Zijn geen fijne dit. Of je moet geilen op hanguiers.quote:
Een paar kratjes maar?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee een garage met een paar kratten bier
Theezakjesquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Zijn geen fijne dit. Of je moet geilen op hanguiers.
ALS ZE MAAR NIET HANGEN!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mja nee maar bigger is better etc.
Dan blijven er wel weinig vrouwmensen in Nederland overquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:50 schreef vosss het volgende:
Vrouwen met hangspenen zouden preventief geruimd moeten worden imo.
There; I said it.
Niks mis met een paar goeie kwarktassen inddquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mja nee maar bigger is better etc.
Die tijd heb ik wel gehad. Hou het nu netjes bij een paar flesjes per dag als ik door de weeks drink. Stuk of 6 ofzo.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:49 schreef wollah het volgende:
[..]
Een paar kratjes maar?
Ik dacht een eckte mede alco te hebben gevonden maar helaas
Is mijn belofte waar makenquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:48 schreef wollah het volgende:
[..]
Zo net thuis en het eerste wat je doet
Beter had je dat jonge grietje aangerand. Met je hangtieters.quote:
Ok, 1-0 voor jouquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Motorboaten maakt een hoop goed.
Beter zoek je gewoon zelf wat op ouwe zeikstraal dat je bennequote:Op vrijdag 7 september 2018 00:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Beter had je dat jonge grietje aangerand. Met je hangtieters.
Valt me van je tegen kerelquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Die tijd heb ik wel gehad. Hou het nu netjes bij een paar flesjes per dag als ik door de weeks drink. Stuk of 6 ofzo.
Ik ben ook geen 18 meer hequote:
Maakt niks uit; die heb ik ook gemist!!!!quote:
Ze belde net af helaasquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Maakt niks uit; die heb ik ook gemist!!!!
Wat een toeval, ik ook.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Maakt niks uit; die heb ik ook gemist!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |