Oei dat is klote. Rukkersarm?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik moet het met 1 hand doen sinds een paar dagen. Dat is ook niet heel wat kan ik je vertellen.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat die andere een beetje stuk is momenteel.
Bedrijfsongelukje.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Oei dat is klote. Rukkersarm?
ja dat dus, en niet weer je eigenste hangtetters postenquote:
Ik doe net of ik dit niet gelezen hebquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja kut ik heb ook een leven...
Eigen keuzequote:Op vrijdag 7 september 2018 01:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja kut ik heb ook een leven...
Dank.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik doe net of ik dit niet gelezen heb
Nouja dat is heel het punt.quote:
Hallo jij hebt zelf de moeder van je kiddos onveilig volgepomptquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Was niet eens een keuze man.
Dat klinkt ook wel logisch eigenlijkquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja dat is heel het punt.
Zonder pics kan ik natuurlijk niet oordelen of dat er eentje is waarvan je zegt die zou ik keihard neuken al stond mn eigen vriendin ernaast te huilen goh wat een leuk meisje
Ik ben altijd vrij.quote:
Doe eens vergelijkbare picca posten aubquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel logisch eigenlijkEn ik kan je niet qua verbeelding helpen natuurlijk
Huisman ja serieus???? OMG dat wil ik later ook worden!!!!quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij.
Nouja, huisman dus een paar lullige klusjes doen waar vrouwen een hoop poehah over maken..
Hahahahaha neequote:Op vrijdag 7 september 2018 01:07 schreef wollah het volgende:
[..]
Doe eens vergelijkbare picca posten aub
Kids maar school brengen en dan hele dag niks doen?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij.
Nouja, huisman dus een paar lullige klusjes doen waar vrouwen een hoop poehah over maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |