Hij zei vooraf misschien 1, 2 spelers anders dus ik vrees van nietquote:Op donderdag 6 september 2018 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ie spelers spaart voor zondag... hoe gek het ook klinkt
Dit snapt niemand. Evenals dat Frenkie ook hoort te spelen en Bergwijn eigenlijk ook (lol).quote:Op donderdag 6 september 2018 20:59 schreef Slobeend het volgende:
Propper leek een vaste basisplek te hebben, snap niet dat Strootman nu toch weer speelt.
Tete en Blind horen ook in dat rijtje, zeker als je ziet wat de alternatieven zijn.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik doel ook gewoon op de spelers die ie opstelt. Strootman, Babel, Vormer, kom op hé.
Precies.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:00 schreef tompsv18 het volgende:
Het is wachten op de 0-1 voor Peru
Lekker bushcraften genotquote:Op donderdag 6 september 2018 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker Daley. Rustig aan doen, Ajax is belangrijker
Klopt. Come on hè.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tete en Blind horen ook in dat rijtje, zeker als je ziet wat de alternatieven zijn.
quote:Op donderdag 6 september 2018 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Vrij HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Die is 3 klassen beter manquote:Op donderdag 6 september 2018 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Vrij HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |