Tja boodschappenlijstjes is nog tot daar aan toe maar FOK!ken gaat wel echt een stap te verquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal zeker een belediging zijn als ik dat zou doen
Gewoon even aangeven dat het een fetisj is.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal zeker een belediging zijn als ik dat zou doen
quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:40 schreef wollah het volgende:
Nu weten we ook allemaal wanneer Flippiee een paarsgepunte lans in ontvangst neemt aangezien ze verder altijd aan het FOK!ken is
quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Gewoon even aangeven dat het een fetisj is.
Hahaha boodschappenlijstjes is ook wel erg hoor als je op dat moment daar aan denktquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:38 schreef wollah het volgende:
[..]
Tja boodschappenlijstjes is nog tot daar aan toe maar FOK!ken gaat wel echt een stap te ver
Uiteraardquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:41 schreef Flippiee het volgende:
Hahaha boodschappenlijstjes is ook wel erg hoor als je op dat moment daar aan denkt
Sowieso etenquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Soberso, boodschappenlijstjes.. Niet enkel impulsaankopen doen.
.
Ditquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Soberso, boodschappenlijstjes.. Niet enkel impulsaankopen doen.
.
Blik bier is twee sneeën brood.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:45 schreef wollah het volgende:
[..]
Sowieso eten![]()
Geen eckte alco zijn die geen eten nodig heeft
Sorry, was ff nieuw bier halen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:45 schreef wollah het volgende:
[..]
Sowieso eten![]()
Geen eckte alco zijn die geen eten nodig heeft
Dan zit ik al gauw op een vol brood per dag lekker manquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Blik bier is twee sneeën brood.
Precies, afrikaantjes zijn jaloers op je.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:46 schreef wollah het volgende:
[..]
Dan zit ik al gauw op een vol brood per dag lekker man
/boobs-milk-naked-shirt-Favim.comquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |