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:11 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Wil je deze niet baffe?
[ afbeelding ]
Of ik die zou willen baffen???quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:11 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Wil je deze niet baffe?
[ afbeelding ]
Ja XXXL shirts passen ook niet zo makkelijkquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Hmm nu ben ik je even kwijt...
Fat ass of petit?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zolang de boel schoon is niets mis mee.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja jij bent huisman, jij hebt tijd zat om de boel schoon te maken heel de dag, maar wij hardwerkende mensen hebben dat dus niet dus wij boffen!!
Wie?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:13 schreef wollah het volgende:
Ik sta gewoon nr 1 FOK stats, laat Haags kwartiertje ver achter me vanavond
Wat?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:12 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja XXXL shirts passen ook niet zo makkelijk
Hey greet is er ook. Gezelligquote:
Moet ik hem nog uitleggen ookquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Wat?
Godver wat is deze?.
Owja, daar heb ik geloof ik wel eens van gehoord.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:14 schreef wollah het volgende:
[..]
Iemand die zo af en toe een keer posts op FOK!
Geef maar gewoon op, tegen die bot kan niemand op.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:13 schreef wollah het volgende:
Ik sta gewoon nr 1 FOK stats, laat Haags kwartiertje ver achter me vanavond
Dat is geen botquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:15 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Geef maar gewoon op, tegen die bot kan niemand op.
Vanavond is internet snelheid in Den Haag en omstreken opvallend snelquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Owja, daar heb ik geloof ik wel eens van gehoord.
Mensen welke mensen wie mensen die in Den Haagquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:15 schreef wollah het volgende:
[..]
Vanavond is internet snelheid in Den Haag en omstreken opvallend snel
Opgeven is voor de zwakjesquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:15 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Geef maar gewoon op, tegen die bot kan niemand op.
Precies, het totaalplaatje dus.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:57 schreef wollah het volgende:
[..]
Een leuke koppie prefereer ik boven de grootte van tetten hoor
Moe van al die huishoudelijke taken zekerquote:
Je had moeite met je wasmachine instoppen dus ik dacht dat dat kwam omdat je hele grote shirts draagt vanwege je gewicht hahaha snap je hi ha hoquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:15 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Bitte....
Ik ben echt gaar..
YPENBURG REPRESENTquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:16 schreef ArischeAlex het volgende:
Waar woon je in DH? Is Voorburg wat? Benoordenhout is overpriced.
Mensen wie niet in die mooiste stad achter de duinen wonenquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen welke mensen wie mensen die in Den Haag
Daar komt het gebrekkige begrijpelijk lezen van je weer om de hoek.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:16 schreef wollah het volgende:
[..]
Je had moeite met je wasmachine instoppen dus ik dacht dat dat kwam omdat je hele grote shirts draagt vanwege je gewicht hahaha snap je hi ha ho
Typen bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Daar komt het gebrekkige begrijpelijk lezen van je weer om de hoek.
Hey komop, hij kan er ook niks aan doen dat hij achter de duinen woont. Dat is al erg genoeg voor hem.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Daar komt het gebrekkige begrijpelijk lezen van je weer om de hoek.
DH is veelzijdig, jammer dat de volle potentie niet te benutten is vanwege climate hier. Vind R'dam vgm wel chiller.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:17 schreef wollah het volgende:
[..]
Mensen wie niet in die mooiste stad achter de duinen wonen
Ik leef voortdurend in angst want ik ben de eerste die verzuipt als 1953 weer om de hoek komt kijkenquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey komop, hij kan er ook niks aan doen dat hij achter de duinen woont. Dat is al erg genoeg voor hem.
We hadden niet eens een gesprek idioot! Heb jij soms moeite met begrijpelijk lezen typen of wat is deze???quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:19 schreef wollah het volgende:
Snap soms echt geen hout van onze gesprekken
Welke gesprekken?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:19 schreef wollah het volgende:
Gast laat ook maar. Snap soms echt geen hout van onze gesprekken
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:19 schreef wollah het volgende:
Roffa is wel oké jaquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:19 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
DH is veelzijdig, jammer dat de volle potentie niet te benutten is vanwege climate hier. Vind R'dam vgm wel chiller.
Het enige goeie wat uit Rotjeknor komt is mijn vriendin.quote:
Het enige goede uit Rotterdam is de trein naar Den Haagquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Het enige goeie wat uit Rotjeknor komt is mijn vriendin.
Ze kwam gewoon met de auto hoorquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:21 schreef wollah het volgende:
[..]
Het enige goede uit Rotterdam is de trein naar Den Haag
VOEL JE JE AANGESPROKEN OFSOOWWquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:19 schreef vosss het volgende:
[..]
We hadden niet eens een gesprek idioot! Heb jij soms moeite met begrijpelijk lezen typen of wat is deze???
Limburgquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Heb het vijf jaar geprobeerd maar ben weer naar Limburg gevlucht..
Welkom thuis!quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Heb het vijf jaar geprobeerd maar ben weer naar Limburg gevlucht..
Ik zou eigenlijk nergens dood gevonden willen wordenquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:22 schreef wollah het volgende:
[..]
LimburgZou er nog niet dood gevonden willen worden
Wij willen jou ook niet dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:22 schreef wollah het volgende:
[..]
LimburgZou er nog niet dood gevonden willen worden
Wonen daar mensen dan?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Wij willen jou ook niet dus dat scheelt.
dat is zoquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk nergens dood gevonden willen worden
het is bagger tochquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:19 schreef wollah het volgende:
Verklaart een hoop. Reservebelgquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:25 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nee alleen tokkies zoals ondergetekende.
IK BEN GODVERDOMME GEEN TOKKIE MOET JE KLAPPEN OF WAT VUILE GEK?!?!?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:25 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nee alleen tokkies zoals ondergetekende.
JA HOUDOU HEquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:25 schreef vosss het volgende:
[..]
IK BEN GODVERDOMME GEEN TOKKIE MOET JE KLAPPEN OF WAT VUILE GEK?!?!?
Oh, dan ga ik weer.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:25 schreef wollah het volgende:
[..]
Bagger desondanks van hoge kwaliteit
+1000000000000000000000quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mensen welke denken dat reservebelg indruk maakt op Limburgers..
Kom vechten dan!quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:25 schreef wollah het volgende:
[..]
Bagger desondanks van hoge kwaliteit
Ik hou op jou geen indruk te maken hoorquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mensen welke denken dat reservebelg indruk maakt op Limburgers..
Ziekmelden en hele dag fokken.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:28 schreef vosss het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen. Morgen om 7 uur die hoerigeschijttyfuskolerekutwekker (!!! ) weer
Als jij straks de 100.000 posts haalt ga je dan een NB BBQ feestje geven?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denken dat je lage kwaliteit bent. Dev pls
Hier ook maar ik snooze die motherfucker gewoon.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:28 schreef vosss het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen. Morgen om 7 uur die hoerigeschijttyfuskolerekutwekker (!!! ) weer
Ik sta in de ziektewet, ben een paar uurtjes daar zolang als het gaat met mn hand. Moet op tijd op voor Jimmy, anders schijt die de hele kamer er onderquote:
Af en toe ben je best aardigquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denken dat je lage kwaliteit bent. Dev pls
Kak hoeveel moet ik er nog?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:30 schreef wollah het volgende:
[..]
Als jij straks de 100.000 posts haalt ga je dan een NB BBQ feestje geven?
Ik zei dat die wekker om 7 ging he; ik sta pas om half 9 opquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:30 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Hier ook maar ik snooze die motherfucker gewoon.
Zwaar leven neef heb het met je te doenquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik sta in de ziektewet, ben een paar uurtjes daar zolang als het gaat met mn hand. Moet op tijd op voor Jimmy, anders schijt die de hele kamer er onder![]()
Werken is pas smiddigs
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zei dat die wekker om 7 ging he; ik sta pas om half 9 op
Eerst nog ochtendseks met je linkerhand?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zei dat die wekker om 7 ging he; ik sta pas om half 9 op
Is goed babequote:Op vrijdag 7 september 2018 01:31 schreef wollah het volgende:
[..]
3552. Kratje Schultenbrau voor mij reserveren graag
Denk het, want mn vriendin is dan al ff aan het werkquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:32 schreef wollah het volgende:
[..]
Eerst nog ochtendseks met je linkerhand?
Als dit geen neucken wordt dan weet ik het ook niet meerquote:
Daaromquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Denk het, want mn vriendin is dan al ff aan het werk
Dan geef ik het ook op, jaquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Als dit geen neucken wordt dan weet ik het ook niet meer
Tis goed met je henny huisman; ik ga naar bedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |