We blijken ook gewoon een gehandicapte bondscoach te hebben. Wie verzint in hemelsnaam deze opstellingquote:Op donderdag 6 september 2018 20:55 schreef R-woud88 het volgende:
Nederland gaat vies hard onderuit tegen Frankrijk, een verkrachting is er niks bij
Ik neem aan dat ie zondag gewoon 5-3-2 speeltquote:Op donderdag 6 september 2018 20:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
We blijken ook gewoon een gehandicapte bondscoach te hebben. Wie verzint in hemelsnaam deze opstelling
quote:Op donderdag 6 september 2018 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok maar dat ie Janmaat en Van Aanholt fit wil houden voor Frankrijk
Zou ook gewoon terecht zijnquote:Op donderdag 6 september 2018 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ze met deze opstelling gaan spelen wordt het 6-0
Ik heb een Grolsch voor me.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik drink nu lemon lemon met ICE.
Even dat je het weet.
Nee. Graag gedaan.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als je kritiek op Sneijder hebt. Dank.
Ik doel ook gewoon op de spelers die ie opstelt. Strootman, Babel, Vormer, kom op hé.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie zondag gewoon 5-3-2 speelt
Hij is op dit moment ene Jos aan het klapperen.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Badr Hari kon niet komen![]()
Of kijkt hij vanuit zijn cel![]()
Joden lopen altijd weg.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga dit niet 90 minuten kijken
Ik denk dat ie spelers spaart voor zondag... hoe gek het ook klinktquote:Op donderdag 6 september 2018 20:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik doel ook gewoon op de spelers die ie opstelt. Strootman, Babel, Vormer, kom op hé.
Gewoon Dui-Fra kijken op Ziggygodquote:Op donderdag 6 september 2018 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga dit niet 90 minuten kijken
Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, nu nog even een beetje leuk voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |