die moeten de TT dan ook weer wijzigen eikelquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Daar hebben we modjes voor.
Ben nooit een held in openen geweest.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:07 schreef wollah het volgende:
[..]
die moeten de TT dan ook weer wijzigen eikel
Je moeder wel, maar dan haar beentjesquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ben nooit een held in openen geweest..
Klopt. Haar urn is ook altijd open.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:10 schreef wollah het volgende:
[..]
Je moeder wel, maar dan haar beentjes
So!!!!!quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Klopt. Haar urn is ook altijd open.
ZO LAAT.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:14 schreef wollah het volgende:
[..]
BITTERBALLEN OVER 5 MINUTEN GESERVEERD
Daarom hebben we modjesquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ben nooit een held in openen geweest..
Het is rond 00:00 man kut!quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ZO LAAT.
Man man man man.
Kun je dat niet eens rond 0.00 fixen
Ja ik wist niet precies hoeveel ik moest maken. Bezoekersaantallen wisselen nogal hierquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ZO LAAT.
Man man man man.
Kun je dat niet eens rond 0.00 fixen
Ik wil een mexicano.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:14 schreef wollah het volgende:
[..]
BITTERBALLEN OVER 5 MINUTEN GESERVEERD
Vandaag nog 2 op. Als ontbijt. Op een stokbrood. Met van die rooie saus waar ik nu even niet van op de naam kom.quote:
HIJ HEEFT GEEN SOMBRERO OP!!!! DUS NIET RACISTISCH!!!!!quote:
Kun je altijd meer maken tochquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:15 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja ik wist niet precies hoeveel ik moest maken. Bezoekersaantallen wisselen nogal hier
Man kut.quote:
Bier en tieten.quote:
OKÉ DAN KOMT HET ER AANquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:17 schreef vosss het volgende:
[..]
HIJ HEEFT GEEN SOMBRERO OP!!!! DUS NIET RACISTISCH!!!!!
Ik maak maar een grappie joh. Deze TT is zeer duidelijkquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Boh dit raakt mij diep man.
Fix dat dan ffe manquote:
Mensen wie geen sleutel hebben van welke AHquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:18 schreef wollah het volgende:
[..]
AH is al dicht en heb geen sleutel
DAT IS DAN JOUW PROBLEEMquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:18 schreef wollah het volgende:
[..]
Zojuist bier gepakt. Regel jij de rest?quote:
Fix jij die reeks effe danquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik maak maar een grappie joh. Deze TT is zeer duidelijk
[..]
Fix dat dan ffe man
Nee? Geen reden tot noodspiegelen in de nacht?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:18 schreef wollah het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nee? Geen reden tot noodspiegelen in de nacht?
Mensen welke mensen wie mensen die of mensen welke zeggenquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:20 schreef wollah het volgende:
[..]
Mensen wie mensen die of mensen welke zeggen
Mensen wie mensen welke die mensen die zeggen en mensen die welke wie zeggen en mensen wie die of welke zeggen als het niet wie isquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen welke mensen wie mensen die of mensen welke zeggen
Goeie bedankt Hans!quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nee? Geen reden tot noodspiegelen in de nacht?
Ow god, het afvoerputje van Limburg is er ook weer hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |