Hij zei vooraf misschien 1, 2 spelers anders dus ik vrees van nietquote:Op donderdag 6 september 2018 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ie spelers spaart voor zondag... hoe gek het ook klinkt
Dit snapt niemand. Evenals dat Frenkie ook hoort te spelen en Bergwijn eigenlijk ook (lol).quote:Op donderdag 6 september 2018 20:59 schreef Slobeend het volgende:
Propper leek een vaste basisplek te hebben, snap niet dat Strootman nu toch weer speelt.
Tete en Blind horen ook in dat rijtje, zeker als je ziet wat de alternatieven zijn.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik doel ook gewoon op de spelers die ie opstelt. Strootman, Babel, Vormer, kom op hé.
Precies.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:00 schreef tompsv18 het volgende:
Het is wachten op de 0-1 voor Peru
Lekker bushcraften genotquote:Op donderdag 6 september 2018 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker Daley. Rustig aan doen, Ajax is belangrijker
Klopt. Come on hè.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tete en Blind horen ook in dat rijtje, zeker als je ziet wat de alternatieven zijn.
quote:Op donderdag 6 september 2018 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Vrij HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Die is 3 klassen beter manquote:Op donderdag 6 september 2018 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Vrij HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
niet uitleggenquote:Op donderdag 6 september 2018 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Net zoals de afscheidswedstrijd van JC dus
In Oranje altijd kaolo slecht met zijn angsthazengezicht. Die kijkt altijd alsof Jos B eraan komtquote:
Sow.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Oranje altijd kaolo slecht met zijn angsthazengezicht. Die kijkt altijd alsof Jos B eraan komt
Gewoon Vd Beek opstellen, veel dynamischer dan die Strootkutquote:Op donderdag 6 september 2018 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Afmaken die handel.
Nooit meer Strootman en Vormer
Ik vraag me nog steeds af waarom ik naar zo'n wedstrijd met Ruud Vormer zit te kijken.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Afmaken die handel.
quote:Op donderdag 6 september 2018 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als het maar Nederlands is
Is toch ook een grote grap.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waarom ik naar zo'n wedstrijd met Ruud Vormer zit te kijken.
FC Twente ook.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:04 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax zou dit Nederlands Elftal echt compleet anaal verneuken.
Vormerquote:Op donderdag 6 september 2018 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Afmaken die handel.
Het is een oefenpot, beetje dingen uitproberen. Deed Jos ook he die probeerde ook eens wat.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch ook een grote grap.
Vormer boven Propper of Frenkie verkiezennog liever Promes ook daar
Blind is ook veel stabieler bij Ajax.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:04 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax zou dit Nederlands Elftal echt compleet anaal verneuken.
Straks trekt Yo wat lekkers aan koekoek niks mis meequote:Op donderdag 6 september 2018 21:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Sneijder ziet er nu al uit alsof hij al 3 marathons heeft gelopen.
tegen de lammen en de blinden ja. Prima eredivisie speler. Subtopquote:Op donderdag 6 september 2018 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind is ook veel stabieler bij Ajax.
Frankrijk op het WKquote:Op donderdag 6 september 2018 21:07 schreef WethouderHekking het volgende:
Dat wordt lachen tegen die Fransosen.
140 potjes Man United in 3,5 seizoen niks mis meequote:Op donderdag 6 september 2018 21:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
tegen de lammen en de blinden ja. Prima eredivisie speler. Subtop
Dit klopt niet.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:08 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom speelt Strootman eigenlijk? Die vent heeft nog nooit een goede wedstrijd in het oranje gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |