Aanpassen aan het machtige Peruquote:Op donderdag 6 september 2018 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Wat een rare opstelling, waar is die 5-3-2 ineens weer gebleven
Dorpsidioot?quote:Op donderdag 6 september 2018 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Het eerste sprintje voor Sneijder
Commentator doet alsof het een soort Sjaak Swart is
Ik snap echt geen reet van deze opstellingquote:
Verkapte 5-3-2 met hoogstaande vleugelspelers.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap echt geen reet van deze opstelling
HOI.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:50 schreef Saekerhett het volgende:
Sinds wanneer is Verbeek coach van Peru?
Sneijder > Swartquote:Op donderdag 6 september 2018 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Het eerste sprintje voor Sneijder
Commentator doet alsof het een soort Sjaak Swart is
Wat heeft Koeman in hemelsnaam gesnoven om Babel op die linkshalf/back-positie te zettenquote:Op donderdag 6 september 2018 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verkapte 5-3-2 met hoogstaande vleugelspelers.
eensquote:Op donderdag 6 september 2018 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat jullie zo negatief zijn over Sneijder. De man die een gouden bal in vitrinekast had moeten hebben
Kan je ook afvragen van Tete. Die kerel kan fantastisch verdedigen maar zijn voorzetten zijn net zo slecht als die van Stanislav Manolevquote:Op donderdag 6 september 2018 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat heeft Koeman in hemelsnaam gesnoven om Babel op die linkshalf/back-positie te zetten
quote:Op donderdag 6 september 2018 20:54 schreef PSVCL het volgende:
geen de vrij en janmaat haha
lekker al die Ajacieden opstellen
die mouwen alleenquote:Op donderdag 6 september 2018 20:55 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
WE hebben nu wel mooie tenues.
Eensquote:Op donderdag 6 september 2018 20:55 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
WE hebben nu wel mooie tenues.
Ik gok maar dat ie Janmaat en Van Aanholt fit wil houden voor Frankrijkquote:Op donderdag 6 september 2018 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je ook afvragen van Tete. Die kerel kan fantastisch verdedigen maar zijn voorzetten zijn net zo slecht als die van Stanislav Manolev
Rape BLACKEDquote:Op donderdag 6 september 2018 20:55 schreef R-woud88 het volgende:
Nederland gaat vies hard onderuit tegen Frankrijk, een verkrachting is er niks bij
Als ze met deze opstelling gaan spelen wordt het 6-0quote:Op donderdag 6 september 2018 20:55 schreef R-woud88 het volgende:
Nederland gaat vies hard onderuit tegen Frankrijk, een verkrachting is er niks bij
We blijken ook gewoon een gehandicapte bondscoach te hebben. Wie verzint in hemelsnaam deze opstellingquote:Op donderdag 6 september 2018 20:55 schreef R-woud88 het volgende:
Ik neem aan dat ie zondag gewoon 5-3-2 speeltquote:Op donderdag 6 september 2018 20:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
We blijken ook gewoon een gehandicapte bondscoach te hebben. Wie verzint in hemelsnaam deze opstelling
quote:Op donderdag 6 september 2018 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok maar dat ie Janmaat en Van Aanholt fit wil houden voor Frankrijk
Zou ook gewoon terecht zijnquote:Op donderdag 6 september 2018 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ze met deze opstelling gaan spelen wordt het 6-0
Ik heb een Grolsch voor me.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik drink nu lemon lemon met ICE.
Even dat je het weet.
Nee. Graag gedaan.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als je kritiek op Sneijder hebt. Dank.
Ik doel ook gewoon op de spelers die ie opstelt. Strootman, Babel, Vormer, kom op hé.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie zondag gewoon 5-3-2 speelt
Hij is op dit moment ene Jos aan het klapperen.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Badr Hari kon niet komen![]()
Of kijkt hij vanuit zijn cel![]()
Joden lopen altijd weg.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga dit niet 90 minuten kijken
Ik denk dat ie spelers spaart voor zondag... hoe gek het ook klinktquote:Op donderdag 6 september 2018 20:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik doel ook gewoon op de spelers die ie opstelt. Strootman, Babel, Vormer, kom op hé.
Gewoon Dui-Fra kijken op Ziggygodquote:Op donderdag 6 september 2018 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga dit niet 90 minuten kijken
Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, nu nog even een beetje leuk voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |