Er zit een jong meisje achter me in de bus dus ik wacht even met de tieten.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Zojuist bier gepakt. Regel jij de rest?
Joeeh als ik zo thuis benquote:
Hallo. Ik ben geen man.quote:
Ik zit veilig in m'n mancave.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:22 schreef wollah het volgende:
[..]
De nachtopvang voor mentaal gestoorden jou ook volgens mij
Hoezo ik wacht even? Dalijk zit er een oma!!! Die jonge kan je toch wel de baas? Gewoon even vastpakken, shirt omhoog en foto's schieten ja tochquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:23 schreef Flippiee het volgende:
Er zit een jong meisje achter me in de bus dus ik wacht even met de tieten.
Mobiel FOK!ken in da bussquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zit een jong meisje achter me in de bus dus ik wacht even met de tieten.
[..]
Joeeh als ik zo thuis ben
[..]
Hallo. Ik ben geen man.
WELKE!quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:24 schreef wollah het volgende:
MENSEN WIE FRIET ZEGGEN____________!!!
quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo ik wacht even? Dalijk zit er een oma!!! Die jonge kan je toch wel de baas? Gewoon even vastpakken, shirt omhoog en foto's schieten ja toch
In ONZ plsquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:25 schreef wollah het volgende:
[..]
IK OPEN ER MORGEN WEL EEN TOPIC MET POLL OVER
1. Die
2. Wie
3. Welke
Gr gr
quote:
Tering, I.quote:
Ja maar mijn autisme raadt het af.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo ik wacht even? Dalijk zit er een oma!!! Die jonge kan je toch wel de baas? Gewoon even vastpakken, shirt omhoog en foto's schieten ja toch
Trusten pretpet.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:25 schreef wollah het volgende:
[..]
IK OPEN ER MORGEN WEL EEN TOPIC MET POLL OVER
1. Die
2. Wie
3. Welke
Gr gr
Jawel hoor. Ben wel wat gewend. FOK! nog net niet tijdens het neukenquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:28 schreef wollah het volgende:
[..]
Lukt dat wel een beetje?![]()
1 drempel en je hele post naar de klote
#teamdiequote:Op vrijdag 7 september 2018 00:27 schreef wollah het volgende:
[..]
Komt goed hoowr
Wordt een bittere strijd denk ik
Soow! Zal wel een beleding voor de tegenpartij zijn :’(quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ben wel wat gewend. FOK! nog net niet tijdens het neuken
Team welkequote:#teamdie
.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Soow! Zal wel een beleding voor de tegenpartij zijn :’(
[..]
Team welke
Zal zeker een belediging zijn als ik dat zou doenquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Soow! Zal wel een beleding voor de tegenpartij zijn :’(
[..]
Team welke
Tja boodschappenlijstjes is nog tot daar aan toe maar FOK!ken gaat wel echt een stap te verquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal zeker een belediging zijn als ik dat zou doen
Gewoon even aangeven dat het een fetisj is.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal zeker een belediging zijn als ik dat zou doen
quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:40 schreef wollah het volgende:
Nu weten we ook allemaal wanneer Flippiee een paarsgepunte lans in ontvangst neemt aangezien ze verder altijd aan het FOK!ken is
quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Gewoon even aangeven dat het een fetisj is.
Hahaha boodschappenlijstjes is ook wel erg hoor als je op dat moment daar aan denktquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:38 schreef wollah het volgende:
[..]
Tja boodschappenlijstjes is nog tot daar aan toe maar FOK!ken gaat wel echt een stap te ver
Uiteraardquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:41 schreef Flippiee het volgende:
Hahaha boodschappenlijstjes is ook wel erg hoor als je op dat moment daar aan denkt
Sowieso etenquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Soberso, boodschappenlijstjes.. Niet enkel impulsaankopen doen.
.
Ditquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Soberso, boodschappenlijstjes.. Niet enkel impulsaankopen doen.
.
Blik bier is twee sneeën brood.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:45 schreef wollah het volgende:
[..]
Sowieso eten![]()
Geen eckte alco zijn die geen eten nodig heeft
Sorry, was ff nieuw bier halen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:45 schreef wollah het volgende:
[..]
Sowieso eten![]()
Geen eckte alco zijn die geen eten nodig heeft
Dan zit ik al gauw op een vol brood per dag lekker manquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Blik bier is twee sneeën brood.
Precies, afrikaantjes zijn jaloers op je.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:46 schreef wollah het volgende:
[..]
Dan zit ik al gauw op een vol brood per dag lekker man
/boobs-milk-naked-shirt-Favim.comquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |